Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Macintosh kirjutas:urmas66 kirjutas:Mida siis motonaviga teisiti saab teha?
vs motonavi (versioon 2)
lülitan navi sisse
hakkan navigeerima.
lahkudes lülitan navi välja
Navi võidab seisuga 3:8
Minu silmis ikka päris oluline vahe.
.
Releega ühendades läheb navi käima ka seiskub koos rattaga.
Seega seis 1:8 navi kasuks
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Kasutasin ka varem toite väljalülitamisega varianti aga mulle see siiski ei istunud, seega jääb minu puhul nupust välja lülitus.
Spoiler
stev666 kirjutas:Macintosh kirjutas:urmas66 kirjutas:Mida siis motonaviga teisiti saab teha?
vs motonavi (versioon 2)
lülitan navi sisse
hakkan navigeerima.
lahkudes lülitan navi välja
Navi võidab seisuga 3:8
Minu silmis ikka päris oluline vahe.
.
Releega ühendades läheb navi käima ka seiskub koos rattaga.
Seega seis 1:8 navi kasuks
-
- Postitusi: 3140
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Motonavi ei vanane ka kümne aastaga nii ära, et kasutada ei saaks. Ürita leida aga nutitelefoni, mida saaks 10a hiljem mõistlikult kasutada.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7201
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Mac ma pean motonavi versus telefon silmas ka seda mida saab teha motonaviga ja mida saab teha telefoniga.Ehk mida motonavi enamat võimaldab teha? Siiani pole sel teemal keegi midagi pakkunud.
Mis oleks motonavi eelised sihtotstarbelisel kasutamisel peale selle,et juhet ei pea taha ühendama(minu hoidjas võin juhet ka sõidu ajal ühendada,kui soovi on ja ühe käega ikka ja ainult).
USB on mul statsionaarselt olemas(istme alt tuleb juhe lenksu juurde),eespool ka kirjutasin sellest.Pildil nähtav valge juhe(musta polnud nii pikka saadaval tol hetkel).
Näiteks Broditil on olemas ka tsikli vooluvõrku ühendatav laadija ehk täpselt samalaadne dokk nagu igal teisel motonavil.Mina seda ei ostnud,sest oli palju kallim ja pole seda igapäevaselt vaja.Kaalusin seda eelkõige selleks,sest selle saab ilmselt väga kerge vaevaga niiskuskindlaks teha.
Jätaks selle laadimise üle jauramise üldse kõrvale,sest see ei ole küll mingi probleem.lahendusi on palju igale maitsele.
Räägiks eelkõige navigeerimisest kaartidest ja muudest võimalustest.Paneks kirja oma kasutuskogemused ja ei hakkaks kiitma asja mida proovinud pole ning ei tee maha teise lahendusi.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7201
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
ranel kirjutas:Motonavi ei vanane ka kümne aastaga nii ära, et kasutada ei saaks. Ürita leida aga nutitelefoni, mida saaks 10a hiljem mõistlikult kasutada.
Millele saa tahad viidata? 10 a jooksul ostad ju nii või naa endale mitu uut telefoni.Kui oled harjunud seda rattal või autos navigeerimiseks kasutama,siis ostadki just selleks sobilikke telefone.
Nii palju võin küll väita,et 10a on Garmin oma navidel kasutus mugavust,graafikat ja ekraani tundlikust küll kõvasti parandanud.Mul on olemas nii umbes 10a vana kui ka sel aastal ostetuid autonavisid.
Telefon võib ka vabalt kesta 10a ja enam aastat,kui seda sama vähe kasutad kui motonavi.Garmini eelis on,et navile pakutakse ka 10a vanusena kõiki uuendusi,aga telefonile vist mitte.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 3140
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Telefon tõmbab lihtsalt kõigi uuendustega aeglaseks ära. Tuleta nüüd meelde kui palju erinevaid laadimispesasid/pistikuid viimase 10a jooksul on olnud. Iphone 3g-l oli mul pikk kandiline, n95 oli pisike ümmargune nokia oma. Siis edasi tuli iphone juba lighting ühendus. Teistel telefonidel kas üldjuhul microUSB. Nüüd on juba osadel USB C. Sealt tulebki, et miks mässata mingite dokkidega, kus pole kindlust, et kas paari aasta pärast veel kasutada saad. Tutikas motogps on louises 300 eur. Uuenda vaid kaarte. Nagu näha, siis 10a vanuseid motogps-e müüakse ka siin 30-50% soetushinnaga ja kiidavad, et töötab veel nii hästi. Töökindel ja hoiab hästi hinda. Mida veel tahta?
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7201
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
stev666 kirjutas:Macintosh kirjutas:urmas66 kirjutas:Mida siis motonaviga teisiti saab teha?
Releega ühendades läheb navi käima ka seiskub koos rattaga.
Seega seis 1:8 navi kasuks
Minul läheb USB juhe ka süüte sisse keeramisel toitesse,see pole argument vaid kuidas keegi asja lahendab.Releed nii väikese koormuse jaoks pole otsest vajadust kasutada.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7201
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
ranel kirjutas:Telefon tõmbab lihtsalt kõigi uuendustega aeglaseks ära. Tuleta nüüd meelde kui palju erinevaid laadimispesasid/pistikuid viimase 10a jooksul on olnud. Iphone 3g-l oli mul pikk kandiline, n95 oli pisike ümmargune nokia oma. Siis edasi tuli iphone juba lighting ühendus. Teistel telefonidel kas üldjuhul microUSB. Nüüd on juba osadel USB C. Sealt tulebki, et miks mässata mingite dokkidega, kus pole kindlust, et kas paari aasta pärast veel kasutada saad. Tutikas motogps on louises 300 eur. Uuenda vaid kaarte. Nagu näha, siis 10a vanuseid motogps-e müüakse ka siin 30-50% soetushinnaga ja kiidavad, et töötab veel nii hästi. Töökindel ja hoiab hästi hinda. Mida veel tahta?
Selles suhtes nõus sinuga.
Aga pääseks siis ainult motonavi ostmisega,telefone peab nii kui nii selle 10 a jooksul mitu korda ostma.
Kui nüüd ostan omale teist marki telefoni mingi aja pärast,siis ma ei pea kogu seda asja ,mis lenksul tel jaoks olemas uut ostma. Vahetad ainult ühe osa kolmest ehk siis rahaline kulu suurusjärk 20€-50€ olenevalt valikust(laadimisega kaks erinevat või ilma).
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
urmas66 kirjutas:Jätaks selle laadimise üle jauramise üldse kõrvale,sest see ei ole küll mingi probleem.lahendusi on palju igale maitsele.
Räägiks eelkõige navigeerimisest kaartidest ja muudest võimalustest.Paneks kirja oma kasutuskogemused ja ei hakkaks kiitma asja mida proovinud pole ning ei tee maha teise lahendusi.
Ma tegin selle teema väga konkreetsel otstarbel ja struktuuriga (palun mine loe esimesesest postitusest). Sa oled siin teretulnud kaasa rääkima aga mul on läbiv teema ja kindel eesmärk ning ma kavatsen jätkata täpselt nii nagu plaanitud. Kui sa soovid nüüd ja praegu kaartidest rääkida siis pead ise uue teema tegema, mina jätkan teema raames siis, kui "raud" on "koos". Hetkel igathes pole. Kui ma pean vajalikuks sinu lahendust kritiseerida (ehk maha teha) siis ela palun see üle nagu mees - ma ei loobi mingeid isiklikku laadi märkusi, et "Urmas on loll" ja "suurte kõvadega idikas" või muud sarnast, ma kritiseerin konstruktiivselt lahendust ja selle toimimist. "Lahendusi on palju igale maitsele" pole tõsised argumendid millest lähtuda, alati on mõned konkreetse eesmärgi täitmiseks märkimisväärselt sobivamad kui teised. Kui me tugineks vaid sellele, mis juba olemas siis oleks ratas endiselt leiutamata ja vaevalt, et meil koopas tuldki oleks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7201
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Mina ei võta asja isiklikult,ära põe.Algul ei näinud neid reserveeritud aknaid eri teemade jaoks,hiljem ei pannud tähele,aga ootan mida siis kirjutad.Sul tundub mingi oma teema selle asjaga olevat.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ma kasutan suure ratta peal ka telefoni hetkel. Aga ei julgeks enduroga poole meetri sügavust tundmatu põhjaga lompi läbida 500€ pritsme kindel telefon (ainuke side vahend) lenksul. Selline igapäeva kasutuseks normaalne veekindel telo maksab ikkagi 400-1000€. Selge on see et selle telefoni iga lüheneb kui kasutada teda igapäevaselt ratta küljes.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Mhm. Ma ütlesin üsna selgelt esimeses postituses, et tegu pole universaalse riistaga, mis on nii igapäevane telefon, kui ka naviseade mudas keerutamiskes. Rõhutan veelkord: jutt käib monofunktsionaalsest naviseadmest, millega ärikohtumistele ei minda. See on "telefon", millega ma plaanin teha enam-vähem ainult ühte asja: navigeerida. See, et sinna saab SIM-kaardi sisse panna ja helistada on kuuenda järgu tähtsusega küsimus. Telefon(id) ise on välja valitud ja need leiad sa esimesest postitusest. Hilisemalt mainitud HomTop on ka sobilik telefon antud ülesande täitmiseks (lisasin selle esimesse postitusse). Monofunktsionaalse seadme puhul kehtivad teistsugused reeglid kui sellele ülehinnatud nuhvlile, millega sa kavatsed oma sõpradele, töökaaslastele ja kaasmootorratturitele muljet avaldada.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
valgust pimedale
aga miks kaks telefoni on parem kui üks telefon või telefon ja motonavi? et miks sa soovid tõestada või ümber lükata, et on olemas või pole olemas kuskil maailmas mingi motolenksule sobilik telefon, kinnitus ning laadimisvõimalustega, mis konkureerib/ei konkureeri motonaviga?
ajad taga soodsamat soetushinda? Kas sinu testisoov peab vastu pidama hispaania päikselise ranniku või offroad sugemetega reisi irkutski ja tagasi?
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: 25 Mai 2013, 18:44
- Tsikkel: Kawasaki ZZR600 & ZZR1100
- Tänatud: 8 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Kusjuures mina otsin ka just sellist monofunktsionaalset lahendust. Ühest küljest selleks, et kui sõidad mägedes ringi siis ühel hetkel näed kena vaadet. Jääd seisma, võtad monseadme rattalt, teed pildi, paned kohe lõustaraamatusse teistele kadestamiseks, paned monoseadme tagasi, sõidad edasi.
Vaadanud olen suurema ekraaniga kasutatud telefone. Olen isegi mõelnud mõne väiksemat sorti tahvli (7-8tolli) peale, millel vee ja põrutuskindel kast ümber. Nii on pilt kenasti suurelt kogu aeg ees - pisut turvalisem ka tihedas liiksuses.
Ootan huviga, mis lahendusi siit välja koorub.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Spoiler
Madlobster kirjutas:valgust pimedale
aga miks kaks telefoni on parem kui üks telefon või telefon ja motonavi? et miks sa soovid tõestada või ümber lükata, et on olemas või pole olemas kuskil maailmas mingi motolenksule sobilik telefon, kinnitus ning laadimisvõimalustega, mis konkureerib/ei konkureeri motonaviga?
ajad taga soodsamat soetushinda? Kas sinu testisoov peab vastu pidama hispaania päikselise ranniku või offroad sugemetega reisi irkutski ja tagasi?
Pimedaile ei tule valgus eal, see on eos kaotatud võitlus sest ... sellised seletused langevad tavaliselt viljatule pinnasele ... ja kurtidele kõrvadele.
Aga lootus sureb viimasena ...
Motonavist pole midagi paremat seni välja mõeldud, tema puuduseks on: ei suuda vajadusel kasutada erinevaid tarkvarasid ja kaarte samas seadmes, andmevahetuseks tuleb alati juhtmestada, ta on jaburalt suur ja kallis (Garmin).
Hiinlaste valmistatud Wince 6 motonavi maksab küll oluliselt vähem aga on samas hinnaklassis, kui "navitelefon". Kui kindasõbralikkus ja spetskinnitus välja jätta siis on märkimisväärselt viletsam, seega milleks viletsam võtta?
Ma ei soovi midagi ümber lükata ega tõestada aga ma usun, et tänaseks on raskeolude telefonid (rugged phone) nii kaugel (hind, tarkvara, võimalused, omadused), et neid saab kasutada motonavi asemel. Minu enda motonavi on töökorras aga veebruaris saab ta kuueseks ning märgid näitavad, et üle paari-kolme aasta sealt enam välja ei pigista. Ma tahan valmis olla. Ja lõpuks - mulle meeldib katsetada ning proovida.
Aga kaks telefoni on parem sest....
- sa oled oma valikutes vaba, saad hankida kumbagiks tegevuseks just täpselt sobiva seadme
- kui üks nendest katki läheb on teine alles
- kõik munad pole ühes korvis
- navitelefoni puhul on täiesti ükskõik, kui ta kõige esinduslikmu välja ei näe ja on saanud natuke mudas ja kruusal kraapida
- pole õnnetus kui navitelefon katki läheb (päristelefoniga võrreldes on ta suhteliselt odav)
- sul on täiesti kama, kui hea või halb on navitelefoni kaamera või kas ta LTE võrku toetab
- navitelefon peab vastu Hispaania päikselise ranniku ja offroad sugemetega reisi Irkutskisse ja tagasi
- navitelefoni sätteid ei pea iga kord taas tavakasutuse jaoks ja jälle tagasi sättima, ta ongi kogu aja naviseade
- ta peab (moraalne vananemine) kaua vastu, sest sul puudub otsene vajadus uuendada tarkvara seega ei saa ta kuidagi aegalseks muutuda
- teda on lihtne ja odav asendada
- sa ei pea turvalisuse pärast muretsema (navitelefonis maile ei loe ja pangas ei käi ning oma püsikontodega ei ühenda)
- sul pole vaja ekraanilukku iga kord sisse ja välja lülitada
- sul on üksõik kui kaua navitelefoni aku vastu peab
Hullvähk, kas tekkis mingi õhkõrn valgusviirg lõputus pimeduses?
PS. Ümbermaailmaresile võtaksin ma ikka Garmini.
ttameri kirjutas:Olen isegi mõelnud mõne väiksemat sorti tahvli (7-8tolli) peale, millel vee ja põrutuskindel kast ümber. Nii on pilt kenasti suurelt kogu aeg ees - pisut turvalisem ka tihedas liiksuses.
Telefoni valik on meil juba olemas (vt esimest posti). Nüüd jääb see veel tsikli külge kinnitada, toitega varustada ja tarkvaraliselt tööle panna. Ma tahvleid siiski ei vaataks: seal on veekindluse saavutamiseks vaja kest ümber panna ja nad on oluliselt õrnemad, lenksule kinnnitamine on ka keerukam. 5-6" ekraaniga nuhvel peaks olema juba piisava suurusega.
Kas on tekkinud keegi, kes tahaks endale korralikku, telefonil põhinevat navilahendust? Saaks kogu selle asja ka päris praktiliselt ühes seadmes kokku ja töökorda.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7201
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ei taha kuidagi ega millegagi Mac sinu ideed maha teha,aga minu point asja juures on just see,et ma saan kasutada ainult ühte seadet nii taskus kui lenksul navigeerimiseks.Lisaks on mul varu telefon alati kaasas,kuna kasutan nii kui nii kahte numbrit.Hetkel olen oma eespool kirjeldatud lahenduse leidnud ja sellega üsna rahul.Garmini autonavi koos GIVI kotiga on ka pikemale reisile minnes kohvris olemas.
Loen huviga edasisi tegemisi.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Macintosh kirjutas:Hullvähk, kas tekkis mingi õhkõrn valgusviirg lõputus pimeduses?
Ole sa tuhandest tänatud, et võtsid vaevaks seemendada ja kasta seda viljatud pinda ning uskusid, et need kurdid kõrvad midagigi suudavad kuulda.
-
- Postitusi: 1468
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Osade vanemate Androidi telode peal jookseb ilusti ka Garmini Streetpilot tarkvara. Sellega tekkib telost sisuliselt Garmini GPS mis näitab Garminile tehtud kaarte. Liigutab oluliselt nobedamalt kui vanemad Garmini GPS-id.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7201
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ain kirjutas:Osade vanemate Androidi telode peal jookseb ilusti ka Garmini Streetpilot tarkvara. Sellega tekkib telost sisuliselt Garmini GPS mis näitab Garminile tehtud kaarte. Liigutab oluliselt nobedamalt kui vanemad Garmini GPS-id.
App Store pakub iphonile täitsa ametlikult seda,Androidile ei leidu vist Garminil analoogset asja,aga TomTom justkui pakub.
https://buy.garmin.com/en-US/US/p/98479
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2506
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Telefonide GPS-ide kasutajatele küsimus, kas on võimalik kuidagi nii seadistada, et ekraan näitab asukohta ja liikumist ka siis kui navigeerimine ei ole sisse lülitatud? Selles mõttes et jookseb ainult kaardiäpp ja ei pea ekraani sõrmega edasi lükkama? Ja mis äppidel see võimalus on?
See on ainus asi, millest ma täna telefonis puudust tunnenen ja navis olemas on
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Maaks kirjutas:... et ekraan näitab asukohta ja liikumist ka siis kui navigeerimine ei ole sisse lülitatud?
Osmand, MapsMe.
http://osmand.net/
https://goo.gl/v3P2H
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7201
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Maaks kirjutas:Telefonide GPS-ide kasutajatele küsimus, kas on võimalik kuidagi nii seadistada, et ekraan näitab asukohta ja liikumist ka siis kui navigeerimine ei ole sisse lülitatud? Selles mõttes et jookseb ainult kaardiäpp ja ei pea ekraani sõrmega edasi lükkama? Ja mis äppidel see võimalus on?
See on ainus asi, millest ma täna telefonis puudust tunnenen ja navis olemas on
Waze jookseb neist minu arust parimal viisil ja näitab ka kõike teele jäävat infot.Pollarid-kaamerad-ummikud jne. jne.Soovitan proovida.
Eile tõmbasin prooviaks alla TOMTOM telefoni rakenduse 75km navigeerimist on tasuta,siis 5.99 kuu või 19 millegagi aasta,aga see kaart oli Eesti osas ikka ajast arust.Laagris oli Alexela asemel veel UNO-X jne
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ma pakun, et sooviti offline kaardirakendust.
Wazeil minu teada (võin eksida) offline võimalust ei ole.
Nii palju kui mina tomtom või garmin vms eesti kaartidega kokku puutunud olen on nad kõik olnud ajast ja arust ja üsna puudulikud. (mina ei ole absoluutne tõde ja peale minu on veel palju inimesi, kellel on teistsugused kogemused)
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Maaks kirjutas:Telefonide GPS-ide kasutajatele küsimus, kas on võimalik kuidagi nii seadistada, et ekraan näitab asukohta ja liikumist ka siis kui navigeerimine ei ole sisse lülitatud? Selles mõttes et jookseb ainult kaardiäpp ja ei pea ekraani sõrmega edasi lükkama? Ja mis äppidel see võimalus on?
See on ainus asi, millest ma täna telefonis puudust tunnenen ja navis olemas on
Mul on telefonis Sygic ja see teeb just täpselt seda.
urmas66 kirjutas:Ei taha kuidagi ega millegagi Mac sinu ideed maha teha,aga minu point asja juures on just see,et ma saan kasutada ainult ühte seadet nii taskus kui lenksul navigeerimiseks.Lisaks on mul varu telefon alati kaasas,kuna kasutan nii kui nii kahte numbrit.Hetkel olen oma eespool kirjeldatud lahenduse leidnud ja sellega üsna rahul.Garmini autonavi koos GIVI kotiga on ka pikemale reisile minnes kohvris olemas.
Loen huviga edasisi tegemisi.
Selle lahenduse suurim viga on see, et kui sul tuleb telefonikõne sisse on sul naviekraan eest kadunud ja kui see juhtub kuskil keerulisel ristmikul on
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
urmas66 kirjutas:....aga minu point asja juures on just see,et ma saan kasutada ainult ühte seadet nii taskus kui lenksul navigeerimiseks.... Garmini autonavi koos GIVI kotiga on ka pikemale reisile minnes kohvris olemas.
Sind parafraseerides: ... aga minu point asja juures on just see, et ma saan kasutada kahte seadet, ühte lenksul, teist taskus ja ei pea kohvris GIVI kotiga autonavi kaasa vedama.
Ma vajan optimaalseid lahendusi ja sinu oma pole seda.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
maci tsiteerides, et "maailmas on veel palju inimesi"
Siis need pointid on erinevatel inimestel erinevad. point oleneb, kus sõidad, palju sõidad, mis stiili (rasked irkutski matkad, päiksepaistelised lähi sadamakohvikute külastused) ja kõige tähtsamaks poindiks on isiklik eelistus. mac eelistab kahte telefoni, urmas ühte telefoni, keegi motonavi või hoopis gloobust, kompassi, paberkaarti vms ning lobster lihtsalt kaasa kaagutamist jne
ehk siis
Minu peale on paistnud valgus ning nüüd tean, miks mac kahte telefoni tahab. Aga ma siiski arvan, et urmase jaoks on urmase lahendus optimaalsem kui maci lahendus, sest vastasel juhul oleks urmasel kaks telefoni.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7201
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Macintosh kirjutas:Sind parafraseerides: ... aga minu point asja juures on just see, et ma saan kasutada kahte seadet, ühte lenksul, teist taskus ja ei pea kohvris GIVI kotiga autonavi kaasa vedama.
Ma vajan optimaalseid lahendusi ja sinu oma pole seda.
Ma siis natuke täpsustaks,et minu soov on eelkõige kasutada ÜHTE seadet,kus on kõik minu tegemised olemas.Sõidan tsikliga kuskil välismaa linnas,peatun võtan hoidjast telo ja jätkan navigeerimist jalgsi.Kui isu täis tulen ratta juurde,pistan hoidjasse ja jätkan matka.Lihtne ju
Täna on minul see seade olemas.Kasutan igapäevaselt rohkem või vähem 36-te rakendust.Mis seal on optimaalset või mitte, saab ikka igaüks iseenda eest otsustada,sest inimesed ja vajadused on erinevad.Mina küll ei julgeks väita,et keegi kasutab asja mis pole tema jaoks optimaalne.Jäägu see ikka igaühe enda otsustada.Vähem sappi rohkem häid soovitusi
See seade mida mina soovin kasutada peab olema selline,millega igapäevaselt oma asju ajan ja kui vaja siis ka tsikli-auto matkal navigeerin. Need lisaks kaasavõetud asjad on ikkagi nö teisejärguline staff ja ei puutu asjasse,sest kuni midagi ei juhtu põhiseadmega,siis ma abiseadmeid välja ei võta.Samas põhi seade võib peeti minna nii minul Macil,Lobsteril kui Maaksil jne. Selle eest pole keegi kaitstud.Aga miks peaks juhtuma,kui ma muidu kodus olles kasutan seda igapäevaselt ja kõik toimib.Teine telefon on mul igapäevaselt juba üle 15 aasta,mitte et ma selle ainult matka jaoks kaasa võtan.
Selle lahenduse suurim viga on see, et kui sul tuleb telefonikõne sisse on sul naviekraan eest kadunud ja kui see juhtub kuskil keerulisel ristmikul ...
MX77 ,see mida Waze kohtra mainisid on jah suts häiriv.Minu telefonis, nii kaua kui kõnele ei vasta,on helistaja väikses aknas ainult ülemises servas ja kaart veel jookseb.Kui kõnele vastad,siis aken vahetub,aga selle saab kahe-kolme näpu liigutusega tagasi ette tuua.Ma sellega juba harjunud,sest kõnelen autoga sõites suht palju.Olen seda ka neil vähestel kordadel,mil sel suvel tsikli selga istusin,proovinud ja ei ole midagi rasket.Harjutamise asi pelgalt.Reisil olles on mul sees nö privaat nr-ga sim, millele helistamisi olematu arv päevas.Ei arva,et liigselt häiriks.
Ma pakun, et sooviti offline kaardirakendust.
Wazeil minu teada (võin eksida) offline võimalust ei ole.
Lobster kui Maaks küsis offline lahendust,siis jah Waze ei sobi.Ma sain aru,et navigeerimist teostamata(ehk aadressi-tracki sisestamata) saaks kaardil enda asukohta liikudes online näha.Kui nii, siis see on olemas sama nagu Garminil.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Inimene teeb foorumisse konkreetse teema, konkreetse kondikavaga, ainult nendest väljatoodud punktidest lähtuva arutelu jaoks, et teised TEMA ideega kaasa mõtleksid. Aga näe ikka leidub neid kes oma ninast kaugemale ei näe ja järjepanu räägivad ja vaidlevad ja veel räägivad mingist ENDA eelistatud asjast. vahest ikka tahaks küll mõnele "loll" öelda. inimene räägib pikalt ja targalt ja on endaga ilmselgelt rahul saamata aru, et ta räägib valel teemal.
OK ühe korra võib ju mainida enda eelistust (ka siis põhjus muidugi a la "Mac sa tegeled täiesti lolli ideega! saad sa aru mina olen targem mina tean mis on kõige parem. miks sa ometi samamoodi asju ei tee nagu mina? kuula mind ometi ma rääkin sulle kuidas mina asju teen. jäta oma plaan kohe katki sest see on ju teistsugune kui minu oma ja saa ükskord aru et minu variant on parem ja teisi ei ole üldse mõtet kaaludagi! või siis " ja jaa ma saan aru küll millest sa räägid aga kuula nüüd mind ma räägin sinu mölale vahelduseks ka midagi OLULIST, ehk kuidas MINA asju teen. kõik kes seda teemat lugema satuvad peaksid teadma kuidas mina asju teen sest minu lahendused on kõige paremad. isegi kui ma saan aru et teemaalgataja tahab arutleda täiesti teisel teemal siis ma kasutan juhust, et rääkida kõigile kui hea lahenduse mina olen välja mõelnud!
Toon näite kuidas see teema lugedes paistab.
Mac tahab hoovi viljapuu aia rajada. tahab just viljapuudega katsetada! ainult viljapuu aed ja mitte midagi muud. lihtsalt tahab niimoodi ja mitte kuidagi teistmoodi. Macil on ka juba selge, et tahab hankida ja istutada õunapuid, pirnipuid ja kirsse. sordid kah välja peilitud kuid võiks ka teisi sarnastele kriteeriumitele vastavaid sorte kaaluda.
Mac tõstatab teema kuidas neid aeda paigutada, ja istutada. lisab ka lõppu , et kui kellelgi endale hoovi viljapuuaeda vaja siis ta võib kogu töö ise ära teha proovimise mõttes et kuidas välja kukub selline viljapuuaed nagu tal mõttes.
Ja tulemuseks on, et paar inimest pakuvad mõned huvitavad sordid veel juurde mida ehk saaks kasutada, mõned postitused istutamise kohta ja ülejäänu moodustavad mõne entusiasti lõputud seletused kuidas NEIL hoovis kasvavad hoopis okaspuud ja jube lahe on ja nemad on nii rahul oma okaspuudega ja okaspuud on ainuõige lahendus! ja siis veel mitmed postitused kuidas tal on enne kased kah hoovis kasvanud ja miks ikka okaspuud parimad on, et ei pea lehti riisuma ja lõhnavad jne jne. siis mõned postid kus Mac üritab selgitada, et vaata okaspuud on lahedad jah ma ei vaidle vastu ja ma ise elaksin kah okaspuudega aga vaata praegu tahaks ikka selle viljapuu aia projekti valmis saada.
Sellepeale vastatakse talle, et saad aru Mac mind ei huvita sinu viljapuud sest minule meeldivad just kui hoovis kasvavad okaspuud! jne jne
Masendav
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Lisaks on viljapuude kasvatamine Eesti tingimustes tegelikult üldse võimatu
Tegelt vist on juurprobleem selles, et paar-kolm tüüpi väga ei viitsinud suvel motikat välja ajada ja nüüd talve hakul on paakides selline vunk sees, et vägisi tilgub teisest otsast tarkust välja. Polegi nagu oluline, kas jutt on teemasse või kas sellest mingit kasu on, peaasi et saaks teksti toota.
Kuigi ma tegelt ka väga suur telefonifänn pole, siis vähemalt on täitsa huvitav vaadata, kas ja mis sellest projektist välja tuleb - ega cafeka ehitamise teemas ei hakkaks ka ju jäurama, et tegelt on minu krossikas palju ässam pill, kiirem ja ilusam jne.
-
- Postitusi: 3140
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Macintosh kirjutas:Maaks kirjutas:Kas riistvara poolelt ei ole mõnel tootjal juhtmevaba laadimist? Kui laadimine hoidikusse integreerida, siis saaks USB otsa korgiga kinni panna ja veekindluise paremaks.
Juhtmevaba laadimine on ebapiisava kiirusega ja ei toida ära. Küll aga on mul olemas lahendus, kuidas seade veekindlaks saada, kui juhtmete/laadimsie osa juurde jõuame siis saab teada.
Praegu loen, et juhtmeta laadimine on kuni 5W ehk siis 1A. Kuidas see pole piisav laadimiseks? Peaks ju enam kui küll olema, et nutiseade laetuna hoida ja isegi natuke juurde laadida. Ja siis saad mõne ip68 telefoni, mis toetab juhtmeta laadimist juba sõidu pealt täis laadida.
Auto makk annab mul 0.5A välja ja isegi see suudab 5,5 ekraaniga telefoni laetuna hoida.
Sellise jullaga sai veel üle mõõdetud oma seadmeid millalgi.
https://www.ebay.com/itm/LCD-Dual-USB-C ... SwzgBY3pzP
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.