Sooviks infot HJC kiivri kohta
Moderaator: Moded
Re: Sooviks infot HJC kiivri kohta
Kas kellelgi on kogemusi HJC FS-MAX kiivriga selles mõttes, et avatav lõuaosa ei taha enam hästi avamisnupust avaneda? Viimane kord jäigi suletuks. Kasutusel 3-s hooaeg.
Yamaha Dragstar XVS1100 ´02
-
- Postitusi: 173
- Liitunud: 24 Mär 2009, 08:10
- Tsikkel: vn 1500
- Asukoht: +372 52 41 neli kuus kuus
Re: Sooviks infot HJC kiivri kohta
need kellel klaas ei sulgu on aeg hakata klaasi kinnitust reguleerima.
ja ma tõesti ei tea miks nad seda tehases ei tee .. kuid reguleerimisest on palju abi küll .. räägin ju kogemusest
ühe poole visiiri kinnituse kruviaugud on suuremad kui teise poole omad, keerad kruvid lahti ja liigutad nii kaua kuni asend paika loksub. suht tüütu töö .. a kuiva silmaga on parem liiklust jälgida kui see on tehtud
endal on ka is-16 ja ei saa öelda küll ,et vaikne oleks. ilmselt on asi ikkagi istumisasendis
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Sooviks infot HJC kiivri kohta
Hea nõuanne, see visiiri reguleerimine. Just ostsin ja halb üllatus suur, kui vihm mööda visiiri sisekülge jooksma hakkas. Mu igivana 500 kroonine Probiker küll niimoodi ei tee.
Eriti vaikne see kiiver ei ole, aga müra on meeldivam ja kuidagi läbipaistvam, st kuuleb nii ratast kui liiklust. Üldiselt kurdina sõitmist troppidega või muusikaga ma küll ette ei kujuta, no kohe ei taha.
Re: Sooviks infot HJC kiivri kohta
virxx kirjutas:Kas kellelgi on kogemusi HJC FS-MAX kiivriga selles mõttes, et avatav lõuaosa ei taha enam hästi avamisnupust avaneda? Viimane kord jäigi suletuks. Kasutusel 3-s hooaeg.
Ise küsin ja ise vastan
Põhjuseks on siis punase ringi sees olev kruvi koos murdunud nn plastik keermepesaga.
Selgituseks, kes pildil olevale kohe pihta ei saa:
Foto on tehtud kiivri seest, altpoolt ja vaatega välja poole. Punasest ringist a1cm üleval pool olev "naeratav suu" on tuulutusava
ja punasest ringist allpool olev kiivri lõuaosa avamisnupp
Siin allpool fotol nähtav siis kruvi(laia peaga) koos seibi ja keerme plastik nn murdunud pesaga.
Nüüd pean välja nuputama, kuidas selle kruvi sinna tagasi kinnitatud saan.
Arvestades seda, kui palju kiivrikandja lõuaosa avab kiivrit kasutades siis ikka väga hädine on see konstruktsioon. Kui sama mudel peaks praegu ka turul saadaval olema siis tasuks tõsiselt kaaluda alternatiivi kasuks.
P.S. Kui kellelgi peaks sama probleem juhtuma sõidus olles siis kiiver tuleb üle pea ära tõmmata peast ja pärast tuleb sisu eemalda siis saab asjale lähemale.
Ning kui sisu eemaldatud siis juba saab tegelikult näpuga seest poolt lõuaosa avada. Kahjuks jahedama ilmaga on kiiver veits "hõre".
Yamaha Dragstar XVS1100 ´02
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.