Milline kiiver?

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas AzA »

Uduseks läheb schubert ka, absoluutselt kõik lähevad, va. need, mis ei lase mühinal visiirile õhku ... need aga ei ole jälle vaiksed.
Võimatu on teha all in one kiivrit, mis muidugi on ka hästi odav.
Ega see c3 pro naljapärast sellist hinda maksa. Ta on suti suti parem ja iga kiiver testitakse.
Vaatamata vigadele on rpha max ikkagi üks parimatest avatavatest, lihtlabaselt teised on veel hullemad :bsmile:
Schubert c3 Pro ... tükk tühja maad, Rpha max, evo3, evo one, bell revolver ... tükk tühja maad, igast airohid, vcanid, ismax jms. stuff.
Pole katsetanud shoeit, scorpionit jms. nimekamaid tootjaid.

Näiteks päikesevisiirid moonutavad kõigil, seepärast ma neid ei kasuta juba aastaid (olen ka tugeva miinusprilli kandja).
Hea optika maksab lihtsalt sellist raha, et seda ei panda mingisse päikesevisiiri :(
Viimased paar tuhat olen shark raw ja tema originaal prillidega kütnud ning mõtisklen tõsiselt mingi vancore vms. ostmise peale põhjusel, et moonutusi pole ja uduseks ei lähe .... lõiv tuleb aga anda mürale, veele ning mingil määral mugavusele.

Teemasse ka, kui see lisapapp ja schuberti otsatult neutraalne välimus probleemi ei tekita, siis igal juhul schubert.
Kui aga võimalus erinevateks olukordadeks miskit muud pähe suruda, siis rpha max ei ole paha valik.



Aga mulle meeldib.

JAWAmees
Postitusi: 200
Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
Tsikkel: R1200GS
Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas JAWAmees »

Olen ka natuke aega olnud "õnnelik" C3 Pro omanik ja kommenteeriks natuke.
Peale vaadates ja katsudes väga kvaliteetne ja mõnus.
Vaikuse poolest ei suutnud üllatada- eks 82dB pole tegelikult ka vaikus :roll:
Vaateväli oleks justkui piiratud ülevalt poolt- rattaks Hayabusa, püstisema asendiga tõenäoliselt ei ole probleemi.
Täpp "i" peal oli see, et täna peale 30min sõitu väikses vihmas tuli vett vastu vahtimist- kuu aega vanal 500eur kiivril võiks
visiiri tihend vast ikka vett pidada :roll:

Oleksin palju õnnelikum, kui oleks maksnud kiivri eest 300euri- siis vb oleks ka natuke hea meel, mitte ei peaks mõtlema endale põhjuseid, miks see kiiver ei ole siiski kehv.

J.


Laurih
Postitusi: 57
Liitunud: 01 Apr 2015, 22:43
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 31 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Laurih »

JAWAmees kirjutas:

Täpp "i" peal oli see, et täna peale 30min sõitu väikses vihmas tuli vett vastu vahtimist- kuu aega vanal 500eur kiivril võiks
visiiri tihend vast ikka vett pidada :roll:

Ise olen sõitnud palju vihmaga, pole sellist asja juhtunud, et vett sisse tuleks kui visiir kinni. Ma läheks sellisel juhul kohe poodi tagasi, kindlasti garantii korras saab asja korda.
Küll aga kui see viimane nõks kinni vajutama, siis asi teine :)

HD FX-1200 '74
HD Breakout '19
BMW R1200GSA '15
KTM 250 EXC-F 6Days '20
Ducati Panigale V4 '18
Ducati Scrambler Italian Independent '15

Kasutaja avatar

aivar1988
Postitusi: 68
Liitunud: 19 Mär 2015, 23:22
Tsikkel: Yamaha XV750
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas aivar1988 »

Kas kellelgi on äkki Shark Raw kiivrit XL suurust korraks pähe anda proovida? Sai L suurus tellitud aga äkki on XL vähe parem. Praegu on L suurus üsna tihkelt ümber pea aga samas kuskilt otseselt ei pigista. Hea oleks kui saaks Pärnus seda proovida. PS või 58 null neli null neli 91.

Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas VWman »

Acerbis Impact kiivri kohta oskab keegi midagi kommenteerida ? http://www.24mx.com/acerbis-impact-white#
Eestis neid vaevalt kellegil poeriiulil on. Tundub väga hea kaalu/hinna/omaduste suhtega kiiver olema .

acerbis_p56957.jpg
KÄIN JALA JA JOON VETT
Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Kiiver kaitseb siis kui on löök tömbi esemega, kui aga teravaga, mingi oks või sarnast......siis tuleb läbi. Shumacheril oli ka "kiiver" ja kaamera, mis kasu? kas on selliseid kiivreid millel on tugevdused sees näiteks titaanist, 1,0mm peaks piisama.

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1423
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Pontus »

midagi sellist otsid v? Pilt

Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...
Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Nali naljaks, selliseid "paraadkiivreid" plastikust on 35EUR samuti müügil. Lihtsalt oli uitmõte kiivri kohapealt: mis on kasu kui vastu teravamat kivinukki puruneb? Sest õnnetusi juhtub harva kui aga juhtub siis kiiver peaks ka kaitsma. NSVL aegsed potid olid osad sellised, et ei kannatanud isegi mahaviskamist.........pragunesid, teised aga olid jälle pehmed. Kuidas aga kiivreid testitakse? Olen kuulnud kusagilt mingist kuulist mis teatud kõrguselt lastakse kukkuda.

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

oojamaa
Postitusi: 133
Liitunud: 10 Sept 2012, 22:53
Tsikkel: Honda Varadero XL1000V '07
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 24 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas oojamaa »

TiitX11 kirjutas:

Kuidas aga kiivreid testitakse? Olen kuulnud kusagilt mingist kuulist mis teatud kõrguselt lastakse kukkuda.

Kiivrite tootja Schuberth näitab allolevas videos, kuidas see kiivrite kukutamine/testimine nende tehases käib.

Video: Inside Schuberth - Test Lab, Helmet Testing

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3183
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 191 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas franz125 »

TiitX11 kirjutas:

Kiiver kaitseb siis kui on löök tömbi esemega, kui aga teravaga, mingi oks või sarnast......siis tuleb läbi. Shumacheril oli ka "kiiver" ja kaamera, mis kasu? kas on selliseid kiivreid millel on tugevdused sees näiteks titaanist, 1,0mm peaks piisama.

Ja kui see titaan ümber pea kortsus on?Ja lahti lõigatakse rälläkaga.Pole just kõige parem protseduur.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas AzA »

Võrrelda suusatamise kiivrit tsikli omaga?
Pealegi Miikaelil oli mingi kaamera kiivri otsa installitud .... enamik tootjaid ei luba isegi kleepse panna või värvida, saati mingeid jublakaid külge kruvida.

Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

oojamaa
Postitusi: 133
Liitunud: 10 Sept 2012, 22:53
Tsikkel: Honda Varadero XL1000V '07
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 24 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas oojamaa »

TiitX11 kirjutas:

Kiiver kaitseb siis kui on löök tömbi esemega, kui aga teravaga, mingi oks või sarnast......siis tuleb läbi.

Oma kiivri kohta ülevaateid lugedes jäi advrider.com foorumist silma ühe kodaniku kogemus, kus talle endalegi märamatult oli pool puuoksa otsapidi kiivrisse kinni jäänud.
Pilt

Kasutaja avatar

bjorn
Postitusi: 190
Liitunud: 04 Aug 2005, 21:06
Tsikkel: Honda VFR800 ´98
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas bjorn »

Sai proovitud erinevaid avanevaid kiivreid Depoos - RHPA MAX, Scorpionit ning Schuberti C3 Pro-d.

Schubert istus üldiselt kõige paremini, sulges hästi lõua aluse osa ära erinevalt teistest. Küll aga jäi huvitavalt kukla peale õhuvahe C3 Pro puhul. On kellegil teisel sama kogemus? Kas sõidu ajal hakkab tuult sisse puhuma või just vastupidi - hea tuulutus? Sukaga iseenesest ei tohiks muret olla, aga uuriks ikkagi kogemusi.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2188
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 550 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Tavalise survevaluplastist kooriku puhul on see puuoksa variant paratamatu, seal lihtsalt ei ole mitte mingit struktuurset elementi mis torke vastu töötaks. Vähe peenematel kaabudel on koorik kevlari ja muude põnevate kiudmaterjalidega armeeritud, see toimib "püüdevõrguna" mis jaotab torke energia laiema pinna peale laiali ja võimaldab EPS sisul seda summutada. Isegi tavalisest ühekihilisest kevlarplaadist on noa vms riistaga läbi tungimine ikka tükk tööd.

Kuna kiudude vormi ladumine on tükk maad keerukam töö kui survevalumasinaga lihtsalt korra plurtsti teha, siis see kajastub paraku ka kiivri hinnas.

Kasutaja avatar

kent
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Juul 2015, 18:16
Tsikkel: HD
Asukoht: Nõmme
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas kent »

bjorn kirjutas:

Sai proovitud erinevaid avanevaid kiivreid Depoos - RHPA MAX, Scorpionit ning Schuberti C3 Pro-d.

Schubert istus üldiselt kõige paremini, sulges hästi lõua aluse osa ära erinevalt teistest. Küll aga jäi huvitavalt kukla peale õhuvahe C3 Pro puhul. On kellegil teisel sama kogemus? Kas sõidu ajal hakkab tuult sisse puhuma või just vastupidi - hea tuulutus? Sukaga iseenesest ei tohiks muret olla, aga uuriks ikkagi kogemusi.

See vahe seal peabki olema, see on tuulutuse parandamiseks. Ise sõitnud ka kerge miinusega, kuklasse ei tule sealt midagi. Pro-l tekitati koorikusse ka spoiler tagasi mis seda riski veelgi maandab.

Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 334
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, CRF250L
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Kalts »

bjorn kirjutas:

Schubert istus üldiselt kõige paremini, sulges hästi lõua aluse osa ära erinevalt teistest. Küll aga jäi huvitavalt kukla peale õhuvahe C3 Pro puhul. On kellegil teisel sama kogemus? Kas sõidu ajal hakkab tuult sisse puhuma või just vastupidi - hea tuulutus? Sukaga iseenesest ei tohiks muret olla, aga uuriks ikkagi kogemusi.

Jah, hakkab puhuma ja kukal külmetab. Olen aastaid C2-te kasutanud, aga hiljuti sõitsin pikemalt naise C3-ga ning see oli halb üllatus. Kaasa sättis alati kaela ümber rätiku, aga ma ei pööranud sellele tähelepanu.. Nüüd tean, küsisin järgi ka. Sooja ilma (24+) ja kiivrisukaga pole häda, tuulutuse mõttes ehk isegi hea. Kuid niipea kui langeb 20C või madalamale olen sunnitud kaela ümber räti siduma. Lisasin tolle jama uue kiivri ostueelse ülevaatuse nimekirja... ilmselgelt jääb C3 minu valikust välja.

--
Vallo

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Viimase peale ütleks loll jutt. 4.aasta sõidan C3 Pro-ga ja kukla külmetamist küll pole. Kukla juurest peaks ventilatsioon välja jooksma ja ehk on harjumatu neile kes mõne teistsuguse lahendusega enne sõitnud. Isa kasutan windstopperiga kiivrisukka ja sõitnud sellega ka +5 temperatuuri juures. Rääkida nüüd, et alla +20 hakkab kukal külmetama,...

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3183
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 191 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Ei ole loll jutt,mul puhub ka kukla külmaks.Ka kasutan windstopperiga sukka.Sukk ise läheb täiega külmaks.
Ilmselt tegu erinevate riietuste ja klaasi kõrgustega.Kiivri ventilatsioonist see ei tule.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

bjorn kirjutas:

Sai proovitud erinevaid avanevaid kiivreid Depoos - RHPA MAX, Scorpionit ning Schuberti C3 Pro-d.

Schubert istus üldiselt kõige paremini, sulges hästi lõua aluse osa ära erinevalt teistest. Küll aga jäi huvitavalt kukla peale õhuvahe C3 Pro puhul. On kellegil teisel sama kogemus? Kas sõidu ajal hakkab tuult sisse puhuma või just vastupidi - hea tuulutus? Sukaga iseenesest ei tohiks muret olla, aga uuriks ikkagi kogemusi.

Shubertil on esiklaasi kinnitus väga õrn, kukub maha ja katki. Uus klaas vist 70-80EUR

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas M.T. »

franz125 kirjutas:

Ei ole loll jutt,mul puhub ka kukla külmaks.Ka kasutan windstopperiga sukka.Sukk ise läheb täiega külmaks.
Ilmselt tegu erinevate riietuste ja klaasi kõrgustega.Kiivri ventilatsioonist see ei tule.

Ja alla +20 külmetab? Riietusest võib tulla erinevus küll, oleneb krae kõrgusest. Samas ka kaelad ja kuklad inimestel erinevad.
Proovisin pähe, tõesti vahe sees. Aga mul puudub ka kogemus teiste kiivritega.


bonham
Postitusi: 4
Liitunud: 12 Aug 2012, 19:32
Tsikkel: HD Street Glide

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas bonham »

Tere

Kas kellelgi on jagada kogemusi Shoei Neotec kohta?

Kasutaja avatar

Henn
Postitusi: 368
Liitunud: 23 Dets 2006, 13:07
Tsikkel: Honda
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 58 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Henn »

Shoei Neotec. Pähe sobib samamoodi nagu Schuberth C3, ehk siis minu peakujuga klapib. Avatava kiivri kohta suht kerge (1500g). Ilma tuuleklaasita tsikliga kogemus puudub, Honda Pannari, Varadero ja Crosstoureri kõrgete klaaside taga on otsetuules täitsa talutav mürasummutus. küljetuul või tuuleklaasi tagune turbulents võib tekitada suuremat kohinat visiiri kinnituse juures külgedel (abiks on vooderdada tihedama svammiga neid kohti ja lõua alt paksema salli või sukaga tihedalt kinni panna). Mul on Midland BT Next enda ja kaasa kiivri küljes. Legaalsel kiirusel saab rääkida normaalselt. Kõva külgtuule korral peab häält tõstma. Muusikat kuulan BT kaudu telefonist, kvaliteet on 4 või isegi 4+ tuulevaikse ilmaga. Minu kiivril on laiskuse tõttu seni uduvisiir paigaldamata, kaasa omal on paigas. Vahe oli näha selle aasta Pärnu avamisel. Mina sõitsin päev otsa visiiril väike pragu lahti (sealt viskas vett prillidele). Kaasal oli visiir udust vaba. Päikesesirm on minu arust ka ok, ei taju, et midagi väga moonutaks. Kuna olen prillikandja, siis see kiiver kannatab prillidega sõita, sangad ei suru kõvasti (see on üsna valus kogemus kui 2-3 nädalat matkata - eelmise kiivriga oli valukoht).

P.S. ostsin Tartu Motohoovist, kohapeal pandi sidekomplekt külge aitähhi eest - Midlandi ma sealt ei ostnud.
Henn

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3183
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 191 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas franz125 »

M.T. kirjutas:
franz125 kirjutas:

Ei ole loll jutt,mul puhub ka kukla külmaks.Ka kasutan windstopperiga sukka.Sukk ise läheb täiega külmaks.
Ilmselt tegu erinevate riietuste ja klaasi kõrgustega.Kiivri ventilatsioonist see ei tule.

Ja alla +20 külmetab? Riietusest võib tulla erinevus küll, oleneb krae kõrgusest. Samas ka kaelad ja kuklad inimestel erinevad.
Proovisin pähe, tõesti vahe sees. Aga mul puudub ka kogemus teiste kiivritega.

Pole kunagi temperatuuri statistikat teinud-kui on külm ,siis on.peab vist mingi buffi moodi asjanduse õhuvoolude segamiseks panema.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1423
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Pontus »

Sinna vahesse mis kuklale tekib pannakse tavaliselt tagavarakindad, mis sellised õhemad on ja hea soojema ilmaga sõitmiseks.

Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...

bonham
Postitusi: 4
Liitunud: 12 Aug 2012, 19:32
Tsikkel: HD Street Glide

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas bonham »

Henn kirjutas:

Shoei Neotec. Pähe sobib samamoodi nagu Schuberth C3, ehk siis minu peakujuga klapib. Avatava kiivri kohta suht kerge (1500g). Ilma tuuleklaasita tsikliga kogemus puudub, Honda Pannari, Varadero ja Crosstoureri kõrgete klaaside taga on otsetuules täitsa talutav mürasummutus. küljetuul või tuuleklaasi tagune turbulents võib tekitada suuremat kohinat visiiri kinnituse juures külgedel (abiks on vooderdada tihedama svammiga neid kohti ja lõua alt paksema salli või sukaga tihedalt kinni panna). Mul on Midland BT Next enda ja kaasa kiivri küljes. Legaalsel kiirusel saab rääkida normaalselt. Kõva külgtuule korral peab häält tõstma. Muusikat kuulan BT kaudu telefonist, kvaliteet on 4 või isegi 4+ tuulevaikse ilmaga. Minu kiivril on laiskuse tõttu seni uduvisiir paigaldamata, kaasa omal on paigas. Vahe oli näha selle aasta Pärnu avamisel. Mina sõitsin päev otsa visiiril väike pragu lahti (sealt viskas vett prillidele). Kaasal oli visiir udust vaba. Päikesesirm on minu arust ka ok, ei taju, et midagi väga moonutaks. Kuna olen prillikandja, siis see kiiver kannatab prillidega sõita, sangad ei suru kõvasti (see on üsna valus kogemus kui 2-3 nädalat matkata - eelmise kiivriga oli valukoht).

P.S. ostsin Tartu Motohoovist, kohapeal pandi sidekomplekt külge aitähhi eest - Midlandi ma sealt ei ostnud.
Henn

Tänud! Eriti hea info just prillide kohta. Siiani sama mure olnud. Tahan kindlasti soetada kiivri, millel saab prillid normaalselt ette lükata ja pikema sõidu käigus ei hakka sangad pinda käima. Täna proovisin Motomarketis Kabuto avatavat kiivrit, millel samuti prillid sai väga rahulikult ette ja kiivri sees leidus ka sangadele piisavalt ruumi. Ainult, et peale lõuaosa lukustamist muutus patjade surve põskedele liiga suureks. Sama asja Neoteci puhul ei täheldanud.
Siit ka üldisem küsimus: kui peale lõuaosa kinni lükkamist padjad liialt põskedele suruvad, kas on lootust, et need mingi aja jooksul natuke järgi annavad või pigem valida suurem number või teine mudel.

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Shoei kiivril peaks olema padjad vahetatavad ehk siis erineva paksusega saada, see kindlasti +. Pähe istub tõesti sama hästi kui C3, mind häiris natuke rihm, mis tsipa liiga palju kõrile käis. Aga harjumise asi vast, sest sel ajal tundusid kõik kiivrid häirivat. Polnud lihtsalt kiivriga harjunud. Mis puutub Kabutosse, siis seal vast miinuseks varuosade saadavus, kui peaks vajadus tekkima. Kohapeal neid pole või eriti pole ja logistika Jaapanist pole sama kui C3 jupid Saksast. Ning neid on ka kohapeal kindlasti rohkem. Lihtsalt infoks siis.


kasper
Postitusi: 70
Liitunud: 10 Sept 2015, 17:34
Tänatud: 5 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas kasper »

Tänud! Eriti hea info just prillide kohta. Siiani sama mure olnud. Tahan kindlasti soetada kiivri, millel saab prillid normaalselt ette lükata ja pikema sõidu käigus ei hakka sangad pinda käima.

Mina sõidan C3 Proga, nagu ma kunagi juba mainisin, et minu rattaga ei sobi, aga prillide aspektist head, päiksevisiir tuleb ilusti üle jne. Samas sõltub ka prillist pisut, peeneraamilised saan ka kõrva taha panna, hipiprillid lükkan lihtsalt voodri ja pea vahele. Muidu kipuvad üle poole tunnistel otsadel kõrvad valusaks.

Kasutaja avatar

Rivo201
Postitusi: 81
Liitunud: 25 Mai 2006, 13:10
Tsikkel: GSX-R1000 K3
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Rivo201 »

Ise samuti prillikandja ning kiidan C3 Pro-d. Kuna kiiver on avatav, siis pole vaja prille üldse eest ära võtta. 8)
Kõrvade peale pressima hakkab siis võib olla liiga laia haardeline prilliraam või väike kiivriga (ala rinka kiivrid istuvad sul peas mm pealt- seal võib tõesti kuskilt prilli peale suruma hakkata)
PS! Ma olen enda C3 müümas, kui pakub huvi võta ühendust, saad proovida.

______________________
"Biker" aastast 2013
Planeta 5 > FZS600 Fazer > GSX-R600 Strad > GSX-R1000 K3
Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 334
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, CRF250L
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Kalts »

M.T. kirjutas:
franz125 kirjutas:

Ei ole loll jutt,mul puhub ka kukla külmaks.Ka kasutan windstopperiga sukka.Sukk ise läheb täiega külmaks.
Ilmselt tegu erinevate riietuste ja klaasi kõrgustega.Kiivri ventilatsioonist see ei tule.

Ja alla +20 külmetab? Riietusest võib tulla erinevus küll, oleneb krae kõrgusest. Samas ka kaelad ja kuklad inimestel erinevad.
Proovisin pähe, tõesti vahe sees. Aga mul puudub ka kogemus teiste kiivritega.

Rattaks BMW Xcountry, klaasi pole, sõiduasend keskmiselt-koogutaja (lenks pisut tõstetud). Sama tulemus kahe erineva Rev'it jopega, vana Off-Track (lemmik mida paraku enam ei toodeta) ja siiski-siiski juba mõned aastad vana Sirocco - küll aeg lendab rsk. Tavaline siidist kiivrisukk, pole kunagi tuuletõkkega sukka kasutanud. Võibolla just seepärast, et pole kunagi vajadust olnud...
Kunagi kui TDMil küüniuks ees oli sõitsin ka pikemalt naise C3-ga, paraku üksikasju ei mäleta.

--
Vallo

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8764
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 324 korda
Kontakt:

Re: HJC RPHA Max (Evo)

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Macintosh kirjutas:

Lahtikäivatest kiivritest paneks mina panuse HJC RPHA Max peale (kui nokk nõutav pole).
Räägiksin sellest kiivrist vaid ülivõrdes. Vaikne, mugav, kerge, suure nägemisalaga ja hästi ventileeritud. Lisaks on ta lahtikäiva kiivri kohta haruldaselt väike.
Tootmis ja koostekvaliteet on hoopis midagi muud, kui üldiselt HJC puhul ollakse harjunud. Hind keskmisest pisut kõrgem aga julge kolmandiku võrra madalam kui tippklassi kiivritel (aga vähemalt sama hea; võrdlen Shuberti või Shoeiga). Põsepadjad osutusid tiba suureks aga õnneks valmistab HJC neid erineva suurusega ja on väga lihstalt vahetatavad.

http://goo.gl/0DCC9r
Pilt

Ma ka nüüd paar nädalat RPHA Max Evo omanik ja olen Maci väidetega nõus. Natuke surub ehk liialt vastu põske aga ma ei näe selles väga probleemi, võib-olla ostan uued padjad, võib-olla mitte. On tõesti mugav ja vaikne. Annan 8 punkti kümnest. Üks punkt läheb maha põsepatjadega ja teine läheb maha, sest päikesesirm võiks ka uduvastaselt töödeldud olla, kuigi ma ei tea, et mõni tootja seda üldse teeb?

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”