õhk rehvist välja?
Moderaator: Moded
WTF?! Rehvid, mis on täidetud õhuga, kaotavad kuu jooksul umbes 1,5 atmosfääri jagu rõhku ja neid on vaja uuesti täita. Nii lolli juttu ei kuule teleturust ka mitte. Selline asi saab võimalik olla vaid väga olematute ventiilide või ära korrodeerunud veljeäärtega. Artikli kokkuvõte on: "Tulge AS Masteri töökotta ja täitke oma rehvid lämmastikuga vaid 150 EEK eest! Ja ärge unustage iga kahe kuu tagant AS Masteri rehvitöökojas rehvirõhku kontrollimas käia kõigest tühise 100 EEK eest!" Varsti võib kohalikel "striireisserite" ja Valdise sõprade suust kuulda kuidas Pässa Riksi bemm 300-ga lippab kuna rehvis hüper-super racing lämmastik Tavakasutajal on täiesti mõttetu oma raha selle alla matta!
-
- Postitusi: 368
- Liitunud: 19 Sept 2006, 17:37
- Asukoht: Laulasmaa/Tallinn
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Artikli kirjutaja on küll vist olnud tehnika kauge inimene ja arvan, et lihtsalt komakohtadega mööda pannud.
Tegelikult on madal rehvirõhk üsna suur probleem. Ameerikamaal on vist juba kohustuslik uutel autodel rehvirõhu jälgimise süsteem, sest uuringute järgi on seal väga paljudel autodel liiga madal rehvirõhk. Madal rehvirõhk aga teatavasti halvendab juhitavust ja sellega väheneb ka ohutus.
Kui nüüd veidi teiselt küljelt asjale läheneda, siis madala rehvirõhu tõttu kulutab iga sõiduk rohkem kütust. Kui mõelda palju sõidukeid on liikvel, nendest päris suur protsent on liiga madala rehvirõhuga ja seetõttu kulutab rohkem kütust kui vaja oleks, siis kütuse kokkuhoid kogu sõidukite arvult oleks kolossaalne. Rääkimata ka muudest resurssidest, nagu rehvid ja energia mis nende tootmiseks kulub.
Natuke rohelist mõtlemist ei tee kellelegi paha, väiksed, näiliselt tähtsusetud asjad omavad tegelikult suurt rolli vahel.
Mõtle globaalselt, tegutse lokaalselt
Tegelikult on madal rehvirõhk üsna suur probleem. Ameerikamaal on vist juba kohustuslik uutel autodel rehvirõhu jälgimise süsteem, sest uuringute järgi on seal väga paljudel autodel liiga madal rehvirõhk. Madal rehvirõhk aga teatavasti halvendab juhitavust ja sellega väheneb ka ohutus.
Kui nüüd veidi teiselt küljelt asjale läheneda, siis madala rehvirõhu tõttu kulutab iga sõiduk rohkem kütust. Kui mõelda palju sõidukeid on liikvel, nendest päris suur protsent on liiga madala rehvirõhuga ja seetõttu kulutab rohkem kütust kui vaja oleks, siis kütuse kokkuhoid kogu sõidukite arvult oleks kolossaalne. Rääkimata ka muudest resurssidest, nagu rehvid ja energia mis nende tootmiseks kulub.
Natuke rohelist mõtlemist ei tee kellelegi paha, väiksed, näiliselt tähtsusetud asjad omavad tegelikult suurt rolli vahel.
Mõtle globaalselt, tegutse lokaalselt
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.