Sidesüsteemid mootorrattal

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4023
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 302 korda
Tänatud: 294 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus #931 Postitas Macintosh » 18 Apr 2017, 22:00

kaimex kirjutas:Kas keegi sellist pole proovinud?


Advrideris oli neist juttu, ostjad olid tulemusega igal juhul rahul. Puuduseks vaid 3 ühendust aga kui tahad vaid seljakotiga suhelda ja üksi muusikat kuulata siis selle raha eest on siin maa-ja-ilm.

Muuseas, kui keegi tahab endale Sena S20 knock-offi saada siis Aliekspress pakub hiinlaste arusaama Sena S20 koopiast ... nimega Freedconn T-Rex
https://goo.gl/WRdbRi

HTB1YxKUNXXXXXaLapXXq6xXFXXXS.jpg


Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 573
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus #932 Postitas kaimex » 18 Apr 2017, 22:50

Suured tänud kiire vastuse eest. Tellisin ära ja kui kunagi tuleb, eks ma kirjuta oma arvamuse ka siia :)

meier
Postitusi: 96
Liitunud: 10 Aug 2006, 15:47
Tsikkel: V-Strom K6
Asukoht: Mõdriku vanaküla

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus #933 Postitas meier » 19 Apr 2017, 23:48

Ahoi!
Siin teemas palju "teadja-mehi":
Sai soetatud Cardo PackTalk ja oli mul selline "märg unenägu", et ühildub ühe minu 6a.vana Cardo TeamSet seadmega, saaks seljakoti "juhiseid kuulata"...
Kas õnnestub neid "paarituma" saada, või on minu 6-paki jagu ponnistusi metsa läinud?!
....Või oli see mingi keemia telefoni BT abil....?!


Terv.,
Risto
Dt 6 ...--CZ500/sidecar...-- V-Strom
RRRC
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4023
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 302 korda
Tänatud: 294 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus #934 Postitas Macintosh » 20 Apr 2017, 09:18

Need ei ei ühildu: Scala rider PACKTALK Intercom Compatibility http://cardosystems.com/ptcompatibility/
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 789
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 28 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus #935 Postitas KIBU » 20 Apr 2017, 10:00

Spoiler:
meier kirjutas:Ahoi!
Siin teemas palju "teadja-mehi":
Sai soetatud Cardo PackTalk ja oli mul selline "märg unenägu", et ühildub ühe minu 6a.vana Cardo TeamSet seadmega, saaks seljakoti "juhiseid kuulata"...
Kas õnnestub neid "paarituma" saada, või on minu 6-paki jagu ponnistusi metsa läinud?!
....Või oli see mingi keemia telefoni BT abil....?!


Terv.,
Risto


võibolla siiski ühendub. ise proovisin vanema SRC seadmega. õnnestus peale mitmendat korda proovimist ja resettimist. kuid minu kogemuse järgi isegi kui ühenduse saab siis kvaliteet ja viide on nii jube et kasutada pea võimatu. teoreetiliselt saab suvalise seadme teise kanalisse ühendada "telefonina", SENA 20-ga proovitud ühendus päädis küll sellega et lõpuks läksid kanalid segi ja kuularitest kostus vaid enda mikrisse räägitud jutt. Minu Pack Talki puhul ei tähenda see, et ühendust ei loo seda, et see oleks tehniliselt võimatu ja ka see kui ühendus luuakse ei tähenda, et see iga kord töötab. Mina arvan et Pack Talk kõlbab vaid teiste PackTalkidega ja ehk ka SRC-Proga suhtlemiseks, kõik muu (navi ühendus, telefoni kasutamine, mp3 jne) on selline...kuidas nüüd öelda, on ja ei ole kah. Garaasis enamasti on ja sõites enamasti ei ole :) nagu töötab ja vahest ka täitsa hästi, kuid tihti mitte nii nagu võiks. ilmselt on ta mõeldud peamiselt oma selles krdi "pakis" kasutamiseks. kui tahad mugavat ühendust siis riski ja osta teine samasugune veel või osta kaks tk midagi muud :)
5248653
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4023
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 302 korda
Tänatud: 294 korda
Kontakt:

PMR hiina moodi

Lugemata postitus #936 Postitas Macintosh » 03 Mai 2017, 12:04

Leidsin netist sellellise asja: hiinalsed on omavahle kokku miksinud käsiraadjojaama, peakomplekti ja juhtmevaba PPT nupu. Esmapilgul vaadates tundub täitsa asine plaan olevat. Huvitav, kas sellise vidina kasutamine Euroopas oleks lubatud? Sagedusala 400-470MHz.
Pakutud 3km tegevusulatus võiks ka realistlik olla.

https://goo.gl/oHPVmS
https://goo.gl/zvvtuQ

walkie_talkie.jpg
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

L.J
Postitusi: 44
Liitunud: 28 Jaan 2017, 23:24
Tsikkel: BMW, KTM
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #937 Postitas L.J » 03 Mai 2017, 12:34

Kui teaks, et ühel kanalil saab korraga samal ajal mitu inimest rääkida, siis võtaks kohe prooviks ligi...
KTM 950sm, BMW f650
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4023
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 302 korda
Tänatud: 294 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #938 Postitas Macintosh » 03 Mai 2017, 12:39

L.J kirjutas:Kui teaks, et ühel kanalil saab korraga samal ajal mitu inimest rääkida, siis võtaks kohe prooviks ligi...

Ühel kanalil saab aga mitte üheaegselt. See on push to talk (PPT), seega üheaegselt ei saa. Vajutad nupu alla ja räägid. Kui nupu lahti lased siis saab järgmine rääkida.
Grupi suurus on piiramatu ja vajadus seadmeid omavahel paaritada puudub. Ja telefoniõnesid saab läbi BT ühendsue vastu võtta.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 2855
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 412 korda
Tänatud: 96 korda

Re: PMR hiina moodi

Lugemata postitus #939 Postitas urmas66 » 03 Mai 2017, 12:46

Macintosh kirjutas:Leidsin netist sellellise asja: hiinalsed on omavahle kokku miksinud käsiraadjojaama, peakomplekti ja juhtmevaba PPT nupu.
Esmapilgul vaadates tundub täitsa asine plaan olevat. Huvitav, kas sellise vidina kasutamine Euroopas oleks lubatud? Sagedusala 400-470MHz.
Pakutud 3km tegevusulatus võiks täitsa realistlik olla.

https://goo.gl/oHPVmS
https://goo.gl/zvvtuQ


Tundub lahe lahendus.Seal müügi kuulutuse juures olev tagasiside ka suht positiivne.Ainsaks miinuseks olevat üks kõrvaklapp.Pidavat päeva kestma ja looduses kuni umbes 1km vahemaal side olemas.BT sidega võrreldes on see lausa ülikauge ulatus.
Mis meil lubatud sagedustesse puutub,siis ei oska kaasa rääkida ,aga 446MHz on ju PMR-i vaba sagedus.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4023
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 302 korda
Tänatud: 294 korda
Kontakt:

Re: PMR hiina moodi

Lugemata postitus #940 Postitas Macintosh » 03 Mai 2017, 12:53

urmas66 kirjutas:Ainsaks miinuseks olevat üks kõrvaklapp.

Kui sinu põhiliseks infoks on: "kilomeetri pärast pöörame ära" või "pärast kollast autot saad möödasõidu teha" siis pole väga vahet, kas klappe on üks või kaks. Kui tahad päev lobiseda sellest, millised vaated on ümberingi ja kuhu öömajale jääda ning mida lõunaks süüa, siis jah, tore oleks kahe klapiga opereerida. Muudel juhtudel on üks klapp enam kui küllalt.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7345
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 73 korda
Tänatud: 104 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #941 Postitas Piipz » 03 Mai 2017, 13:02

Kuna see vist ainult rääkimiseks, siis telefoni hoiame ju ka ainult ühe kõrva ääres, seega ma ei oskagi nüüd öelda, kas see on miinus või pluss :)
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 2855
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 412 korda
Tänatud: 96 korda

Re: PMR hiina moodi

Lugemata postitus #942 Postitas urmas66 » 03 Mai 2017, 13:03

Macintosh kirjutas:
urmas66 kirjutas:Ainsaks miinuseks olevat üks kõrvaklapp.

Kui sinu põhiliseks infoks on: "kilomeetri pärast pöörame ära" või "pärast kollast autot saad möödasõidu teha" siis pole väga vahet, kas klappe on üks või kaks. Kui tahad päev lobiseda sellest, millised vaated on ümberingi ja kuhu öömajale jääda ning mida lõunaks süüa, siis jah, tore oleks kahe klapiga opereerida. Muudel juhtudel on üks klapp enam kui küllalt.


See poleks ka minu puhul miinus,mulle ühest klapist küll ja veel,peaasi et side oleks pidev ja kõik korraga kuuleks mida keegi seltskonnat ütleb.Ma nö tsiteerisin sealset hinnangut,aga ei selgitanud seda.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 388
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 65 korda

Re: PMR hiina moodi

Lugemata postitus #943 Postitas Jesper » 03 Mai 2017, 14:18

Macintosh kirjutas:Huvitav, kas sellise vidina kasutamine Euroopas oleks lubatud? Sagedusala 400-470MHz.

PMR446 on vabasagedus, 446MHz peal 8 kanalit 12,5 KHz sammuga. 0,5W saatevõimsus on ka lubatud piiriga kooskõlas, jääb ainult loota et see seade ikka Euroopa jaoks konfitav on (USA-s, Austraalias jne on analoogsed asjad olemas nagu PMR, aga teistel sagedustel). 3km levi on küll ulme valdkonnast sellise konstruktsiooni puhul, samas kellel sellist kaugust kiivriside puhul ikka vaja on.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7345
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 73 korda
Tänatud: 104 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #944 Postitas Piipz » 03 Mai 2017, 14:29

Huvitav, kas keegi on Sena puhul seda RideConnected äppi ka juba proovinud? Uuemate firmwaredega peaks nüüd töötama, ise ei ole veel saanud kellegiga katsetada. https://play.google.com/store/apps/deta ... talk&hl=en
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4023
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 302 korda
Tänatud: 294 korda
Kontakt:

Re: Sena s20

Lugemata postitus #945 Postitas Macintosh » 04 Mai 2017, 19:17

Üks foorumlane küsis hiljaaegu eravestluses Sena S20 kohta (ma loodan, et ei pahanda kui ma tema küsimust ja oma vastust siin paljudele jagan).

Tundub, et olen mina teel käemärgi süsteemi välja vahetamas.
Põhimoment on muss ja 20 meetrit ees/taga sõitva tibiga suhtlemine. Kogu meie vestlus piirneb keeran siit ära, vaata ohtlik moment .... niisama ila ei aja.
Tema võtab telefoni ka vastu. Ehk siis omavahel vaid ja kuidagi nii, et mussi mängides saab nupuvajutusega juhtraualt intercomi vastu vahetada ja siis muss tagasi vms. Kiivri juurde hästi kätt tõsta ei tahaks. Bluetooth pmr? Saab neile bluetoothiga iphone ka juurde miksida?
Sena 20s? Cardo pack?


Mina võtaks Sena S20 (või s10). Miks? Sest mul on selline ja ma olen rahul.
Loe need kaks juttu läbi: need pädevad endiselt aga vead on tänaseks kõrvaldatud: https://goo.gl/wSoZH7, https://goo.gl/jxV40t.

Side on Sena puhul üleval kogu aja, midagi eraldi aktiveerima ei pea - räägid ja teine kuuleb. Kuidas nad seda teevad, et aku terve päeva (13h) vastu peab, on minu jaoks müstika. Kahekesi rääkides on heli kvaliteet lisaks kõigele fantastiline. Kui sa tahad muusikat kuulata siis ühendad oma nutitelefoni (iPhone/Android/Windows phone) BlueTooth ühendusega ära ja kuulad. Kohe, kui rääkima hakkad läheb muusika "taustale" (kutsutakse Audio multitaskinguks).

Sena ise seletab Audio multitaskingut ise nii:
One of the features introduced in the Sena 20S is Audio Multitasking. Audio Multitasking allows you have an intercom conversation while listening to music, the FM radio, or GPS directions at the same time.
  • Intercom + music
  • Intercom + FM radio
  • Intercom + GPS directions
Additionally, Audio Multitasking on the 20S also allows you to share music between two headsets.


Kui soovid juhtraualt sidet sisse-välja lülitada siis pead soetama eraldi juhtpuldi. Vastasel juhul on vaja side katkestamiseks käsi kiivrini tõsta ja korra nuppu vajutada. Ühendamiseks sama liigutus. Ühendamine õnnestub ka ilma kätt lenksult tõstmata aga võtab rohkem aega. Annad häälkäsklused: "hello sena" ja "intecom one".

Sinu vajadus on ülimalt rudimentaalne - iga sideseade saab sellega hakkama. Isegi hiinased. Mina eelistan siiski Senat ja üks põhjustest on, et ma ei pea intercomi kõnet eraldi VOX'iga aktiveerima (nagu seda tuleb teha Midlandi või Cardoga). Minu silmis on moodsad motosideseadmed jõunud enam-vähem tasemele, kus oluliselt paremaks enam minna ei saa. Seadmete omavaheline ühendamine võiks olla veel mõnevõraa lihtsam ja "universaalne ühendus" erinevate seamete vahel päriselt universaalne.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 2855
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 412 korda
Tänatud: 96 korda

Re: PMR hiina moodi

Lugemata postitus #946 Postitas urmas66 » 04 Mai 2017, 20:58

Jesper kirjutas:
Macintosh kirjutas:Huvitav, kas sellise vidina kasutamine Euroopas oleks lubatud? Sagedusala 400-470MHz.

PMR446 on vabasagedus, 446MHz peal 8 kanalit 12,5 KHz sammuga. 0,5W saatevõimsus on ka lubatud piiriga kooskõlas, jääb ainult loota et see seade ikka Euroopa jaoks konfitav on (USA-s, Austraalias jne on analoogsed asjad olemas nagu PMR, aga teistel sagedustel). 3km levi on küll ulme valdkonnast sellise konstruktsiooni puhul, samas kellel sellist kaugust kiivriside puhul ikka vaja on.


Eks see 3km on selline ideaal tingimustes võimalik asi.Aliexpressi lehel olid vene kutid 4tk korraga ostnud ja looduses oli neil reaalne side kuni kilomeeter,mis on ka ikka über kõva.Aku olevat kestnud terve päeva kõigil.Kiitvad hinnanguid oli seal veel,aga mitte lahti kirjutatud,et kuidas toimib.Kui nüüd üks sõber omale ja naisele selle võtaks(tal pole praegu üldse midagi),siis teeks koos nendega omale ja naisele ka ostu.Niisama ei ole praegu mõtet,sest omal on naisega side olemas.
Viimati muutis urmas66, 05 Mai 2017, 10:41, muudetud 1 kord kokku.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 388
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #947 Postitas Jesper » 04 Mai 2017, 23:09

Ma mõtlesin pigem seda aspekti, et kas see tollist läbi tuleb, viimasel ajal on nad igasugu standarditele mittevastava raadiokola suhtes suht kurjad. Kuigi jah, eetri risustamine ei ole ka ilus tegu, aga paraku seda siiski tehakse, nagu paljusid teisi asju. Mul hetkel pole küll vajadust sellise seadme järgi, aga kui oleks siis see on puhas kuld - PMR on sada korda parem, universiaalsem ja töökindlam süsteem kui need igasugu paaritamised.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 2855
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 412 korda
Tänatud: 96 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #948 Postitas urmas66 » 05 Mai 2017, 11:02

Jesper kirjutas:Ma mõtlesin pigem seda aspekti, et kas see tollist läbi tuleb, viimasel ajal on nad igasugu standarditele mittevastava raadiokola suhtes suht kurjad. Kuigi jah, eetri risustamine ei ole ka ilus tegu, aga paraku seda siiski tehakse, nagu paljusid teisi asju. Mul hetkel pole küll vajadust sellise seadme järgi, aga kui oleks siis see on puhas kuld - PMR on sada korda parem, universiaalsem ja töökindlam süsteem kui need igasugu paaritamised.


CE tähis tootel väidetavalt olemas,äkki ikka tuleb.Endal ka momendil vaja pole,aga kui mõni seltskonnast vajaks midagi siis oleks see igaljuhul see asi ,mida osta.Küll nad aredavad seda kiirelt edasi ja tuleb ka teine kõrvaklapp ja mida veel iganes.ma olen siiani imestanud,et kuidas ei suudeta suuremate tootjate poolt PMR sagedusel töötavaid asju teha.Liiga lihtne ? :mrgreen:
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Antskala
Postitusi: 39
Liitunud: 06 Sept 2004, 09:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #949 Postitas Antskala » 05 Mai 2017, 16:18

Jesper kirjutas:Ma mõtlesin pigem seda aspekti, et kas see tollist läbi tuleb, viimasel ajal on nad igasugu standarditele mittevastava raadiokola suhtes suht kurjad. Kuigi jah, eetri risustamine ei ole ka ilus tegu, aga paraku seda siiski tehakse, nagu paljusid teisi asju. Mul hetkel pole küll vajadust sellise seadme järgi, aga kui oleks siis see on puhas kuld - PMR on sada korda parem, universiaalsem ja töökindlam süsteem kui need igasugu paaritamised.


Oponeerin: olles varasemalt kasutanud PMR'i, kahe tootja paaritatavaid seadmeid ja nüüd Cardo Packtalki, siis väidan, et viimane on kordades teistest parem.
Suusamäel kasutan siiani PMR'i ja iga kord mõtlen, et miks pean nuppu vajutma, miks heli ragiseb ja miks vahel venekeelne jutt eetrisse trügib.
F650GS 2012
Kohvrid, raamid, paagikotid, sadulakotid, kaitserauad, keskhargid, rehvid,jne.
http://motokaup.ee/
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 2855
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 412 korda
Tänatud: 96 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #950 Postitas urmas66 » 05 Mai 2017, 16:30

Antskala kirjutas:
Jesper kirjutas:Ma mõtlesin pigem seda aspekti, et kas see tollist läbi tuleb, viimasel ajal on nad igasugu standarditele mittevastava raadiokola suhtes suht kurjad. Kuigi jah, eetri risustamine ei ole ka ilus tegu, aga paraku seda siiski tehakse, nagu paljusid teisi asju. Mul hetkel pole küll vajadust sellise seadme järgi, aga kui oleks siis see on puhas kuld - PMR on sada korda parem, universiaalsem ja töökindlam süsteem kui need igasugu paaritamised.


Oponeerin: olles varasemalt kasutanud PMR'i, kahe tootja paaritatavaid seadmeid ja nüüd Cardo Packtalki, siis väidan, et viimane on kordades teistest parem.
Suusamäel kasutan siiani PMR'i ja iga kord mõtlen, et miks pean nuppu vajutma, miks heli ragiseb ja miks vahel venekeelne jutt eetrisse trügib.


Oponeerin : Võõras jutt eetris on vahel ikka väga hea,sest saab ka kellegi teisega vajalikust asjast rääkida või vahel ka vajalikku infot hankida(kuuldes pealt kellegi juttu).PMR-l on tegelikult piisavalt palju kanaleid,et leida omale antud piirkonnas vähem koormatud kanal või tundlikust vähendada ja siis suhelda.
Ma olen suure osa oma elust kasutanud CB saatjaid ja need BT saatjad on kuidagi nagu lastepoe asjad nende päris saatjatega võrreldes.Pole neil levi ja saad ainult omavahel rääkida jne.
Lahe on ju ,kui näiteks kohtud teel-bensukas kellegiga ei tea kust maalt ,kes siis sõidaks mingi aja koos sinuga ja saaks veist lobiseda.Kui tal ,aga pole sama BT-d mis sinul,siis unusta see teema.Üldjuhul ei ole sama.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 388
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #951 Postitas Jesper » 05 Mai 2017, 16:44

Ma ausalt öeldes imestan, et keegi pole siiamaani mingit PMR-i laadset digiside standardit loonud - samasse ribalaiusesse saaks ju suruda miljon kanalit, pluss veel full duplex jne. Ma enamasti sõidan üldse üksi, seega peaks neid paaritatavaid asju olema stiilis 5tk reas kiivri küljes, et kõik levinumad süsteemid ära katta :) Noja igaks juhuks siis PMR kah veel taskus :wack:
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1121
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 73 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #952 Postitas ranel » 05 Mai 2017, 17:21

urmas66 kirjutas:
Oponeerin : Võõras jutt eetris on vahel ikka väga hea,sest saab ka kellegi teisega vajalikust asjast rääkida või vahel ka vajalikku infot hankida(kuuldes pealt kellegi juttu).

Ei ole ta midagi nii hea. Mul on mõlemad olemas. Vabaleviga on pidevalt suuremates asulates eeter mingit müra täis. Jube tüütu on kuulata mingit sahinat. Bluetooth on üle prahi oma seltskonna jaoks.
Samamoodi kui ammu sai kunagi mootorrattaga õppesõitu tehtud, siis ma kuulsin eetris tihti kõike muud, aga mitte oma sõiduõpetajat.

Samamoodi airsofti mängud linna serval. No ürita leida vaba kanalit, kus keegi midagi sisse ei räägiks.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.
Kasutaja avatar

demineerija
Postitusi: 331
Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
Tsikkel: CB600F
Asukoht: Talsinki
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #953 Postitas demineerija » 05 Mai 2017, 18:50

Jesper kirjutas:Ma ausalt öeldes imestan, et keegi pole siiamaani mingit PMR-i laadset digiside standardit loonud - samasse ribalaiusesse saaks ju suruda miljon kanalit, pluss veel full duplex jne. Ma enamasti sõidan üldse üksi, seega peaks neid paaritatavaid asju olema stiilis 5tk reas kiivri küljes, et kõik levinumad süsteemid ära katta :) Noja igaks juhuks siis PMR kah veel taskus :wack:



DPMR446 mine ja osta... Riiuli kaup...
Stella->Honda CR80->Izh Jupiter 3K->Suzuki XF650 Freewind->Suzuki DR800 SU->S->CB600F
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 388
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #954 Postitas Jesper » 05 Mai 2017, 19:04

Vot see oli nüüd mulle uudiseks, miks neid proprietary asju sel juhul üldse veel vaja on? Muidugi äkki hiinlaste peakomplekt ongi juba digi, sagedusest seda ju välja ei loe.
Kasutaja avatar

demineerija
Postitusi: 331
Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
Tsikkel: CB600F
Asukoht: Talsinki
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #955 Postitas demineerija » 06 Mai 2017, 00:27

Jesper kirjutas:miks neid proprietary asju sel juhul üldse veel vaja on?


Suudan vaid neli põhjust mõelda miks.
1)Kasutades ultra low võimsusega saatjat misiganes sagedusel on regulatsioon kordi kergem ja on lihtsam erienvatele turgudele sama juraga ronida.
2)Paljud tahavad juhtmevaba kasvõi veidi kehvema kvaliteediga heli ära kannatades.. Raadiojaamadel vähestel BT sees. Sama vähestele saab selle mugavalt lisana juurde panna ilma "häkkimata"
3)Niši turg... Suuremaid raadiojaamade tootjaid vähe ei huvita, mida mõned üksikud mootorratturid teevad.
Hea, et kiivri komplektegi müüvad oma jaamadele..... juhtmega...
4)Minu silmis nende vidinate ainus point on side seljakotiga... Kõige muu jaoks... MIlleks leiutada jalgratast....



Niiöelda pühapäeva tarbijatele või kord aastas reisijatele soovitaks hoopis hiinaka BaoFeng jaamu + juhtmega kiivri komplekti lisaks.
Hiinast tellimise asemel saab juba Amazoni UK laost neisd...
Tüki kaupa ostes saab vast 50 euriga hakkama isegi(transa included)... :D
Kambakesi ostes võib juba päris võileiva raha eest saada.

Ilmselgelt pole jaamad maailma tasemel ja siidise kasutajaliidesega, kuid toimivad, sagedust hoiavad, möla edasi saadavad ja vastu võtavad. Natukene progemise kablaga utsitades võtavad PMR-i kanalid samuti meeleldi omaks.


Muidugi eks ta ju egolaks ole, kui oma uhke liisingus tsikli seljas ei saa kõige uuemat ja vingemat Sena-t demoda ning kasutad mingeid odavaid vidinaid, millega ka talvel midagi pealehakata on :ner:
Stella->Honda CR80->Izh Jupiter 3K->Suzuki XF650 Freewind->Suzuki DR800 SU->S->CB600F
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4023
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 302 korda
Tänatud: 294 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #956 Postitas Macintosh » 06 Mai 2017, 06:56

Jesper kirjutas:Vot see oli nüüd mulle uudiseks, miks neid proprietary asju sel juhul üldse veel vaja on?

Neid on vaja full duplexi puudumise tõttu, sest rääkimiseks tuleb endiselt nuppu vajutada. Proprietary asju saab müüa kuni tuleb turule keegi millegagi, mis on võimeline ühenduma kõikide ülejäänud tootjate sidekomplektidega nagu võrdne-võrdsega. Isegi kui see on "hiinlane". Siis on pidu läbi.

demineerija kirjutas:Ilmselgelt pole jaamad maailma tasemel ja siidise kasutajaliidesega, kuid toimivad, sagedust hoiavad, möla edasi saadavad ja vastu võtavad. Natukene progemise kablaga utsitades võtavad PMR-i kanalid samuti meeleldi omaks.

Muidugi eks ta ju egolaks ole, kui oma uhke liisingus tsikli seljas ei saa kõige uuemat ja vingemat Sena-t demoda ning kasutad mingeid odavaid vidinaid, millega ka talvel midagi pealehakata on :ner:


Mitte kõik pole valmis "natukene progemise kablaga utsitama" ja päris paljud (enamus?) tahaksid karbist võtta ja kohe kasutada. Ja muide, ääremärkusena, mitte kõik, kellel on Senad ei sõida liisingutsiklitega. :bsmile:
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 621
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 201 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #957 Postitas Madlobster » 06 Mai 2017, 07:42

Kui vaadata rahahulka, mis tsiklist üle jääb tuleb sena liisingusse võtta :)
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear
Kasutaja avatar

demineerija
Postitusi: 331
Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
Tsikkel: CB600F
Asukoht: Talsinki
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #958 Postitas demineerija » 06 Mai 2017, 20:28

Macintosh kirjutas:Ja muide, ääremärkusena, mitte kõik, kellel on Senad ei sõida liisingutsiklitega. :bsmile:


Tõsi aga ma nii tahtsin möliseda :P
Stella->Honda CR80->Izh Jupiter 3K->Suzuki XF650 Freewind->Suzuki DR800 SU->S->CB600F
Kasutaja avatar

Enn
Postitusi: 105
Liitunud: 10 Juul 2009, 15:51
Tsikkel: Yamaha FJR 1300 AS, VStrom 650
Asukoht: Tallinn, Veskimöldre
Tänanud: 2 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #959 Postitas Enn » 07 Mai 2017, 15:26

Vahetasin ka Sena SMH10 Sena 20S vastu. Selline küsimus: kui Sena enda raadiot kõrvaklappidega kuulan, siis miinimum helitugevus on suhteliselt kõva. Vaiksemaks keerata ei saa, kõvemaks aga küll. Kas seda miinimum nivood saab kuidagi sättida?
n
Kasutaja avatar

tormavtellis
Postitusi: 992
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tänatud: 5 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #960 Postitas tormavtellis » 09 Mai 2017, 11:58

Sai just mingi hiinakas BT kiivri kylge keeratud (alla 45€ komplekt, ebay, shipping inglismaalt palju kiiremini, kui hiinast, full duplex, telefoniga yhilduv, 1200 m levi lubatud jne) ja 3 päeva testitud metsas ja maanteel... päev otsa pidas ilusti vastu (st tyhjaks ei suutnud me teda päevaga möliseda), öösel akupangast laadis, päeval akupank laadis lenksul usbist. Selle raha eest ainult kiidaks. Loomulikult seda 1200 m sa kätte ei saa, aga kui koos sõita siis igati ok. sirge peal võtab 400-500 m küll. metsas, kurvidega ... 250-350 m peal hakkab ära kaduma. Kuskil 90...100 & up kmh poole pigem kiivri enda müra muutis suhtlemise raskeks. alla selle superfine. nupud suht pisikesed ja imelikud kyljel, õhema/suvisema kindaga sai kasutada kyll. aga pigem see, et paned käima, enam vähem paika volyymid jms kuskil seistes ja siis lihtsalt kasutad e. räägid muu aja. mingeid krõpse ja asju sealt kõlaritest tuleb kui ise vait olla jne... aga otseselt ei oska midagi väga kurta.

kahe rideri komplekt e. siis kaks headsetti & saatjat oli meil, siis alla 45€ nägu. selle raha eest kahele riderile on seal ikka very_good_bang_for_buck.

IMG_5134.jpeg




Mine “Sõidu- ja lisavarustus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist