KTMi elektriline krossikas
Uudis:
http://forte.delfi.ee/news/auto/article.php?id=20398010
Huvitav, huvitav ...
Uudis:
http://forte.delfi.ee/news/auto/article.php?id=20398010
Huvitav, huvitav ...
njah või
Huvitav kui selle pilliga kuskilt sügavamast jõest läbi paugutad mis see elektrivõrr sellest arvab?
Hääled on neil masendavad.
Hääl oli küll nagu vanaema elektrilisel ratastoolil
Sellega on hea läbi eramaade kärnatamas käia.
Sellega on hea õhtul naabrimehe õues kärnatada
Ei tea kas endal peab sõites maandus ka küljes olema?
üsna bro värk isegi garantii kaks aastat http://www.quantya.com/PAGES/eng/eng_quantya_track.htm ,igaljuhul tundub mõistlikum suund kui 4takti kräpp
krossimehed hakkavad loodust säästma
Rihmale see head vist ei tee, kui sinna kivi vahele lendab.
ehk oskab keegi kommida kas see 12kW on üldse kuidagi üksühele võrreldav sisepõlemismootoriga? just see väändemoment erinevatel pööretel. kuidas see sõidutehnikas peaks tunduma? et veab hullult või pigem vaja oodata nagu rendikardil et hoog üles saaks. on seal üldse käiguvahetust?
käikudeta samas kui vaatad siis hakkab päris korralikult saba peale.Eks läheb aega aastat paar ja siis paistab mis asjast areneb
...elektrimootoril on vääne kohe algusest - ei ole vaja midagi oodata.
Poleks ju paha teha enduuromatka kui kuuled veidi loodust ka ümberringi mitte ainult seda mis oma pilli summutajast tuleb
Omamoodi tunne võib olla, et ei ole mingit mootori käivitamist - lihtsalt keerad ja kohe liigub - ennem võibolla mingi lüliti liigutada ON asendisse.
näiteks mudelismi maailmas on juba pikemat aega elekteri autod ägedamad kui sisepõlekad ja just uute harjavabade e.brushless mootoritega,pauk on üleval esimesest hetkest niikui päästikut puudud,seevastu sisepõlekas e,nitro mootor ikkagi mõtleb hetke ennem kui stardib
siin väike näide kui hulluks elektrika saab ajada
ainuke probleem on siiani akude kestvus ja kaal,kestvus on LiPo akudega enam-vähem paigas,kahjuks kaal on endiselt probleem,nii,et ootame millal tsiklid ka hulluks aetakse
remy kirjutas:Omamoodi tunne võib olla, et ei ole mingit mootori käivitamist - lihtsalt keerad ja kohe liigub - ennem võibolla mingi lüliti liigutada ON asendisse.
Tollel valgel on tehasest süütelukk peal. Vaata pilte.
2stroketaliban kirjutas:käikudeta samas kui vaatad .. siis hakkab päris korralikult saba peale.
Minuarust seda videod vaadates sell sai ainult julge hüppamisega kohti parandada, sirgel sai ikka korralikult ära Sõitjas võib ka muidugi probleem olla, kuid siis ilmselt ei hüppaks ka.
creativ kirjutas:ehk oskab keegi kommida kas see 12kW on üldse kuidagi üksühele võrreldav sisepõlemismootoriga? just see väändemoment erinevatel pööretel.
Max vääne on saadaval kogu pöörete ulatuses. Ilmselt elektroonikaga reguleeritakse gaasirulli asendi järgi seda vähemaks. Vastasel juhul oleks kohe selili
OT küll aga... Lisavarustusena vöiksid veel pedaalid olla ja väike genekas mille lisad kuhugile külge, puurid paari mudamülgast ajaviiteks ja kui aku kuival siis väntad koju ning samal ajal saavad akud laetud. Peaks igati tervislik olema ju...
väntadega krossikas
üks tõsine küsimus asja juures on elektrimootori enda vastupidavus, hoolduskulu ja välp ning akude kestvus ning maksumus.
tehase märgitud kaal on küll täitsa ok (97 kilo oli vist). akude arenguga seoses võib tulevikus nende kaal väheneda ja mahtuvus oluliselt suureneda . (kes mäletab esimeste moblaakude suurust, mahtuvust ning kestvust!)
isiklikult olen küll sellise pilli arengust huvitatud sest hind on täiesti konkurentsivõimeline.
ma kujutan ette kui normull oleks selliseid tsikleid nt rendiäris kasutada. tee krossirada kasvõi keset linna, parkidesse. müraküsimust ei ole enam üldse.
kuigi tsikkel ilma korraliku hääleta on kuidagi ebardlik. Mida harrikamehed peaksid tegema kui tulevikus on kõik HD-d õmblusmasina häälega! umbes sama kui ilgelt must, ropp, üleni tätoveeritud ning õllest haisev, neetides ja habemega sell räägiks peene ja naiseliku häälega!
remy kirjutas:väntadega krossikas
polegi ulme! kui vaadata BMX krosse siis seal ainult vändajõul asi käibki ja hüpped on kreisimad kui tsiklitel. ainuke asi et rada peaks allamäge enamuses olema.
Minuarust seda videod vaadates sell sai ainult julge hüppamisega kohti parandada, sirgel sai ikka korralikult ära
arvestades et tegu on esimese sellelaadsega siis minu meelest ikkagi üsna hea tulemus ja kui videot pikemalt vaadata siis võtab ka sirge peal mõne tegelase ära.Natuke kahtlane on muidugi ette kujutada ilma hääleta krossiratast Aga samas peale 4takti tulekut kadus õhust ka õige krossilõhn ära aga sõidetakse ikka.