Kiiver Schubert C4 ja sideseade SC1S-SC1A-SC10U

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Kiiver Schubert C4 ja sideseade SC1S-SC1A-SC10U

Lugemata postitus Postitas AzA »

Pealkirjas nimetet seadmete turule tulekust nüüdseks ca pool aastat möödas, esimesed kogemused ehk maakeeli ka käes.
Kirumis-kiitmis teemas kipub asi laiali valguma ja Schuberti matkakad on vast vidinased, mida otsitakse aegajalt, sestap teen eraldi teema.
Fiil frii ühendamaks mujale.

Soetasin C4-ja mitmel eri põhjusel, peamiselt seepärast, et külm oli 3/4-dikuga sõita ja atskaarikuna kinnine kole ebamugav majandada.
Või oli peamine põhjus steitment: "Aga kes siis möliseb minuga sumedal sügisõhtul kui sul lõug lännu" - mine võta kinni eksole.

Juuskeiss: Mina C4 (zrx1200r - klassikaline ratas, olematu tuuletõke, sõiduasend mitte eriti sportlik, aga ka mitte tugitool), Kaaslane C3 PRO Women (tuono - naked bike) .... 3-e päevane kuuevarbaliste manu trip. Pärnu, Limbazi, Cesis, Sigulda, Riia, Saulkrasti, Pärnu. Ehk siis linna, normaalseid maanteid ja ka uusi plomme vajavat 20 kilti Limbazi-Cesis.
Üksi ja ka kodukamaral harjunud klappidega vaikselt zeppi kuulama - käemärkidega kõik tehtud saadud, aga Riias ringi heebeldamine ajas lõpuks vihale ja jalutasime migisse motopoodi (tõsiselt ikka "mingisse", Artilijeras Iela pääl asuv Riia schuberti edasimüüija on siuke kanakuudi mõõtu urgas, kus seinal ripub paar hammakat, 6 paari kindaid, mingid Ningpo kohvrid ja led suunakad - lisaks 5 riiulit schuberteid) ... küsimise peale ilmusid letile absoluutselt kõik bt seadmed - SC1S, SC1A, SC10U, C3PRO SRC-d, sealjuures väiksem versioon XXS-ile :shock:
Vähe sellest, vana (saliidne habemega Einfeldi vend) koukis kuskilt välja SC10U-ga installitud C3PRo, et kaaslane saaks katsetada, ega krae ei sega :mrgreen:
Müst lahe pood, hiljem õues minekut tehes astus vend välja, võttis aia najalt ereka (teate küll, standard potisinine käula) ja väntas külmalt ilmselt lõunat sööma - oodanud oleks vähemalt riia kõige edevamat kafekat :mrgreen:
Siinkohal kummardused staffile, kes ühendasid meiega oma jõud ja kamba peale suutsime seadmed omavahel paaritada ning eriti sügavad kummardused Einfeldi vennale, kes kaaslase potti SC10U ära installis (võtke 6-pakk kõrvale, kui ise tegema hakkate).

C4 miinused:

  1. Hind muidugi, aga see on nii ja naa - hetkel -15% sügishind pole paha, eriti kui plussideni jõuab.
  2. Pinlock - pole mina ainuke, kes kurdab, et pinlock on visiiri jaoks liiga väike ja avaneb mõne aja pärast. Abiks kohe maha võtmine ja hoolega tagasi panek, sest tehas teeb seal midagi metsa poole. Ise ei teadnud ja usaldasin meid in tsöörmanit. Tagant järele targem eksole, eriti pärast foorumite lugemist.
  3. Müra sportlikumas sõiduasendis. Nii ja naa, ta pole selleks ette nähtud, hakkab kuskilt kõrvade alt vuhistama, püstisemaks end sättides .... vaata plusse.
  4. Põsepadjad rõhuvad alalõuale, ilmselt sissesõitmise või mu molu kuju probleem.
  5. ..... lisage miskit.

C4 plussid:

  1. Ilma pikema jututa vaikseim avatav, millega sõitnud olen (c3pro, rpha-max, evo one ei saa ligilähedalegi). Võrdlusmoment Neotec-iga paraku puudub :(
  2. Pikema jututa sigamugav, jumala tutikast peast nagu sisse kantud va. miinuste punkt nr4. Siiralt, uskumatult mugav kärakas.
  3. Päikesevisiir, millest krdist see tehtud on, aga üübervinge - selline tunne, et polaroid klaas.
  4. Sisseehitatud mikker, klapid ja antenn - ei ole dildot molu ees, klappide asend regullitav - miinuseks vast see, et kõrgenduspadjakesi kaasas pole - panin SC10U kamplektist 5mm pänna ja ideaalne. Klappide kvaliteet uskumatult hea selliste viilakate kohta. Isegi kannatas 110kmh kellas retrofm-i kuulata, isegi bassi kuulis.
    5.Kraesse ehitet bt - juhuks kui SC1 soetada. Üsna mugav kasutada ja 2-he nupuga opereerimise õppisime miilenki päevaga ära - pärast umbes 20 "joptvõid" minu poolt ja "käi kuradile rämps" kaaslase poolt. Täiesti reaalselt see sena toodetud asi toimib, vahetab prioriteete, grupikõne, telefoni ja mussi täiesti adekvaatselt.
  5. Väga hea aerodünaamika - kodanik kent tähelepanek.
  6. Väga hea pinlock, aga vajab regullimist eksentrikutest (pinlocki kinnitused on ekstsentrik kruvid, regulligem) - kodanik kent ja kodanikud motomarketist lisasid, et pinlock ei ole silikooniga, vaid mingitlaadi soonega.
  7. ... lisage miskit.

BT seadmetest katkusime SC1S (leidsin, et mjuusik sjeering, fm raadio pole minu juuskeisi jaoks lisa sotti väärt SC1A näol) ja C3PRO-sse SC10U - originaal cardo kraed ei tahtnud mitmel põhjusel - esiteks sena nagu SC1-ki, teiseks 70€ hinnaerinevus SC10U kasuks. Paraku pidime lenksupuldi juurde soetama, sest nupud visiiri taga pole just mugav maanteel näppida - sestap kui cardoga paaritamine peamine, siis vast SRC targem.

Plussid:

  1. Helikvaliteet on üle ootuste pädev. Täiesti kannatab rekka tagant möödasõitu juhendada intercomiga, muusikat kuulata, telefonikõne puhul ei saadud aru, et lajatasin 130kmh tsikliga. Akud peavad kellade viledega terve päeva ja ilmselt otsa ka veel, 8h polnud probleem.
  2. Integreeritus - ei ole kiivrite peal jublakaid. C4 eriti kuum, üldse ei saa aru, et bt oleks, krael kaks pisikest luugikest vaid.
  3. SC1 seerial lisa akud ja eraldi laadija saadaval - pika telkimise puhul vast hüva lahendus. SC10 jääb selle koha pealt vaeslapse ossa.
  4. Kord juba pairitud saadud töötab asi üsnagi ilusti, 2-e päeva peale vaid 1 kord kummalgi pani masin end ise kinni ja mul ei ühendunud korra intercom ära - pärast telefoni kõnet. Eks ta siuke uurimise-katsetamise asi ole. Vox justkui toimib aegajalt, aga deem sest aru sai, pea pahna täis + ja - kombinatsioonide mällu salvestamisega.
  5. Sena 10-e noise cancellation, nu ikka väga hea heli intercomiga. Vaid linnas kuulsin aegajalt liitrise otse läbi torudega V2 müdinat taustaks.
  6. ... lisage miskit.

Miinused:

  1. Õudne keberniit paaritamisel nii omavahel, kui ka telefonidega (iphone se ja 6s), samas kui tehtud, siis töötab ilusti.
  2. SC10U nuppude asukoht - visiiri taga, ehk siis paratamatult tuleb soetada lenksupult lisa 85 rubla eest - mis teeb ta hinnaks juba C3PRO orikas, aga samas ei pea kätt lenksult tõstma.
  3. Lenksupuldi ja kiivri nuppude erinev juhtimine, miskipärast ei tööta + ja - kombinatsioonid nagu bt peal olevatel nuppudega, aga lisatud C nupu kaudu saab samad kombinnid kätte - manualis muidugi pole sellest õhkagi eksole, et kiirvajutus C-le ühendab esimese pairingu. Aga nu saab vähemalt otse intercomi kaaslasega - ilma puldita on kombinn - hoiad 1sec - all ja siis kiirvajutus -.
    Müstikaks jäi puldi nö. M nupp, sellel justkui kasutust pole - ilmselt lihtsalt standard sena vana pult schuberti värvides karbikus ja M nupule pole veel funktsiooni leitud.
  4. Laadimine - SC10U puhul ei saa laadimiseks asja eemaldada, seega kiiver juhtme otsa. SC1 puhul peab aku eemaldama ja soetama eraldi laadija või siis samuti kiiver juhtme otsa. Tore amet, talvel iga paari kuu tagant kiivreid seina ühendada - päädis nüüd sellega, et tegin elektriprojekti ümber ja paigaldan kiivririiulisse seinakontaktid.

PS: Firmwire 1.0 - hetkel uuemat saada pole.

Kokkuvõtteks kiiver C4 ja sideseade SC1 on hea kombinn - ei midagi ülifäänsit, aga samas see, mis olemas toimib siuke 4+. Senaga mängimist, siis SC10U ka täiesti muhv asjandus. Eriti välise jublaka puudumine.



Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

kent
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Juul 2015, 18:16
Tsikkel: HD
Asukoht: Nõmme
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Kiiver Schubert C4 ja sideseade SC1S-SC1A-SC10U

Lugemata postitus Postitas kent »

Mõned endapoolsed tähelepanekud.
Pole head ilma halvata. Linnas kui ilm lubab sõidan lahtise nokaga, siis ei saa rääkida ja kui kõne tuleb peab noka alla venitama. Aga see pole kõige suurem mure ja tavalise mikri vastu ikkagi ei kipu vahetama.

Pinlock on üks parimaid just C4-jal. Nad on visiiri disaini muutnud mudeliuuendusega selliselt et pinlocki keskel enamvähem silmade vaateväljas on visiiri ja uduvisiiri vahel 0,5cm. See tagab päris hea isolatsiooni. Mis puudutab uduka loksumist siis tehasest tuleb see kõige lõdvemas asendis säilitamaks riiulil silikoni eluiga. Seda tuleb jälgida ja üldjuhul hoidjaid peale keerata. Kui seda ei tee on esiteks udu visiiride vahel ja teiseks uduvisiiri liikumine (hõõrdumine) tekitab sööbivad jäljed visiiri sisepinnale suhteliselt kiiresti. Eelkõige ülesse äärde.
Lisaks on aerodünaamika kiiduväärt ja tipptasemel. Reka taga sõites liigub keha aga kiiver on paigas. Õhuooluga majandamine on suurepärane, väga palju aitab sellele kaasa uus visiiri lahendus kus visiir on üleval ääres päris korraliku nurgaga, st. ei lõpe lihtsalt ära vaid keerab eemalt vastu kiivrit ja juhib kõrvade juurest õhu minema.
Jahutus on samuti parim mida seni saanud proovida. Kuna sisu on muudetud oluliselt kõvemaks ei vaju tuulutuskanalid kinni. Lisaks on neid oluliselt juurde tekitatud ja õhk pääseb välja kõrvade juurest alla (mida C seeria puhul on esmakordselt kasutatud).

Mida veel ootaks oleks lõuaklapi astmeline reguleerimine. Sõltub siklist aga kui see lahti teha tuleb sealt palju müra. E1 saab avada sujuvalt niipalju kui vaja C seerial veel mitte.
Visiiri lukustus ees on vedru peal mis samuti esmakordne ja võiks lubada pikka eluiga kuna liikumise võimaluse tõttu kulub vähem.
Juba nimetatud int. kõlarid on tõesti hea heliga. Samuti akude süsteem. Ostad 10 eur tk. lisaakud ja pole kunagi probleemi et õhtul kõige vajalikumal hetkel saab aku tühjaks.
Krae materjali on parandatud, pika kasutuse peale võiks eeldada et on vastupidav ja ei kulu ära. 3 seeria puhul kipub intensiivse kasutamise korral kunstnahk järgi andma ja muutub inetuks.

Vaateväli on suurepärane. Visiir on 1cm ülevalt alla laiem ja külgedelt umbes samapalju. Üle õla vaadates ei jää praktiliselt midagi vaadet segama.
Päikesevisiir on optilise võimendusega või kuidas seda öelda. Täpselt sama mis C3PRO puhul. Võid vaadata päikesesse, samas sukelduda tunnelisse ilma nupuga mängimata.

Esimesed asjad siis mis enda kogemuse ja võrdlusmomendiga pähe torkasid. Schuberth C seeria osas sõitnud kõikide mudelitega alates Concept.

C4 on hea kiiver.

Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1760
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Kiiver Schubert C4 ja sideseade SC1S-SC1A-SC10U

Lugemata postitus Postitas simp »

mõni väiksema peaga mees võiks kommenteerida, kuidas see sena krae koos C4'aga on. Hakkab kuskilt suruma ka vms?

Internetis räägitakse, et C3 ja C3 pro väiksemate(XS/S/M koor?) mudelitega ei istu see "sidekrae" kõige paremini ja hakkab peale suruma.

Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 527
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Re: Kiiver Schubert C4 ja sideseade SC1S-SC1A-SC10U

Lugemata postitus Postitas Motomarket »

simp kirjutas:

mõni väiksema peaga mees võiks kommenteerida, kuidas see sena krae koos C4'aga on. Hakkab kuskilt suruma ka vms?

Internetis räägitakse, et C3 ja C3 pro väiksemate(XS/S/M koor?) mudelitega ei istu see "sidekrae" kõige paremini ja hakkab peale suruma.

Kui siinkohal peetakse Sena krae all silmas SC10U-d, siis C4-l pole sellega vähimatki pistmist. C4-le lähevad ikka ainult moodulid SC1 või SC1A. Mis puudutab aga C3 ja C3 Pro-d, siis siiani pole see SC10U sidekrae kedagi häirima hakanud. Võib-olla need kes internetis rääkisid olid ekstra jämeda kaela ja väikese peaga :wink:

Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 527
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Re: Kiiver Schubert C4 ja sideseade SC1S-SC1A-SC10U

Lugemata postitus Postitas Motomarket »

kent kirjutas:

Pinlock on üks parimaid just C4-jal. Nad on visiiri disaini muutnud mudeliuuendusega selliselt et pinlocki keskel enamvähem silmade vaateväljas on visiiri ja uduvisiiri vahel 0,5cm. See tagab päris hea isolatsiooni. Mis puudutab uduka loksumist siis tehasest tuleb see kõige lõdvemas asendis säilitamaks riiulil silikoni eluiga. Seda tuleb jälgida ja üldjuhul hoidjaid peale keerata. Kui seda ei tee on esiteks udu visiiride vahel ja teiseks uduvisiiri liikumine (hõõrdumine) tekitab sööbivad jäljed visiiri sisepinnale suhteliselt kiiresti. Eelkõige ülesse äärde.

Parandaks mõned faktivead. C4-le mõeldud Pinlock ei ole enam silikoonribaga, vaid sisse stantsitud soonega. Jääb mulje nagu oleks tihendiriba, aga kui teiselt poolt küünega katsuda, saab kohe selgeks, et tegemist on soonega. Täpselt samasugune muudatus puudutab ka kõiki C3 Pro mudeleid. Kuna nüüd on tegemist kahe plasti omavahelise kokkupuutega, omab Pinlocki häälestus veel suuremat vajadust, vastasel korral põhivisiiri sisepind kriimustub. Miks tehasest tulnud visiirid on korralikult häälestamata, jääbki tegelikult arusaamatuks, sest pole silikooni, mille eluiga peaks kaitsma. Samuti jääb natuke arusaamatuks, miks ei ole C4-ja põhijuhendis kirjas, kuidas Pinlocki häälestada, vaid need juhised on Pinlocki enda pakendil. Esmasele kasutajale on see teema kindlasti võõras ja reeglina alustab loksuva Pinlocki- ja uduse visiiriga. Poes oleme üritanud need asjad enne müüki küll eelnevalt üle käia, aga kasutaja peaks aeg-ajalt Pinlocki häälestuse ka ise üle kontrollima.

Kasutaja avatar

Teema algataja
AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Kiiver Schubert C4 ja sideseade SC1S-SC1A-SC10U

Lugemata postitus Postitas AzA »

simp kirjutas:

mõni väiksema peaga mees võiks kommenteerida, kuidas see sena krae koos C4'aga on. Hakkab kuskilt suruma ka vms?

Internetis räägitakse, et C3 ja C3 pro väiksemate(XS/S/M koor?) mudelitega ei istu see "sidekrae" kõige paremini ja hakkab peale suruma.

Mul naine C3pro women XXS ... enam vist väiksemaks minna ei saa ja ei kurda ikka kohe üldse. Ilmselt installi viga, nagu selle krdima pinlockigagi.

Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1760
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Kiiver Schubert C4 ja sideseade SC1S-SC1A-SC10U

Lugemata postitus Postitas simp »

AzA kirjutas:
simp kirjutas:

mõni väiksema peaga mees võiks kommenteerida, kuidas see sena krae koos C4'aga on. Hakkab kuskilt suruma ka vms?

Internetis räägitakse, et C3 ja C3 pro väiksemate(XS/S/M koor?) mudelitega ei istu see "sidekrae" kõige paremini ja hakkab peale suruma.

Mul naine C3pro women XXS ... enam vist väiksemaks minna ei saa ja ei kurda ikka kohe üldse. Ilmselt installi viga, nagu selle krdima pinlockigagi.

schuberti krae, või sena krae?

Kasutaja avatar

Teema algataja
AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Kiiver Schubert C4 ja sideseade SC1S-SC1A-SC10U

Lugemata postitus Postitas AzA »

kent kirjutas:

3 seeria puhul kipub intensiivse kasutamise korral kunstnahk järgi andma ja muutub inetuks.

C4 on hea kiiver.

Jep, selles Riia urkas astus parasjagu sell c3-ga sisse ... svamm turritamas ja sai leti alt uue krae - naljakas jubin oli - feik nuppudega. Ei saanudki aru millega tegu, aga jättis 20se letile ja sõitis minema.

Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Teema algataja
AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Kiiver Schubert C4 ja sideseade SC1S-SC1A-SC10U

Lugemata postitus Postitas AzA »

simp kirjutas:

schuberti krae, või sena krae?

Schubert SC10U, ilmselt siis sena krae ja c3pro women - pisem koor kui c3pro-l ja see ka veel xxs, enam väiksemale koorele sc10u-d installida ei anna. Installi või siis eriti jämeda kaela viga, kui peale suruma hakkab ... vägistasin selle xxs poti pähe endale no ja ei sega mindki, tunnen siis kui pea kuklasse ajan, pmst taevasse vaatan.
C4-jal ei ole kraed, st. selle saaks panna vägistades ja juhtmeid ära lõigates, aga no ei ole vast arukas. C4-jal on juba integreeritud mikker ja klapid/kõlarid, ning kraes on kaks tikutoosist vähe õhemat sahtlit, ühesse aku ja teise sideseade.
https://static3.moto-tour.com.pl/eng_pl ... 4038_1.jpg
Ja nuh see lahendus ei sega nüüd ikka kohe üldse. Absoluutselt ei saa aru, et mingi side on kiivris, peab teadma, mida täpselt vaadata.

Kaasa ütleb siin üle õla, et ta ei tunnegi SC10U kraed.
Feissaris saan pilte saata kui vaja.

Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2391
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Kiiver Schubert C4 ja sideseade SC1S-SC1A-SC10U

Lugemata postitus Postitas kris. »

Vahepeal üks hooaeg kasutust lisandunud - äkki on mingit uut infot tekkinud? :bsmile:
Huvitav et osad välismaa kasutajad kommenteerivad suurenenud müra võrreldes C3-ga ... on see reaalne?

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Kiiver Schubert C4 ja sideseade SC1S-SC1A-SC10U

Lugemata postitus Postitas ranel »

Uuriks ka, et kuidas kohalike tagasiside on? Lugedes välismaised foorumeid, siis erilist vaimustust just ei jagatud.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Teema algataja
AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Kiiver Schubert C4 ja sideseade SC1S-SC1A-SC10U

Lugemata postitus Postitas AzA »

Müra on nn. baigisõidu asendis, püstisemalt istudes on c4 haudvaikne - ma pole elus vaiksemaga sõitnud, samas enamik kiivreid on lahtised mul olnud.
Tundub, et c4-ja omapära on väga spetsiifiliselt asendis, ta võib olla täiesti haud või kohutavalt mürarikas. Igaljuhul on ta minu ratta peal vaiksem kui c3pro va. kui perse uppi ajada - klassikalisega sõidan. C3-e pole kahjuks kasutanud.

Mina otseselt üübervaimustust samuti ei jaga .... juhul kui letihinnaga soetada - ilmselt leiab ägedamaid .... aga 300€ + sena100€ nagu mulle näppu pisteti on ta igal juhul üle prahi pott.
Sisseehitatud sena10 kommunikatsiooni teema on äärmiselt töökindel ja mugav.
Pinlock on väga väga hea. Seesmised materjalid kaugelt parema dkui c3pro-l. Ventilatsioon äärmiselt mõnus.
Vinguda mitte millegi kallal va. hind ei oska. Võibolla see ongi ta omapära, et kõik justkui pole ideaalne, aga nõrku kohti ka pole.

Edit: kui käuksuda siis lõua vendi kallal, seda on hea kindaga avada-sulgeda, aga kökats tundub. Aegajalt ei toimi.

Aga mulle meeldib.

Märtt
Postitusi: 211
Liitunud: 30 Mär 2013, 22:17
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Kiiver Schubert C4 ja sideseade SC1S-SC1A-SC10U

Lugemata postitus Postitas Märtt »

Püstise sõiduasendiga sõites aitavad kõrvatropid või vali muusika. Minul undab ikka korralikult C4 peas. Eelmine oli S2 ja sellel müraprobleem puudus, oli rattal tuuleklaas või teisel mitte. Aga avatava kiivri kohta - Motomarketile makstud hinna eest on kiivrit ja kvaliteeti küll ja küll. Müra asja püüan lahendada tuuleklaasi kõrgendusega. 600-650EUR-i maksnud inimestele võib südamliku kaastunde esitada - selle raha eest eeldaks, et kiiver on vaikne. Mööda läinud aega ja tehnilisi uuendusi arvestades vähemalt võrreldav vanemate S-mudelitega.

Kasutaja avatar

Teema algataja
AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Kiiver Schubert C4 ja sideseade SC1S-SC1A-SC10U

Lugemata postitus Postitas AzA »

SC1-del uus tarkvaraversioon väljas - 2.0
Updatema.

Aga mulle meeldib.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”