Milline kiiver?

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1238
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 279 korda
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1171 Postitas AzA » 04 Apr 2017, 20:01

Proovi mõnd teist ratast. RPHA Max on siiski väga hea kiiver, minu top 3 lahtistes igal juhul. Äkki said veidi vigase variandi. Vaata visiiri sulgumist.
300€ pole krooni ajal ka just väike summa, samasse kategooriasse, arvestades, et euro hindu ei muuda :mrgreen:
Miks sa c3-e ei soetanud sellise eelarve juures?


Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

ElectroMoto
Postitusi: 322
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: xChallenge Maya
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 114 korda
Tänatud: 28 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1172 Postitas ElectroMoto » 04 Apr 2017, 22:12

Mul võttis päris mitu aega, et aru saada, et juba 30 km/h juures vilistab mu kiivril uus tume visiir, millel pinlock augud täiesti tühjalt haigutasid... :wack:

Melx
Postitusi: 308
Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
Asukoht: Saaremaa
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1173 Postitas Melx » 15 Apr 2017, 23:35

Kuna peale tööd pole aega ega jaksu olnud sõita siis täna sai lõpuks prooviring tehtud jällegi;
Ükspäev veeretasin kiivrit käes, seda inspekteerides märkasin, et visiiri lukusti on täielikult lahtine süsteem ja avatud koht õhuliikumiseks ning arvatavasti ka vihmaga vee pääsemiseks kiivri sisemusse. Teipisin lõuatuulutuse ja lukusti kinni, terav õhuvool ninapealsele oli kadunud, suure tõenäosusega siis visiiri lukustist.
Samas välisõhu tungimine näo-otsaesise peale endiselt on, pikemat sõitu maanteel ei tee, ilma, et asi häirivalt külmaks ei muutuks. Temperatuur oli juba kraad-paar üle nulli, kuid ma tahan siiski kiivrit millega "terve hooaja" saab sõita.
Järgmine kord läheb teip kõigile avadele, et näha kas on ennast võimalik üldse väliskeskonnast eraldada seal sees.
AzA kirjutas:Miks sa c3-e ei soetanud sellise eelarve juures?
Ausalt öeldes, mulle C3 väline disain väga ei meeldi, kuid poleks osanud arvata, et sellist lõivu peab maksma. Järgmine kiiver see samas olema saabki, hetkel vähemalt tundub nii.
Ziccel

Ohverdan bensiini !
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1238
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 279 korda
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1174 Postitas AzA » 16 Apr 2017, 14:31

Melx kirjutas:Ausalt öeldes, mulle C3 väline disain väga ei meeldi, kuid poleks osanud arvata, et sellist lõivu peab maksma. Järgmine kiiver see samas olema saabki, hetkel vähemalt tundub nii.


Sama siin, imo kõige ilmetum rannapall üldse. Sealjuures c3 pro lady on palju shefim.
Oota uus C4 seeria ära, peaks tulema vähe vintskem.
Aga mulle meeldib.

Citroenut
Postitusi: 8
Liitunud: 11 Dets 2016, 14:16

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1175 Postitas Citroenut » 12 Mai 2017, 08:31

Sai ostetud C3 pro ja poes tundus sobivat, aga nüüd selgus, et avaldab otsaesisele liigset survet, kui paar tundi järjest sõita. Kas on lootust, et pikapeale "töötab sisse" või peaks hakkama uut kiivrit otsima.
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1238
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 279 korda
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1176 Postitas AzA » 12 Mai 2017, 08:39

Citroenut kirjutas:Sai ostetud C3 pro ja poes tundus sobivat, aga nüüd selgus, et avaldab otsaesisele liigset survet, kui paar tundi järjest sõita. Kas on lootust, et pikapeale "töötab sisse" või peaks hakkama uut kiivrit otsima.


Pigem sinna 10 ligi ikka. Võid niisama ka kiiver peas telekat vaadata. Pärast 10-t ebamugav on, siis on sisekuju ikka väga vale või on väike.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4161
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 349 korda
Tänatud: 322 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1177 Postitas Macintosh » 12 Mai 2017, 09:01

See ühte kindlasse punkti osundav surve ei kao kiivril kuhgugi, kanna teda palju tahad. Ainult hullemaks läheb. Kiiver "kantakse sisse" aja jooksul vaids siis, kui surve igale pole on ühtlane. Mul on ka Shubertiga varasemast sama kogemus. Olen käinud nüüd proovimas ka uuemaid mudeleid (C3 Pro) aga tulemus on ikka sama.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 419
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1178 Postitas Motomarket » 12 Mai 2017, 09:11

Citroenut kirjutas:Sai ostetud C3 pro ja poes tundus sobivat, aga nüüd selgus, et avaldab otsaesisele liigset survet, kui paar tundi järjest sõita. Kas on lootust, et pikapeale "töötab sisse" või peaks hakkama uut kiivrit otsima.


Võta mingi tugevam ümar ese ja vajuta otsaesisele survet avaldavale kohale kiivri sees. Kiivrisisene vahtplast annab üsna kergesti järgi. Siis ei pea ootama, kuniks kiivrisisu nö peakuju järgi sisse töötab. See lahendus on paljusid aidanud. Seda muidugi juhul, kui tegemist on ikka üleüldiselt õiges mõõdus kiivriga, mitte numbrijagu väiksemaga.

franz125
Postitusi: 1978
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 44 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1179 Postitas franz125 » 12 Mai 2017, 09:40

Macintosh kirjutas:See ühte kindlasse punkti osundav surve ei kao kiivril kuhgugi, kanna teda palju tahad. Ainult hullemaks läheb. Kiiver "kantakse sisse" aja jooksul vaids siis, kui surve igale pole on ühtlane. Mul on ka Shubertiga varasemast sama kogemus. Olen käinud nüüd proovimas ka uuemaid mudeleid (C3 Pro) aga tulemus on ikka sama.


+1 C3-l sisuliselt puudub pehme sisu mis kuju võtaks.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

Raki
Postitusi: 359
Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
Tsikkel: 1150 GS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1180 Postitas Raki » 12 Mai 2017, 09:45

Motomarket kirjutas:
Citroenut kirjutas:Sai ostetud C3 pro ja poes tundus sobivat, aga nüüd selgus, et avaldab otsaesisele liigset survet, kui paar tundi järjest sõita. Kas on lootust, et pikapeale "töötab sisse" või peaks hakkama uut kiivrit otsima.


Võta mingi tugevam ümar ese ja vajuta otsaesisele survet avaldavale kohale kiivri sees. Kiivrisisene vahtplast annab üsna kergesti järgi. Siis ei pea ootama, kuniks kiivrisisu nö peakuju järgi sisse töötab. See lahendus on paljusid aidanud. Seda muidugi juhul, kui tegemist on ikka üleüldiselt õiges mõõdus kiivriga, mitte numbrijagu väiksemaga.


Mul on sama teema sellel talvel ostetud E1ga. Peale 40 min sõitu taoks nagu keegi naela pealaele.Pähe proovides kõik ideaalne. Kuigi mulle tundub et saab seda natukeme mudida küll.
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 419
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1181 Postitas Motomarket » 12 Mai 2017, 09:58

franz125 kirjutas:
+1 C3-l sisuliselt puudub pehme sisu mis kuju võtaks.


Ei puudu. Pehme sisevoodri ja väliskoore vahel on tahke vahtsummutus, mis muljudes võtab täpselt sobiva kuju. Me oleme Schuberthi kiivreid üle 16 aasta müünud ja analoogseid olukordi palju kordi edukalt lahendanud.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 950
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1182 Postitas M.T. » 12 Mai 2017, 10:08

Motomarket kirjutas:
Citroenut kirjutas:Sai ostetud C3 pro ja poes tundus sobivat, aga nüüd selgus, et avaldab otsaesisele liigset survet, kui paar tundi järjest sõita. Kas on lootust, et pikapeale "töötab sisse" või peaks hakkama uut kiivrit otsima.


Võta mingi tugevam ümar ese ja vajuta otsaesisele survet avaldavale kohale kiivri sees. Kiivrisisene vahtplast annab üsna kergesti järgi. Siis ei pea ootama, kuniks kiivrisisu nö peakuju järgi sisse töötab. See lahendus on paljusid aidanud. Seda muidugi juhul, kui tegemist on ikka üleüldiselt õiges mõõdus kiivriga, mitte numbrijagu väiksemaga.

Mul seljakotil sama mure ja olen seda kruvikeeraja ümara peaga siis mudinud. Aitab küll aga samas mingi aja pärast tahab taas mudimist ehk ühekordse mudimisega pole pääsenud.
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 705
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 175 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1183 Postitas Madlobster » 12 Mai 2017, 10:15

Ise kasutasin kuumaõhufööni. Saab väga täpselt teha kui ettevaatlikult läheneda ja ei tule enam tagasi.
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 419
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1184 Postitas Motomarket » 12 Mai 2017, 10:27

Oluline on veel teada seda, et kiivrisuka kasutajad prooviksid kiivrit ostes koos tollesama sukaga. Kuna Schuberthi kiivrite numeratsioon teeb L-lt XL-le üleminekul ka väliskoore suuruse muutuse koos sisuga, siis mõningatel juhtudel muudab just paksem kiivrisukk koos oma õmblustega muidu igati paraja ja õige L suuruse sobimatult väikeseks. Sama reegel kehtib tegelikult kõikide suuruste puhul, aga pea ümbermõõt 59-60 on kõige kriitilisem.
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2103
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti/ punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1185 Postitas korke » 12 Mai 2017, 10:51

Päriselt tegid ka või on see sinu teooria ?

Penoplasti soojendades fööniga see ju tõmbab täiesti seosetult kokku. Esimesena lähevad teravad ääred aga mitte sile pind.

Madlobster kirjutas:Ise kasutasin kuumaõhufööni. Saab väga täpselt teha kui ettevaatlikult läheneda ja ei tule enam tagasi.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.sbk.ee.
E-pood
http://shop.sbk.ee Facebook - MRT Tech
X-lite, Nolan ja Grex ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,....Kohapeal palju varuosi BMW S1000RR'le.
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 705
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 175 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1186 Postitas Madlobster » 12 Mai 2017, 10:55

Ei ole teooria tegin :D
Õige kuumus peen ots ja ettevaatlikult lased sain mina väga hea tulemuse (peale kõrvaklappide paigaldust pigistas ja pidi kõrvalt vähemaks laskma, et klapid sügavamale saada. (ei tahtnud materjali ära lõigata)
Peene otsaga saab, laia otsaga vast jah jääb laineliseks (mul jootejaam, kus saab puhumise intensiivsust, ja temp regullida, lisaks igast jämedusega otsad)
Minuarust oli suht kontrollitud tegevus (jaa kui unustad ennast siis võid perse keerata, harjuta enne peno tüki peal)
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1238
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 279 korda
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1187 Postitas AzA » 12 Mai 2017, 13:17

Macintosh kirjutas:See ühte kindlasse punkti osundav surve ei kao kiivril kuhgugi, kanna teda palju tahad.


Ilmselt sõltub kiivrist. HJC 70s igatahes võttis otsa ees ilusti kuju ja on nagu kantoss nüüd kenasti otsas.
Samas näiteks Belli Bullitt on otsa ees ikka väga kõva ja suurt ei muutu.

