Läheb põnevaks: kahetaktiline sisspritsega mootor KTM'ilt

Olgu kohalik või välismaine. Uudis või teadaanne, kui see räägib mootorratastest või mootorratturitest siis selle koht on siin.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7336
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Läheb põnevaks: kahetaktiline sisspritsega mootor KTM'ilt

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

KTM lubas mai alguses ametlikult välja tuua kahtetaktilise sissepritsega mootori. Need lähevad mudelite 250 ja 300 EXC TPI peale
http://racerxonline.com/2017/03/15/fuel ... ng-in-2018

2017%2F03%2F2018_ktm-2stroke_engine.jpg


🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

tsiklonaut
Postitusi: 249
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Re: Läheb põnevaks: kahetaktiline sisspritsega mootor KTM'ilt

Lugemata postitus Postitas tsiklonaut »

Midagi uut selles kindlasti pole, kui KTM alles nüüd selle tehnoloogia peale satub.

OSSA oli minuteada esimene, kes ammu 2009-10 aastal 2T sissepritsega traieli mootorrattaid juba tootis.

Pilt

OSSA-l olid muidugi sedavõrd radikaalsed lahendused sellel rattal, et nad iseenda inovaatiliste lahenduste ja arendustöö all ka lõpuks majanduslikult kõrbesid, sest reklaam oli neil praktiliselt ümmargune null.

2013 oli neil ka 300 cm3 enduro valmis, see oli muidugi OSSA-le omaselt veelgi radikaalsem - kahe 2T pritsepeaga (!) - üks üleval ja üks allpool pütti, mis peade omavahelise koostöö ning vastava süüte ajastuse muutusega paneb paneb ühepütase mootori eriti sujuvalt tööle ja saab momendiomadusi muuta (kas näiteks "võtaks" ülevalt või alt pööretelt) vastavalt vajadusele.

Pilt

Pilt

Tootmisesse see muidugi ei jõudnud sest 2014 oli neil juba majandusraskused ja tee pankrotti.

KTM oskab kindlasti sellest lihtsamast 2T pritse asjast kõva reklaami ja müüginumbri teha :)

.::: R1100 boGSer :::.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Läheb põnevaks: kahetaktiline sisspritsega mootor KTM'ilt

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Ega uudis polegi see, et kahetaktiline pritsega mootor üldse võimalik on, vaid see, et seda võib nüüd lihtsalt minna ja poest osta. Mina igatahes ei jõua ära oodata, millal selle düüsi- ja nõelakuhja ilusti prügikasti panna saab, või noh, võibolla muidugi selleks ajaks kui need uued KTM-id oma esimeste omanike käest läbi käivad ja mulle taskukohaseks muutuvad, siis on juba nostalgia peal ja panen hoopis ilusti kappi ära. Et pärast hea lapselastele näidata, kuidas vanasti inimesed motikaga sõitmas käisid :lol:

Täiesti teemaväline märkus, ja no võibolla ma muidugi teen ise midagi valesti, aga selle Ossa enduroka summutipaun turritab välja täpselt selle koha pealt, kust ma ennast tõusudel jalgadega kinni hoian :) Ilmselgelt ei ole läbimüügi mõttes kõige nutikam oma klientide kintse ära grillida. Ehk siis iseenesest innovatsioon on tore, aga töötavate asjade puhtalt muutmise pärast muutmine mitte niiväga.

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Läheb põnevaks: kahetaktiline sisspritsega mootor KTM'ilt

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Aprilia rollerid olid juba üheksakümnendate lõpus pritsungiga,
kui juba kõvatamiseks läks :ner:

PiltPilt
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Läheb põnevaks: kahetaktiline sisspritsega mootor KTM'ilt

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Kuskil 90ndatel kisas Orbital Corporation ka kõvasti sellel teemal, kuidas tänu nende leiutatud pritsesüsteemile on kaks takti sisepõlemismootori tulevik - puhas, võimas, kerge jne. Pärast muidugi selgus, et sama tehnoloogia töötab nelari peal veel paremini :)

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Läheb põnevaks: kahetaktiline sisspritsega mootor KTM'ilt

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Kalapea kirjutas:

Aprilia rollerid olid juba üheksakümnendate lõpus pritsungiga,
kui juba kõvatamiseks läks :ner:

Tegelikult Suzuki(mudel Katana 50) oli see tootja. Aprilia kasutas neid Suzuki ja Morni aretatud konesid.

Viimati muutis Kirs, 20 Mär 2017, 14:28, muudetud 1 kord kokku.
SERTÃO
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Läheb põnevaks: kahetaktiline sisspritsega mootor KTM'ilt

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Aprilia sr50 ja suzuki katana mootor?

PiltPilt
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Läheb põnevaks: kahetaktiline sisspritsega mootor KTM'ilt

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Kalapea kirjutas:

Aprilia sr50 ja suzuki katana mootor?

Jup.

SERTÃO
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Läheb põnevaks: kahetaktiline sisspritsega mootor KTM'ilt

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Ma nägin su posti ennem täpsustamist, automaatselt seostus katana gsx1100-ga. Aprilial on suzukiga vähe pistmist, ühiseks nimetajaks võib olla küll morini mootor aga ditech pritsung tuli aprilia nõudmisel Orbitali ja Siemensi koostöö tulemusena.

PiltPilt
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: Läheb põnevaks: kahetaktiline sisspritsega mootor KTM'ilt

Lugemata postitus Postitas stev666 »

Pole küll ratas aga arctic cati saanidel ka vist juba 2003 alates pritse.

dr800 2x
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Läheb põnevaks: kahetaktiline sisspritsega mootor KTM'ilt

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Kalapea kirjutas:

Ma nägin su posti ennem täpsustamist, automaatselt seostus katana gsx1100-ga. Aprilial on suzukiga vähe pistmist, ühiseks nimetajaks võib olla küll morini mootor aga ditech pritsung tuli aprilia nõudmisel Orbitali ja Siemensi koostöö tulemusena.

Võimalik. Aga kindel on ka see, et 90 -tel kasutas ka Suzuki pritsungiga 2t 50cm3 sama konet. Jupid neil ühed. Italjaanokeelne wiki mainib ka seda, et enne 2003 kasutati Suzuki-Morini kone, mis oli suht pirtsakas ja asendati Piaggio alla minnes nende Purejet nimelise konega.
Piaggio tehasest tuleb neid väikesi kahetaktilisi pritsungiga siiamaani.

SERTÃO
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Uudiseid ja teateid kogu maailmast”