36. leht 54-st

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 06 Dets 2017, 22:04
Postitas Hipponen
simp kirjutas:

mul pole hiinakate vastu midagi, pigem näen et nendel on omad suured plussid, lihtsalt kui seadme specis on selgelt kirjas max 200m ulatus, siis ei tohiks suuremat ulatust eeldada :)

Täiesti nõus :D Aga sellel hetkel ei olnud spetsifikatsioone näinud/uurinud ja läksime lihtsalt proovima mis ta reaalsuses on. Siiamaani ei olnud teadlik, et ongi välja reklaamitud 200m - kuni sina mind harisid :) Ei osanud oodata, et üsna kõrge hinnaga toode ja nii kehvake tööulatus :wack:


Re: Sidesüsteem Schuberth C3pro kiivrile

Postitatud: 03 Jaan 2018, 20:30
Postitas robi66

Kumb oleks mõistlikum soetada?Kas schuberth originaal,või SC10U.Kiivriks C3pro.Kasutan ka garmini gepsu mida tahaksin sideseadmega ühendada.SRC-l. kirjas et saab siduda nii Tom-Tomi ,kui ka Garminiga.SC10U-l.ei loe aga midagi välja.Äkki oskab keegi sellel teemal nõu anda.


Re: Sidesüsteem Schuberth C3pro kiivrile

Postitatud: 03 Jaan 2018, 20:41
Postitas Motomarket
robi66 kirjutas:

Kumb oleks mõistlikum soetada?Kas schuberth originaal,või SC10U.Kiivriks C3pro.Kasutan ka garmini gepsu mida tahaksin sideseadmega ühendada.SRC-l. kirjas et saab siduda nii Tom-Tomi ,kui ka Garminiga.SC10U-l.ei loe aga midagi välja.Äkki oskab keegi sellel teemal nõu anda.

Schuberthil on mõlemad nö "originaalid", üks on toodetud Cardo poolt, teine Sena poolt. Siduda saab mõlemat soovitud seadmetega, on ta siis Garmin või Tom-Tom. Küll aga tasuks bike-to-bike intercomi kasutamisel uurida, millist seadet sõbrad kasutavad. Kuna Cardo ja Sena ühilduvad ainult läbi universaalse ühendusprofiili, siis reaalelus on selle tarbimine üsna kasutu.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 03 Jaan 2018, 20:45
Postitas robi66

Kuidas need seadmed ühilduvad näit.Hiinakatega?


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 03 Jaan 2018, 20:54
Postitas Motomarket
robi66 kirjutas:

Kuidas need seadmed ühilduvad näit.Hiinakatega?

Sõltub hiinakast, kas ta on tahtnud "nimega asju" korralikult kopeerida. Elu on näidanud, et kui võtta mängu hiinakad, siis olgu nad kõik juba nö. "ühest pakist", milleks kallist Schuberthi originaali sinna enam segada. Tahad head bike-to-bike toimivust, võta ühe tootja seadmed.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 04 Jaan 2018, 19:47
Postitas simp
robi66 kirjutas:

Kuidas need seadmed ühilduvad näit.Hiinakatega?

Üldiselt võib jah luua kolm gruppi.

  • cardod

  • senad

  • hiinakad

Grupi siseselt ühilduvad kõik, grupi väliselt raskustega.

Tuleneb see sellest, et nii Sena kui Cardo ei tunnista universaalset suhtlusprofiili, vaid tekitavad kunstliku piirangu paaritatavatele seadmetele.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 04 Jaan 2018, 21:16
Postitas urmas66
simp kirjutas:
robi66 kirjutas:

Kuidas need seadmed ühilduvad näit.Hiinakatega?

Üldiselt võib jah luua kolm gruppi.

  • cardod

  • senad

  • hiinakad

Grupi siseselt ühilduvad kõik, grupi väliselt raskustega.

Tuleneb see sellest, et nii Sena kui Cardo ei tunnista universaalset suhtlusprofiili, vaid tekitavad kunstliku piirangu paaritatavatele seadmetele.

Ma olen enda hiinakat nüüd kahe suvalise teise hiinakaga paaritanud ja pole probleemi tekkinud.Sõitnud pole ja levi kaugust ei tea.Niisama kodus sai proovitud,aga ühendus tekkis.Naisega olen niipalju enda omasid proovinud,et ta jäi tee äärde ja ma sõitsin edasi mingi 500-600m ning siis veel toimis,kuigi otsenähtavuses enam polnud.
Samas ühe proovitud seadme omanik teadis rääkida,et mingi hiinakaga tal ei olevat õnnestunud paaritamine.Mis toodetega tegu ei oska öelda,sest ei tea endagi toote nime.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 04 Jaan 2018, 21:52
Postitas simp
urmas66 kirjutas:

Ma olen enda hiinakat nüüd kahe suvalise teise hiinakaga paaritanud ja pole probleemi tekkinud.Sõitnud pole ja levi kaugust ei tea.Niisama kodus sai proovitud,aga ühendus tekkis.Naisega olen niipalju enda omasid proovinud,et ta jäi tee äärde ja ma sõitsin edasi mingi 500-600m ning siis veel toimis,kuigi otsenähtavuses enam polnud.
Samas ühe proovitud seadme omanik teadis rääkida,et mingi hiinakaga tal ei olevat õnnestunud paaritamine.Mis toodetega tegu ei oska öelda,sest ei tea endagi toote nime.

Eks ole seal ka 'musti lambaid', aga need on pigem üksikud tooted. Enne ostmist natuke review'sid lugeda ei tee paha :)

Leviulatus jms funktsionaalsus sõltub tugevalt konkreetsest hiina tootest. Siin ei saa enam (väga) üldistusi teha.

Nt bluetooth 4.x speci järgi on leviulatus ca 100m, mis on tihti sideseadmete puhul reaalsusest kaugel.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 05 Jaan 2018, 09:01
Postitas Kalmer

Hiinlane paaritus ise vabal tahtel sõbra hiinlasega,leviulatus 7-800 meetrit läbi võsa.Pole paha a la 35eurikut tk.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 06 Jaan 2018, 00:25
Postitas lampisjalg

Tere
Küsimus neile kes hiinakaid kasutanud on.
Plaanis on soetada ühe reisi tarbeks sideseadmed. Kuna eelarve on piiratud ning edaspidi ei tea kas veel koos sõitma satub, tahaks selliseid odavamasid seadmeid.
Kas hiinakatega on nii, et peab nuppe pressima enne kui kellegiga rääkida tahta? Kas saab ka nii, et A saab röökida B-ga ja C kuuleb samaaegselt ja vastupidi? Ehk siis pidev eetriaeg on kõigil?
Lugesin soovitatud BT-S2 manuali ja seal sai suhelda kas A>B, A>C, C>A, C>B, B>A, B>C aga mitte kõik korraga.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 08 Jaan 2018, 11:13
Postitas Maaks
lampisjalg kirjutas:

Tere
Küsimus neile kes hiinakaid kasutanud on.
Plaanis on soetada ühe reisi tarbeks sideseadmed. Kuna eelarve on piiratud ning edaspidi ei tea kas veel koos sõitma satub, tahaks selliseid odavamasid seadmeid.
Kas hiinakatega on nii, et peab nuppe pressima enne kui kellegiga rääkida tahta? Kas saab ka nii, et A saab röökida B-ga ja C kuuleb samaaegselt ja vastupidi? Ehk siis pidev eetriaeg on kõigil?
Lugesin soovitatud BT-S2 manuali ja seal sai suhelda kas A>B, A>C, C>A, C>B, B>A, B>C aga mitte kõik korraga.

Pidev eeter selles mõttes, et enne rääkimist ei pea midagi tegema, aga korraga jah ei saa, peab valima kellega räägid.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 02 Veebr 2018, 20:36
Postitas simp

Võtsin tagaistuja kiivrilt vana sena lahti ja pakkisin teise spordiala jaoks külge. Eks ole näha kas peab kukkumised vastu :)

multifunktsionaalne.jpg

Re: Sidesüsteem Schuberth C3pro kiivrile

Postitatud: 03 Veebr 2018, 23:37
Postitas KIBU
robi66 kirjutas:

Kumb oleks mõistlikum soetada?Kas schuberth originaal,või SC10U.Kiivriks C3pro.Kasutan ka garmini gepsu mida tahaksin sideseadmega ühendada.SRC-l. kirjas et saab siduda nii Tom-Tomi ,kui ka Garminiga.SC10U-l.ei loe aga midagi välja.Äkki oskab keegi sellel teemal nõu anda.

oleneb millist Garmini seadet kasutad ehk kas kuulad vaid hääljuhiseid või tahad ka mobla läbi gepsu sideseadmega paaritada ja muusikat gepsust kuulata.
kui sul on 590, 390 vms millega eeltoodud funktsioonid kasutatavad siis on SRC minu kogemuste põhjal hädine. kui vaid hääljuhiseid kuulad siis saab vast iga sideseade hakkama.
pigem vaataks selle nurga alt kuidas üks või teine seade füüsiliselt kasutatav on. tähendab kus nupud asetsevad. mul on üks c3 SRC. nupud kiivri krae alaküljel on küll ilus ja tuulemüra probleemita jne aga minuarvates neid nuppe sealt kätte saada on väga ebamugav võrreldes universaalse sideseadmega mis kiivri küljepeal asetseb ja asukohta saad suuresti ise valida.


Re: Sidesüsteem Schuberth C3pro kiivrile

Postitatud: 04 Veebr 2018, 09:09
Postitas Ain
KIBU kirjutas:
robi66 kirjutas:

Kumb oleks mõistlikum soetada?Kas schuberth originaal,või SC10U.Kiivriks C3pro.Kasutan ka garmini gepsu mida tahaksin sideseadmega ühendada.SRC-l. kirjas et saab siduda nii Tom-Tomi ,kui ka Garminiga.SC10U-l.ei loe aga midagi välja.Äkki oskab keegi sellel teemal nõu anda.

oleneb millist Garmini seadet kasutad ehk kas kuulad vaid hääljuhiseid või tahad ka mobla läbi gepsu sideseadmega paaritada ja muusikat gepsust kuulata.
kui sul on 590, 390 vms millega eeltoodud funktsioonid kasutatavad siis on SRC minu kogemuste põhjal hädine. kui vaid hääljuhiseid kuulad siis saab vast iga sideseade hakkama.
pigem vaataks selle nurga alt kuidas üks või teine seade füüsiliselt kasutatav on. tähendab kus nupud asetsevad. mul on üks c3 SRC. nupud kiivri krae alaküljel on küll ilus ja tuulemüra probleemita jne aga minuarvates neid nuppe sealt kätte saada on väga ebamugav võrreldes universaalse sideseadmega mis kiivri küljepeal asetseb ja asukohta saad suuresti ise valida.

GPS i puhul ongi mõistlik siduda nii sideseade GPSiga kui ka telefon Gps-iga. Kui telefon võimaldab siis näed kogu telefoniraamatut ja telefoniinfot GPSi ekraanilt (et kes helistab jne. tahad kellegile ise helistada siis teed seda GPSi ekraanilt.) Aga aegade jooksul osade telefonidega kõik funktsioonid ei ole toiminud.. Garminil see vähemalt toimib nii. TomTomi ja teisi ei tea.. Ainus miinus sedasi sidudes on see, et kui lähed tsiklist kiivriga koos eemale siis telefoniga rääkida ei saa ja pead kasutama telo handsfreed..
SRC vist peaks olema äkki Cardo toodang- siis peaks ilusti ühenduma ja toimima GPSiga.


Re: Sidesüsteem Schuberth C3pro kiivrile

Postitatud: 04 Veebr 2018, 14:37
Postitas KIBU
Ain kirjutas:
KIBU kirjutas:
robi66 kirjutas:

Kumb oleks mõistlikum soetada?Kas schuberth originaal,või SC10U.Kiivriks C3pro.Kasutan ka garmini gepsu mida tahaksin sideseadmega ühendada.SRC-l. kirjas et saab siduda nii Tom-Tomi ,kui ka Garminiga.SC10U-l.ei loe aga midagi välja.Äkki oskab keegi sellel teemal nõu anda.

oleneb millist Garmini seadet kasutad ehk kas kuulad vaid hääljuhiseid või tahad ka mobla läbi gepsu sideseadmega paaritada ja muusikat gepsust kuulata.
kui sul on 590, 390 vms millega eeltoodud funktsioonid kasutatavad siis on SRC minu kogemuste põhjal hädine. kui vaid hääljuhiseid kuulad siis saab vast iga sideseade hakkama.
pigem vaataks selle nurga alt kuidas üks või teine seade füüsiliselt kasutatav on. tähendab kus nupud asetsevad. mul on üks c3 SRC. nupud kiivri krae alaküljel on küll ilus ja tuulemüra probleemita jne aga minuarvates neid nuppe sealt kätte saada on väga ebamugav võrreldes universaalse sideseadmega mis kiivri küljepeal asetseb ja asukohta saad suuresti ise valida.

GPS i puhul ongi mõistlik siduda nii sideseade GPSiga kui ka telefon Gps-iga. Kui telefon võimaldab siis näed kogu telefoniraamatut ja telefoniinfot GPSi ekraanilt (et kes helistab jne. tahad kellegile ise helistada siis teed seda GPSi ekraanilt.) Aga aegade jooksul osade telefonidega kõik funktsioonid ei ole toiminud.. Garminil see vähemalt toimib nii. TomTomi ja teisi ei tea.. Ainus miinus sedasi sidudes on see, et kui lähed tsiklist kiivriga koos eemale siis telefoniga rääkida ei saa ja pead kasutama telo handsfreed..
SRC vist peaks olema äkki Cardo toodang- siis peaks ilusti ühenduma ja toimima GPSiga.

Teoreetiliselt lihtne, seod telefoni gps-iga ja läbi selle siis sideseadmega, et telefoniraamat jne oleksid gps-i ekraanilt näha. aga siis jällegi ükski sideseadme nupu funktsioon telefoni juhtimiseks ei tööta. näiteks nupule vajutades kõnele vastamine, tagasivalimine, häälkäsklused jne. samuti on gps seadme mälukaardilt muusika kuulamisega (playlist on ilusti navi ekraanil). isegi lugude "edasi tagasi" valimine, paus jne ei tööta sideseadme nuppudega. Ka häälkäsklused ei toimi selles osas.
uuemate seadmetega (nt. õun 6, samsung 7) saab ühendada telefoni nii navi kui ka sideseadmega rööbiti, samaaegselt ja vähemalt androidis saab valida kuhu läheb kõne ja kuhu media. pactalkiga töötas pigem kogemata ja vahest ja hui ta aru sai kuidas pidi ta end uuesti ühendama peaks peale nt väljalülitamist (enamasti pidi manuaalselt uuesti ühenduse looma) ja seda kas kõne suunatakse läbi navi või otse, valis kah suva järgi. need ongi need ägedad funktsioonid millest kuskil eelpool kirjutasin, mis paberil ilusti kirjas ja ägedad aga tegelikult ei tööta nii et reaalselt ka kasutatav oleks.
SRC on Cardo toodang jah (ilmselt just sellepärast :mrgreen: ) aga ikkagi saab ta hakkama vaid navist hääljuhiste mahamängimisega ja telefoniga, mis on paaritatud eraldi kanalitele! sama ka Pactalk.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 04 Veebr 2018, 14:59
Postitas Ain

Packtalkiga on selles mõttes lihtsam, et sellel on kaks eraldi kanalit GPS ja telo kasutamiseks. Seal saad panna mõlemad sideseadme külge otse.Ja kui seod neid siis tuleb tähele panna, et telo ja GPS seotakse erinevalt. Vanemad seadmed sedasiei toimi.. Ma ei tea mis seadme sisu sellel Shubertil on..Aga minuarust see ei ole Packtalk(võin eksida). Vanemate seadmetega on üldiselt alati mõistlikum kui sõidetakse pundis, mitte telot kasutada.. Sest pärast teloga rääkimist sidet tavainimesel kes asja selgeks pole endale teinud üles saada suht keeruline. Packtalkiga toimib kõik okeilt aga kõik sõltub veel lisaks telode ja gpsi softist.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 05 Veebr 2018, 12:59
Postitas KIBU

Kuna sa Cardo seadmeid müüd, saan aru miks sa räägid sellises võtmes, et "Pactalkiga toimib kõik okeilt", kuid selleks, et see teema oleks võimalikult informatiivne ja abiks teistele seadmete valimisel, peaks siiski lähtuma mitte isiklikust huvist või eelistustest vaid faktidest. Jah, kui me räägime sellest, et sideseade suudab peale telefonikõne uuesti teise sideseadmega ühenduse luua siis jah Pactalk töötab ilusti. Aga sama ilusti töötab selles osas ka minu 5 aastat vana Midland. Jutt kahest erinevast asjast. Varasemas postituses on siiski jutt sellest, et sideseade ei suuda korralikult mobiiltelefoniga hakkama saada kui mobiil on seotud sideseadmega LÄBI GPS-i. Niimoodi et gps-i ekraanil oleks mobiil näha. Jah, Pactalkil on kaks eraldi kanalit ja töötab ilusti kui paaritada mobiil sideseadmega ja gps sideseadmega, mõlemad eraldi kanalile ja kasutada neid eraldi. Aga selles pole midagi erilist ja praeguseks juba suht vanad sideseadmed said sellega hakkama. Pactalki saab küll siduda mobiiliga ka läbi gepsu, aga üheski Cardo manualis ega tootetutvustuses ei öelda, et sellisel juhul sideseadme funktsioonid telefoni juhtimiseks ei tööta nii nagu mobiili sidumisel sideseadmega otse. "Mobiil enne gps-iga paari ja siis kaks seadet koos paaritada sideseadmega" lahendust kasutasid väga vanad seadmed millel polnud eraldi kanaleid. Näiteks nagu ka jutuks olnud SRC system Shuberti kiivritele. Tegemist on ulme kiviaja lahendusega ja Pactalki puhul ei ole selles osas kahjuks tegu millegi uuema ja paremaga. Inimesel lastakse lihtsalt eeldada, et tegu on millegi uue ja ägedaga. Ehk et tänapäevases mõttes mobiili kasutamine läbi GPS-i ja nii nagu eelpool kirjeldatud ei tööta siiski nagu võiks ja tootetutvustus eeldada laseb. Seega minuarvates on vale väita, et Pactalkiga toimib kõik okeilt! Minu kogemus ütleb, et lisaks nupu funktsioonide ja hääljuhtimise mittetoimimisele telefoni juhtimisel, ei hoia Pactalk läbi gps-i paaritatult ka ühendust mobiiliga. Katkeb suvalisel ajal ja sa ei tea, et ühendust enam ei ole ja telefonikõned kiivrisse ei jõua. Ka ei saa seadmed iseseisvalt sellise ühenduse uuesti loomisega enamasti hakkama. kõne kvaliteet telefonikõne ajal on kah halvem.
GPS paaritatakse mobiiliga erinevalt, et saaks määrata prioriteedid erinevate seadmete jaoks. Näiteks kas mobiili kõne tuleb läbi ka siis kui navi parasjagu hääljuhiseid edastab või kas hääljuhiseid edastatakse samal ajal kui mobiilikõne on aktiivne. Kas muusika mida kuulad mobiilist jääb taustale mängima kui mõni teine kanal aktiveeritakse jne, jne. Lisaks on eeldatud, et navist ei kuulata muusikat seega läheb ta mono heli edastavale kanalile kui paaritada nii nagu gps-i on ettenähtud paaritada ja mobiil määratakse kui "A2DP audio source" ja edastatakse muusika kuulamiseks stereo heli.
Gps-i ja telode softist olenes palju ütleme "neli põlve tagasi" seadmete puhul. Iphone 5 ja Galaxy 5 said juba hakkama kui galaxy4 jäi hätta. Ehk et kaasaegsete seadmetega ei ole see enam eriti teema.
Ma proovisin enda Pactalkiga ära kõik teada olevad paaritamis viisid ja järjekorrad, konsulteerisin korduvalt Soome diileriga, seade käis ka Soomes ülevaatusel, muudeti ja taastati softi, ühesõnaga proovitud sai kõike. "Mobiil läbi gps-i" või siis "mobiil läbi gps-i + sama mobiil ka samaaegselt otse" ühendus korralikult tööle ei hakanud. Teadaolevalt on nii samuti mitme teise seadmega, millest mõni olla ka Aini käest soetatud :) . Kasutatakse siiski vaid mobiili lenksul.
Ma ei ütle, et Cardo või Pactalk on halvad. vastupidi, võrgus suhtlemise lahendus ülikiirelt häälaktiveeruva kanaliga on väga äge kui vaja suure pundiga ja läbisegi omavahel suhelda. Lisaks võimalus grupist irduda ja liituda suvalisel ajal... Pactalki kuularid on minuarvates kõige paremad. Oluliselt puhtama heliga kui Sena 20s omad. Pactalkil on häid omadusi ja teda ei ole vaja tagant tõugata rääkides töötavaks ja heaks ka tegelikult mittetöötavad ja halvad funktsioonid ja lahendused.
Mina leian, et kaupmees (ja ka lihtsalt kasutajad) ei peaks igast asendist (vähemalt siin foorumis mitte) oma toodet kiitma ja seda kõigile nö pähe määrima vaid peaks tõese info kajastamisega viima kokku toote inimesega kellele see selle toote HEADE omaduste poolest kõige paremini sobib!

See Shuberti kiivritele loodud SRC on siiski oluliselt vanem tehnika kui Pactalk. SRC PRO on küll mõeldud lävima Pactalki põlvkonnaga (aga mitte meshis) aga ta sisult sama ei ole.
Vanem versioon ehk SRC (enne Pro mudelit) on loodud ühilduma G9,G4,Q3,Q1,Q2 seadmetega. SRC ühildub küll ka Pactalkiga aga mitte eriti "kasutatavalt". Lag on jube pikk ja lause algused lähevad kaduma kuna kanal ei "avane" piisavalt kiiresti.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 05 Veebr 2018, 13:26
Postitas Ain

Olen jaganud lihtsalt oma teadmisi...Ja kuna ise kasutan neid seadmeid aasta läbi siis tõesti mul töötavad asjad . Samas eelmise teloga Sony Z1 compact ei toiminud gpsis telefoniraamat. Uue teloga toimib. Olen näinud väga palju kasutajaid kes ei oska oma seadmeid kasutada. Tarkvara pole kunagi uuendatud, muljutakse suvalisi nuppe teadmata mida miski teeb.. Ja siis kirutakse. Olen püüdnud selgitada mis ja kuidas. Mulle tundub, et paljud ei suuda aga millegipärast seda taluda, et ma ka neid seadmeid müün. Minu jaoks ei ole nende müük eluküsimus ja võiksin vabalt siin ka vait olla kui keegi kes isegi ühtegi Cardo seadet kasutanud ei ole räägib millestki mida tegelikult ei tea. Olen seda meelt, et vahet pole mida sa teed aga hea on anda tagasisidet mismoodi üks või teine seade käitub, mismoodi kiiver või jope istub jne.
Alati võib see kellel mingi asi ei toimi nii nagu soovitaks sellest ilusti kirjutada. Mis miks ja kuidas. Ei saa ju kedagi selles süüdistada kui temal näiteks asi toimib..Koos tuleb leida lahendus..selleks sellised foorumid ju ongi.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 05 Veebr 2018, 13:30
Postitas Martinez

Sai mõned aastad tagasi sõpradega kuus Packtalki ligi võetud. Tõesti mugav omavaheliseks vestluseks kasutada. Toona sai sinisilmselt usutud ka seda, et ühildub teiste tootjate seadmetega. Kuna seljakotiga sõidan viimasel ajal harva siis soetaks talle omavaheliseks suhtlemiseks pigem midagi odavamat kui Packtalki.
Kas keegi on olnud sama situatsiooni ees ja leidnud/proovinud seljakotile midagi odavamat kiivrisse kruttida ja mis reaalselt ka töötaks?


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 05 Veebr 2018, 13:48
Postitas morse
Martinez kirjutas:

Sai mõned aastad tagasi sõpradega kuus Packtalki ligi võetud. Tõesti mugav omavaheliseks vestluseks kasutada. Toona sai sinisilmselt usutud ka seda, et ühildub teiste tootjate seadmetega. Kuna seljakotiga sõidan viimasel ajal harva siis soetaks talle omavaheliseks suhtlemiseks pigem midagi odavamat kui Packtalki.
Kas keegi on olnud sama situatsiooni ees ja leidnud/proovinud seljakotile midagi odavamat kiivrisse kruttida ja mis reaalselt ka töötaks?

cardo G9 ja G9x toimisid koos packtalkiga nii nagu ikka. Mingeid katkemisi oli aga yldjoontes rahuldav. Ja kui Endal Packtalk olemas, siis minuarvates parim soodne variant...


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 05 Veebr 2018, 13:53
Postitas Macintosh
Martinez kirjutas:

Toona sai sinisilmselt usutud ka seda, et ühildub teiste tootjate seadmetega. Kuna seljakotiga sõidan viimasel ajal harva siis soetaks talle omavaheliseks suhtlemiseks pigem midagi odavamat kui Packtalki. Kas keegi on olnud sama situatsiooni ees ja leidnud/proovinud seljakotile midagi odavamat kiivrisse kruttida ja mis reaalselt ka töötaks?

Eks ta ühildu aga mitte nagu võrdne võrdsega vaid piirangutega. Kui sul on vaja ainult seljakotiga suhelda siis see universaalne ühendus enam-vähem toimib (vist). Tsiklilt tsiklile see reaalselt kasutatav pole. Seljakotile saad jamade vältimiseks soetada ehk mõne odavama Cardo? (kui selliseid eksiteerib).


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 17 Veebr 2018, 11:32
Postitas kaheksa

Soovitage süsteemi

Sooviks:
*waze-ist navi ja hoiatusi kuulda
*FM raadiot kuulata
*telefoniga võiks ka saada rääkida

Cardo Freecom 2/4 tundub päris huvitav, aga äkki on midagi paremat/lihtsamat?


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 17 Veebr 2018, 12:53
Postitas simp

selle kirjelduse peale vaataks ma mõne bluetooth 4.1 hiinaka poole. Kahjuks mõnda konkreetset soovitada ei oska, pole neid ise katsetanud.


Cardo PackTalk firmware v4.0

Postitatud: 19 Mär 2018, 18:32
Postitas oojamaa

Hei,

Infoks. Cardolt tuli välja Scala Rider PackTalk seeria seadmetele uus püsivara (firmware) versiooninumbriga 4.0. Samuti uuenes Cardo Connect mobiilirakendus. Uue püsivaraga muutus natukene ka sideseadme nuppude lühivalikute funktsionaalsus. Sarnaselt Senale andis Cardo välja taskuformaadis pisipiltidega "PackTalk Pocket Guide", mis hõlbustab sideseadme nuppude uue funktsionaalsuse õppimist.

Muudatused uues v4.0 firmware versioonis:

  • Simplified button operation (about 15% different than current button layout)
  • Computability with the ALL-NEW Cardo Connect App (iOS / Android)
  • Major bug fixes
  • Improved operability
    Viide: Cardo Systems Release Notes

Ülevaade uutest firmware v4.0 võimalustest ning juhised tarkvarauuenduse läbiviimiseks on antud allolevas videos.

Viide: Cardo PackTalk sideseadme lühivaliku nuppude taskuformaadis juhis/spikker (Cardo PackTalk Pocket Guide).


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 21 Mär 2018, 13:10
Postitas andrus

Tervitus

Sekkun foorumisse sootuks ostu sooviga. Nimelt kas kellelgi oleks pakkuda ühte kasutatud ja töökorras Midland BT NEXT sideseadet.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 21 Mär 2018, 20:58
Postitas KIBU
andrus kirjutas:

Tervitus

Sekkun foorumisse sootuks ostu sooviga. Nimelt kas kellelgi oleks pakkuda ühte kasutatud ja töökorras Midland BT NEXT sideseadet.

tere
mul tegelt vedeleb üks
helista või saada ps


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 10 Apr 2018, 19:48
Postitas LKits
Macintosh kirjutas:
Martinez kirjutas:

Toona sai sinisilmselt usutud ka seda, et ühildub teiste tootjate seadmetega. Kuna seljakotiga sõidan viimasel ajal harva siis soetaks talle omavaheliseks suhtlemiseks pigem midagi odavamat kui Packtalki. Kas keegi on olnud sama situatsiooni ees ja leidnud/proovinud seljakotile midagi odavamat kiivrisse kruttida ja mis reaalselt ka töötaks?

Eks ta ühildu aga mitte nagu võrdne võrdsega vaid piirangutega. Kui sul on vaja ainult seljakotiga suhelda siis see universaalne ühendus enam-vähem toimib (vist). Tsiklilt tsiklile see reaalselt kasutatav pole. Seljakotile saad jamade vältimiseks soetada ehk mõne odavama Cardo? (kui selliseid eksiteerib).

Seljakotile võid soetada enamvähem ükskõik suvalise hiinaka - vahemaa nii väike, et kõik sobib.

Packtalk <-> G9x/G9/G4 töötab ilusasti rataste vahel - lihtsalt pead arvestama, et tegemist ei ole meshiga ehk see, kelle küljes istub mitte-DMC seade, peab olema lähestikku/järjest.

Mida märkasime - Packtalk manualis on kirjas, et non-DMC seade ühendub B-kanali külge. Tegelikkuses see nii ei ole.
Peab ühendama A-kanali külge ning alles siis saad sillata (bridge) DMC-ga nii, et ülejäänud grupp ühendatud seadet kuuleks.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 30 Apr 2018, 10:06
Postitas Ain

Cardol on siis sellel kevadel uued sideseadmed Packtalk Bold ja Packtalk Slim ,mis vahetasid välja vanad seadmed Packtalk ja Smartpack. Võtmesõnaks on täielik hääljuhtimine. Rohkem infot tootja kodulehelt: http://www.cardosystems.com/

Meil peaksid need olema reaalselt saadaval esialgsete lubaduste põhjal äkki järgmisel nädalal.


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 30 Apr 2018, 10:51
Postitas Macintosh

On tore, et häälkäsklused on lõpuks Cardo kasutajateni jõudnud, see sunnib konkureerivaid ettevõtteid rohkem liigutama ja nii saavad kõik paremaid ja soodsamaid tooteid. Sena omanikud on (toimivate) häälkäsklustega juhtimist nautinud juba neli aastat. See on täna küll piiaratud S20 (Evo) ja K30 seeriaga aga tugevnev konkurets võiks tuua selle kättesaadavaks lähiajal ka odavamatele seadmetele. Minu silmis näivad Cardod pisut robustsemad ja kannatavad (ehk) pisut enam karmi kohtlemist kui Sena.
Oskab keegi seda viimast väidet kommenteerida?


Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Postitatud: 30 Apr 2018, 11:07
Postitas Ain
Macintosh kirjutas:

Toodud videost jääb mulje, et Cardo on toonud meile uue ja revolutsioonilise lahenduse: häälkäsklused. See pole 100% tõene. Sena omanikud on (toimivate) häälkäsklustega juhtimist nautinud juba nelji aastat. See on täna küll piiaratud S20 (Evo) ja K30 seeriaga aga tugevnev konkurets võiks tuua selle kättesaadavaks lähiajal ka odavamatele seadmetele. Minu silmis näivad Cardod pisut robustsemad ja kannatavad (ehk) pisut enam karmi kohtlemist kui Sena.

Jutt käib siis täielikust hääljuhtimisest. Lülitad ainult seadme sisse ja kõik ülejäänu käib häälega. Ka Cardol on olnud osaline hääljuhtimine alates G4 seadmest ehk siis juba rohkem kui 8 aastat.