Alarmiga pidurikettalukk vs alarm mootorrattale

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
SiimSa
Postitusi: 4
Liitunud: 17 Mai 2016, 07:55
Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i
Tänanud: 1 kord

Alarmiga pidurikettalukk vs alarm mootorrattale

Lugemata postitus #1 Postitas SiimSa » 19 Mär 2017, 14:06

Ratas hakkab parkima tänaval, millist varjanti eelistada kas kettalukku alarmiga või alarm otse rattale, kumb variant oleks mõistlikum(efektiivsem)?
Viimati muutis SiimSa, 19 Mär 2017, 14:23, muudetud 1 kord kokku.


Triumph Speed Triple 955i
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 3626
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 273 korda

Re: Alarmiga pidurikettalukk vs alarm mootorrattale

Lugemata postitus #2 Postitas reimps » 19 Mär 2017, 14:13

Kettalukuga paned paar korda startides külje maha, alarmiga karjub mõnikord kõvema tuule ja turnivate tontide pärast. Mul see teine variant, meeldiv on uusi tutvusi sobitada, neid sõimata ning pikalt saata, korra pidi isegi väikesele sõbrale viitama ja sai ikka pikalt saadetud.

Kõige efektiivsem, kusjuures, oleks ikkagi variant.
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 793
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 29 korda
Kontakt:

Re: Alarmiga pidurikettalukk vs alarm mootorrattale

Lugemata postitus #3 Postitas Margusxx » 19 Mär 2017, 14:15

Korralik ankur maa sisse ja kett läbi raami. Alarm on mõistlikum, tulevad need ju nüüd gps andurite ja immodega jne. Pidurilukule mässid märja kaltsu ümber ja keegi ei kuule seda viginat.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1118
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 73 korda

Re: Alarmiga pidurikettalukk vs alarm mootorrattale

Lugemata postitus #4 Postitas ranel » 19 Mär 2017, 14:41

Kettalukuga masinat on kergem tõsta kuhugi haagise või bussi peale muideks. Suvalise bike tüüpi ratta tõstab ilma abivahenditeta kahe mehega kenasti bussi ära.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.
Kasutaja avatar

demineerija
Postitusi: 331
Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
Tsikkel: CB600F
Asukoht: Talsinki
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Alarmiga pidurikettalukk vs alarm mootorrattale

Lugemata postitus #5 Postitas demineerija » 19 Mär 2017, 15:04

Kui sõidad igapäevaselt tasub vaadata mõni 2poolse sidega alarm.
Hakkab toas vähemalt pult karjuma ning saad mingigi ajavõidu enne tsikli kaubikusse kadumist.

Arvestama peab aga sellega, et odavama otsa omad söövad aku täiesti kutuks nädala kahega ning ega kallima otsa elukadki väga palju vähem isukad ole.

Kettalukk on minu silmis üks üpris mõttetu asi.
Proovitud nii odavamaid, kui kallimaid. Vahe on sees küll, kuid üks ühine nimetaja neil on... Panna pole seda mugavalt kuhugi. Taskus on nagu sangpomm ja koguaeg istmealla toppida muutub ka tüütuks. Lisaks on nad suht nigela heliga. Rääkimata odavamatest mudelitest, mis paduvihma ajal lihtsalt vett täis ämbriteks muutuvad. Pealegi saab enamusi neist üli kergelt lahti ning vaigistamiseks piisab törtsust silikoonist/makrost.


Kõige lihtsam variant on kasutada igapäeva sõitudeks tsiklit, mille turuväärtus kellegile pinget ei paku.
Mingi näruse 1.5k turuhinnaga tsikli pärast hakata seda kaubikusse tõstma ja jupitama.... Ei viitsi väga keegi...

Mida proovida võib on uurida kindlustuste käest vaid vargusevastase kindlustuse pakkumist. Kui neil hea tuju, siis isegi leiutavad valmis mõistliku hinnaga.
Stella->Honda CR80->Izh Jupiter 3K->Suzuki XF650 Freewind->Suzuki DR800 SU->S->CB600F
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1118
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 73 korda

Re: Alarmiga pidurikettalukk vs alarm mootorrattale

Lugemata postitus #6 Postitas ranel » 19 Mär 2017, 15:08

Kortermaja ees tänaval parkimisel on pigem muud hädad. Küll oli keegi omavoliliselt mu ratta teise kohta pannud, küll oli igasugu kange ja lüliteid näpitud, küll oli keegi peale istumas käinud, küll oli lind ratta peale sittunud keset istet, küll olid peeglid valesse asendisse väänatud, hommikul avastad, et ratas on külili jne jne jne.

Kahepoolne side mõistlik jep.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.

franz125
Postitusi: 1939
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Alarmiga pidurikettalukk vs alarm mootorrattale

Lugemata postitus #7 Postitas franz125 » 19 Mär 2017, 15:28

Kate aitab istumise ja näppimise vastu päris hästi.Kuigi mul kinnine õu ja näppijaid pole hoian katet peal.puhtam ,kuivem sadulasse karata kui ilma.Kevadeti on s..aks igasugu lendavaid ja mineerivaid nuhtlusi mis pool liitrit lubja ja liivasegu välja tulistavad.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

Teema algataja
SiimSa
Postitusi: 4
Liitunud: 17 Mai 2016, 07:55
Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i
Tänanud: 1 kord

Re: Alarmiga pidurikettalukk vs alarm mootorrattale

Lugemata postitus #8 Postitas SiimSa » 19 Mär 2017, 20:14

Rattaks on Triumph, kus kohas oleks kõige mõistlikum rattale alarmi paigaldada?
Triumph Speed Triple 955i

red buell
Postitusi: 108
Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
Tsikkel: XB12S, XS360 Cafe, K75 Cafe
Asukoht: Mähe, Pirita
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Alarmiga pidurikettalukk vs alarm mootorrattale

Lugemata postitus #9 Postitas red buell » 20 Mär 2017, 09:40

SiimSa kirjutas:Rattaks on Triumph, kus kohas oleks kõige mõistlikum rattale alarmi paigaldada?


Tallinnas saan aidata alarmi paigaldusega, olemas erinevaid ning kogemus üle 20 aasta. Helista kui huvi.
Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Kasutaja avatar

ermicas
Postitusi: 70
Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
Tänatud: 7 korda

Re: Alarmiga pidurikettalukk vs alarm mootorrattale

Lugemata postitus #10 Postitas ermicas » 11 Mai 2017, 11:46

Enda vanal rattal oli kahepoolne alarm peale. Ratas seisis majaees, ise elan 4ndal korrusel (paksud paekivist seined on majal) ja paar korda kui keegi udu rattale otsa "komistas" siis sai puldi märguande peale õue mindud ja torts juttu puhutud. Kui eelmine suvi jäi korraks kauemaks seisma (2 nädalat) siis selle ajaga tõmbas aku täiesti kotti ära. Mingi hetk ühendasin signa lahti kuna ei viitsinud enam akut üle nädala laadida, ostsin alarmiga kettaluku ja leppisin teadmisega et lukk on looma jaoks, inimest see ei peata niikuinii.

Kuid nagu demineerija viitas, kahepoolne signa annab sulle ehk mingisugusegi reageerimisaja enne kui ratas läind on.
Samas, kui võimalik, siis ketiga lukk oleks parem, See ehk annab veel mõnikümmend sekundit lisaaega.

Asjalik video youtubis sel teemal:

Sealne vana toob kenasti välja põhitõde et vargad reeglina ostivad kerget saaki mida saab kiirelt varastada/realiseerida. Seega oleks parim variant kui sul rattal on minimaalselt 2 vargusevastast seadet, ehk elektrooniline ja mehaaniline (kett või lukk), hea ka kui oleks kate peal.
Professionaalsed vargad kes teevad tellimustöid, neid mehi ei peata nkn miski.

ermicas
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4019
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 302 korda
Tänatud: 293 korda
Kontakt:

Re: Alarmiga pidurikettalukk vs alarm mootorrattale

Lugemata postitus #11 Postitas Macintosh » 11 Mai 2017, 13:16

2/3 Eesti ratastest on sellised mida väga varustada ei tasu, kui omanik on vähegi viitsinud turvameetmeid rakendada. Kui sul on alarmiga pidurikettalukk ja vilkuv tuluke armatuuris (olgu siis signaga või ilma) siis jätab varas selle suure tõenäosusega puutumata. Paned katte peale ja on enam-vähem vargakindel. Sellisel puhul on varas seda ratast valmis ära viima vaid juhul, kui katte all on midagi eriti väärtuslikku.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

will111
Postitusi: 1542
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 105 korda

Re: Alarmiga pidurikettalukk vs alarm mootorrattale

Lugemata postitus #12 Postitas will111 » 12 Mai 2017, 14:40

on vaid üks tõeliselt efektiivne rattalukk, mis tõesti toimib :D selleks on romuauto...võib muidugi ka tavaline auto olla. ratta pargid kuskile nurka ära ja auto sõidad sinna ette. kasutasin seda varianti üle aasta, rattal polnud ühtegi lukku küljes...isegi mitte kahvel ei lukustunud. ratast keegi igatahes selga ei võtnud selle aja jooksul :lol:

aga see video oli ka päris õpetlik, palju loogilisi asju mille peale ise vb alati ei tuleks
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7345
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 72 korda
Tänatud: 104 korda
Kontakt:

Re: Alarmiga pidurikettalukk vs alarm mootorrattale

Lugemata postitus #13 Postitas Piipz » 12 Mai 2017, 15:16

Nojaa aga nüüd tuleb Vakra ja veab selle auto ja kui pole väga uus tsikkel, siis selle ka minema :mrgreen:
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

will111
Postitusi: 1542
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 105 korda

Re: Alarmiga pidurikettalukk vs alarm mootorrattale

Lugemata postitus #14 Postitas will111 » 12 Mai 2017, 16:06

No nii suure tahte vastu kui sellel härral, ilmselt ei olegi mingit rohtu :lol:
Kasutaja avatar

mkendra
Postitusi: 22
Liitunud: 21 Apr 2015, 20:56
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda

Re: Alarmiga pidurikettalukk vs alarm mootorrattale

Lugemata postitus #15 Postitas mkendra » 12 Mai 2017, 17:46

Milline on suures pildis parim mootorratta signalisatsioon? (GPS, GSM, eraldi aku jm.)
Lõbusõidud & Veesport kaatriga Toilas -> Facebooki leht
| mario@yolorent.ee | +372 562 060 58 |
Kasutaja avatar

rannamees
Postitusi: 466
Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
Tsikkel: Fazer 1000
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Alarmiga pidurikettalukk vs alarm mootorrattale

Lugemata postitus #16 Postitas rannamees » 13 Mai 2017, 02:24

mario20031 kirjutas:Milline on suures pildis parim mootorratta signalisatsioon? (GPS, GSM, eraldi aku jm.)


Suures plaanis parim on selline, mis nõuab võimalikult palju aega ja vaeva.

1. näide: udupeen alarm, gsm, gps, jne, tsikkel ise tänavaääres. Buss sõidab kõrvale, loetud sekunditega on ratas bussis, uksed kinni ja läinud.
2. näide: kinnine territoorium, kaamerapildid, paari lukuga garaazh, paar suurt koera lahtiselt jooksmas. Alarmi pole vajagi-
Pilt




Mine “Sõidu- ja lisavarustus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist