K: Kuularite paigaldamine kiivrisse

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
oojamaa
Postitusi: 106
Liitunud: 10 Sept 2012, 22:53
Tsikkel: Honda Varadero XL1000V '07
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 17 korda

K: Kuularite paigaldamine kiivrisse

Lugemata postitus #1 Postitas oojamaa » 25 Juun 2017, 20:40

Probleem: Cardo scala rider PACKTALK kuularid/kõlarid ei mahu korralikult kiivisse süvendatud kuulari pesadesse. Sõites suruvad Cardo kuularid kõrvalestadele. Peale ühte tundi sõitmist on surve ja valu kõrvadele väljakannatamatu. Kiivriks on BMW GS Carbon.

Taust: Varasemalt kasutasin kiivris Sena SMH-5 intercomi koos Sena kuularitega. Sena kuularid istusid nagu valatult (millimeetri täpsusega) tehase poolt kiivrisse süvendatud kuulari pesadesse. Ei osanud oodata, et Cardo PACKTALKi kuularid on suuremad ja seetõttu ei taha kiivrisse ära mahtuda.

Küsimus: Kas ja kuidas teised sõitjad sarnase probleemi on lahendanud? Kuulari pesasid kiivris ise suuremaks lõiganud, et kuularid neisse ilusasti ära mahuksid?

Selgitavad pildid:
Sena SMH-5 kuular paigutub ideaalselt BMW GS Carbon kiivrisse tehase poolt süvendatud kuulari pesadesse. Kuular ei suru kuidagimoodi kõrvalesta peale.
Screen Shot 2017-06-25 at 20.21.03.png
Sena SMH-5 kuulari paigutus BMW GS kiivris


Cardo PACKTALK kuular on natukene suurem ja just alumisest juhtme poolsest otsast ei taha kuidagimood kiivrisse süvendatud kuulari pessa mahtuda.
Screen Shot 2017-06-25 at 20.27.07.png
Cardo PACKTALK kuulari paigutus BMW GS kiivrisse


Screen Shot 2017-06-25 at 20.31.44.png


Sena SMH-5 ja Cardo PACKTALK kuularite kuju võrdlus. Cardo on natukene suurem.
Screen Shot 2017-06-25 at 20.33.55.png
Sena SMH-5 ja Cardo PACKTALK kuularite kuju võrdlus.


Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 106
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänatud: 12 korda

Re: K: Kuularite paigaldamine kiivrisse

Lugemata postitus #2 Postitas Ain » 25 Juun 2017, 20:45

Kipsinoaga teed augu ilusti õigeks ja korras.
Suzuki DL650 VStrom-Honda Crosstourer VFR1200 DCT
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 619
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 200 korda

Re: K: Kuularite paigaldamine kiivrisse

Lugemata postitus #3 Postitas Madlobster » 25 Juun 2017, 20:45

Lõika või sulata peno sügavamaks.
Ise kasutasin peeneotsaga jootejaama puhurit ja voolisin kuuma õhuga peno osa selliseks, et kuularid sisse mahuks (minul hakkasid sena omad kõrvaldele ja ei mahtunud hästi ära)

Ega muud versiooni polegi kui pesad sobivasse mõõtu saada (kuulareid õhemaks ei saa :) )
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 388
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 65 korda

Re: K: Kuularite paigaldamine kiivrisse

Lugemata postitus #4 Postitas Jesper » 26 Juun 2017, 13:09

Aga mis neil kuularitel teises otsas on? Ma ise pigem läheneks jootekolviga juhtmetele (et noh, paigaldaks vanad kuularid uue süsteemi külge) kui kiivrile :)
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 2847
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 411 korda
Tänatud: 96 korda

Re: K: Kuularite paigaldamine kiivrisse

Lugemata postitus #5 Postitas urmas66 » 26 Juun 2017, 14:38

Mina tegin ka pesasid paar milli sügavamaks.Ümbermõõt klappis,aga sügavus mitte ja tegi samuti kõrvad kibedaks.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 106
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänatud: 12 korda

Re: K: Kuularite paigaldamine kiivrisse

Lugemata postitus #6 Postitas Ain » 26 Juun 2017, 15:03

Jesper kirjutas:Aga mis neil kuularitel teises otsas on? Ma ise pigem läheneks jootekolviga juhtmetele (et noh, paigaldaks vanad kuularid uue süsteemi külge) kui kiivrile :)

Packtalkil on kõrvaklapid 3,5mm standard otsaga. Aga uued klapid on kindlasti paremad kui vanadel G seadmetel olid. Lisaks saab veel paigaldada suuremaid klappe (40mm) mis peaks olema veel parema kvaliteediga kui need mis kaasas ostes. Endal on need suuremad ja vist on tõesti natuke paremad..aga mitte oluliselt.
Suzuki DL650 VStrom-Honda Crosstourer VFR1200 DCT
Kasutaja avatar

Teema algataja
oojamaa
Postitusi: 106
Liitunud: 10 Sept 2012, 22:53
Tsikkel: Honda Varadero XL1000V '07
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 17 korda

K: Kuularite paigaldamine kiivrisse

Lugemata postitus #7 Postitas oojamaa » 28 Juun 2017, 18:25

Teema lõpetuseks ka mõned pildid töö tulemusest ja lahendusest probleemile.

Töövahendiks laenasin kolleegilt Dremelit. Vaikselt Dremeliga 2000rpm lihvides õnnestus kõrvaklapi pesad ilusasti sobivasse mõõtu saada.

Töövahend ja osa plastiku purust, mis töö tulemusena lauale üle jäi. Lisaks oli laualamp kõvasti abiks kiivri sisemuse valgustamiseks.
Dremel_3000.PNG
Dremel 3000


Cardo kuular süvistatuna kiivri sisemusega samale tasapinnale.

Cardo_tasapind.PNG


Tänu süvistamisele sai ka natukene leebemaks tehtud kuularist väljuva kaabli "murdumise nurka". Varasemalt oli see tehase poolt süvistatuna päris järsk. Nüüd sai natukene sujuvam.
Syvendatud_cardo.PNG




Mine “Sõidu- ja lisavarustus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist