Läheb põnevaks: kahetaktiline sisspritsega mootor KTM'ilt
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7344
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Läheb põnevaks: kahetaktiline sisspritsega mootor KTM'ilt
KTM lubas mai alguses ametlikult välja tuua kahtetaktilise sissepritsega mootori. Need lähevad mudelite 250 ja 300 EXC TPI peale
http://racerxonline.com/2017/03/15/fuel ... ng-in-2018
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Re: Läheb põnevaks: kahetaktiline sisspritsega mootor KTM'ilt
Midagi uut selles kindlasti pole, kui KTM alles nüüd selle tehnoloogia peale satub.
OSSA oli minuteada esimene, kes ammu 2009-10 aastal 2T sissepritsega traieli mootorrattaid juba tootis.
OSSA-l olid muidugi sedavõrd radikaalsed lahendused sellel rattal, et nad iseenda inovaatiliste lahenduste ja arendustöö all ka lõpuks majanduslikult kõrbesid, sest reklaam oli neil praktiliselt ümmargune null.
2013 oli neil ka 300 cm3 enduro valmis, see oli muidugi OSSA-le omaselt veelgi radikaalsem - kahe 2T pritsepeaga (!) - üks üleval ja üks allpool pütti, mis peade omavahelise koostöö ning vastava süüte ajastuse muutusega paneb paneb ühepütase mootori eriti sujuvalt tööle ja saab momendiomadusi muuta (kas näiteks "võtaks" ülevalt või alt pööretelt) vastavalt vajadusele.
Tootmisesse see muidugi ei jõudnud sest 2014 oli neil juba majandusraskused ja tee pankrotti.
KTM oskab kindlasti sellest lihtsamast 2T pritse asjast kõva reklaami ja müüginumbri teha
Re: Läheb põnevaks: kahetaktiline sisspritsega mootor KTM'ilt
Ega uudis polegi see, et kahetaktiline pritsega mootor üldse võimalik on, vaid see, et seda võib nüüd lihtsalt minna ja poest osta. Mina igatahes ei jõua ära oodata, millal selle düüsi- ja nõelakuhja ilusti prügikasti panna saab, või noh, võibolla muidugi selleks ajaks kui need uued KTM-id oma esimeste omanike käest läbi käivad ja mulle taskukohaseks muutuvad, siis on juba nostalgia peal ja panen hoopis ilusti kappi ära. Et pärast hea lapselastele näidata, kuidas vanasti inimesed motikaga sõitmas käisid
Täiesti teemaväline märkus, ja no võibolla ma muidugi teen ise midagi valesti, aga selle Ossa enduroka summutipaun turritab välja täpselt selle koha pealt, kust ma ennast tõusudel jalgadega kinni hoian Ilmselgelt ei ole läbimüügi mõttes kõige nutikam oma klientide kintse ära grillida. Ehk siis iseenesest innovatsioon on tore, aga töötavate asjade puhtalt muutmise pärast muutmine mitte niiväga.
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Läheb põnevaks: kahetaktiline sisspritsega mootor KTM'ilt
Aprilia rollerid olid juba üheksakümnendate lõpus pritsungiga,
kui juba kõvatamiseks läks
Re: Läheb põnevaks: kahetaktiline sisspritsega mootor KTM'ilt
Kuskil 90ndatel kisas Orbital Corporation ka kõvasti sellel teemal, kuidas tänu nende leiutatud pritsesüsteemile on kaks takti sisepõlemismootori tulevik - puhas, võimas, kerge jne. Pärast muidugi selgus, et sama tehnoloogia töötab nelari peal veel paremini
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Läheb põnevaks: kahetaktiline sisspritsega mootor KTM'ilt
Kalapea kirjutas:Aprilia rollerid olid juba üheksakümnendate lõpus pritsungiga,
kui juba kõvatamiseks läks
Tegelikult Suzuki(mudel Katana 50) oli see tootja. Aprilia kasutas neid Suzuki ja Morni aretatud konesid.
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Läheb põnevaks: kahetaktiline sisspritsega mootor KTM'ilt
Kalapea kirjutas:Aprilia sr50 ja suzuki katana mootor?
Jup.
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Läheb põnevaks: kahetaktiline sisspritsega mootor KTM'ilt
Ma nägin su posti ennem täpsustamist, automaatselt seostus katana gsx1100-ga. Aprilial on suzukiga vähe pistmist, ühiseks nimetajaks võib olla küll morini mootor aga ditech pritsung tuli aprilia nõudmisel Orbitali ja Siemensi koostöö tulemusena.
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Läheb põnevaks: kahetaktiline sisspritsega mootor KTM'ilt
Pole küll ratas aga arctic cati saanidel ka vist juba 2003 alates pritse.
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Läheb põnevaks: kahetaktiline sisspritsega mootor KTM'ilt
Kalapea kirjutas:Ma nägin su posti ennem täpsustamist, automaatselt seostus katana gsx1100-ga. Aprilial on suzukiga vähe pistmist, ühiseks nimetajaks võib olla küll morini mootor aga ditech pritsung tuli aprilia nõudmisel Orbitali ja Siemensi koostöö tulemusena.
Võimalik. Aga kindel on ka see, et 90 -tel kasutas ka Suzuki pritsungiga 2t 50cm3 sama konet. Jupid neil ühed. Italjaanokeelne wiki mainib ka seda, et enne 2003 kasutati Suzuki-Morini kone, mis oli suht pirtsakas ja asendati Piaggio alla minnes nende Purejet nimelise konega.
Piaggio tehasest tuleb neid väikesi kahetaktilisi pritsungiga siiamaani.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.