C3-l ja pole pehmet sisu? Mehed, kamoon. Pehme absorbent on üks suuremaid kiivri pointe ju, schubert nüüd seda küll ära ei unusta.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Põhja Siil
Postitusi: 158
Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
Tsikkel: GSX1400
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1188 Postitas Põhja Siil » 12 Mai 2017, 16:04

Olen Schuberth C4 verivärske omanik. Sai sellega ca 400km läbi tehtud.
C3 pole kunagi omanud, kuid poes proovides, istus peas suht valusalt. See pärast ei ostnud omala ajal, ja jäin ootama C4.

Esimene arvamust kiivrist - olin sügavalt pettunud. Väga lärmakas. Kuid siis tõusin ~100 km/h kiirusel ratta peal püsti, ja oh sa ime - kohe muutus üli vaikseks.
Minu rattal on tule ümber väike gondel. ~ 25cm tulest kõrgem. Ja see tõstab kogu õhu keerise mulle kiivrisse. Klaas peaks kas veel väiksem olema või siis üldse puuduma, või siis 10-15cm kõrgem olema. Tuleval nädalavahetusel kavatsen gondli maha võtta, et siis vaadata, kui vaikseks kiiver muutub.

C4 kohta - päris jäik ja tihe seest, kuid mitte ebameeldivalt. Eelmine oli Nolan N104. See oli peas mugavam (isiklik arvamus seotud minu koljukujuga), kuid õhk käis nii hästi läbi, et päikese visiir oli alati all, muidu käis tuul silmadele :)
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7385
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 112 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1189 Postitas Piipz » 12 Mai 2017, 16:13

Heh, "The microphone, speakers and antenna are already integrated into the C4 and R2 helmets as standard." see on küll hea lüke. Isegi E1 puhul, mis ka alles välja tuli, antakse sulle see kraam eraldi kaasa. Ning nagu ma saan aru, ei ole enam Cardo, vaid on Sena poolt toodetud comm-süsteem. Tahaks lausa proovida seda kiivrit nüüd (koos hands-freega muidugi), et kui hea see tehase paigaldatud kõrvaklapp on.

Kui ma enda kiivrile (HJC RPHA Max Evo) panen kõrvaklapid sinna, kus nende pesa on, siis on klapid vales kohas. Pidin klapid hoopis põsepatjade sisse õmblema. Võibolla on mul väärakas pea lihtsalt :D
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 419
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1190 Postitas Motomarket » 12 Mai 2017, 16:24

Piipz kirjutas:Heh, "The microphone, speakers and antenna are already integrated into the C4 and R2 helmets as standard." see on küll hea lüke. Ning nagu ma saan aru, ei ole enam Cardo, vaid on Sena poolt toodetud comm-süsteem. Tahaks lausa proovida seda kiivrit nüüd (koos hands-freega muidugi), et kui hea see tehase paigaldatud kõrvaklapp on.

Kui ma enda kiivrile (HJC RPHA Max Evo) panen kõrvaklapid sinna, kus nende pesa on, siis on klapid vales kohas. Pidin klapid hoopis põsepatjade sisse õmblema. Võibolla on mul väärakas pea lihtsalt :D


Need klapid seal C4-s on samuti seadistatavad kõrvade asendi järgi ja võrreldes Cardo seadmetega on kõrvaklappide heli märkimisväärselt parem. Võiks isegi õelda, et lausa väga hea, aga soundifriikide solvamise vältimiseks jätan selle igaks juhuks tegemata ;)
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7385
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 112 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1191 Postitas Piipz » 12 Mai 2017, 16:29

Millal seda kiivrit koos selle sidesüsteemiga pähe proovida saaks?
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 419
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1192 Postitas Motomarket » 12 Mai 2017, 16:36

Piipz kirjutas:Millal seda kiivrit koos selle sidesüsteemiga pähe proovida saaks?


Siis kui on aega poodi külastada :)
Kasutaja avatar

Raki
Postitusi: 359
Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
Tsikkel: 1150 GS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1193 Postitas Raki » 12 Mai 2017, 17:01

Piipz kirjutas:Heh, "The microphone, speakers and antenna are already integrated into the C4 and R2 helmets as standard." see on küll hea lüke. Isegi E1 puhul, mis ka alles välja tuli, antakse sulle see kraam eraldi kaasa. ..


Mis mis, ei antud mulle midagi eraldi kaasa :shock:
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 419
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1194 Postitas Motomarket » 12 Mai 2017, 17:13

Raki kirjutas:
Piipz kirjutas:Heh, "The microphone, speakers and antenna are already integrated into the C4 and R2 helmets as standard." see on küll hea lüke. Isegi E1 puhul, mis ka alles välja tuli, antakse sulle see kraam eraldi kaasa. ..


Mis mis, ei antud mulle midagi eraldi kaasa :shock:


E1 puhul ei anta midagi eraldi kaasa, vaid müüakse ikka suure raha eest :) C4 maksab ise juba suure raha suuresti tänu sellele, et pool sidevalmidust on juba tehase poolt ära tehtud. Ilma sidemoodulit sellele lisamata jääb osa juba makstud rahast kasutamata.
E1-le soovitaks soojalt samuti SENA poolt valmistatud uut sidelahendust http://motomarket.ee/product/schuberth-src-sc10u
Kasutaja avatar

Põhja Siil
Postitusi: 158
Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
Tsikkel: GSX1400
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1195 Postitas Põhja Siil » 12 Mai 2017, 17:34

Piipz kirjutas:Heh, "The microphone, speakers and antenna are already integrated into the C4 and R2 helmets as standard." see on küll hea lüke. Isegi E1 puhul, mis ka alles välja tuli, antakse sulle see kraam eraldi kaasa. Ning nagu ma saan aru, ei ole enam Cardo, vaid on Sena poolt toodetud comm-süsteem. Tahaks lausa proovida seda kiivrit nüüd (koos hands-freega muidugi), et kui hea see tehase paigaldatud kõrvaklapp on.

Kui ma enda kiivrile (HJC RPHA Max Evo) panen kõrvaklapid sinna, kus nende pesa on, siis on klapid vales kohas. Pidin klapid hoopis põsepatjade sisse õmblema. Võibolla on mul väärakas pea lihtsalt :D

Suuremat kogemust veel jagada ei saa, kuid üks negatiivne moment on - uuel sidevandil on väga väiksed nuppude ja nende leidmine, kui kätes on paksud kindad, on üsna keeruline. Ütleme nii, ma ei tunne et nupp on seal, ma arvan et ta seal on ja vajutan. Kui õnnestub, siis süsteem annab märku piiksuga. Tihti, esimese korraga ei leia...
Eks hiljem armub ära, ja kui ilmad soojemad siis kindad õhemad. Nii et pole üli kriitiline.
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 419
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1196 Postitas Motomarket » 12 Mai 2017, 17:54

Põhja Siil kirjutas:
Piipz kirjutas:Heh, "The microphone, speakers and antenna are already integrated into the C4 and R2 helmets as standard." see on küll hea lüke. Isegi E1 puhul, mis ka alles välja tuli, antakse sulle see kraam eraldi kaasa. Ning nagu ma saan aru, ei ole enam Cardo, vaid on Sena poolt toodetud comm-süsteem. Tahaks lausa proovida seda kiivrit nüüd (koos hands-freega muidugi), et kui hea see tehase paigaldatud kõrvaklapp on.

Kui ma enda kiivrile (HJC RPHA Max Evo) panen kõrvaklapid sinna, kus nende pesa on, siis on klapid vales kohas. Pidin klapid hoopis põsepatjade sisse õmblema. Võibolla on mul väärakas pea lihtsalt :D

Suuremat kogemust veel jagada ei saa, kuid üks negatiivne moment on - uuel sidevandil on väga väiksed nuppude ja nende leidmine, kui kätes on paksud kindad, on üsna keeruline. Ütleme nii, ma ei tunne et nupp on seal, ma arvan et ta seal on ja vajutan. Kui õnnestub, siis süsteem annab märku piiksuga. Tihti, esimese korraga ei leia...
Eks hiljem armub ära, ja kui ilmad soojemad siis kindad õhemad. Nii et pole üli kriitiline.


Kõige peale on mõeldud ja neid nuppusid kasutavad nutikamad vennad ainult sisse ja välja lülitamiseks. Kõik muud funktsioonid lahenevad aga väikese lisapuldi abil http://motomarket.ee/product/schuberth- ... te-control
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1238
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 279 korda
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1197 Postitas AzA » 12 Mai 2017, 18:26

Piipz kirjutas:Heh, "The microphone, speakers and antenna are already integrated into the C4 and R2 helmets as standard." see on küll hea lüke. Isegi E1 puhul, mis ka alles välja tuli, antakse sulle see kraam eraldi kaasa. Ning nagu ma saan aru, ei ole enam Cardo, vaid on Sena poolt toodetud comm-süsteem. Tahaks lausa proovida seda kiivrit nüüd (koos hands-freega muidugi), et kui hea see tehase paigaldatud kõrvaklapp on.


M1-l on see juba kaua kaua nii, mikrid mõlemal pool. Ma olen küll vaid katsetanud, aga lahtise kohta ikka uskumatult vinge. Kaugelt parem kui dildo nina ees .... isegi cardoga.
Jääb M2-te ootama :bsmile:
Aga mulle meeldib.

teeekuuu
Postitusi: 7
Liitunud: 04 Apr 2017, 17:06
Tänanud: 4 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1198 Postitas teeekuuu » 18 Mai 2017, 13:29

Tere,

Scorpion exo 300 ,

Jube äge näeb välja, kas sõita ka kannatab? On kellegil kogemusi ?
Just tuulemüra jne koha pealt.


https://www.motodepoo.ee/soiduvarustus/ ... air-kiiver
Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1050
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 74 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1199 Postitas Maaks » 18 Mai 2017, 13:58

Piipz kirjutas:Kui ma enda kiivrile (HJC RPHA Max Evo) panen kõrvaklapid sinna, kus nende pesa on, siis on klapid vales kohas. Pidin klapid hoopis põsepatjade sisse õmblema. Võibolla on mul väärakas pea lihtsalt :D

Rõõm kuulda, et ma pole üksi "vääraka" pea-kõrvade komboga :lol:
Aga pean selle töö enda kiivril kah ilmselt ette võtma - lihtsalt ei kuule mis heli klappidest tuleb sest klapid asuvad kõrvade suhtes "mujal".
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 419
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus #1200 Postitas Motomarket » 18 Mai 2017, 14:10

Maaks kirjutas:
Piipz kirjutas:Kui ma enda kiivrile (HJC RPHA Max Evo) panen kõrvaklapid sinna, kus nende pesa on, siis on klapid vales kohas. Pidin klapid hoopis põsepatjade sisse õmblema. Võibolla on mul väärakas pea lihtsalt :D

Rõõm kuulda, et ma pole üksi "vääraka" pea-kõrvade komboga :lol:
Aga pean selle töö enda kiivril kah ilmselt ette võtma - lihtsalt ei kuule mis heli klappidest tuleb sest klapid asuvad kõrvade suhtes "mujal".


Ärge olge nii pessimistlikud oma pea suhtes ;) Oleme kohanud kiivreid, kus tehase poolt klappide jaoks tehtud süvendid ei olegi seal kus normaalsetel inimestel kõrvad. Eriti edukalt torkas sellega silma Schuberth oma esimeste Concept ja C2 mudelitega. Õnneks on süvendite sobitamine kõrvade järgi lihtne töö ja peenhäälestus saab premeeritud korraliku heliga.




Mine “Sõidu- ja lisavarustus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist