Sidesüsteemid mootorrattal

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1240
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #961 Postitas ranel » 09 Mai 2017, 12:00

Mul sama, väga hästi peab selle aku ikka vastu. Mingi päev unustasin sisse ja oli nn ooterežiimis. 3 päeva tiksus ja aku tühjaks ei läinud. Muusikat olen 8h julgelt järjest ka sellega kuulanud ning samamoodi kestis kenasti.


Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.
Kasutaja avatar

srx
Postitusi: 81
Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
Tsikkel: VX800, CB600F
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Sidesüsteemidest mootorrattal

Lugemata postitus #962 Postitas srx » 09 Mai 2017, 12:20

srx kirjutas:
MX1 kirjutas:mida seuksest seadmest arvata? või on mingeid paremaid enamvähem samas hinnaklassis?
http://www.ebay.co.uk/itm/Motorcycle-Mo ... Sw-kdX0MIW

viewtopic.php?p=751625#p751625

Mulle sobib. Hetkel paremat ei taha.
Ainus asi mis endiselt häirib on aku tühjenemise teade. Kui piiksuma hakkab, siis on 5 minuti jooksul otsas.
See ei ole mitte hoiatus, et aku hakkab tühjaks saama vaid konkreetselt teade: Nüüd ongi pekkis, sest aku ongi tühi.
Samas nädal igapäevast kasutust, nii umbes tund päevas, kannatab ühe laadimisega ära (kui kasutad seda telefoni handsfreena - rääkimine, navigeerimine, muusika. Sidet kahe sõitja vahel pole siiani proovinud, sõidan 99% ajast üksi.).


Lõpuks sai ka kahe sõitja vaheline side ära proovitud. Lühike kokkvõte: FAIL!
Jah, see teoorias töötab. Leviulatus on väga lühike. Võibolla 100m, kui sedagi.
Heli oli väga vaikne. Naked rattaga kuskil 50km/h veel vaevu kuulis. Üle selle oli lootusetu.
Kui intercomi asemel kasutada telefonikõne (kasutada handsfreena), siis on olukord väga palju parem ja kuuleb palju valjemalt. Muusika kuulamine ka toimib normaalse helitugevusega.

Kahe ratturi vaheline side on aga täiesti lootusetu. Ülteksin, et täiesti kasutu.
Ei ole suutnud tuvastada mingit võimalust helitugevuse tõstmiseks. Ei tea, kas mul on mingi praak komplekt või on nad kõik sellised. Igaljuhul sellisel kujul neid intercom rezhiimis kasutada ei kannata.

Jutt siis konkreetselt sellisest mudelist: http://www.ebay.co.uk/itm/172151396479


Järgmiseks katsetuseks tellisin sellised:
https://www.aliexpress.com/item/2-pcs-Waterproof-Motorcycle-Moto-Wireless-Bluetooth-Helmet-Intercom-Interphone-Headset-with-FM-Radio-Helmet-Headset/32766525112.html
Mingi aja pärast saab muljetada, kui kohale jõuavad.
Kasutaja avatar

jkristjan
Postitusi: 268
Liitunud: 12 Mai 2016, 11:37
Tsikkel: Ducati Scrambler Icon
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 72 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #963 Postitas jkristjan » 09 Mai 2017, 13:41

Bluetooth/WiFi intercom äpid on ju olemas, täiendav bluetooth junn kaugside jaoks tundub mõttetu. Hea handsfree kiivri sisse, see on teine asi, proovisin järgmist ja toimib, aga kindlasti ei ole ideaalne ja otsin edasi: https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01HGOMDXY/ref=oh_aui_detailpage_o02_s00?ie=UTF8&psc=1

Lisaks saad telefonis kasutada üle andmeside töötavaid kõnerakendusi, mis võtab igasuguse tööraadiuse (ja ühilduvuse) mure aga lisab muidugi teenuse kvaliteedi mure.
In India, you brake by steering into the nearest elephant.
Kasutaja avatar

tormavtellis
Postitusi: 992
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tänatud: 5 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #964 Postitas tormavtellis » 09 Mai 2017, 13:52

Kui kaugelt telefonid yksteisega bt/wifi teel suhelda suudavad? Ei tundu vaga legit substituut.
Kasutaja avatar

jkristjan
Postitusi: 268
Liitunud: 12 Mai 2016, 11:37
Tsikkel: Ducati Scrambler Icon
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 72 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #965 Postitas jkristjan » 09 Mai 2017, 13:56

Miks need mitte-telefonid kaugemalt peaksid suutma? Bluetooth max lubatud saatevõimsus on 100mW ja sellega 100 meetrit saada on suht maksimum, sedagi otsenähtavusega. Kuskil kõrbes või keset siledat merd kus eeter on vaikne ja tingimused ideaalsed võib juhtuda, et saab rohkem.
In India, you brake by steering into the nearest elephant.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1240
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #966 Postitas ranel » 09 Mai 2017, 13:58

jkristjan kirjutas:Miks need mitte-telefonid kaugemalt peaksid suutma? Bluetooth max lubatud saatevõimsus on 100mW ja sellega 100 meetrit saada on suht maksimum, sedagi otsenähtavusega. Kuskil kõrbes või keset siledat merd kus eeter on vaikne ja tingimused ideaalsed võib juhtuda, et saab rohkem.

Ma arvasin sama, kuid ilma otsenähtavuseta võtab see hiina värk 300m vähemalt. Kaugemale pole testinud.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.
Kasutaja avatar

jkristjan
Postitusi: 268
Liitunud: 12 Mai 2016, 11:37
Tsikkel: Ducati Scrambler Icon
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 72 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #967 Postitas jkristjan » 09 Mai 2017, 14:01

ranel kirjutas:Ma arvasin sama, kuid ilma otsenähtavuseta võtab see hiina värk 300m vähemalt. Kaugemale pole testinud.


Vot ei tea täpselt öelda aga esimene pakkumine oleks saatevõimsuse ületamine. Võid proovida sideameti ukse taga sellega huiata natukene ja vaadata, kas tuleb keegi välja :)
In India, you brake by steering into the nearest elephant.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1240
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #968 Postitas ranel » 09 Mai 2017, 14:21

jkristjan kirjutas:
ranel kirjutas:Ma arvasin sama, kuid ilma otsenähtavuseta võtab see hiina värk 300m vähemalt. Kaugemale pole testinud.


Vot ei tea täpselt öelda aga esimene pakkumine oleks saatevõimsuse ületamine. Võid proovida sideameti ukse taga sellega huiata natukene ja vaadata, kas tuleb keegi välja :)

Pigem on lihtsalt vastuvõtjal korralik antenn küljes. Bluetoothiga saab kuskil kuni 2km kaugusele infot saata ideaaloludes. Moblaga jah pole reaalne sellist raadiust saavutada, eriti kuna moblad class 2.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.
Kasutaja avatar

mel09
Postitusi: 40
Liitunud: 05 Mai 2015, 09:51
Tsikkel: TDM900
Tänanud: 1 kord

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #969 Postitas mel09 » 09 Mai 2017, 16:35

ranel kirjutas:
jkristjan kirjutas:
ranel kirjutas:Ma arvasin sama, kuid ilma otsenähtavuseta võtab see hiina värk 300m vähemalt. Kaugemale pole testinud.


Vot ei tea täpselt öelda aga esimene pakkumine oleks saatevõimsuse ületamine. Võid proovida sideameti ukse taga sellega huiata natukene ja vaadata, kas tuleb keegi välja :)

Pigem on lihtsalt vastuvõtjal korralik antenn küljes. Bluetoothiga saab kuskil kuni 2km kaugusele infot saata ideaaloludes. Moblaga jah pole reaalne sellist raadiust saavutada, eriti kuna moblad class 2.


Kas need hiinakad omavahel mitte üle FM-i ei suhtle? BT on ikka ainult telefoniga ühendamiseks ja selle side muutub kandkendlikuks juba siis kui mõni jämedam inimkeha kahe seadme vahele jääb.

Ostsin ka endale selle musta/oranžiga seti ära aga pole veel laivis testinud. Muidu tegid küll päris kõva häält.
Kasutaja avatar

jkristjan
Postitusi: 268
Liitunud: 12 Mai 2016, 11:37
Tsikkel: Ducati Scrambler Icon
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 72 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #970 Postitas jkristjan » 09 Mai 2017, 16:43

Kõik algabki sellest, et leia oma ostetava hiinaka kohta mingi dokumentatsioon. Vaatan ka neid ja sittagi aru ei saa, mis bluetooth versioon ja klass, kas on veel mingi muu raadio tehnoloogia kasutuses, mis sagedused ja saatevõimsused, millel kauguse kohta antavad lubadused/väited põhinevad jne. Muidugi kui EU sees õnnestub tellida, siis võib vähemalt tagasi saata.
In India, you brake by steering into the nearest elephant.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1240
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #971 Postitas ranel » 09 Mai 2017, 17:03

jkristjan kirjutas:Kõik algabki sellest, et leia oma ostetava hiinaka kohta mingi dokumentatsioon. Vaatan ka neid ja sittagi aru ei saa, mis bluetooth versioon ja klass, kas on veel mingi muu raadio tehnoloogia kasutuses, mis sagedused ja saatevõimsused, millel kauguse kohta antavad lubadused/väited põhinevad jne. Muidugi kui EU sees õnnestub tellida, siis võib vähemalt tagasi saata.

No nii palju veel selle kohta, et panin kiivri pähe ja muusika moblast mängima. Läbi ühe telliskivi seina ja põranda raudbetooni mängis veel muusikat. Vahemaa umbes 7m. Kui lisasin juurde veel ühe telliskiviseina, siis kadus ka muusika ära.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.
Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 580
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #972 Postitas kaimex » 20 Mai 2017, 22:56

https://goo.gl/UVE87Z

Teeks ka väikse tagasiside siis. Esmapilgul tundub täitsa kvaliteetne. Muusikat mängib ilusti ja ka kaasreisijaga saab suhelda. Kahjuks aga kahte asja korraga mitte. Et kui on mõlemad ühendatud, siis ikkagi muusika ei mängi. Telefonis mängib, seades mitte. Vb oleneb ka telefonist. Igatahes jah kahte korraga ei saa. Ideaalis võiks olla ikkagi muusika ja kui keegi räägib, siis korraks katkestab ära. Hetkel tundub, et sellega nii ei ole. Pigem kui tahad kaasreisijaga suhelda, siis tuleb vajutada nuppu, et läheks intercomiks ja pärast uuesti välja. Muidu igati rahul tootega ja eks hiljem kirjutan veel juurde. Hetkel kahekesi sõitnud vähe. Eks hiljem kirjutan uuesti juurde, kui rohkem proovinud seda. Kohale tuli muidu ala 25 päeva. See hiinlaste puhul isegi päris positiivne. :)

Waterproof-Motorcycle-Moto-Wireless-Bluetooth-Helmet-Intercom-Interphone-Headset-with-FM-Radio-Helmet-Headset.jpg_640x640.jpg
Kasutaja avatar

mel09
Postitusi: 40
Liitunud: 05 Mai 2015, 09:51
Tsikkel: TDM900
Tänanud: 1 kord

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #973 Postitas mel09 » 23 Mai 2017, 13:35

Sain ka enda sama KIT-i kätte. Siiani küll väga rahul -- ime kombel kuuleb mussi ka 90-110 sõites ja mitte max vol.-ga.
Lisaks juhtus sõidu ajal üks kõne sisse tulema ja 90-ga sõites ei saanud teine pool arugi, et tsikliga sõidan. Mingit lisa müra ei olevat kosta. Seega igati kiiduväärt!
Kaasreisijaga sidet pole veel jõudnud lives proovida aga katsetades tundus sama, et mõlemat korraga ei saa - -musa kuulata ja üle BT teise osapoolega rääkida.
Kasutaja avatar

srx
Postitusi: 81
Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
Tsikkel: VX800, CB600F
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

BT-S2 mootorratta sidekomplekt. Ülevaade. 1

Lugemata postitus #974 Postitas srx » 01 Juun 2017, 14:12

Sain ka selle oranzi asja kätte. Olen ühe päeva kasutanud.
Aga ma pean ütlema, et ei ole rahul.
Erinevad T-COM intercomid on paremate klappidega. Mitte, et T-COM omad nüüd väga head oleks. Aga sellel oranzil (BT-S2) on klapid mis edastavad ainult kehva kesksagedust ja see on kõik. Juba T-COM polnud muusika kuulamiseks liiga hea, aga BT-S2 on oluliselt kehvem, igasugused natukenegi madalamad sagedused puuduvad täielikult.
Helitugevuse üle otseselt ei kurda. Aga esitatava sagedusala osas kurdan küll ja kuidas veel.

Teine probleem on kinnitus "kõrv".
T-COM intercomil on see kõrv kinnitusplaadi küljes. Kui tahad klambriga kiivri külge kinnitada, siis keerad vastava aluse kiivri külge ja korras. Kui tahad paigaldada kahepoolse teibi vms asjaga, siis võtad teistsuguse aluse, kus seda kõrva pole ja kleebi kiivri külge kuhu tahes.

BT-S2 intercomil on kinnituskõrv toote osa. Vaata pilti
Teine pool käib sinna kruvidega külge. Probleem on selles, et isegi kui teise poole ära kruvid, jääb see kõrv alles ja see ei ole ülejäänud tootega samas tasapinnas vaid ulatub tükk maad välja. See omakorda tähendab, et saad intercomi paigaldada ainult täiesti kiivri alla serva ja mitte grammigi kõrgemale. See omakorda tähendab, et pead keerates kipub see kõrv ja juhtmed takerduma jope/tagi kraesse. Sama probleem on muidugi ka teistel intercomidel, kui sa klambriga kiivri serva kinnitad.

Juhendit lugedes on veel üks huvitav "featuur".
Välja lülitades teeb kaks helisignaali, ühe "dudu" ja teise natuke hiljem "Di" - nii manual kirjutab.
Lisaks kirjtab manual, et kui sa "Di" helisignaali ära ei oota ja "dudu" ja "Di" vahel nupu lahti lased, lastakse õhku kogu bluetooth paaritamise info ja pead oma asjad uuesti paaritama. Tundub, et see on väga kergesti juhtuda võiv olukord.

Omavaheline side vist tundub ok. Ei ole veel sõites proovinud. FM raadiot mängib ka teoreetiliselt, kui õige jaama suudad üles leida. Telefoniga rääkimine on ok, selleks klapid sobivad, waze hoiatuste kuulamiseks ka ja see on ka ainus mille jaoks klapid sobivad. Tal on ka juhtmega sisend, kuid see tundub olevat tükk maad vaiksem kui bluetooth - katsetan veel. Mingil segasel põhjusel on antud kaasa 4-pin 2.5mm -> 3-pin 3.5mm juhe. Ma hea meelega üritaks sinna otsa ühendada PMR446 jaama, kuid selleks peab siis mingi teise kaabli otsima, millel oleks ka teises otsas 4-pin pistik, et saaks ka mikrofoni signaali tagasi raadiosaatjasse. Ainult kuulmisest on vähe tolku.

Eks ma katsetan sellega veel natuke. Ehk annab kasutada T-COM klappe, siis saaks parema heli. Ehk annab ka selle kõrva maha saagida/viilida ja siis on kahepoolse teibi või velcroga paigaldamine oluliselt parem. Ehk õnnestub saada/teha 4-pin -> 4-pin kaabel ja saab ka välise raadiosaatjaga kasutada.
Uurin, katsetan ja annan hiljem teada, kuidas läks.

Igaljuhul esmamulje liiga hea ei ole. Võibolla natuke vaeva nähes saab paremaks.
sbt2-1.jpg

morse
Postitusi: 164
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, Suzuki DR Big SR42
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #975 Postitas morse » 01 Juun 2017, 18:46

neli pinni on ju enamus telefonidel. selleks see juhe ilmselt. hea ülevaade muidu!

edit: sain oma veast nende pinnide osas aru. see 3pin-4pin juhe on tõesti arusaamatu...
Kasutaja avatar

Perry
Postitusi: 20
Liitunud: 15 Juun 2016, 17:11
Tsikkel: Honda Varadero xl 1000
Asukoht: Tartu
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #976 Postitas Perry » 01 Juun 2017, 19:47

Ostsin ka selle oranzi BT-S2 seadme. Algul tundus tõesti, et madalamat otsa need kuularid üldse ei mängi aga kui tõstsin kuularid kõrvale ligemale (nö polstri peale) siis muutus helipilt oluliselt paremaks ja kui enne, max levelil oli muusika pigem vaikne ja kõrged kriiskasid, siis peale ümber paigutamist pidin helivaljust maha võtma ja saundisid ka madalat otsa täitsa okeilt. Kaassõitjaga rääkimiseks peab jah nuppu vajutama, et intercomiks ümber lülitub aga see ei ole ka eriline probleem. Kõnekvaliteet seljakotiga oli okei ja telefonikõne oli samuti täitsa arusaadav ja kvaliteetne mõlemale poolele. Minu jaoks kinnitus kiivri külge ei olnud probleemiks. Keerasin selle kruvikinnitusega kinni ja püsib hästi. Üks kiiver on mul avatav ja teine kinnine - mõlemale sai ilusti ära kinnitatud. Mina rahul.
Kasutaja avatar

srx
Postitusi: 81
Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
Tsikkel: VX800, CB600F
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #977 Postitas srx » 01 Juun 2017, 20:26

Jah, kui kõrvale lähemale panna, siis oleks parem (ja kidlasti valjem). Aga milleks siis kiivris need klapipesad? T-COM toimis seal pesas talutavalt.
Võtsin selle "koti" nendelt elementidelt ümbert ära. Läks valjemaks, aga mitte paremaks. Ikka karjub ebameeldivat heli kõrva.
Lõpuks lammutasin klapid laiali, jootsin kaabli lahti. Võtsin ühed katkise kaabliga T-COM klapid, jootsin need BT-S2 kaabli otsa. Palju parem.
Peab veidi uurima, ehk leiab mingid veel paremad klapid/elemendid odavalt, mida sinna asemele panna. Kuigi ka praegu on juba oluline edasiminek.

Selle "kõrva" võib julgelt maha saagida/viilida kui on soovi. Mingeid auke kuhugi ei teki ja midagi olulist seal sees ei ole, paljas plastik.
Ma tahaks kinnitada ta paar sentimeetrit kõrgemale, et kaabel pead keerates krae taha kinni ei jääks ja ei lõhuks kaablit. Sellest probleem. See "kõrv" takistab kõrgemale paigaldust.

Need olid kaks kõige härivamat asja konkreetse intercomi juures. Kui need nüüd lahendatud saab, siis on täitsa kasutatav ilmselt.

T-COM klappe kogu täiega kasutada ei saa. Pinout on erinev. Üks klapp mängib vaikselt ja mingi undamine on seal sees.
Pistik on küll sama, aga ei toimi õigesti. Kindluse mõttes ei tasu ka T-COM laadimiskaablit sinna ühendada.

Peab nüüd teise komplekti ka ringi tegema ja siis saab ehk lähipäevil katsetada ka omavahelist sidet ja muud.

Paar piti ka.
Vasakul T-COM klapid, keskel BT-S2 klapid ja paremal BT-S2 klappide ümber olevad kotid.
Pilt

See on see "kõrv" mis mind häirib, mis on korpuse osa ja päris palju välja ulatuv.
Pilt
Kasutaja avatar

srx
Postitusi: 81
Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
Tsikkel: VX800, CB600F
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Natuke veel BT-S2 sidest.

Lugemata postitus #978 Postitas srx » 04 Juun 2017, 10:11

Natuke veel BT-S2 sidest.

Peale klappide vahtust T-COM klappide vastu on heli täitsa ok. Vahetus = joodad ühe seti otsast elemendid lahti ja teisele külge. Pistik on sama, aga ei sobi.
Intercom töötab ilusti. Teist on hästi kuulda. Isegi kolmekohalise kiirusega. Suurematel kiirustel hakkab kiivri müra juba päris palju rolli mängima ja mõne kiivriga ilmselt on parem kui teisega. Siinkohal märgin ära, et kiivrid olid kinnised. Lahtisega pole proovinud.
Leviulatuseks ütleks kuskil umbes 300m või nii otsenähtavusega. Kui otsenähtavus kaob, siis hakkab suht kohe raginat sisse tulema.

Kõrva saab maha saagida (ja ühel tegingi seda). Siis on rohkem vabadust asukoha valikul. Velcro kinnitus on tal kaasas ka.

Üks huvitav tähelepanek veel. Proovi mõttes sai T-COM ja BT-S2 omavahel paaritatud ja see töötab!
Kummaline on see, et sellise tegevuse tagajärjel oli T-COM sidega helitugevus täiesti ok. Eelnevalt kahe T-COM vahel katsetades oli heli üle mõistuse vaikne ja see ei olnud kasutatav. Võta nüüd kinni miks see nüüd toimib.
Igaljuhul kui sul on praegu T-COM ja ostad BT-S2 juurde, siis need omavahel toimivad.

Üks asi veel mis parandamist tahab: 2.5mm audio sisendi kate ei püsi kinni. Sõites tuleb lahti. Sinna oleks mõistlik tilk mingit liimi vahele panna. Näiteks kummiliimi, siis saab selle hiljem ka lahti kui peaks vaja olema. Kui see kate on lahti, siis on avatud otsetee side sisemusse. Parem kui see lahti ei oleks.

Sisemust sai ka vaadatud ja aku on seal sees 602040 mõõtu ning peale on trükitud 450mAh nagu ka toote tutvustuses kirjas.
Neid akusid saab aliexpressist/ebayst või mujalt tellida uus kui peaks vaja olema.

Telefonikõne tundus vaiksem kui intercom. Seda sai ainult korra proovitud ja mitte sõidu ajal.
FM raadio ka põhimõtteliselt töötab. Majandada ebamugav aga võimalik.

    Kokkuvõttes ütleks nii:
    Täiesti ok toode, mis on mõne rumala valiku tõttu tehtud tükk maad kehvemaks kui ta olla võiks.
    Kui klapid ära vahetada on heli tätisa ok.
    Kui klambrit kinnituseks ei kasuta, siis on mõistlik ka kõrv eemaldada ja jälle on parem.
    Tilk liimi 2.5mm pesa katte vahele, kui sa seda ei kasuta.

    Peale modifikatsioonide tegemist olen sellega täitsa rahul.
    Eks aeg näitab kuidas ta pikas perspektiivis vastu peab.

T-COM kestis mul umbes 10000km ilusti. Umbes siis läks klappide juhe pistiku juurest katki ja üks klapp enam ei toiminud. Uued klapid ~6-7€ eest ja toimib edasi.
Kui joppab ja T-COM intercomi osa ilusti toimib, siis tundub T-COM karbist võttes veidi parem toode. BT-S2 jällegi tundub veidi paremini niiskuse eest kaitstud (kui 2.5mm auk korralikult kinni panna).
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4188
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 355 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #979 Postitas Macintosh » 04 Juun 2017, 10:21

Väga asjalik ülevaade tootest. Tänud,srx.
Ma olen seda seadet vaadanud sportlikust huvist, kuna hiinalstele mitteomaselt on tema väljanägemine läänemaailma esteedile vastuvõetav. Ostmiseni pole jõudnud, sest mul on vajalik sideseade Sena S20 näol olemas. Samas tuleb tunnistada, et mida aasta edasi seda väiksemaks jääb vahe tipptoodete ja "hiinlaste" vahel.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Margit
Postitusi: 145
Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #980 Postitas Margit » 07 Juun 2017, 08:07

Kas kiivri küljes olev Cardo peabki sõitmise ajal tuulega vuhisema?
Muidu hea vaikne kiiver, muss ka tore, aga vuhin rikub combo ära...
Kasutaja avatar

isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 189
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #981 Postitas isandpauk » 07 Juun 2017, 09:48

Täpsustad ehk, mis kiiver, mis Cardo, mitmekordsel helikiirusel vuhin tekib? Siin võib olla variant kinnitada seade kiivri küljes tahapoole, kasutada väiksemat Cardo mudelit või kiivrisse integreeritud Cardot (Shoei või HJC kiivritele saada). Suurem tuuleklaas ei tule vist kõne alla?

Margit
Postitusi: 145
Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #982 Postitas Margit » 07 Juun 2017, 10:12

Kiiver on Shoei Raid 2, side on Freecom 4.
Linnakiirusel on päris kuuldav vuhin, ka siis kui muusika mängib.
Suuremat klaasi ei tahaks. Uut ka ei hakka ostma kuna täna oli esimene sõit selle süsteemiga...
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4188
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 355 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #983 Postitas Macintosh » 07 Juun 2017, 10:17

Kui sa midagi kiivri külge monteerid siis on enam kui loomulik, et tekivad õhukeerised ja -vood, millega kiivri projekteerija silmas pole pidanud. Sellest ka müra. Nii peabki olema.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3087
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 486 korda
Tänatud: 105 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #984 Postitas urmas66 » 07 Juun 2017, 10:40

Margit kirjutas:Kiiver on Shoei Raid 2, side on Freecom 4.
Linnakiirusel on päris kuuldav vuhin, ka siis kui muusika mängib.
Suuremat klaasi ei tahaks. Uut ka ei hakka ostma kuna täna oli esimene sõit selle süsteemiga...


Proovi alustuseks seadme asendit muuta,äkki on just selles kohas,kus mingi tugevam õhuvool liigub.Kuidas seade kiivri külge kinnitatud on?
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 502
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #985 Postitas Kox » 07 Juun 2017, 10:46

Ma pole endal ei Cardo G9 ega Packtalki kasutamise puhul mingisugust lisamüra täheldanud.
Omatud: Yamaha R6 99'/Yamaha R6 02'/Suzuki Gsx-R 600 04'/Kawasaki Zx6R 03'/Kawasaki Zx10R 04'/Yamaha R1 04'/Buell Xb9R Firebolt 02'/Yamaha R6 07'/KTM 950 SM 07'/Kawasaki Zx10R 09'/Buell Xb9S Lightning 04'/KTM Super Duke 05'/Aprilia Shiver 08'/Yamaha R6 07'/Yamaha FZ1N 07'/Aprilia Tuono 07'

Margit
Postitusi: 145
Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #986 Postitas Margit » 07 Juun 2017, 11:05

Kinnitatud klambriga ääre külge, hetkel kasutusmugavas kohas.
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 419
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #987 Postitas Motomarket » 07 Juun 2017, 12:02

Margit kirjutas:Kas kiivri küljes olev Cardo peabki sõitmise ajal tuulega vuhisema?
Muidu hea vaikne kiiver, muss ka tore, aga vuhin rikub combo ära...


Peab. Vaikne kiiver muutub alati väliste lisavidinatega lärmakamaks. Lärmaka kiivri puhul tajub seda vähem.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3087
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 486 korda
Tänatud: 105 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #988 Postitas urmas66 » 07 Juun 2017, 12:20

Äkki tekitab vihinat hoopis klambri ja kiivri vaheline osa.Mul on sidevahendi alusplaat kahepoolse teibiga kiivri küljes,äkki on ka sul nii vaja teha?
See küll soovitus lahenduse leidmiseks,mitte kindel asi,et see ka aitaks.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Margit
Postitusi: 145
Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #989 Postitas Margit » 07 Juun 2017, 12:29

Klamber on üsna kiivri küljes, andis ikka seda sinna külge pressida. Proovin koduteel mingit teist kohta. Kui ei aita, siis tõstan lärmaka kiivri peale ümber, las siis lärmavad koos :D

morse
Postitusi: 164
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, Suzuki DR Big SR42
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus #990 Postitas morse » 07 Juun 2017, 13:13

No ma ei tea! Minu arust ikka saab küll isegi neid väliseid seadmeid paigaldada nii, et mingit hullu sahinat ei teki.
Näide 1: Laenatud kasutaja Puhhi Schuberti S1 Pro koos vana G4 Cardoga, mida eelmine aasta korra kasutasin. Ülivaikne
Näide 2: Minu enda Arai Astro koos G9 Cardoga. Ei pannud tähele, et midagi veel valjemaks läinud, kui ilma seadmeta.

AGA! Võibolla on asi selles, et Arai kiivriga sõitjad ei teagi, mis on tegelikult vaikne sõit :D

Lihtsalt üks mõte, et ehk see klamber, mille sa sinna sisse surusid, ei sobi väga hästi (tõmbab tuule kiivri voodri vahele sisuliselt). Komplektis peaks olema ka kahepoolse teibiga alus, mis hoiab ulmekõvasti kinni. See ei riku voodri helipidavust kiivri alumises servas. Edit: täpselt see, mida Urmas ütles. :bsmile:

Edu!




Mine “Sõidu- ja lisavarustus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist