Sidesüsteemid mootorrattal

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded


Margit
Postitusi: 137
Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #991 Postitas Margit » 07 Juun 2017, 13:30

Ei ole sahinat kui sellist ja muusikat kuuleb selgelt. Linnas ei pane nii kõvasti, et liiklust ei kuule, siis on seda tuule vihinat ikka kuulda. Kui käega cardole tõket teha, siis on kõik vaikne.
Jopel on selline krae, mis väga ei lase tuulel sinna kaela peale jõuda http://www.motolegends.com/Images/Produ ... L491_3.jpg
Aga võin ka selle kleepsuga proovida, et asi kindel oleks.
Ilmselt on pool põhjust ka naked ratas...



morse
Postitusi: 142
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, Suzuki DR Big SR42
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #992 Postitas morse » 07 Juun 2017, 15:43

Margit kirjutas:Ei ole sahinat kui sellist ja muusikat kuuleb selgelt. Linnas ei pane nii kõvasti, et liiklust ei kuule, siis on seda tuule vihinat ikka kuulda. Kui käega cardole tõket teha, siis on kõik vaikne.
Jopel on selline krae, mis väga ei lase tuulel sinna kaela peale jõuda http://www.motolegends.com/Images/Produ ... L491_3.jpg
Aga võin ka selle kleepsuga proovida, et asi kindel oleks.
Ilmselt on pool põhjust ka naked ratas...


Kui käega varjates jääb vaikseks, siis minu arust ongi ju 2 võimalikku lahendust (üks ei välista teist ja mõlemaid varasemalt ka pakutud):
A: Cardo tahapoole liigutada (kasutamise suhtes ebamugavam)
B: Kleebisega hoidjat kasutada
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4019
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 302 korda
Tänatud: 293 korda
Kontakt:

Sena tarkvarauuendused mootorratta sidesüsteemidele

Lugemata postitus #993 Postitas Macintosh » 10 Juun 2017, 12:02

Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

jkristjan
Postitusi: 268
Liitunud: 12 Mai 2016, 11:37
Tsikkel: Ducati Scrambler Icon
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 72 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #994 Postitas jkristjan » 10 Juun 2017, 12:21

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B017I9CBPC/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Lihtsalt infoks, et testisin ära need ja täiesti toimib. Saab kiivri pähe ilma et ära tuleksid, kiiver hoiab neid tuntavalt kinni aga ei suru liiga tugevalt kõrva. Teine pool väidab, et kuuldavus on 5+, samuti muusika, bass ja kõik, täiesti korralik.

Telefonis proovitud Discord, Skype Call, Facebook Voice Call jne, kõik töötavad umbes sama hästi. Telefonis on hea fikseerida režiim 2G peale, viide on suurem, aga masti vahetused ja halb levi ei häiri nii palju. Lisaks on kindlasti olemas mingid üle BT/WiFi töötavad intercomid, nende proovimiseni ei ole jõudnud.

Bluetooth ei levi hästi läbi inimese keha ja õues ei ole signaalil millegi vastast peegeldada, seega telefon võiks olla näiteks lenksu peal, mitte keha küljes.

Headset 512zLnML2LL._SL1000_.jpg
In India, you brake by steering into the nearest elephant.
Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 941
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #995 Postitas Ronk » 29 Juun 2017, 00:20

Kuidas see võrdlus siis T-Comi ja BT-S2 vahel jääb? Praktiliselt sama asi, aga BT-l kehvad klapid? Ei suuda leida siin teemas kas on arutletud selle T-comi ümber ka kuidagi, kuna otsing ei suuda leida selle kohta midagi sest liiga tihti esinev sõna tundub olevat siin teemas.

Lisaks on veel Lexini tooted

https://goo.gl/28ahY6

ja nende uus mudel

https://goo.gl/yGJHzx

Tundub jube palju segavaid nuppe ja muud olema, kuid kas on keegi veel proovinud seda (teemas korra arutleti neist)?
Kasutaja avatar

srx
Postitusi: 81
Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
Tsikkel: VX800, CB600F
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #996 Postitas srx » 29 Juun 2017, 08:49

T-COM sidega oli mul mingil põhjusel intercom funktsionaalsus väga vaikne. Nii vaikne, et see ei olnud kasutatav.
Kummalisel kombel oli intercomi helitugevus täiesti ok, kui see paaritada BT-S2 sidega. Ei oska sellest midagi arvata.

BT-S2 tundub toimivat. Välja arvatud see, et minu eksemplaril on telefoni handsfree funktsionaalsus väga vaikne. Nii vaikne, et sõites üldiselt rääkida ei saa, peab seisma jääma. Samas komplekti teine eksemplar töötab väidetavalt hästi. Ei tea mis nende helitugevustega on. Kõik helitugevused on igal pool põhja keeratud.

Klapid on tõesti T-COM mudelil paremad.
Veekindlus on BT-S2 mudelil ilmselt parem.

Üldiselt suht samad asjad. T-COM ei vaja klappide ringi tegemist ja talle on saada nii avatud kiivri kui kinnise kiivri mikrofoni varianti. BT-S2 jaoks oli viimati saadavad vaid lahtise kiivri variant - mida saab põhimõtteliselt ka kinnisesse paigaldada.
Pistik on neil sama, aga ühendused pistikus mitte. Klapid omavahel ei sobi.

T-COM on mul ühe hooaja (~10000km) ilusti vastu pidanud. Seega nagu kestab küll. Vähemalt selle raha eest kurta ei saa.

Neid liiga paljude nuppudega variante olen vältinud. Paksu mootorratta kindaga neid opereerida pole hea.
Selle poolest on T-COM kõige parem olnud. Sul on üks väike nupp, millest lülitad sisse/välja ja alustad/lõpetad intercom side. Siis on ratas, mida keerates ja hoides muudad helitugevust või korraks keerates vahetab eelmise/järgmise loo peale. Ratta keskel on suur nupp, mis on play/pause või kui telefon heliseb, võtab telefoni vastu/lõpetab kõne. Selle opereerimisega pole mul kunagi probleeme olnud.
BT-S2 +/- nupud on natuke raskemini opereeritavad.
Viimati muutis srx, 29 Juun 2017, 11:40, muudetud 1 kord kokku.

lota-lota
Postitusi: 21
Liitunud: 01 Juul 2010, 15:51
Tsikkel: BMW R1150RT
Tänanud: 1 kord

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #997 Postitas lota-lota » 29 Juun 2017, 10:37

Hei!
Kas keegi oskab ütelda kui suur on Sena SMH5 aku mahtuvus mAh (kodulehel info puudus)?
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4019
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 302 korda
Tänatud: 293 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #998 Postitas Macintosh » 29 Juun 2017, 10:47

lota-lota kirjutas:Hei!
Kas keegi oskab ütelda kui suur on Sena SMH5 aku mahtuvus mAh (kodulehel info puudus)?

3.7V, 400mAh

Kui asendada tahad siis leiad samas mõõdus 500-600mAh akusid.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

jkristjan
Postitusi: 268
Liitunud: 12 Mai 2016, 11:37
Tsikkel: Ducati Scrambler Icon
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 72 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #999 Postitas jkristjan » 29 Juun 2017, 18:24

Vahepeal sai omandatud veel niipalju kogemusi, et kõikidest variantidest Skype kõne töötab kõige paremini. Kes on huvitatud telefoni ja handsfreega majandamisest, ise pole raadio variante proovinud aga praeguste kogemuste põhjal enam ei oskagi midagi paremat tahta ja ei näe, mida need juurde annaksid. Kõige keerulisem on kiivri sisse sobiva handsfree leidmine, kui see õnnestub, no problems.
In India, you brake by steering into the nearest elephant.
Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 941
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1000 Postitas Ronk » 29 Juun 2017, 19:20

srx kirjutas:Üldiselt suht samad asjad. T-COM ei vaja klappide ringi tegemist ja talle on saada nii avatud kiivri kui kinnise kiivri mikrofoni varianti. BT-S2 jaoks oli viimati saadavad vaid lahtise kiivri variant - mida saab põhimõtteliselt ka kinnisesse paigaldada.
Pistik on neil sama, aga ühendused pistikus mitte. Klapid omavahel ei sobi.

Kas avatud kiivri puhul siis mõtled seda nn boom varianti? Plaan paigaldada üks avatavasse ja üks kinnisesse.
Kasutaja avatar

srx
Postitusi: 81
Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
Tsikkel: VX800, CB600F
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1001 Postitas srx » 29 Juun 2017, 19:39

Jah, painutatava pulga otsas mikrofon vs kaabli otsas mikrofon. Muud vahet pole.
Seda pulka annab igasse kiivrisse sobitada. Kaabli otsas mikrofoni lahtise/avatava kiivriga väga suu ette ei riputa.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4019
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 302 korda
Tänatud: 293 korda
Kontakt:

Sena 20S EVO

Lugemata postitus #1002 Postitas Macintosh » 07 Juul 2017, 20:35

Senalt nüüd väljas midagi, mille nimi on 20S EVO. Sisuliselt S20 uuendatud variant pisut parema "rauaga" ja fikseeritud asendis antenniga.
https://www.sena.com/uncategorized/sena ... vice-sena/

20S-EVO-OVERVIEW_2.jpg
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Melx
Postitusi: 305
Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
Asukoht: Saaremaa
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1003 Postitas Melx » 09 Juul 2017, 00:09

Huvitav, 30K on samasuguse fikseeritud antenni disainiga pluss üles käiv antenn.
Ziccel

Ohverdan bensiini !
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 2847
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 411 korda
Tänatud: 96 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1004 Postitas urmas66 » 30 Juul 2017, 22:55

Ostsin Nolani kiivrid endale ja naisele,seoses sellega tekkis küsimus N-com seadmete kohta.Minu kiivrisse sobivad N-com B1 või B3.
B1 kahene pakend on 229€ ,mis oleks ehk isegi ka minu jaoks talutav,sest on kiivri sees ja see ka mingi mugavus.On kellegi kogemust.
B3 tutvustusest lugesin sellise lause välja:
UNIVERSAL INTERCOM: Bluetooth connection with intercom systems of other brands - See oleks argument.
On see ka päriselt nii? On keegi proovinud? Või siis teistel tootjatel on ikka oma lukus kanal ja ei ühildu ikkagi kellegagi?
Mulle iseenesest need B3 muud lisad,mis võrreldes B1-ga sellel olemas, ei paku mingit pinget.Kasutan seda ikka ainult lobisemiseks ja võtan ka väga harva tel vastu kui vaja.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 106
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänatud: 12 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1005 Postitas Ain » 30 Juul 2017, 23:05

urmas66 kirjutas:Ostsin Nolani kiivrid endale ja naisele,seoses sellega tekkis küsimus N-com seadmete kohta.Minu kiivrisse sobivad N-com B1 või B3.
B1 kahene pakend on 229€ ,mis oleks ehk isegi ka minu jaoks talutav,sest on kiivri sees ja see ka mingi mugavus.On kellegi kogemust.
B3 tutvustusest lugesin sellise lause välja:
UNIVERSAL INTERCOM: Bluetooth connection with intercom systems of other brands - See oleks argument.
On see ka päriselt nii? On keegi proovinud? Või siis teistel tootjatel on ikka oma lukus kanal ja ei ühildu ikkagi kellegagi?
Mulle iseenesest need B3 muud lisad,mis võrreldes B1-ga sellel olemas, ei paku mingit pinget.Kasutan seda ikka ainult lobisemiseks ja võtan ka väga harva tel vastu kui vaja.

Arvan et reaalsuses ei ole see ühildumine väga argument!
Teoreetiliselt on erinevatel seadmetel see ühendusvõimalus teiste seadmetega olemas. Aga reaalsuses oskavad näiteks Cardo seadmete omanikud oma seadet sisse ja välja lülitada ja heal juhul paaritada teiste Cardo seadmetega. Kui kokku saavad uuemad(Packtalk) ja vanemad(G4,9,9x) Cardo seadmed siis üldjuhul tekib probleem kuna valdavalt ei osata neid omavahel tööle panna.
Suzuki DL650 VStrom-Honda Crosstourer VFR1200 DCT
Kasutaja avatar

oojamaa
Postitusi: 106
Liitunud: 10 Sept 2012, 22:53
Tsikkel: Honda Varadero XL1000V '07
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 17 korda

Cardo packtalk firmware v3.2

Lugemata postitus #1006 Postitas oojamaa » 24 Aug 2017, 18:32

Infokild Cardo packtalk/smartpack/freecom kasutajatele. Tänasest on väljas uus firmware versiooninumbriga 3.2.
Veel ei ole täpsemat infot muudatuste kohta, mis uues versiooni on paremaks tehtud või mis varasemad vead on parandatud.
Cardo software release notes lehel on info hetkel veel vaid eelmise v3.1 kohta. (http://cardosystems.com/release-notes/)
Cardo Community'sse sisse logides pakub välja uuendamiseks v3.2. (http://community1.cardosystems.com/)
Cardo_fw_update_v32.PNG
Bänner: Cardo firmware v3.2
Cardo_fw_update_v32.PNG (465.28 KiB) Vaadatud 766 korda
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4019
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 302 korda
Tänatud: 293 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1007 Postitas Macintosh » 25 Aug 2017, 00:04

urmas66 kirjutas:UNIVERSAL INTERCOM: Bluetooth connection with intercom systems of other brands - See oleks argument.
On see ka päriselt nii? On keegi proovinud? Või siis teistel tootjatel on ikka oma lukus kanal ja ei ühildu ikkagi kellegagi?


Millise kivi all sa Urmas täpselt elanud oled? Siit foorumist on kümneid kordi läbi käinud selgitus, et universaalses intercomis pole (endiselt) midagi uiversaalset. See on lihtsalt marketingingimull. Kõik lubavad universaalset. Kui nüüd täpne olla siis keskmiselt siunan ma seda universaalse interkomi juttu 2x aastas ja iga kord kiidad sina aga usinalt takka.

Kui me Ncom ostusoovitusest räägime siis palun tee endale teene ning ära vii oma raskelt teenitud raha Nolanile nende tehnoloogiliselt aegunud (aga hästi kiivritesse sobituvate) N-com seadmete katteks mul on varasemast paar kogemust. Mõlemal juhul ei saanud omanik oma kahe kiivri vahele sidet üles ja palus minult abi. Mina ka ei suutnud Ncomi toimima saada. Sellest on mõned aastad möödas. Äkki on asjad paranenud...
Kui sa siit, Eestist ostad siis saad asja mittetoimise korral iga kell tagasi viia. Elektroonilise kanali kaudu ostes pole vaja isegi seda - seadus lubab tagastada 14 päeva jooksul küsimusteta.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

koma2
Postitusi: 62
Liitunud: 21 Mai 2014, 20:51
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1008 Postitas koma2 » 25 Aug 2017, 08:58

Sena 10S-l samuti "universal intercom" mida Cardoga paaritada ikkagi ei õnnestunud (mingil põhjusel ei leidnud Cardot ülesse). Cardo mudelit ei tea. Idee poolest peaks see ühilduvus toimima mitte nagu intercomiga, vaid nagu tel, gps vms seadmega. Võimalik, et ise saamatu.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 2847
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 411 korda
Tänatud: 96 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #1009 Postitas urmas66 » 25 Aug 2017, 12:43

Macintosh kirjutas:
urmas66 kirjutas:UNIVERSAL INTERCOM: Bluetooth connection with intercom systems of other brands - See oleks argument.
On see ka päriselt nii? On keegi proovinud? Või siis teistel tootjatel on ikka oma lukus kanal ja ei ühildu ikkagi kellegagi?


Millise kivi all sa Urmas täpselt elanud oled? Siit foorumist on kümneid kordi läbi käinud selgitus, et universaalses intercomis pole (endiselt) midagi uiversaalset. See on lihtsalt marketingingimull. Kõik lubavad universaalset. Kui nüüd täpne olla siis keskmiselt siunan ma seda universaalse interkomi juttu 2x aastas ja iga kord kiidad sina aga usinalt takka.

Kui me Ncom ostusoovitusest räägime siis palun tee endale teene ning ära vii oma raskelt teenitud raha Nolanile nende tehnoloogiliselt aegunud (aga hästi kiivritesse sobituvate) N-com seadmete katteks mul on varasemast paar kogemust. Mõlemal juhul ei saanud omanik oma kahe kiivri vahele sidet üles ja palus minult abi. Mina ka ei suutnud Ncomi toimima saada. Sellest on mõned aastad möödas. Äkki on asjad paranenud...
Kui sa siit, Eestist ostad siis saad asja mittetoimise korral iga kell tagasi viia. Elektroonilise kanali kaudu ostes pole vaja isegi seda - seadus lubab tagastada 14 päeva jooksul küsimusteta.


Siit foorumist otsinguga ei leidnud selle konkreetse seadme(N-com B3) teemal mitte muhvigi,selleks ka küsisin.Aga tänud vastamast ja tegelikult juba olemas olnud hiinakas paigaldatud ning teema maas.Pidi sutsu kuulari pesasid suuremaks tegema,aga õnneks on see sellel kiivril lihtne,sest need küljed käivad välja.
Uurisin ka mujalt maailmast selle kohta ja arvamusi oli seinast seina.Oli neid kes hindasid asja hindega 5 ja neid kes panid hindeks 1 .Aga ükski ei maininud seda omavahelist sidet vaid enamusel oli teemaks ühilduvus telefoni ja gepsuga.Positiivsemalt hinnati B1 seadet ja negatiivsemalt seda B3-e,aga pigem selle pärast,et palju kallim ja ei midagi enamat võrreldes B1-ga.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.




Mine “Sõidu- ja lisavarustus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist