K: Kuularite paigaldamine kiivrisse
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 133
- Liitunud: 10 Sept 2012, 22:53
- Tsikkel: Honda Varadero XL1000V '07
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 24 korda
- Kontakt:
K: Kuularite paigaldamine kiivrisse
Probleem: Cardo scala rider PACKTALK kuularid/kõlarid ei mahu korralikult kiivisse süvendatud kuulari pesadesse. Sõites suruvad Cardo kuularid kõrvalestadele. Peale ühte tundi sõitmist on surve ja valu kõrvadele väljakannatamatu. Kiivriks on BMW GS Carbon.
Taust: Varasemalt kasutasin kiivris Sena SMH-5 intercomi koos Sena kuularitega. Sena kuularid istusid nagu valatult (millimeetri täpsusega) tehase poolt kiivrisse süvendatud kuulari pesadesse. Ei osanud oodata, et Cardo PACKTALKi kuularid on suuremad ja seetõttu ei taha kiivrisse ära mahtuda.
Küsimus: Kas ja kuidas teised sõitjad sarnase probleemi on lahendanud? Kuulari pesasid kiivris ise suuremaks lõiganud, et kuularid neisse ilusasti ära mahuksid?
Selgitavad pildid:
Sena SMH-5 kuular paigutub ideaalselt BMW GS Carbon kiivrisse tehase poolt süvendatud kuulari pesadesse. Kuular ei suru kuidagimoodi kõrvalesta peale.
Cardo PACKTALK kuular on natukene suurem ja just alumisest juhtme poolsest otsast ei taha kuidagimood kiivrisse süvendatud kuulari pessa mahtuda.
Sena SMH-5 ja Cardo PACKTALK kuularite kuju võrdlus. Cardo on natukene suurem.
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: K: Kuularite paigaldamine kiivrisse
Kipsinoaga teed augu ilusti õigeks ja korras.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: K: Kuularite paigaldamine kiivrisse
Lõika või sulata peno sügavamaks.
Ise kasutasin peeneotsaga jootejaama puhurit ja voolisin kuuma õhuga peno osa selliseks, et kuularid sisse mahuks (minul hakkasid sena omad kõrvaldele ja ei mahtunud hästi ära)
Ega muud versiooni polegi kui pesad sobivasse mõõtu saada (kuulareid õhemaks ei saa )
Re: K: Kuularite paigaldamine kiivrisse
Aga mis neil kuularitel teises otsas on? Ma ise pigem läheneks jootekolviga juhtmetele (et noh, paigaldaks vanad kuularid uue süsteemi külge) kui kiivrile
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: K: Kuularite paigaldamine kiivrisse
Mina tegin ka pesasid paar milli sügavamaks.Ümbermõõt klappis,aga sügavus mitte ja tegi samuti kõrvad kibedaks.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: K: Kuularite paigaldamine kiivrisse
Jesper kirjutas:Aga mis neil kuularitel teises otsas on? Ma ise pigem läheneks jootekolviga juhtmetele (et noh, paigaldaks vanad kuularid uue süsteemi külge) kui kiivrile
Packtalkil on kõrvaklapid 3,5mm standard otsaga. Aga uued klapid on kindlasti paremad kui vanadel G seadmetel olid. Lisaks saab veel paigaldada suuremaid klappe (40mm) mis peaks olema veel parema kvaliteediga kui need mis kaasas ostes. Endal on need suuremad ja vist on tõesti natuke paremad..aga mitte oluliselt.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
Teema algataja - Postitusi: 133
- Liitunud: 10 Sept 2012, 22:53
- Tsikkel: Honda Varadero XL1000V '07
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 24 korda
- Kontakt:
K: Kuularite paigaldamine kiivrisse
Teema lõpetuseks ka mõned pildid töö tulemusest ja lahendusest probleemile.
Töövahendiks laenasin kolleegilt Dremelit. Vaikselt Dremeliga 2000rpm lihvides õnnestus kõrvaklapi pesad ilusasti sobivasse mõõtu saada.
Töövahend ja osa plastiku purust, mis töö tulemusena lauale üle jäi. Lisaks oli laualamp kõvasti abiks kiivri sisemuse valgustamiseks.
Cardo kuular süvistatuna kiivri sisemusega samale tasapinnale.
Tänu süvistamisele sai ka natukene leebemaks tehtud kuularist väljuva kaabli "murdumise nurka". Varasemalt oli see tehase poolt süvistatuna päris järsk. Nüüd sai natukene sujuvam.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.