NightVision kiiver?

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

toim
Postitusi: 382
Liitunud: 16 Dets 2003, 15:44
Asukoht: Saue

Lugemata postitus Postitas toim »

Primo :D

terve kõrvaga inimene kuuleb helisid sagedusvahemikus 20Hz ... 17(20)kHz, kõik mis on üle selle (17(20)kHz) on ultrahelid ja alla selle (20Hz) infrahelid.
mõnevõrra tuleb võrdlusel valgusega arvestada vahega, et heli vajab edasikandumiseks keskkonda (õhk näiteks) aga valgus ja raadiolained seda mitte ei vaja. kui nüüd laskuda füüsika võlumaailma avastame, et valguse kohta on kehtivad hetkel kaks teooriat - elektromagnetlainete teooria ja kvant teooria - neist esimene, mille üle me siin vaidleme on tiba vanem ja rohkem tunnustust kogunud, osakeste teooria aga uuem ja seetõttu vähem poolehoidu leidnud. viimasel ajal targad mehed üritavad leida ikkagi kompromissi kahe vaatenurga vahel (valgus omab teatavat rõhku pinnale - seda ei saa eitada - elektromagnetlained aga seda esile ei tohiks kutsuda...). njah - huvitav teema, millega võiks tegeleda süviti, kui ainult aega oleks...

aga otsi oma füüsikaõpikud üles ja vaata järgi :wink:


Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Krt, toim, sul oli õigus...jälle ma ajasin need 2 asja segamini...my bad.

/me vajub nüüd häbist laua alla ja ei tule sealt enne kella 18.35 välja :lol:

raisk :shock:

primo :wack:
Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

sang! Kuid misasi on siis SONY videokaameral?
Sest see töötab nii, et kaamera sees on niinimetatud IR lamp mille valgust palja silmaga näha ei ole. Aga kaamera näeb väga hästi selle valgusega valgustatud esemeid... Kuidas seda öönägemist nimetada?
tegemist on valgusvoimedusega loomulikult. seda lampi voib kutsuda nii IR, SUPER HYPERMEGA voi 321379218, aga tegu on siiski vaid valgusvoimendusega. sony keeles siis nightshot reziim.

muide, oovaatlusseadmete, just uusimate ja parimate joudmist turule ei takista mitte ainult hind. tegelikult, ega nende hind masstootmises vaga korge olekski, lihtsalt, kui on peal marge MILITARY, siis saab tootja hinna rahulikult viiega korrutada. eelkoige on asi selles, et uusimat tehnikat ei taheta vabasse kaibesse lasta (vastavad lepingud tootjate ja ostjariikide vahel), sest pahalased kipuvad kah sellist kraami ostama ja siis kaob 'heade sodurite' tehnoloogiline eelis "pahade sodurite' ees. parimaid mudeleid ei lasta isegi igal 'heal' riigil osta.

minu arvates on siiski mottetu kasutada oovaatlusseadmeid tsiklisoidus. milleks siis tavalised tuled on? :D lihtsam on osta tugevam latern kui hakata mingi udupeene asjandusega endal kuule kokku laskma.
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2391
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 24 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Pimeduse kohapealt täitsa nõus - kasutage tulesid ja sõitke lubatud kiirusega. Küll on aga hoopis teine lugu tihedas udus ja halvimal juhul udu + pimedus sõita, vot siis võiks küll mingi lisa abimees olla ...

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

PS. Kes KOHE paremat nähtavust tahab saab osad Xenon pirni + lisaseadmed. Suisa uskumatu kui palju parandab kasvõi päevasel ajal tsikli nähtavust, rääkimata pimedas ja just eriti udus jms sõitmist. Hind jääb kusgil 5k kanti.
Riding with a King!

Teema algataja
tsimm

Lugemata postitus Postitas tsimm »

tont kirjutas:
nonii... ütlen ka sõna sekka. TM-is oli pik lugu öönägemis seadmetest, mis kuu oma see oli, seda ma ei mäleta, aasta oli 2003 vist. öönägemisseadmetel pidavat olema 3 põlvkonda. 1. on see mida kasutavad telemehed ja muidu mehed, 2. kohta ma ei mäleta midagi :roll: ja 3. kasutavad USA sõjavägi ja soomlased oma päästekopteril. 3. põlvkonna seade oli nagu kobakas kiiver. mingist delayst ei saa seal juttugi olla, sest kopteriga lennates/manööverdades peab kõik selge ja reaalajas olema. need seadmed on iga põlvkonnaga aina paremaks läinud, st. vajavad nägemiseks vähem valgust ja pilt on teravam ja selgem. seal olid ka kolm fotot miskist öökullist, 1; 2. ja 3. põlvkonna omadega ja see kolmas oli tõesti nagu tavaline foto ainult, et roheline. iseasi on muidugi see, et millal need 3. seadmed tavakasutusse jõuavad.
lisaks seda kah, et soome päästekopteri valguskiivrite kapp oli maa sisse valatud ja valvega. samuti oli kõik kopteri lambid ära vahetatud väiksemate intensiivsustega lampide vastu(et neid vaadates pea sisse lõket ei tekiks:P).
vot nii on lood
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”