Schuberth C3

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 421
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Schuberth C3

Lugemata postitus #1 Postitas Motomarket » 18 Nov 2008, 14:40

Kõikidele Schuberth-i kiivrite austajatele on rõõm teatada, et kohale on jõudnud uusim avaneva lõuaosaga mudel C3. Tegemist on täielikult uuendatud versiooniga, millel on C2-ga üsna vähe ühist. Lähemalt vaadata, proovida ja miks mitte ka osta saab meie Tallinna poes :wink:
http://www.motomarket.ee/index.php?lang ... 8&p_id=282


Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7395
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 116 korda
Kontakt:

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #2 Postitas Piipz » 18 Nov 2008, 14:59

Mis mulle kõige enam meeldis, on:
1. Pinlock visiir on standard
2. Päikesesirm läheb allapoole, kui eelmistel mudelitel ning selle positsiooni kõrgust saab reguleerida.

http://www.webbikeworld.com/r2/motorcyc ... uberth-c3/
Kasutaja avatar

pitbull
Postitusi: 521
Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
Tsikkel: v2
Asukoht: westestonia ....finland
Kontakt:

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #3 Postitas pitbull » 18 Nov 2008, 15:23

kas väliskoor on normaalne või ikka selline pall nagu c1 ja c2
PitBull ,,I Just Don't Give A Fuck...,,
Kasutaja avatar

Teema algataja
Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 421
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #4 Postitas Motomarket » 18 Nov 2008, 15:30

pitbull kirjutas:kas väliskoor on normaalne või ikka selline pall nagu c1 ja c2


Väliskoor on oluliselt väiksem, kujult sarnaneb Schuberth-i R1 mudelile.
Kasutaja avatar

pitbull
Postitusi: 521
Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
Tsikkel: v2
Asukoht: westestonia ....finland
Kontakt:

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #5 Postitas pitbull » 18 Nov 2008, 15:32

no siis tuleb majanduslangust trotsida :D
PitBull ,,I Just Don't Give A Fuck...,,
Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 968
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #6 Postitas Soultrain » 19 Nov 2008, 19:30

Soome keele jagajatele siin ka pisut harivat arutlust C3 teemadel: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/pa ... 1339;hl=c3
Loud pipes save lives!!!
Kasutaja avatar

vilosius
Postitusi: 2055
Liitunud: 16 Aug 2006, 10:56
Tsikkel: R1200C
Asukoht: +3725045480

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #7 Postitas vilosius » 19 Nov 2008, 20:35

See on küll jama uudis,et enam ei saa visiiri ülemise serva vahele pragu tekitada.. Suvel oli ikka väga bro.
"Suicide Hotline...please hold."
+358458693818
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2273
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #8 Postitas kris. » 19 Nov 2008, 20:41

Käisin just üks nädalavahetus kiivreid proovimas ja jäi ka C3 ette. Rõõm näha et ka Schubert ise on lõpuks aru saanud oma uduvisiiri mõttetusest ja läinud pinlcok-i teed. Selle eest plusspunktid. Päikesevisiir on nüüd ka üsna praktiline. Jääb ainult üle otsustada, kas osta umbes sama raha eest ainult endale uus kiiver (C3) või nii endale kui ka naisele (Nolan N103 classic) ... :roll: . Ilma sõidukatset tegemata kalduks valik vägisi viimase variandi kasuks - pähe istumine, klapi avamine, päikesesirm jne on IMHO täiesti võrreldavad. Schubert on parameetrite järgi küll vaiksem, kuid inimese ajul on teatavasti rumal omadus ennast ümbritsevaga kohandada. Peale paarisadat kilomeetit kuuled tuule kohinat ikka subjektiivselt sama valjusti, sõltumata kiivri parameetritest. Puhtalt teadmise eest et "mul on vaikseim kiiver" topelthinda maksta ... mnjah, võite nüüd mind peksma hakata ja öelda et ma ei tea kiivritest midagi :lol: . Ega rohkem ei teagi, kui et viimased 4 aastat kasutuses olnud Concept on selle ajaga täielikult laibastunud - päikesevisiir ei püsi üleval, avatud klapp ei püsi üleval, klaas ei sulgu korralikult jne jne.

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 968
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #9 Postitas Soultrain » 19 Nov 2008, 21:13

Erinevate andmete põhjal, mis hetkel netist leida võib, ei ole C3 mitte lihtsalt mingitest kiivritest vaiksem, vaid on ka vaiksem Schuberthi senisest lipulaevast S1 Pro´st ja see on juba suhteliselt märkimisväärne saavutus.
Loud pipes save lives!!!
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2273
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #10 Postitas kris. » 19 Nov 2008, 21:28

See saavutus on märkimisväärne paberi peal. Inimese kõrvaga kuulates ... ei ole saanud võrrelda, ei oska kommenteerida :? .

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Kasutaja avatar

Teema algataja
Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 421
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #11 Postitas Motomarket » 19 Nov 2008, 21:43

kris. kirjutas:See saavutus on märkimisväärne paberi peal. Inimese kõrvaga kuulates ... ei ole saanud võrrelda, ei oska kommenteerida :? .

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light


Meil on plaanis algaval hooajal korraldada Schuberth-i uuematele kiivrimudelitele testipäevad. Siis on kõikidel huvilistel võimalus kõrvutada paberil kirjutatut tegelikkusega. C3 on iseenesest üsna korralik edasiminek avanevate mudelite osas ja ootan isegi suure huviga võimalust seda erinevates oludes proovida 8)
Kasutaja avatar

Cado
Toetajaliige
Postitusi: 831
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #12 Postitas Cado » 19 Nov 2008, 21:46

vilosius kirjutas:See on küll jama uudis,et enam ei saa visiiri ülemise serva vahele pragu tekitada.. Suvel oli ikka väga bro.


Panin just sama tähele ja ka mulle undub see kogu klaasi ette lükamine väge hea asi.
Kahju ,et uuel pole. :cry:
--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2273
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #13 Postitas kris. » 19 Nov 2008, 21:54

Motomarket kirjutas:Meil on plaanis algaval hooajal korraldada Schuberth-i uuematele kiivrimudelitele testipäevad.

:bsmile:
Ma tulen siis TDM-ga kohale sest "küproki" taga on kõik kiivrid ühtemoodi vaiksed :twisted: .

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Kasutaja avatar

kalle
Mode
Postitusi: 709
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 12 korda
Kontakt:

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #14 Postitas kalle » 19 Nov 2008, 22:08

kris. kirjutas:Rõõm näha et ka Schubert ise on lõpuks aru saanud oma uduvisiiri mõttetusest ja läinud pinlcok-i teed. Selle eest plusspunktid.


Ja tegelikult see asi aja jooksul justkui kõvasti muutunud. Kui ma oma esimese C1 ostsin siis selle tehasest ees olnud visiiril toimis see uduvastane kiht lausa uskumatult hästi. Päris pikka aega olin täiesti hämmastuses ja tundus, et võib visiir kinni maratoni joosta, ikka ei ilmuks kuhugi laigukesti..täesti 100% toimis. Aga mingi aeg tuli osta uus visiir ja sellega olid lood juba tunduvalt kehvemad. Sõitsin selle kiivriga u 100000km ja vahetsin selle ajaga mõned visiirid ja kõik need olid väga palju kehvemad kui see esimene, mis kiivriga kaasa tuli (kusjuures vähemalt üks vahetusse läinud visiir tuli uue kiivri küljest, kui poes oli otsas)

Kui siis selle aasta alguses hakkasin uut kiivrit valima olin peaaegu veendunud, et ostan Nolani avatava, lootes saada hea hinna ja kvaliteedi suhtega asja. C2 ma kindlasti ei tahtbud, kuna C1 kogemuse põhjal arvasin, et C2 eest ma lihtsalt ei maksa seda hinda mida selle eest küstakse. Siis aga pakkus Louis ilmselt viimaseid C1 hea hinnaga ja kuna Neeme selle ka kiirelt kohale tõi, siis endalegi üllatuseks otsingi teise C1 endale. Põhiliselt sellepärast, et see kiiver istus mulle hästi ja sisu püsis piisavalt kaua vormis..ühesõnaga hoolimata oma olematule ventilatsioonile ja veel mõne veale ma siiski ostsin enda jaoks tuttava asja, ikkagi uus asi jne värk. Aga vot selle uue kiivri visiir on nüüd igatahes täiesti 0 uduvastase kihiga.Või milles viga, igtahes on päris hull, mismoodi see asi uduseks läheb, kuigi kasutaja ja ka ratas (klaas, asend jne) on ikka samad. Lisaks sellele hakkas ka visiir üsna varsti ülevalt sisse sadama.
Kokkuvõtteks mulle tundub, et mu esimene ja nüüd teine C1 on veidi erinevast puust ja tahaks loota, et selline areng pole C3 le oma mõju avaldanud.

Kk
KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Kasutaja avatar

Teema algataja
Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 421
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #15 Postitas Motomarket » 19 Nov 2008, 22:49

kalle kirjutas:
kris. kirjutas:Rõõm näha et ka Schubert ise on lõpuks aru saanud oma uduvisiiri mõttetusest ja läinud pinlcok-i teed. Selle eest plusspunktid.



Kokkuvõtteks mulle tundub, et mu esimene ja nüüd teine C1 on veidi erinevast puust ja tahaks loota, et selline areng pole C3 le oma mõju avaldanud.

Kk


On küll avaldanud :wink: Nimelt Schuberth on kõikidel uuematel mudelitel loobunud visiiride uduvastasest keemilisest töötlusest ja võtnud kasutusele "Pinlock"-i. Kuna Schuberth tellis selle keemilise töötluse allhanke korras, siis nad olid ise ka üsna õnnetud kohati selle lühikese kestvuse üle (sõltus partiist) ja loobusid nüüdseks sellest täielikult.
Kasutaja avatar

prohor
Postitusi: 202
Liitunud: 20 Sept 2006, 23:24

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #16 Postitas prohor » 20 Nov 2008, 07:53

Kas Motomarketis Jõulualed kah tulevad,see hind ikka päris kirves.
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #17 Postitas puhh » 20 Nov 2008, 10:16

Schuberthi pikaajalise kasutajana tunneks täitsa huvi, et millist konkurentsi suudaks uuele C3-le pakkuda uus Suomy D20. Samuti sees päikesevisiir ja sarnaselt Nolaniga võimalik lisada ka sidesüsteem. Schuberthi sidesüsteemi proovitud ja kahjuks ei saa just rõõmsalt kilgata. C3 tundub küll huvitav olevat ja kui ka testipäeva proovida saaks oleks tore, samas hind on jah korralik :D
http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.

Julge
Postitusi: 1001
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #18 Postitas Julge » 20 Nov 2008, 11:55

puhh kirjutas:Schuberthi pikaajalise kasutajana tunneks täitsa huvi, et millist konkurentsi suudaks uuele C3-le pakkuda uus Suomy D20. Samuti sees päikesevisiir ja sarnaselt Nolaniga võimalik lisada ka sidesüsteem. Schuberthi sidesüsteemi proovitud ja kahjuks ei saa just rõõmsalt kilgata. C3 tundub küll huvitav olevat ja kui ka testipäeva proovida saaks oleks tore, samas hind on jah korralik :D


Oskad sa äkki mõne hea lingi ka anda selle Suomy D20 kohta?
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #19 Postitas puhh » 20 Nov 2008, 12:16

no ma proovin siia midagi panna: http://www.moto.it/include/foto.asp?IMG ... 932big.jpg
ja siin teisigi kiivriuudiseid (tõsi itaalia keeli): http://www.moto.it/focus/focus01.asp?ID=287

proovisin kaeda ka Suomy kodukalt, aga sealt suurt midagi targemaks küll ei saanud, lihtsalt oli mudeli nimi kirjas, aga muud infi polnud (vähemalt 19.11.08)
http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #20 Postitas puhh » 23 Dets 2008, 09:53

nüüd Suomy kodukal olemas tiba infi uue D20 kohta. http://www.suomy.com/technicalrange.php
Ja nagu varem mainitud, milline võiks olla konkurents Schuberth'i C3-ga?
Aga tegelikult huvitaks millise hinna Ramo sellele kiivrile pakub ning lisaseadmete hinnad kah. Sest paistab, et Schuberth oma sidesüsteemi korjas kokku.
http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 421
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #21 Postitas Motomarket » 23 Dets 2008, 11:02

puhh kirjutas:Sest paistab, et Schuberth oma sidesüsteemi korjas kokku.


Ei korjanud kokku. Seda saab endiselt tungival nõudmisel, aga isiklikult ma ei soovitaks :wink: Kuna nad üritasid selle keeruka sidelahendusega arendada raketiteadust, välja kukkus aga nagu alati sellistel puhkudel...

PS. Parim ja vaikseim avaneva lõuaga kiiver maailmas on ilma sidesüsteemita C3 :D
Kasutaja avatar

prohor
Postitusi: 202
Liitunud: 20 Sept 2006, 23:24

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #22 Postitas prohor » 23 Dets 2008, 11:25

Aga Motomarketi poolset jõuluhinda ootaks kah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Kasutaja avatar

Teema algataja
Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 421
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #23 Postitas Motomarket » 23 Dets 2008, 11:28

prohor kirjutas:Aga Motomarketi poolset jõuluhinda ootaks kah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


Tule oota seda meie poes, kukub parem hind ehk välja :D
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #24 Postitas puhh » 23 Dets 2008, 11:37

Motomarket kirjutas:
PS. Parim ja vaikseim avaneva lõuaga kiiver maailmas on ilma sidesüsteemita C3 :D


:D tore, kuid siin tuleb tiba täpsustada. See vaiksem kehtib siis naked ratta puhul. Nimelt olles proovinud ja sõitnud mitme Schuberth'iga ja ka teiste tootjate kiivritega ning ka erinevat tüüpi ratastega, siis kui aus olla pole näiteks gondlis ratta juures eriti suurt mingit vahet. Mühises ikkagi piisavalt. Samas näiteks naked ratta puhul oli Schuberth küll vaikne. Lausa uskumatult. Muidugi oleneb paljust just rattast (esiklaasi kuju jne) aga ka enda suurusest. Ja noh, oma pea 2m kasvu juures ikka ulatun rohkem klaasi tagant välja kui mõni teine.
Seega kokkuvõte: naked ratta puhul nõustun igati Motomarketiga, kuid gondlis ratta juures päriselt ei saa seda aksepteerida.
http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 421
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #25 Postitas Motomarket » 23 Dets 2008, 12:01

puhh kirjutas:
Motomarket kirjutas:
PS. Parim ja vaikseim avaneva lõuaga kiiver maailmas on ilma sidesüsteemita C3 :D


:D tore, kuid siin tuleb tiba täpsustada. See vaiksem kehtib siis naked ratta puhul. Nimelt olles proovinud ja sõitnud mitme Schuberth'iga ja ka teiste tootjate kiivritega ning ka erinevat tüüpi ratastega, siis kui aus olla pole näiteks gondlis ratta juures eriti suurt mingit vahet. Mühises ikkagi piisavalt. Samas näiteks naked ratta puhul oli Schuberth küll vaikne. Lausa uskumatult. Muidugi oleneb paljust just rattast (esiklaasi kuju jne) aga ka enda suurusest. Ja noh, oma pea 2m kasvu juures ikka ulatun rohkem klaasi tagant välja kui mõni teine.
Seega kokkuvõte: naked ratta puhul nõustun igati Motomarketiga, kuid gondlis ratta juures päriselt ei saa seda aksepteerida.


Täiesti õige, C2-ga oli küll nii, et mõnikord gondli poolt tekitatud tuulejuga tekitas mühinaid. Tehas on ise ka tunnistanud, et C2-e parimad omadused tulevad esile naked ratta peal. Kuna aga C3 on loodud nö. sportlikuma R1 mudeli baasil, peaks see mure olema lahendatud. Kuidagi on nad selle saavutanud, et müratase on isegi madalam, kui täiesti kinnisel S1 Pro-l. Tundub üsna uskumatuna, aga mõõtmistulemused kinnitavad seda. Täielik tõde selgub kevadel, katsetuste käigus :D
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #26 Postitas puhh » 23 Dets 2008, 12:23

ha, ma vist jätsin mainimata, et mul siis kiiver S1, mitte C2. Ja see peaks ju teoreetiliselt vaiksem olema kui C2 :D . Aga loodame, et C3 on siis vaiksem. Huvitav oleks kohe proovida mõnda avanevat kiivrit korraga - Schuberth C3, Suomy D20, Nolan N103 (mis küll eelmise aasta mudel), Caberg Justissimo GT. Väike vihje siit Motomaaniale :wink:

see jäi lisamata, et sellise testi puhul peaks olema ka erinevad rattad, nii naked kui gondlis.
ja muidugi kui see liig tüli ei tee, võiks ju müüjad mõne mainitud kiivri eelkäija kah välja otsida. Näiteks siis Schuberth C3 & C2 ning Nolanil N103 & N102 ja Justissimo ning Rhyno jne.
Viimati muutis puhh, 23 Dets 2008, 12:36, muudetud 1 kord kokku.
http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.

gs
Postitusi: 180
Liitunud: 21 Mär 2003, 13:27

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #27 Postitas gs » 23 Dets 2008, 12:25

Ma juba aasta otsa ootan sellist adekvaatset testi. Seni kohanud ainult "mul on parem kui sul.." arvamusi. :ner:
Kasutaja avatar

Teema algataja
Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 421
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #28 Postitas Motomarket » 23 Dets 2008, 12:35

puhh kirjutas:Huvitav oleks kohe proovida mõnda avanevat kiivrit korraga - Schuberth C3, Suomy D20, Nolan N103 (mis küll eelmise aasta mudel), Caberg Justissimo GT. Väike vihje siit Motomaaniale :wink:


Meie omalt poolt plaanime testipäevasid ja tootetutvustust C3-le. Kui saame siia kõrvale ka teised kiivrid, saab neid iga huviline näiteks enda ratta peal proovida ja otsuseid langetada. Väikeses ringis tehtud testid on alati täpselt sellised nagu nad on...
Kasutaja avatar

Teema algataja
Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 421
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #29 Postitas Motomarket » 23 Dets 2008, 12:37

gs kirjutas:Ma juba aasta otsa ootan sellist adekvaatset testi. Seni kohanud ainult "mul on parem kui sul.." arvamusi. :ner:


No C3 langeks siis sinu valikust välja, kuna antud kiiver on napilt ühe kuu jagu tehasest väljas
:bsmile:
Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 968
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Re: Schuberth C3

Lugemata postitus #30 Postitas Soultrain » 23 Dets 2008, 12:40

C3 - http://webbikeworld.com/r2/motorcycle-h ... uberth-c3/

Nolan N103 - http://www.webbikeworld.com/r2/motorcyc ... olan-n103/

Caberg Justissimo - http://www.webbikeworld.com/r2/motorcyc ... /index.htm

Selle konkreetse lehe põhjal, kus tegelased on kümneid ja sadu kiivreid testinud, on enamuses punktides C3 saanud hindeks "Outstanding"
Mida veel selle müra osas võrreldes S1´ga ntx silmas peaks pidama, et kuni L suuruseni (kaasaarvatud) on C3 ikka OLULISELT väiksema väliskoorega kiiver kui seda on C2 ja S1 Pro
Loud pipes save lives!!!




Mine “Sõidu- ja lisavarustus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist