Sidesüsteemid mootorrattal

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7197
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Sidesüsteemidest mootorrattal

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

bjorn kirjutas:

Mis viimane seis on hiina sidevahenditega?

Selleks hooajaks vaja midagi, mis teeb järgnevat:
Saab tagasõitjaga rääkida
Saab mobiili handsfreena kasutada
Saab mussi kuulata

Üldiselt teiste gruppidega sobivus ei ole primaarne, kuna suurtel matkadel veel ei plaani käia suure seltskonnaga.

DX EU laost saaks normaalse transpordiga ning juba maksud makstud sellise lahenduse: http://eud.dx.com/product/bluetooth-v2- ... S_Q8_mUclR

On paremaid ideid? Ali Expressist tellida ei viitsi, Ebay, DX jms on okei, mis Paypali vastu võtavad.

Mul täpselt samasugune asi(karp oli ka samusugune) aliexpressist free shipping ostetud,maksis 31€ tk.Kinnise kiivriga on kuuldavus ja rääkimine ka 130-ga liikudes ideaalne.Pole rohkem jõudnud kasutada,kui eelmisel aastal ühe korra ja sel aastal ühe korra,Lahtise kiivriga saab rääkida kuni 90-100 km/h, samas kui endal kuuldavus on ok, hakkab vastaspool kuulma ainult kohinat.Oli ka väga tugev tuul,nii,et see võis ka mõjutada.Aku peab vastu kindalt 7+ tundi.Mõlemal oli telefon järgi ja mulisesime kogu selle aja, va kui seisime mõned korrad.Seismise ajaks välja ei lülitanud,sest tahtsin proovida kaua aku kestab.Ei jõudnudki ära oodata ,sest jõusime enne koju.Kui telefon heliseb katkestab kõne ja kui telefoniga lõpetad ühendus igati korrektselt tagasi.Paaritamine oli ka lihtne.Kaugust ei proovinud,sest pole sellks seda ostnud.Sõbraga suhtlemiseks võtan midagi PMR-i valdkonnast,mis sellega ühendub.Näiteks Midland G8-te paar või Tribe.Keegi ei jõua ju kõikide sõpradega samu seadmeid osta .Mussi ma tsikliga sõites ei kuula,nii et seda pole proovinudki.



Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

ozzy007
Postitusi: 254
Liitunud: 14 Veebr 2006, 21:13
Asukoht: Rakvere äärelinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 12 korda

Cardo G4 aku vahetus?

Lugemata postitus Postitas ozzy007 »

On kellegil kogemust Cardo G4 aku vahetusega? Kas ongi nii lihten: http://www.google.ee/imgres?imgurl=http ... BwQMygAMAA

Kust leida ASAP uut akut?

Ette tänulik,
:bsmile:

Elus ei pea oluline olema lõppeesmärk, vaid ikka teekond...
_____________________________________________________
Riga 16 -> Jawa 350-634 -> Dnepr MT9 ------> Yamaha DragStar 650 -> Yamaha TDM850 -> BMW GS1150Adv -> Yamaha TT350 -> Honda XL700 -> Honda XRV750 RD04 ->Yamaha XTZ750 ja BMW F800GS
Virtuaalsed rehvijäljed: https://www.facebook.com/profile.php?id ... tos_albums
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7345
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Cardo G4 aku vahetus?

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

ozzy007 kirjutas:

On kellegil kogemust Cardo G4 aku vahetusega? Kas ongi nii lihten: http://www.google.ee/imgres?imgurl=http ... BwQMygAMAA
Kust leida ASAP uut akut?
Ette tänulik,
:bsmile:

Näeb välja nagu helikopteri LiPo aku.
Kolm kohta kust proovida:

  1. Vajalik.ee (foorumikasutaja Isandpauk)
  2. Renovaar
  3. Mudelismipoed
🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

uljaspea
Postitusi: 8
Liitunud: 10 Okt 2008, 13:50
Tsikkel: Honda Africa Twin RD03

Sidesüsteemidest mootorrattal

Lugemata postitus Postitas uljaspea »

Eedu kirjutas:
Eedu kirjutas:

Motodepoost ma ei leidnud ja kusagil jäi silma ca. 400€ maksis. USA'st saaks samahinnaga kaks dual paki. Või ma ei oska motodepoo kodulehel seda leida.

Käisin täna motodepoos uurimas. Sena 20S single on hetkel otsas, uus partii peaks jõudma ca. 2 nädala pärast. Kui õigesti mäeltan siis maksis vist 240€
Loodab, et äkki selle aja jooksu leidub veel üks huviline kes on huvitatud antud komplektist ja saaks võtta sena 20s double pack, mis maksab 319€ (ehk pooleks ostes 160€ - võimalik, et nati soodsam, kui depoo teeb hinnast alla).

Ma ei tea kas oled endale inimese leidnud kellega soovid koos osta aga kui ei siis oleks käsi.

Kasutaja avatar

LKits
Postitusi: 85
Liitunud: 14 Juun 2013, 18:57
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest mootorrattal

Lugemata postitus Postitas LKits »

Pole seda kõike teemat läbi lugenud aga on kellelgi kogemusi PMR 446 saatjatega ehk push-to-talk põhimõttel?
Nimelt oleks taoline lahendus just sobiv sest saatjad on olemas (Cobra Microtalk MT645) ja siis saama kaasata vestlusesse ka autojuhte, kaassõitjaid.

Kogemust küsin just sellepärast et kuidas oleks parem nupp paigutada (lenksu vms kohta), mikrofon, kõlar kiivri sisse jne

EDIT: Kuna mul endal Cobra Microtalk MT645 olemas, siis mõtlesin, et ostaks selle headseti lihtsalt.
Huvitav, kas tavaline 2.5mm headset sobiks või peaks olema mingi spetsiaalne Cobra enda oma?

Muidu selline kit on 20€:

Spoiler

Kirjas on küll, et sobib Motorolale, aga kõik Cobra headsetid, mida leidsin, olid mingisuguse kahe audio otsaga, aga mul Cobrale läheb 1 x 2.5mm audio/mikrofoni ots :/


andu
Postitusi: 316
Liitunud: 11 Juun 2014, 10:05
Tsikkel: sv1000, fjr1300p
Asukoht: tallinn-riia-tartu-põlva
Tänanud: 93 korda
Tänatud: 44 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest mootorrattal

Lugemata postitus Postitas andu »

ise kasutan aegajalt cobra mt200 edukalt vana nokia 2,5mm handsfreega, ma arvan et peaks töötama küll

dare to dream…
eksarmukesed: thunderace - er6n - k1200rs - gsxf600 - fjr1300(gen2) - r6 - fz6 - dr650 - vtr1000 - f650gs - vfr800 - fjr1300(gen1) - fzs600 - fjr1300p(gen1)- ducu scrambler, f650gs Dakar, rs125
hetkel südant soojendamas: sv1000, fjr1300p(gen3)

Kasutaja avatar

LKits
Postitusi: 85
Liitunud: 14 Juun 2013, 18:57
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest mootorrattal

Lugemata postitus Postitas LKits »

Aga kuidas sa nupu süsteemi lahendasid? Sõites ebamugav pole raadiosaatjal side nuppu vajutada?

Kasutaja avatar

Sam55
Postitusi: 156
Liitunud: 25 Aug 2006, 00:19
Asukoht: järvamaa
Tänatud: 7 korda

Re: Sidesüsteemidest mootorrattal

Lugemata postitus Postitas Sam55 »

urmas66 kirjutas:
bjorn kirjutas:

Mis viimane seis on hiina sidevahenditega?

Selleks hooajaks vaja midagi, mis teeb järgnevat:
Saab tagasõitjaga rääkida
Saab mobiili handsfreena kasutada
Saab mussi kuulata

Üldiselt teiste gruppidega sobivus ei ole primaarne, kuna suurtel matkadel veel ei plaani käia suure seltskonnaga.

DX EU laost saaks normaalse transpordiga ning juba maksud makstud sellise lahenduse: http://eud.dx.com/product/bluetooth-v2- ... S_Q8_mUclR

On paremaid ideid? Ali Expressist tellida ei viitsi, Ebay, DX jms on okei, mis Paypali vastu võtavad.

Mul täpselt samasugune asi(karp oli ka samusugune) aliexpressist free shipping ostetud,maksis 31€ tk.Kinnise kiivriga on kuuldavus ja rääkimine ka 130-ga liikudes ideaalne.Pole rohkem jõudnud kasutada,kui eelmisel aastal ühe korra ja sel aastal ühe korra,Lahtise kiivriga saab rääkida kuni 90-100 km/h, samas kui endal kuuldavus on ok, hakkab vastaspool kuulma ainult kohinat.Oli ka väga tugev tuul,nii,et see võis ka mõjutada.Aku peab vastu kindalt 7+ tundi.Mõlemal oli telefon järgi ja mulisesime kogu selle aja, va kui seisime mõned korrad.Seismise ajaks välja ei lülitanud,sest tahtsin proovida kaua aku kestab.Ei jõudnudki ära oodata ,sest jõusime enne koju.Kui telefon heliseb katkestab kõne ja kui telefoniga lõpetad ühendus igati korrektselt tagasi.Paaritamine oli ka lihtne.Kaugust ei proovinud,sest pole sellks seda ostnud.Sõbraga suhtlemiseks võtan midagi PMR-i valdkonnast,mis sellega ühendub.Näiteks Midland G8-te paar või Tribe.Keegi ei jõua ju kõikide sõpradega samu seadmeid osta .Mussi ma tsikliga sõites ei kuula,nii et seda pole proovinudki.

selle jutu peale tellisin endale ka aga selle vähe uuema mudeli: http://eud.dx.com/product/bt-interphone ... VUQErmqqko.. täitsa ok on. aliexpressist tuli kohale 13 päevaga.. funkab jupp maad paremini kui cobraga, mis mul oli kaassõitjaga lobisemiseks ostetud. 110 km/h saab rahulikult rääkida. Telefoni vastu võttes lasen küll kiiruse 90-le..kostab paremini. mina olen igatahes sellega täitsa rahul. tollimaks tuli ka juurde.. ma lasin omnival tolli ära teha.. 25 eurtsi tuli lisaks.

1989-punnvõrr, 1990-ise kokkuklopsitud 125-ne, 1992- Pannonia, 1996 -2006 -paus, 2006-Suzuki Bandit 1200, 2014-Suzuki Bandit 1200
Kasutaja avatar

bjorn
Postitusi: 190
Liitunud: 04 Aug 2005, 21:06
Tsikkel: Honda VFR800 ´98
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest mootorrattal

Lugemata postitus Postitas bjorn »

Annan ka teada, et sain EUD-st http://eud.dx.com/product/bluetooth-v2- ... VWBtvntmuq need 2tk kätte mille tellisin. Kuna Siil segas, siis alles eile sain kiivritesse installitud.

Pos: suhteliselt lihtne ja loogiline, kiire manuaali lugemine ning kõik funktsioonid, BT, Intercom jne töötasid nii nagu lubatud.
Neg: Ei kasuta Micro USB vaid mingit oma mõõtu, lootsin Microt kohata. Suhteliselt paksud kuularid on, minu kiivrisse pidi peno sisse süvendid tegema, muidu surus valusalt vastu kõrva. Kaaslase kiivris mahtus täpselt alla, ilma modimiseta.

Hetkel rohkem ei oska kosta, pole veel teedele proovima jõudnud :D


andu
Postitusi: 316
Liitunud: 11 Juun 2014, 10:05
Tsikkel: sv1000, fjr1300p
Asukoht: tallinn-riia-tartu-põlva
Tänanud: 93 korda
Tänatud: 44 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas andu »

LKits kirjutas:

Aga kuidas sa nupu süsteemi lahendasid? Sõites ebamugav pole raadiosaatjal side nuppu vajutada?

ei oska öelda kas ebamugav, suurem jutustaja ei ole sõites. endal vöö peal tavaliselt ja kindaga kannatab normaalselt vajutada

dare to dream…
eksarmukesed: thunderace - er6n - k1200rs - gsxf600 - fjr1300(gen2) - r6 - fz6 - dr650 - vtr1000 - f650gs - vfr800 - fjr1300(gen1) - fzs600 - fjr1300p(gen1)- ducu scrambler, f650gs Dakar, rs125
hetkel südant soojendamas: sv1000, fjr1300p(gen3)

Kasutaja avatar

LKits
Postitusi: 85
Liitunud: 14 Juun 2013, 18:57
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest mootorrattal

Lugemata postitus Postitas LKits »

Hästi :-) eks proovin järele mingi suvalise 2.5mm hands-free'ga

Tänud

Edit: nüüd on mõnus missioon leida 3.5mm emane 2.5mm isane audio üleminek, millega töötab mikrofon ka :-D igal pool on ainult audio üleminekud, aga eks pean otsima

Kasutaja avatar

daub
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
Tsikkel: F6C 1500
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 33 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas daub »

Cobral on olemas ka mingid nupud, misa saab lenksule panna. Eraldi juhe selleks, oomi pood täitsa müüb. Rolludega sõites olen kasutanud ja sai hakkama. Veekindlust ei tea kommenteerida ja peatuste puhul ebamugavus lisajuhtmete lahti ühendamise näol.

Kui sa tahad igal juhul kruusa vältida, siis leiab kruus su üles.
Pilt
Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest mootorrattal

Lugemata postitus Postitas Loff »

bjorn kirjutas:

Annan ka teada, et sain EUD-st http://eud.dx.com/product/bluetooth-v2- ... VWBtvntmuq need 2tk kätte mille tellisin. Kuna Siil segas, siis alles eile sain kiivritesse installitud.

Pos: suhteliselt lihtne ja loogiline, kiire manuaali lugemine ning kõik funktsioonid, BT, Intercom jne töötasid nii nagu lubatud.
Neg: Ei kasuta Micro USB vaid mingit oma mõõtu, lootsin Microt kohata. Suhteliselt paksud kuularid on, minu kiivrisse pidi peno sisse süvendid tegema, muidu surus valusalt vastu kõrva. Kaaslase kiivris mahtus täpselt alla, ilma modimiseta.

Hetkel rohkem ei oska kosta, pole veel teedele proovima jõudnud :D

Tegin täpselt sama ratsi, mõlemal kiiviril. aga tulemus sai väga hea. Ainuke asi, mis selle komplekti juures häirib on see kinnitusklamber, millega BT seade kiivri külge pannakse, veits niru lahendus. Korraliku (3M) kahepoolse teibiga jupstükk oleks vast parem.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7197
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

LKits kirjutas:

Aga kuidas sa nupu süsteemi lahendasid? Sõites ebamugav pole raadiosaatjal side nuppu vajutada?

Sellel peakomplektil,mida sa välja tõid on ju lenksu nupp ka olemas.Raadiosaatjat ei pea üldse näppima.
http://www.aliexpress.com/store/product ... 08371.html

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Torch
Postitusi: 187
Liitunud: 02 Okt 2006, 20:51
Asukoht: Vil / Tln
Tänanud: 2 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Torch »

Kas erinevate hiina tootjate peakomplekte olete omavahel ka tööle saanud ?

RIDE BREAK FIX REPEAT

Piaggio Sfera 125 -> Kawasaki Z750 -> KTM SuperDuke 990 -> Aprilia Tuono V4R APRC + Aprilia RSV4-R

isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 191
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas isandpauk »

Väike update rahvale, kes ootab Cardo Packtalk sidesüsteemi: Kui algse info kohaselt pidi Packtalk saabuma hiljemalt mai lõpuks, siis hetkel pakutakse saabumisajaks juuni keskpaika. Loodetavasti ei riku see kellegi reisiplaane.

Lühike funktsionaalsuse võrdlus ka Cardo G9X seadmega:

Juurde tuli:

  • Bluetooth sidestandardi versioon 4.0

  • DMC siderežiim, mis võimaldab sidet kuni 10 teise sideseadmega konverentsrežiimis. Tõenäoliselt saab ühendada rohkem rahvast, kuid see pole ametlikult toetatud.
    Seda DMC siderežiimi on võimalik (vähemalt lähitulevikus) kasutada ainult Packtalk seadmetega, teiste seadmetega tuleb kasutada Bluetooth siderežiimi.

  • Muusika või raadio kuulamise võimalus omavahelise side ajal ehk nö. taustal. Mobiilikõne ajal lülitatakse muusika/raadio jätkuvalt välja. Taustamuusika või raadio peab tulema iga tegelase oma seadmest ehk seda ei saa kasutada koos muusika jagamise funktsiooniga umbes sel moel, et n. juht edastab oma telefonist muusika kaasreisija seadmesse ja samal ajal on aktiivne ka sideühendus kaasreisijaga.

  • Võimalus siduda Cardo sideseadet teiste tootjate sideseadmetega. Nagu selle teema lugejad juba ilmselt teavad, ei ole see funktsionaalsus ühelgi tootjal päriselus just kõige asjalikum aga ajab asja ära kui häda käes.

  • Uut tüüpi seadme alus, mis ei ole enam ühilduv eelmiste põlvkondade alustega. Aluse paigaldus peaks olema nüüd lihtsam, ei ole tarvis polte kruvida ning nii mikrofon kui ka valjuhääldid saab ühendada pistikuga.

  • Seadmesse on sisse ehitatud üsna ulmeline välismaa-keelne menüüsüsteem, mis peaks tegema lihtsamaks kõikvõimalike funktsioonide kasutuse - ei ole vaja tingimata meeles pidada, mis nuppu mitu korda peab vajutama, et mingi asi käima või seisma panna.

  • Mõned häälkäsud

  • Roheline LED (togi)

Ära kadus:

  • nn. "kiire" sidumise võimalus, kus seadmeid tuli sidumiseks omavahel klõpsti kokku lüüa.

  • Võimalus ühendada juhtmega välist heliallikat n. mp3 mängijat.


Toon välja ka Packtalk seadme DMC siderežiimi paar huvitavat "omadust":

  • Kuigi kõik kuulevad kõiki, edastatakse (väidetavalt segaduse vältimiseks) samaaegselt ainult nelja inimese kõnet. Seega kui on 10 inimest sides, siis kõik need 10 kuulevad maksimaalselt nelja inimest samal ajal. Kuidas valitakse need 4 siis, kui näiteks 6 inimest samal ajal lobisevad, ei oska veel öelda.
  • DMC siderežiimis ei ole kõik seadmed võrdsed vaid üks seade peab alati olema nö. "juhtoina" rollis. Kui "juhtoinas" eest ära sõidab, siis pakun, et "lammastel" on omavaheline side läinud ja kui sidet tagasi tahetakse peab järgmine "juhtoinaks" hakkama.

Vabandan juba ette keeruliste sõnade kasutamise ja sisutu reklaami haisu tekitamise eest.

Kasutaja avatar

LKits
Postitusi: 85
Liitunud: 14 Juun 2013, 18:57
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas LKits »

On mõni "hiinakas", mis ühildub ka Cardo G4 ja/või G9-ga?
Kohe üldse ei tahaks osta "Apple" stiilis seadet, mis ühildub ainult iseendaga :D
Universaalsed standardid on tulevik ;)

Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas boob »

No aga miks Sa mõnda kasutatud G4'ja ei taha osta? Saad umbes alla saja raha eest asja kätte ja pole mingeid ühilduvuse probleeme ega muud jura.

Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas boob »

Raiped on sõitnud pundis kus G4 ja G9 ja vist ikka kümme nägu rääkis korraga.


isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 191
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas isandpauk »

Cardo Packtalk on kohal. Saadaval Tallinna Velt Motocentris ja homme 7. juuli pealelõunal ka paljudes teistes kohtades.
Kas siin on huvilisi, kes sooviksid et neile tutvustataks Cardo Packtalk või mõnd muud Cardo sidesüsteemi - näidataks näpuga mis ja kuidas, seletataks "nagu lollile", tehtaks puust ja punaseks?
Huviliste olemasolul olen nõus organiseerima sellise (terve päeva) ürituse Tallinna Velt Motocentris näiteks järgmise nädala esmaspäeval või teisipäeval.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7197
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Spoiler
urmas66 kirjutas:
bjorn kirjutas:

Mis viimane seis on hiina sidevahenditega?

Selleks hooajaks vaja midagi, mis teeb järgnevat:
Saab tagasõitjaga rääkida
Saab mobiili handsfreena kasutada
Saab mussi kuulata

Üldiselt teiste gruppidega sobivus ei ole primaarne, kuna suurtel matkadel veel ei plaani käia suure seltskonnaga.

DX EU laost saaks normaalse transpordiga ning juba maksud makstud sellise lahenduse: http://eud.dx.com/product/bluetooth-v2- ... S_Q8_mUclR

On paremaid ideid? Ali Expressist tellida ei viitsi, Ebay, DX jms on okei, mis Paypali vastu võtavad.

Mul täpselt samasugune asi(karp oli ka samusugune) aliexpressist free shipping ostetud,maksis 31€ tk.Kinnise kiivriga on kuuldavus ja rääkimine ka 130-ga liikudes ideaalne.Pole rohkem jõudnud kasutada,kui eelmisel aastal ühe korra ja sel aastal ühe korra,Lahtise kiivriga saab rääkida kuni 90-100 km/h, samas kui endal kuuldavus on ok, hakkab vastaspool kuulma ainult kohinat.Oli ka väga tugev tuul,nii,et see võis ka mõjutada.Aku peab vastu kindalt 7+ tundi.Mõlemal oli telefon järgi ja mulisesime kogu selle aja, va kui seisime mõned korrad.Seismise ajaks välja ei lülitanud,sest tahtsin proovida kaua aku kestab.Ei jõudnudki ära oodata ,sest jõusime enne koju.Kui telefon heliseb katkestab kõne ja kui telefoniga lõpetad ühendus igati korrektselt tagasi.Paaritamine oli ka lihtne.Kaugust ei proovinud,sest pole sellks seda ostnud.Sõbraga suhtlemiseks võtan midagi PMR-i valdkonnast,mis sellega ühendub.Näiteks Midland G8-te paar või Tribe.Keegi ei jõua ju kõikide sõpradega samu seadmeid osta .Mussi ma tsikliga sõites ei kuula,nii et seda pole proovinudki.

Tänaseks olen seda seadet mitmeid kordi kasutatud ja tootja poolt lubatud aku kestvus 7 tundi on igati kindel.Teglikkuses on ka paar tundi rohkem tulnud ühel korral.Laadimine kestab max tund.
Mina kuulen tagaistujat vabalt ka veel 130-ga ,aga tema mind üle 100 sõites eriti hästi ei kuule.Ilmselt tagaistujale tuleb tuul rohkem kiivrisse.Kiivrid on muidu samad.Kinnitus klambri tegin ümber kahepoolse teibi peale,sest minu kiivri serva tihend on liiga paks ja klamber ei jää ilusasti hoidma.Teibiga sai väga heaks.Ilmselt ka kiivrile parem,ei kraabi värvi ära.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

spike
Postitusi: 120
Liitunud: 26 Veebr 2009, 14:51
Tsikkel: GSX 750F

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas spike »

Kiivriks Schuberth C3 ja sidesüsteemiks Cardo G9. Originaalis on G9 võimalik kiivri külge panna kas klambri või kahepoolse teibiga hoidjaga. Kuna C3 alumine äär on hirmus paks, siis panin kaasasolnud teibiga hoidjaga. Praeguseks sellel kaks häda - esiteks jääb seade kiivri alumisest otsast oma paar cm allapoole ja teatud tingimustel segab pea keeramist (nt kui seljakaitse üles tõuseb) ja teiseks see originaalis kaasas olnud teip lasi end pikapeale lahti ja kogu komplekt töllerdab naljakalt kiivri küljes. Sobiva kiiruse/tuule kombona paneb see ka kiivri mõnusalt värisema.

Mõtlengi nüüd, et kas teha väljaminek ja vahetada peakomplekt mõne sellise vastu, mis oleks saledam, ei ulatuks kiivri alumisest osast nii kõvasti välja või hankida tugevat kahepoolset teipi ja panna üritus nii samuti tagasi, kui enne oli. Cardol on sellele kiivrile küll ideaalne OEM lahendus SRC näol olemas, kuid seal sees peaks olema tegelikkuses Cardo G4. Ja noh päris kallis on ka. Piltide järgi on Cardo SHO-1 lahendus päris imelik - kas seda keegi kasutanud on? Või hoopis mõne teise tootja poole vaadata? Kuidas nt Senadel see kinnitamine on?


isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 191
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas isandpauk »

spike kirjutas:

Kiivriks Schuberth C3 ja sidesüsteemiks Cardo G9. Originaalis on G9 võimalik kiivri külge panna kas klambri või kahepoolse teibiga hoidjaga. Kuna C3 alumine äär on hirmus paks, siis panin kaasasolnud teibiga hoidjaga. Praeguseks sellel kaks häda - esiteks jääb seade kiivri alumisest otsast oma paar cm allapoole ja teatud tingimustel segab pea keeramist (nt kui seljakaitse üles tõuseb) ja teiseks see originaalis kaasas olnud teip lasi end pikapeale lahti ja kogu komplekt töllerdab naljakalt kiivri küljes. Sobiva kiiruse/tuule kombona paneb see ka kiivri mõnusalt värisema.

Mõtlengi nüüd, et kas teha väljaminek ja vahetada peakomplekt mõne sellise vastu, mis oleks saledam, ei ulatuks kiivri alumisest osast nii kõvasti välja või hankida tugevat kahepoolset teipi ja panna üritus nii samuti tagasi, kui enne oli. Cardol on sellele kiivrile küll ideaalne OEM lahendus SRC näol olemas, kuid seal sees peaks olema tegelikkuses Cardo G4. Ja noh päris kallis on ka. Piltide järgi on Cardo SHO-1 lahendus päris imelik - kas seda keegi kasutanud on? Või hoopis mõne teise tootja poole vaadata? Kuidas nt Senadel see kinnitamine on?

Cardo Packtalk läheb klambriga C3 serva külge väga hästi (kontrollitud) ning teeb serva kõrgemaks ainult 3-4mm (kõrvaklapi ja mikrijuhtme paksuse võrra). Klamber hoiab alust ja seadet kiivri küljes ilma ühegi poldita ning seda saab paigaldada G9* seadmetega võrreldes ettepoole ilma, et see hakkaks C3 päikesevisiiri nupu kasutust segama. Kui G9 kleebitavat plaati peaks vaja minema, siis seda peaks paljudel üle olema sh. ka minul.


isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 191
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas isandpauk »

Tähelepanu Cardo Packtalk kasutajad! Kui teie sideseade on sisse lülitatud ning seda kordagi ei kasutata tunni aja jooksul, siis läheb seade aku säästmise eesmärgil unerežiimi. Seejärel ei pruugi seade reageerida sideühendustele ja ka mobiilikõnedele. Lahenduseks on seadme välja-sisse lülitamine. Loodetavasti tuleb järgmise tarkvaraga võimalus see ebameeldiv funktsionaalsus välja lülitada.

Samas annan teada, et kohale on jõudnud Schuberth M1 kiivri sidesüsteem. Eriliseks teeb selle sidesüsteemi asjaolu, et selle süsteemi mikrofonid ja valjuhääldid on M1 kiivrisse juba integreeritud. Mikrofonid asuvad samuti voodri vahel ning ei paista/ulatu kuskiltpoolt välja. Tootja sõnul on sedasorti peidetud mikrofonidega süsteem sobilik suhtlemiseks kiirustel kuni 100km/h. Sobib eriti hästi linnasõiduks. Sidesüsteemi ja ka kiivrit saab katsuda Tallinna Velt Motocentris.


isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 191
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas isandpauk »

Packtalk seadmetele saadaval tarkvara uuendus v1.1, peamiselt lapiti DMC siderežiimi.

  • Voice activation performance enhancements in DMC mode
  • Improved audio experience
  • Fixed an issue where some users would accidentally mute their unit in DMC mode
  • Following customer feedback, Voice Command list now available only from Standby mode
  • General functionality improvements and bug fixes
Kasutaja avatar

AnTyx
Postitusi: 344
Liitunud: 20 Mär 2013, 10:11
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 60 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas AnTyx »

Hooaja lõpupoole soetasin endale Sena 3S-W süsteemi. Üksinda sõitmiseks väga mõnus asi. Aku peab kauem kui ootasin, ja helitugevusest piisab, et kõrvatropidega sõites navit/podcaste/muusikat kuulata.

SFV650>CBR600F3>VFR800>FZ1S>Crossrunner


isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 191
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas isandpauk »

Packtalk seadmetele väljas tarkvaraversioon 2.0

  • DMC režiimis saab samaaegselt kuuldel olla senise 10 asemel 15 seadet ja samal ajahetkel aktiivsete mikrofonide arvu suurendati neljalt kuuele.
  • Lisandus funktsioon "DMC bridge", mis võimaldab ühendada Bluetooth režiimis kaassõitja seadme (side ulatus piiratud) DMC siderežiimis olevate Packtalk seadmetega.
  • Lisandus funktsioon "Private Chat", mis võimaldab kahe Packtalk seadme vahel privaatset sidet - ülejäänud seltskonna juttu kuuldakse, kuid omavahelist mula teistele ei edastata.

Välismaa keeles sama asi pikemalt:

Software Update v2.0
Significantly improved performance:
In DMC mode the number of group participants has increased from 10 to 15.
In a group of more than 5 riders the range has increased from 3 miles/5km* to up to 5 miles/ 8 km*.
The number of group riders that can talk simultaneously has increased from 4 to 6 while all 15 group members can hear the conversation.
Audio improvements to the DMC network.
New features in DMC mode:
DMC Bridge: Add to the group a passenger with a Bluetooth device or a caller on a mobile phone.
Private chat: 1 on 1 private conversation with a group member while keeping connected to the rest of the group.
Bug fixes and other improvements
*Results may vary according to terrain.

Kasutaja avatar

Raiki
Postitusi: 1986
Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
Asukoht: Eesti

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Raiki »

Kas on keegi kursis järgmise faktiga?
Kas on olemas BT intercom süsteemi millel oleks 5pin sisend ka olemas? Et saaks juhtmega liita ka ratta külge.

Või kust on võimalik saada 5 Pin Din to 3.5mm üleminek, aga selline, et ka mikrofoni ühendus jääks alles.

Viimati muutis Raiki, 07 Veebr 2016, 10:35, muudetud 1 kord kokku.
Suzuki Boulevard 1800 M109R

www.estparts.ee - Parima hinnaga varuosad.
Kasutaja avatar

Pan
Postitusi: 289
Liitunud: 28 Mai 2011, 10:35
Tsikkel: Kawabusa
Asukoht: Viljandi

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Pan »

Jääb veidi segaseks aga mis mõttes "juhtmega liita ka ratta külge". Milleks see hea oleks? Saad täpsustada?

Elevandil ei ole vaja haukuda. Teda märgatakse niisamagi.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”