sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 245
- Liitunud: 25 Juul 2007, 22:39
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: viljandi, holstre nõmme taga metsas
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Tänud ka minu poolt. Kahju et varem ei juhtunud seda lugema.
Eks ole õige, et kõigepealt osta korralik varustus ja kui raha üle jääb, siis tsikkel kaa.
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
" Juhul kui valite oma varustuse võttes arvesse tõenäolisi riske oma teekonnal, jätke meelde, et enamus mootorrattaõnnetusi juhtuvad linnatänavatel, kodule lähedal, ilusa ilmaga." - See lause peab minul küll paika nagu rusikas silma auku,ise olen ka kodu lähedal kukkunud,suurelt kiiruselt 4ndalt 2sele pannud,vaatamata mis pinnas rataste all on,seekord kahjuks sattus olema killustiku puru,kuid midagi hullu ei juhtunud,jalaraud ja mõned osad veel said muljuda,ise jäin ka terveks.
Kuid tõlketöö on osavalt ja hästi tehtud ja sellest oli edaspidises elus väga palju abi.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6616
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 651 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Paneks ka oma muljed, soovitused kirja.
Sai just käbla pandud ja kõige hullemast päästis HEA ÕNN
Miks just see, ei hakka pikemalt kirjutama, tuleks lihtsalt üks OLEKS'ite jada. Seega-hea et niigi läks!
Nüüd siis varustuse juurde:
Sai just paar päeva enne õnnetust korralikud enduurosaapad ostetud, tundub, et just tänu sellele jäi parem sääreluu terveks.
Seljakaitse oli peal, aga selle kilpkonna puuduseks on, et tal pole tugevdusi neerude juures mõlemale küljele. Niipalju kui mina neid näinud olen, on kõigil lihtsalt üks laiem vöö ümber kõhu selja alaosas. Seega põrutas küljed korralikult ära- nädal on möödas, aga ikkagi on nats kange see olemine.
Jope: lihtsam sooja voodriga Held. Pole ühtegi märkki kukkumisest ja kaitsmed tegid ka oma töö hästi ära.
Püksid- õhemad Rev'iti omad. Parema põlve juurest on purunenud ja tagumik kulunud, kaitsmed ilusti oma kohal.
Kiiver-:odavama otsa krossikiiver, millel ainuke kokkupuutepunkt maaga tundub olema päikesesirm. Kaelalihased olid aga oi kui kanged, ju siis hoidsin kolppa kõigest jõust maast eemal
Kindad: karbon-nukkidega soodsad PROBIKER'id, vigastusi pole.
Mida kannaks teisiti?
Kannaks otse jala külge kinnituvaid põlvekaitsmeid.
Mida vabamalt on riie ümber keha, seda rohkem see kaitse vajaliku koha pealt ära libiseb!
Ja seljakaitsmele mõtlen ka mingi ratsi külge, et just selja alaosa laiemalt kaitseks.
Lõpetuseks- kandke korralikku varustust, see VÕIB teid päästa aga ei tarvitse!
Edu
Kui keegi soovib mind parandada/täiendada, andke aga tuld!
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
ants01 kirjutas:Paneks ka oma muljed, soovitused kirja.
Sai just käbla pandud ja kõige hullemast päästis HEA ÕNN
Miks just see, ei hakka pikemalt kirjutama, tuleks lihtsalt üks OLEKS'ite jada. Seega-hea et niigi läks!Nüüd siis varustuse juurde:
Kiiver-:odavama otsa krossikiiver, millel ainuke kokkupuutepunkt maaga tundub olema päikesesirm. Kaelalihased olid aga oi kui kanged, ju siis hoidsin kolppa kõigest jõust maast eemal
Mida kannaks teisiti?
Lõpetuseks- kandke korralikku varustust, see VÕIB teid päästa aga ei tarvitse!
Edu
Kui keegi soovib mind parandada/täiendada, andke aga tuld!
väike asi jäi silma. puhtalt subjektiivne arvamus ja kogemus. krossikiiver ei sobi liikluses kasutamiseks kui selle juurde kanda veel krossiprille! fakt! nähtavus on piiratud ja pea pööramisel jääb väga oluline osa nägemata nt ridade vahetamisel. kui rattal on peeglid siis muidugi ok aga mina küll alati peeglite peale ei looda. räägin seda sest linnas sõites on mul üldjuhul teine kiiver, visiiriga, (seda siis ka teise tsikliga sõites) ja kui olen oma endurokaga siis kannan krossikiivrit ja -prille. sõidan vahest mõned lõigud linnatänavatel sellega ja tean kui suur vahe on kiivril ja kiivril.
liiklusohutuse huvides soovitaksin lõpetada (eriti noortel rollerikuttidel) kõigil krossikiivrite ja -prillide kasutamise linnaliikluses. nende asemel peaks olema mõni muu parema vaateväljaga kiiver. asjaolu mis liiklusohutust olulisel määral suurendaks. eelkõige sõitja enda huvides.
____________________
LC8 Adventure
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6616
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 651 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
[quote="creativ
.... ja kui olen oma endurokaga siis kannan krossikiivrit ja -prille.......[/quote]
Ma just enduurotasingi või vähemalt tahtsin seda teha! Pagana lühikeseks jäi see tripp
Edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Tere. Andestage natuke võhiklik küsimus- kas krossipüksid ja särk kõlbaksid kuumal ajal maanteel/linnas liiklemiseks ja krossikindad asfaldile maandumiseks? Mõte selles et pole kunagi krossivarustust proovinud ega tea sest suurt midagi ,lihtsalt tahaks teada kas on olemas alternatiivi matkavarustusele mis mõeldud rohkem iga ilma puhuks.Lukkude ja krõpsude pusimine on tegelt parasjagu tüütu lühemate otste puhul.Kiirused oleks ikka legaalsuse piiril.Sorry,pole küll täpselt teemas kuid uue tegemisel ei ole ka erilist mõtet.
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
soolo kirjutas:Tere. Andestage natuke võhiklik küsimus- kas krossipüksid ja särk kõlbaksid kuumal ajal maanteel/linnas liiklemiseks ja krossikindad asfaldile maandumiseks? Mõte selles et pole kunagi krossivarustust proovinud ega tea sest suurt midagi ,lihtsalt tahaks teada kas on olemas alternatiivi matkavarustusele mis mõeldud rohkem iga ilma puhuks.Lukkude ja krõpsude pusimine on tegelt parasjagu tüütu lühemate otste puhul.Kiirused oleks ikka legaalsuse piiril.Sorry,pole küll täpselt teemas kuid uue tegemisel ei ole ka erilist mõtet.
tavaline krossipüks on sellise säärisega mis on ette nähtud krossisaapa sisse ja seda ilma krossisaapata ei kanna. särk on teine teema. ise kasutan küll krossisärki suvel päris sooja ilmaga turvissärgi peale tõmmatuna. tegelikult on paljudel krossivarustusbrändidel sobivad püksid ka olemas millel sääris pikk ja alt üldjuhul lukkude ja krõpsuga, et saad teha parajaks ja saad kanda ka krossisaapa peale tõmmatuna. soovitan otsida sellised püksid millel on piisavalt taskuid ja soovituslikult tuulutuslukud.
Selliseid pükse on Foxil, ONeil, Alpinestaril jne
Ise ostsin väga universaalsed, paljude taskute ning tuulutuslukkudega Lindstrand püksid millel eemaldatavad külje-põlvekaitsmed ja säärised ka äravõetavad. koos kaitsmetega ca 2500.-
____________________
LC8 Adventure
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
creativ kirjutas:soolo kirjutas:Tere. Andestage natuke võhiklik küsimus- kas krossipüksid ja särk kõlbaksid kuumal ajal maanteel/linnas liiklemiseks ja krossikindad asfaldile maandumiseks? Mõte selles et pole kunagi krossivarustust proovinud ega tea sest suurt midagi ,lihtsalt tahaks teada kas on olemas alternatiivi matkavarustusele mis mõeldud rohkem iga ilma puhuks.Lukkude ja krõpsude pusimine on tegelt parasjagu tüütu lühemate otste puhul.Kiirused oleks ikka legaalsuse piiril.Sorry,pole küll täpselt teemas kuid uue tegemisel ei ole ka erilist mõtet.
tavaline krossipüks on sellise säärisega mis on ette nähtud krossisaapa sisse ja seda ilma krossisaapata ei kanna. /quote]
saaks ju põhimõtteliselt ka "mitte" krossisaapad krossipükste peale panna??
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
dubweiser kirjutas:creativ kirjutas:soolo kirjutas:Tere. Andestage natuke võhiklik küsimus- kas krossipüksid ja särk kõlbaksid kuumal ajal maanteel/linnas liiklemiseks ja krossikindad asfaldile maandumiseks? Mõte selles et pole kunagi krossivarustust proovinud ega tea sest suurt midagi ,lihtsalt tahaks teada kas on olemas alternatiivi matkavarustusele mis mõeldud rohkem iga ilma puhuks.Lukkude ja krõpsude pusimine on tegelt parasjagu tüütu lühemate otste puhul.Kiirused oleks ikka legaalsuse piiril.Sorry,pole küll täpselt teemas kuid uue tegemisel ei ole ka erilist mõtet.
tavaline krossipüks on sellise säärisega mis on ette nähtud krossisaapa sisse ja seda ilma krossisaapata ei kanna. /quote]
saaks ju põhimõtteliselt ka "mitte" krossisaapad krossipükste peale panna??
põhimõtteliselt saab krossipüxtega kokku sobitada kummikuid, kirsasid, plätusid ja nõukaaegseidd originaal kahetriibulisi BOTASEID!
____________________
LC8 Adventure
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
creativ kirjutas:põhimõtteliselt saab krossipüxtega kokku sobitada kummikuid, kirsasid, plätusid ja nõukaaegseidd originaal kahetriibulisi BOTASEID!
vot see juba läheb
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Kas Tartu kandis oleks mõnda lahket inimest kes turvise ja kaitsmete kohta viitsiks seletada ja näpuga näidata? Müügimeeste jutt on üks asi, hoopis teine igapäevakasutajate oma.Ei tahaks valesid investeeringuid teha ja kasutuid asju kokku osta.Kas kaelakaitse on liikluses kasutatav asi või liigne luksus?Suvel tahaks ka mõnest mammutite üritusest osa võtta,seepärast olen jube uudishimulik. Seni olen maanteega piirdunud enamasti,teistes valdkondades teadmised suht nõrgad.
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
soolo kirjutas:Kas Tartu kandis oleks mõnda lahket inimest kes turvise ja kaitsmete kohta viitsiks seletada ja näpuga näidata? Müügimeeste jutt on üks asi, hoopis teine igapäevakasutajate oma.Ei tahaks valesid investeeringuid teha ja kasutuid asju kokku osta.Kas kaelakaitse on liikluses kasutatav asi või liigne luksus?Suvel tahaks ka mõnest mammutite üritusest osa võtta,seepärast olen jube uudishimulik. Seni olen maanteega piirdunud enamasti,teistes valdkondades teadmised suht nõrgad.
soovitan siin foorumis mõned kaitsmeid (a la "hingega põlvekaitsmed" jne.) puudutavad teemad läbi lugeda! seal on turvistest päris palju kokku-lahku räägitud. parem kui ükskõik mis müügimehe jutt (v.a. tõsine motohullust müügiproff kes kõik asjad enda peal järgi proovinud)
üldiselt ikka vanasõna et mida kallim seda vingem. materjalide vastupidavus, hingavus, mugavus ja mis põhiline, täpsem kaitseeffekt. turvised peavad olema parajad ilmtingimata ja korralikult kinnituma mitte logisema loksuma või pigistama.
igapäeva sõiduks sobib siiski mugavuse tõttu riidekomplekt kus on kaitsmed juba sees (aga eemaldatavad kindlasti). aga korraliku kaitsmega riietus maksab üle keskmise...
Turvissärk kõrge kaelaosa ja pika sabaosaga on kindlasti üks tõhusamaid asju. Korralikuks pean alates 2000 ja parimad 3500-5500.
Niisama suure mammutiga sõitmiseks ei ole mõtet muretseda massivseid põlvekaitsmeid (alla1000.-) Need on pigem kivikaitsmed krossikatele. Tõsisemad ja effektiivsemad maksavad +1000 kuni 2000 (alpinestar, Thor, Acerbis) ja üle. Kui tõsist kaitset vajad siis juba ortopeedilised a la Asterisk, podmx ca 10K või veel vingemad CTI-d 30K
edu!
____________________
LC8 Adventure
-
- Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Tõsiselt hea artikkel! Suured tänud tõlkijale! Usun, et on sellest palju abi.
Terv.
-
- Postitusi: 1042
- Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
- Tsikkel: Ducati Multistrada 620
- Tänanud: 6 korda
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
creativ kirjutas:Ise ostsin väga universaalsed, paljude taskute ning tuulutuslukkudega Lindstrand püksid millel eemaldatavad külje-põlvekaitsmed ja säärised ka äravõetavad. koos kaitsmetega ca 2500.-
Sama siin, sai eelmisel hooajal soetatud Louisi kataloogist soodushinnaga Held sõidupüksid ja väga rahul. Olemas tuulutusavad, kaitsmed eemaldatavad ning sääred lukkudega küljes. Külgedel ka mugavad taskud, kus saab oma nodi hoida. Tegemist siis ilma täiendava voodrita nn suviste sõidupükstega. Päris kuuma ilmaga sellest aastast kasutuses aga Cloveri sõiduteksad, millel samuti põlvekaitsmed ja puusapehmendused eemaldatavad.
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Hei. Olen üritanud endale sõiduvarustust leida, kuid pidevalt tunnen, et varukad ja püksisääred jäävad lühikeseks. Nii on tavaliselt ka igasuguste teiste riietega. Mul vist on keskmisest pikemad käed (põlvnen ahvist vist) Üldiselt küsimus selline, kas kellelgi on olnud sarnane probleem, kas on mõni tootja, kellel on jakkidest longsleeve mudeleid ka?
-
- Postitusi: 475
- Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
- Tsikkel: Honda Transalp
- Asukoht: Tallinn
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Kas keegi oskaks soovitada häid kindaid suvel maanteel sõitmiseks? Minu IXS-idega on peale 200km. peopesad villis. Oleks vaja kindaid millega tuul varrukasse ei puhuks.
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
uljasvaluvelg kirjutas:Kas keegi oskaks soovitada häid kindaid suvel maanteel sõitmiseks? Minu IXS-idega on peale 200km. peopesad villis. Oleks vaja kindaid millega tuul varrukasse ei puhuks.
ehk täpsustad oma küsimust milles asi? kas selles et peopesad lähevad villi (sõidad sa krossi??) või viga selles et tuul varukasse puhub (tundub et siin on küssa hoopis varuka pikkuses ja kinnituses mitte kindas?)
või on mõlemad probleemid korraga?
mõista võib et krossi või rinkat sõites peod villi võivad minna kui kinda peopesa kortsu kipub minema suurest kiirendamisest ja pidurdamisest, aga niisama maanteel või tänavatel....?? kas sa hoiad lenksu hambad ristis kinni?
____________________
LC8 Adventure
-
- Postitusi: 475
- Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
- Tsikkel: Honda Transalp
- Asukoht: Tallinn
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
creativ kirjutas:uljasvaluvelg kirjutas:Kas keegi oskaks soovitada häid kindaid suvel maanteel sõitmiseks? Minu IXS-idega on peale 200km. peopesad villis. Oleks vaja kindaid millega tuul varrukasse ei puhuks.
ehk täpsustad oma küsimust milles asi? kas selles et peopesad lähevad villi (sõidad sa krossi??) või viga selles et tuul varukasse puhub (tundub et siin on küssa hoopis varuka pikkuses ja kinnituses mitte kindas?)
või on mõlemad probleemid korraga?
mõista võib et krossi või rinkat sõites peod villi võivad minna kui kinda peopesa kortsu kipub minema suurest kiirendamisest ja pidurdamisest, aga niisama maanteel või tänavatel....?? kas sa hoiad lenksu hambad ristis kinni?
Ei hoia lenksu hambad ristis kinni, vaid panin "mammutiga" metsavahel hullu (n.ö. krossi). Suutsin ka u.80km. tunnis üle nipli käia(lapin praegu kodus gondleid). Varustus on korralik ja ise O.K. Päris algaja ei ole ja rajal sõitmiseks on ka vastavad kindad, millega probleeme pole(pigem puudub sobiv ratas). Küsimuse mõte pigem selles, et pikematel reisidel võib sattuda ka kruusateedele ja alati ei viitsi kindaid vahetada. Viletsamad kruusateed on ju tänapäeval ainsad kohad, kus legaalsate kiiruste juures on võimalik "adrekat" kogeda.
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
kas tõesti ainult kruusal?!
mammutiga võib "adrekat koguda" ka metsavaheteedel, põlluvaheteedel, põldudel (palju erinevaid alaliike, alates siledast heinamaast kuni küntuni) jne.
/olin täna just l-virumaal, lõikasin mitmes kohas otse üle põldude, 240 kg ratta kohta tegemist küllaga.
gps näitas pärast tripi maksimumiks 151 km/h - no see põlluvahe oli lihtsalt pärl!!!/
-
- Postitusi: 475
- Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
- Tsikkel: Honda Transalp
- Asukoht: Tallinn
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
hatman kirjutas:kas tõesti ainult kruusal?!
mammutiga võib "adrekat koguda" ka metsavaheteedel, põlluvaheteedel, põldudel (palju erinevaid alaliike, alates siledast heinamaast kuni küntuni) jne.
/olin täna just l-virumaal, lõikasin mitmes kohas otse üle põldude, 240 kg ratta kohta tegemist küllaga.
gps näitas pärast tripi maksimumiks 151 km/h./
Kruus oli üldistav nimetus. Võtame ühendust ja läheme koos paugutama. Epo kuivab gondlil!!!
Läks küll juba teemast mööda, aga kinnaste soovitust tahaks ikka!!!
P.S Ära(151 km/h) üle pinguta!! Natuke valus on ikka, peale seda ,kui isegi 80 km/h üle lenksu käid!
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
mul kindaid kokku 6 paari.
kui maanteel pikka otsa jahedaga sõidan, siis paksemad ja pikad nahkkindad. kasutan suht harva.
enamuses on edurotades VeloPlussist ostetud megakvaliteetsed ja suht odavad LizardSkin endurokindad. enne seda sõitsin puruks Hawaii Expresssist päris Scott endurokad. Olemas on muda ja vihma tarbeks Scott neoprene versioon. ja siis kaks paari väga sooja ilma jaoks tavalised krossinindad mis ülihästi hingavad aga suure kiirusega kruusal käna panekuks liiga õhukeseks jäävad. Kui tean, et läheb kruusal kimamiseks siis on Motomarketist pärit HELD supermoto kindad. Nahast, õhukesed ja samas hingavad. Märga ei talu, sest nahk venib välja nii õhukese kinda puhul. Tunduvad tugevad ja kannatavad mingis osas ka asfaldil libisemise ära.
üldjuhul on kaks paari kindaid kaasas kui peaks terve pika päeva kusagil kaugemal kodust kärutama.
kinnas peab päris hästi ümber käe olema et higistades venima kippuv materjal peopesas kortus ei läheks. samas ei tohi sõrmed lühikesed olla, et sõrmeotsad ja -õmblused sõrmedele ei hakkaks kui käsi tihkelt ümber lenksu on. proovima peab nii et surud käe tugevalt ümber lenksu sõidusuunas. seda survet tajub igal agressiivsel pidurdusel.
EDU!
____________________
LC8 Adventure
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
well, kukkumisel oleneb lisaks kiirusele ka teeoludest ja (vist mingis mõttes eeskätt) oma varustusest.
omal olnud seni kiiruse poolest ca 110-120, aga pehme kruusatee ja paks sõjaväe talvine varustus seljas - pääsesin vaid sinikate-kriimude-marrastustega.
kuid - ega seda rohkem otsi!
samas - ega elu ette tea.
-
- Postitusi: 475
- Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
- Tsikkel: Honda Transalp
- Asukoht: Tallinn
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Tänud kinnaste teemale vastajatele. Ma juba mõtlesin, et tuleb naine maha jätta ja teiste tegevustega peopesade nahka kasvatama hakata.
Lõppkokkuvõtteks ikka see teema, et igaks tegevuseks on oma varustus!
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Natukene vale teema, kuid ei hakanud eraldi teemat ka tegema.
Seega küsimus lihtne, Kuskohas Tallinnas Alpinestars (ringraja jms.) kindaid saab proovida ja osta ?
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Saksa Auto-Moto Keskuses ja vist sai ka AllRightis ja Ramos .
Piaggio Sfera 125 -> Kawasaki Z750 -> KTM SuperDuke 990 -> Aprilia Tuono V4R APRC + Aprilia RSV4-R
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Torch kirjutas:Saksa Auto-Moto Keskuses ja vist sai ka AllRightis ja Ramos .
Tänud
-
- Postitusi: 31
- Liitunud: 31 Aug 2009, 09:21
- Asukoht: Narva
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Väga asjalik ja tänuväärt töö on ära tehtud. Mina, kui algaja kes tahab varustust hakata ostma, sain siit kõvasti abi.
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Suured tänud Manager2 et sellis nii vajaliku info viitsisid ära tõlkida!
Minule kui algajale või siis veel vähem kui algajale on see info vääga huvitav! Oskan ka inglise keelt hästi kuid eesti keekes nii hea lugeda. Nüüd siis tean õiget varustust ka ikka otsida/vaadata enne kui tsikli omale muretsen.
Kokkuvõtteks, suurepärane koht see biker.ee!!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.