Räägiks mootorratta navidest

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Mulle on kompaktsus oluline ja kasutan tillukest Garmini käsigepsu:
https://buy.garmin.com/en-US/US/on-the- ... 87774.html
Võtab signaali ka läbi lennukiseinte, käib akude pealt kuni paarkümmend tundi ja mahub ka püksitaskusse. Mingi väga tugev vastuvõtja on igatahes sees, sest leidis signaali ka seal, kus autogarmin ja tom-tom enam hakkama ei saanud.
Käib akude pealt kuni paarkümmend tundi ja sobib kasutamiseks ka autos, paadis või jalgrattal.
Ekraani suurus ei ole minu jaoks oluline, sest kui kasutan seda navina, siis vaatan ainult numbreid, et mitmesaja meetri pärast ära pöörama peaks.
No ja siis muidugi igasugune trackide salvestamine ja arvutis radade eeljoonistamine jms. on sellel masinal väga hea.



  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

kalju1
Postitusi: 456
Liitunud: 19 Aug 2009, 12:34
Tänatud: 14 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas kalju1 »

TT "kaitseks" niipalju, et Tallinna ümbruse metsateedel näitas ka sellised radu, kuhu Transalpiga muidu ei oleks julenudki keerata. Aga näitas, et tee on - ja oligi.

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7336
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

kalju1 kirjutas:

TT "kaitseks" niipalju, et Tallinna ümbruse metsateedel näitas ka sellised radu, kuhu Transalpiga muidu ei oleks julenudki keerata. Aga näitas, et tee on - ja oligi.

Kaaeagsete kaartidega näitavad mõlemad (Garmin, TomTom) ikka enam-vähem kõiki sõidetavaid teid. GPS-i kaardid tulevad üldse enam-vähjem kahest allikast: Navetq (Garmin) ja TeleAtlas (TomTom). Garmini kasuks räägib asjaolu, et Regio teeb sinna väga detailseid Eesti kaarte, kus olemas kõik suuremad ja ka väiksemad lehmarajad. Kui teeliiklusega rahulduda, siis peaks tulemus olema üsna sama sõltumata tootjast.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Macintosh kirjutas:
kalju1 kirjutas:

TT "kaitseks" niipalju, et Tallinna ümbruse metsateedel näitas ka sellised radu, kuhu Transalpiga muidu ei oleks julenudki keerata. Aga näitas, et tee on - ja oligi.

Kaaeagsete kaartidega näitavad mõlemad (Garmin, TomTom) ikka enam-vähem kõiki sõidetavaid teid. GPS-i kaardid tulevad üldse enam-vähjem kahest allikast: Navetq (Garmin) ja TeleAtlas (TomTom). Garmini kasuks räägib asjaolu, et Regio teeb sinna väga detailseid Eesti kaarte, kus olemas kõik suuremad ja ka väiksemad lehmarajad. Kui teeliiklusega rahulduda, siis peaks tulemus olema üsna sama sõltumata tootjast.

Pisut pahandaks selle "Regio teeb sinna väga detailseid eesti kaarte" kohapealt. Just sellepärast, et see Regio kaart on väga petlik.
Tihti ja tõesti päris tihti, ei suuda see vahet teha normaalsel kruusateel ja täiesti kadunud endise eesti vabariigi ajal selle kohapeal olnud karjarajal.
Samas - uhkustada võib küll, et kõik "triibud" on tõmmatud.
Tomtom on minu jaoks õigustanud ennast kui sellise agregaadina, et ka täiesti tehnikavõõrad inimesed saavad temaga hästi hakkama.
(loe: laenasin vahepeal vanematele pikema reisi jaoks).
Garminiga olen näinud aga ka täitsa proffessionaalseid tegelasi vahel hädas, sest seadistusvõimalused ja vajadused ajavad pea segamini.
Piipzu näidatud käsikas on ka siiski jälle selline "spetsialisti" tööriist. See agregaat ja tema sisemine interface ja ka kasutajakogemus jääb aga kõvasti alla sellest, mida pakuvad tänapäeval näiteks isegi telefonigepsud. Täiesti arusaamatu on minu jaoks eriti see, miks gps-i tootjad siiani ei suuda oma ekraani tihedust korralikuks teha. Kõik telefonid suudavad gepsu juhtida juba korralikult hea resolutsiooniga, kus teeääred ja ristmikud ei ole enam graanulitest koosnevad. Uuel nokial lausa HD navi ja minu meelest viimane Igo ka juba sellise tihedusega.
Lisaks veel see kasutusomapära - Mina olen alati kasutanud või soovinud püstipidi suunal gepsu - Sa näed rohkem ees tulevat teekonda. Mida sa seal laiupidi ikka vahtida tahad?
Millegipärast aga ei garmin ega tomtom seda eriti ei paku. (V.a. montana).

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!


nilsleven
Postitusi: 69
Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas nilsleven »

tundub, et vähemalt "paberil" on kangema otsa tsikligarminid kõige paremad:
kiirusekaamerad
out of the box veekindel ja kindasõbralik
bluetooth
telefoni juhtimine ekraanilt
meedia juhtimine ekraanilt
arvustuste videodest näib, et uued mudelid on päris kiired ja reageerivad puutele okeilt

meedia juhtimine on minu jaoks muide ka päris oluline, sest taskuhäälingut või audioraamatut kuulates pole igav ning kannatab sõita sellise kiirusega, et ei saa trahvi. just võeti load kuuks ajaks ära, 50 alas 105ga kaamerasse... kiirteel, 200m enne linna lõpu tähist... trahvi sai õnneks vaid 75, max on 5000 ja load 2 aastaks ära.

telefoni juhtimine samamoodi. jube kepp on selleks, et helistada a la "tule välja, olen 5 min pärast kohal", seisma jääda, kindad ära kiskuda, telefon taskust välja koukida jne.

aga eks 600 rutsi teeb tõesti veidi mõtlikuks. imelugu, et ajal mil hulka keerukamad nutitelefonid on kvaliteettootjatelt 300 eest saadaval, suudab garmin sellist hinda küsida.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

nilsleven kirjutas:

tundub, et vähemalt "paberil" on kangema otsa tsikligarminid kõige paremad:
kiirusekaamerad
out of the box veekindel ja kindasõbralik
bluetooth
telefoni juhtimine ekraanilt
meedia juhtimine ekraanilt
arvustuste videodest näib, et uued mudelid on päris kiired ja reageerivad puutele okeilt

meedia juhtimine on minu jaoks muide ka päris oluline, sest taskuhäälingut või audioraamatut kuulates pole igav ning kannatab sõita sellise kiirusega, et ei saa trahvi. just võeti load kuuks ajaks ära, 50 alas 105ga kaamerasse... kiirteel, 200m enne linna lõpu tähist... trahvi sai õnneks vaid 75, max on 5000 ja load 2 aastaks ära.

telefoni juhtimine samamoodi. jube kepp on selleks, et helistada a la "tule välja, olen 5 min pärast kohal", seisma jääda, kindad ära kiskuda, telefon taskust välja koukida jne.

aga eks 600 rutsi teeb tõesti veidi mõtlikuks. imelugu, et ajal mil hulka keerukamad nutitelefonid on kvaliteettootjatelt 300 eest saadaval, suudab garmin sellist hinda küsida.

299 eest on tsiklile nii tomtom,kui garmin juba pikamat aega seal saadaval,tegelikult olid vahepeal veel odavamad,mingi kampaania ajal.
https://www.louis.de/en/produktkategori ... gation/650

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

swaan
Postitusi: 30
Liitunud: 29 Aug 2010, 20:09
Tsikkel: pole :(

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas swaan »

Reisimiseks Zümole vastast pole. Orienteerumiseks ja offroadiks võib GPSMAPi ka kaaluda (vanasti oli nii et Nüvid/Zümod ei suutnud topo kaarte piisavalt sujuvalt näidata). Garmin on minu teada ainuke kuhu saad peale loopida mis tahes kaarte: Navteq, OSM, Google, kõikvõimalikud kohalikud pakkujad (meil Eomap ja Regio). Mis hinda puutub olen ka palju mõelnud. Odav ta ei ole aga väga robustne riistapuu millega julgeb ka jõge ületada. Väga tulevikukindel investeering minu arvates. Nutikas on ka tore ja jäägu varuks sest: ei kannata padukat ega vibratsiooni (eriti usb pesa), kindaga ei kasuta, gps signaal üldjuhul kehvem. Muidugi on spets välinutikad aga need samasugused telliskivid nagu Zümod ja hind ka sinnapoole.

Tomtom oli tore kunagi aga kaardid on ajast ja arust. Kaua ülemiste ristmiku uuendamisega läks, teab keegi? Suvel veel polnud.

Kasutaja avatar

Pinchu
Postitusi: 372
Liitunud: 01 Veebr 2005, 18:18
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Pinchu »

http://pant24.ee/ saidilt sain mina endale palju soodsamalt tutika pakis Zümo.
Kui järgi käisin, siis müüja/omanik rääkis, et sama tüüp, kes selle minu oma sinna tõi, pidavat sinna karbis uusi navisid üsna tihti tooma. Nii et tasub kohal silma peal hoida.

... hetkel rattatu ...

swaan
Postitusi: 30
Liitunud: 29 Aug 2010, 20:09
Tsikkel: pole :(

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas swaan »

Snowhite kirjutas:

Pisut pahandaks selle "Regio teeb sinna väga detailseid eesti kaarte" kohapealt. Just sellepärast, et see Regio kaart on väga petlik.
Tihti ja tõesti päris tihti, ei suuda see vahet teha normaalsel kruusateel ja täiesti kadunud endise eesti vabariigi ajal selle kohapeal olnud karjarajal.
Samas - uhkustada võib küll, et kõik "triibud" on tõmmatud.

Ei ole ükski kaarditootja agar teid kustutama. OSMis vähemalt märgistatakse erateid ja takistusi. Waze ka ajakohane. Tihti juhtub seda et teel on aed ees. Lätis oli Regio ja Navteq mõlemad päri, et parim viis sihtpunkti on mööda kruusateed, mida minu silmad seletasid kui 30a vanust metsa, millele eelnes võsa kus iga tsikkel jalatagi seisab.


Tonis_T
Postitusi: 147
Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
Tsikkel: GSF1250SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Tonis_T »

Nüüd on hiinakatel ka 5tollise ekraaniga navi olemas
https://www.chinavasion.com/china/whole ... Navigator/


nilsleven
Postitusi: 69
Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas nilsleven »

nilsleven kirjutas:

1) Kas Garmin zumo või TomTom Rider?

2) Miks?

Tänud kõigi soovituste ja mõtete eest.

Võtsin lõpuks Amazon.co.uk-st Zumo 390LM. Peaks kolmap kohal olema trackingu järgi.

Kui GoPro'l pilt ette tuleb, aku kohe tühjaks ei saa, soft kinni ei jookse jne, siis äkki teen ka väikse videoreview :)


henrij
Postitusi: 167
Liitunud: 09 Mär 2011, 12:46
Tänanud: 1 kord

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas henrij »

nilsleven kirjutas:
nilsleven kirjutas:

1) Kas Garmin zumo või TomTom Rider?

2) Miks?

Tänud kõigi soovituste ja mõtete eest.

Võtsin lõpuks Amazon.co.uk-st Zumo 390LM. Peaks kolmap kohal olema trackingu järgi.

Kui GoPro'l pilt ette tuleb, aku kohe tühjaks ei saa, soft kinni ei jookse jne, siis äkki teen ka väikse videoreview :)

Said kätte? Ootaks ülevaadet. Plaan omalgi soetada


nilsleven
Postitusi: 69
Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas nilsleven »

henrij kirjutas:
nilsleven kirjutas:
nilsleven kirjutas:

1) Kas Garmin zumo või TomTom Rider?
2) Miks?

Tänud kõigi soovituste ja mõtete eest.
Võtsin lõpuks Amazon.co.uk-st Zumo 390LM. Peaks kolmap kohal olema trackingu järgi.
Kui GoPro'l pilt ette tuleb, aku kohe tühjaks ei saa, soft kinni ei jookse jne, siis äkki teen ka väikse videoreview :)

Said kätte? Ootaks ülevaadet. Plaan omalgi soetada

Sain kätte ja kruvisin külge. Kahjuks seoses eksamiperioodiga ei ole võimalik hetkel pikka ülevaadet teha, aga põhilised mõtted on allpool.

PAIGALDUS
Kaasas on lenksu paigalduskomplekt firmalt RAM, mis on üks kvaliteetsemaid tegijaid. Kui jätta kõrvale, kas lenks on parim koht gepsu kinnitamiseks, siis igatahes kinnitub ta sinna jäigalt ja kindlalt, ilma vähimagi vibrata. Gepsu kinnitus kinnitusalusele tundub tavakasutuseks üsna soliidne, samas maastikule ronimiseks ma võtaks pigem Touratechi vms komplekti - tundub, et oksad või kukkumised võivad gepsu sealt aluselt ikkagi lahti kopsata. Toitekaabel on pikk ning ulatub ka sadula alla. Mina ühendasin tulekorpuse sisse spets ACC2 ühendusporti.

ERGONOOMIKA
Ekraani heledus on piisav, ka täispäiksepaistes on näidud loetavad. Probleemiks on aga see, et kombinatsioon kehvast resolutsioonist, üsna väiksest ekraanist ja suurtest nuppudest ekraanil tähendab seda, et ülevaade trassist on hindele 3-. Kui 120-130-ga bahn'i lasta, siis on väljasõitude rägastikus orienteerumine selle pildi järgi üsna kehvapoolne. Võib-olla oleks pidanud suurema 590 mudeli võtma - mis on aga põmst poole kallim.

Kindasõbralikkuse huvides on kasutusel mingi oma totakas klaviatuurisüsteem, kus pead alguses valima, mis vahemikust sa tähte soovid, ning siis sealt vahemikust tähe. Paras nikerdamine.

Suurus on suhteliselt piinarikas. Ma ei tea, miks ta nii õudne kobakas peab olema - paks ja raske. St ikka võtad ju taskusse kaasa, kui ratta ära pargid. Vot seda on ikka terve taskutäis.

NAVIGATSIOON
Kasutajaliides on mõnusalt kiire, st saad kiirelt aadressi sisse ning minekit. Ümberarvutused on ka kiired, st kui paned mööda õigest kohast, siis mõne sekundiga mõtleb uue trajektoori välja. Poolelijäänud route'i jätkab peale taas sisselülitamist samuti praktiliselt momentaalselt (nt bensupeatuste ajal tore omadus).

Mulle üldiselt väga meeldib Garmini navi loogika - kui otsustad teistkaudu minna, siis ta lõpetab suht varsti sulle eelmise route'i pealesurumist ("Make a u-turn when possible") vaid juhatab su sealtkaudu, kust sa minna tahad.

Kiirusekaamerad, custom POI-d jne on olemas. Ma ei ole suurem maastikuhunt, nii et topo kaartide jne kohta ei oska kommenteerida.

MUU FUNKTSIONAALSUS
Mul on asjandus bluetoothi pidi Sena SMH 10 küljes ning juhendamine tuleb kenasti kiivrisse.

Nüüd aga teine suurim ja olulisim vahe 590-ga. 590 loogikast saan juhendi järgi aru nii, et kiiver ja telefon lähevad mõlemad gepsu külge, mille tulemusena saad gepsust nii telefonis olevat muusikat (Spotify vms) juhtida kui kõnesid teha ja neile vastata. 390-ga käib asi nii, et telefon ja geps on mõlemad kiivri küljes ning geps lihtsalt karjub telefonile vahele, kui on uusi ännauntsmente. Kõnesid võtta ja muusikat juhtida ei saa. Pühapäevasõitja jaoks pole see kõik oluline, aga mina liiklen igapäevaselt tsikliga (juba jaanuarikuus on 2000 kella peal). Ikka on vaja kellelegi helistada a la "jään veits hiljaks". Kui 590-ga piisaks seisma jäämisest ja kindaga gepsul kõne alustamisest, siis 390-ga jään seisma, kisun kindad käest, telefon taskust välja jne. Not nice.

JÄRELDUS
Selle raha eest tundub olevat parim saadaolev seade. Kui telefoni- ja meedia integratsioon on olulisemad argumendid kui 200-300 lisaeurot, tuleks kaaluda Zumo 590 mudelit.

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 970
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas KIBU »

tere
navi soetamise plaan tekkis kuna telefonist ei paista ka pilvise ilmaga eriti midagi. tundub et zümo 590LM on kõige mõistlikum lähtudes ideest "üks kord osta on odavam". tooteinfos öeldud et mõeldud koos töötama õuna telefoniga mida saab siis zümo ekraanilt juhtida. õunameestel lihtne ja mõnus. Öeldud on ka et ühildub mõningate Android seadmetega.
kas keegi on proovinud 590- i koos Androidiga ja oskab kommenteerida.

5248653
Kasutaja avatar

reinz
Postitusi: 644
Liitunud: 29 Mär 2007, 17:48
Tsikkel: Kawasaki ER-6N
Asukoht: Espoo/Saaremaa

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas reinz »

KIBU kirjutas:

tere
navi soetamise plaan tekkis kuna telefonist ei paista ka pilvise ilmaga eriti midagi. tundub et zümo 590LM on kõige mõistlikum lähtudes ideest "üks kord osta on odavam". tooteinfos öeldud et mõeldud koos töötama õuna telefoniga mida saab siis zümo ekraanilt juhtida. õunameestel lihtne ja mõnus. Öeldud on ka et ühildub mõningate Android seadmetega.
kas keegi on proovinud 590- i koos Androidiga ja oskab kommenteerida.

Tomtom-l tuli just välja uus versioon riderist, vb tasub seda ka uurida. Positiivse kylje pealt saab navigeerida ka pikisuunas mis vanemal generatsioonil veel puudus.
https://www.louis.de/en/artikel/tomtom- ... t=70886857

Pilt
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7336
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

reinz kirjutas:

Tomtom-l tuli just välja uus versioon riderist, vb tasub seda ka uurida. Positiivse kylje pealt saab navigeerida ka pikisuunas mis vanemal generatsioonil veel puudus.
https://www.louis.de/en/artikel/tomtom- ... t=70886857

Võimalused enam-vähem samad aga Tom Tom hind pisut soodsam ja tehnoloogia moodsam. Ja muidugi on püstiasend omamoodi äge (kasulik).
Kui offroad on teema, siis millegipärast TomTom ei paku sellist võimalust (vähemalt mina ei suuda välja lugeda, et oleks).
http://www.tomtom.com/en_gb/drive/motorcycle/index.html

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Macintosh kirjutas:
reinz kirjutas:

Tomtom-l tuli just välja uus versioon riderist, vb tasub seda ka uurida. Positiivse kylje pealt saab navigeerida ka pikisuunas mis vanemal generatsioonil veel puudus.
https://www.louis.de/en/artikel/tomtom- ... t=70886857

Võimalused enam-vähem samad aga Tom Tom hind pisut soodsam ja tehnoloogia moodsam. Ja muidugi on püstiasend omamoodi äge (kasulik).
Kui offroad on teema, siis millegipärast TomTom ei paku sellist võimalust (vähemalt mina ei suuda välja lugeda, et oleks).
http://www.tomtom.com/en_gb/drive/motorcycle/index.html

Mulle ka Tom-Tom meeldis kuniks oli vaja rada salvestada ja teelt välja keerata. Mingite modidega sai isegi Tom-Tomi neid asju tegema aga see ei olnud ikka päris see.
Ning need modid ei käinud ajaga kaasas, seega vaevalt, et uuele tom-tomile saab.
Aga kui teelt välja pole vaja keerata, siis ma ei oskagi välja tuua erinevusi garmini ja tomtomi vahel.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

T-Bone
Postitusi: 301
Liitunud: 15 Sept 2008, 19:18
Tsikkel: Midnight Star 1900 Stratoliner
Asukoht: Harku - Halliste

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas T-Bone »

kasutan Garmini zümo 590LMi ja väga rahul...muideks ka sellel püstiasend täisa olemas ning lisaks omadele ka kõikvõimalikud topo jm kaardid...no ei ole siiani ükski dum-dum vastu saanud :-)

T-Bone
SREU Nr. 0288
Pilt
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 970
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas KIBU »

kindlasti on 590 zümo hea võrreldagu ükskõik millise motonaviga, selles polegi küsimust. minu jaoks endiselt õhus küsimus kuidas ta android telefoniga kokku sobib. kas saab androidiga ühildades telefoni zümo ekraanilt juhtida. näiteks kas saab hakkama kontaktidest vajaliku otsimisega ja kõne alustamisega. muusikat saab kuulata otse navist kuid ka telefonist olevat muusikakuulamis tarka võiks saada navi ekraanilt juhtida. ühesõnaga kas telefoni saab taskusse jätta?

5248653

henrij
Postitusi: 167
Liitunud: 09 Mär 2011, 12:46
Tänanud: 1 kord

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas henrij »

KIBU kirjutas:

kindlasti on 590 zümo hea võrreldagu ükskõik millise motonaviga, selles polegi küsimust. minu jaoks endiselt õhus küsimus kuidas ta android telefoniga kokku sobib. kas saab androidiga ühildades telefoni zümo ekraanilt juhtida. näiteks kas saab hakkama kontaktidest vajaliku otsimisega ja kõne alustamisega. muusikat saab kuulata otse navist kuid ka telefonist olevat muusikakuulamis tarka võiks saada navi ekraanilt juhtida. ühesõnaga kas telefoni saab taskusse jätta?

Omal zümo 390. Hetkel olen ülirahul kuna telefon (android) ja navi toimetavad omavahel ideaalselt. Pääseb telefoni kontaktides, saab vaadata vastamata kõnesid jne jne ainult muusika juhtimist ta vist ei toeta, samas ei tunne nagu puudust ka.

Kasutaja avatar

T-Bone
Postitusi: 301
Liitunud: 15 Sept 2008, 19:18
Tsikkel: Midnight Star 1900 Stratoliner
Asukoht: Harku - Halliste

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas T-Bone »

KIBU kirjutas:

kindlasti on 590 zümo hea võrreldagu ükskõik millise motonaviga, selles polegi küsimust. minu jaoks endiselt õhus küsimus kuidas ta android telefoniga kokku sobib. kas saab androidiga ühildades telefoni zümo ekraanilt juhtida. näiteks kas saab hakkama kontaktidest vajaliku otsimisega ja kõne alustamisega. muusikat saab kuulata otse navist kuid ka telefonist olevat muusikakuulamis tarka võiks saada navi ekraanilt juhtida. ühesõnaga kas telefoni saab taskusse jätta?

sorry, see jäi ennist kribamata jah :wack: sobib, töötab, juhib...kasutan jätkuvalt androidikat ning telefon reeglina ise küljekohvris laadija otsas...telefoni kaudu saab ekraanile ka ilmateate ja muud põnevat. :bsmile:

T-Bone
SREU Nr. 0288
Pilt
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 970
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas KIBU »

terv
Garmin Express väidab mulle praegu et Zümo590 software update võtab aega 34 tundi! enne seda ütles umbes 50 korda kohe alguses et on tekkinud viga! võib seda normaalseks pidada ja jätan arvutitaha tiksuma kuigi miskit justkui ei toimu või pigem aparaat näppu ja poodi tagasi?
uuesti proovides kahanes uuendamise aeg küll kolmele tunnile kuid installima ei hakka. teatab et tekkis viga uuenduste installimisel. :x

5248653
Kasutaja avatar

T-Bone
Postitusi: 301
Liitunud: 15 Sept 2008, 19:18
Tsikkel: Midnight Star 1900 Stratoliner
Asukoht: Harku - Halliste

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas T-Bone »

KIBU kirjutas:

terv
Garmin Express väidab mulle praegu et Zümo590 software update võtab aega 34 tundi! enne seda ütles umbes 50 korda kohe alguses et on tekkinud viga! võib seda normaalseks pidada ja jätan arvutitaha tiksuma kuigi miskit justkui ei toimu või pigem aparaat näppu ja poodi tagasi?
uuesti proovides kahanes uuendamise aeg küll kolmele tunnile kuid installima ei hakka. teatab et tekkis viga uuenduste installimisel. :x

kasuta pigem basecampi...veidi harjutamist ja voila :-)...ja kasuta kindlasti õiget juhet!

T-Bone
SREU Nr. 0288
Pilt
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 970
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas KIBU »

tere
basecamp väitis et uusim soft peal. ühenduse sai nii telefoni kui ka intercomiga kuid aparaat korralikult ei fungand. telefoniga suhtlus puudulik, näiteks kontakte ei kuvand. kõnede ja ka muusika kuulamise ajal heli kvaliteet vilets. sahisev ja katkendlik. keset toimingut, nii telefonikõne kui ka muusika kuulamise ajal lülitas navi end unele kuigi seadetes oli see keelatud ja kaotas sinihambaühenduse. niimoodi kaks korda kuni telefoniga enam ühendust ei saanudki. mõlemalt poolt proovides. intercomiga uuesti paaritades sai ühenduse. kuna isu sai otsa, läksin poodi tagasi. seal saadi soft üle laetud ja peaaegu kõik hakkas tööle. ka telefoniga sai ühenduse peale mobla restarti. ainuke mis ei toimind oli muusika mängimine navi mälust. prooviti teha eraldi kataloog ja paigutati mälukaardile aga ei miskit. telefoni mälust mängib a navi enda mälust ei pakkunudki enam. kogu see kupatus võttis koos teiste klientide teenindusega mitu tundi, mis minule tähendas poes passimist lootuses et kohe saab korda. lõpuks öeldi et mine oota mujal et siin läheb veel aega kuna ei tea mis viga on. väite peale et see aparaat on järelikult vigane vastati et ei ole kuna kõik muu ju töötab :D uut aparaati ei antud kuna enne olla vaja teada saada mis viga on (et äkki ikka ei olegi miskit viga).
kuna ilm sõitma ei kutsu siis olin nõus paar päeva ootama (nende kõnet). praegu on siiralt hea meel et paljukiidetud ja ligi 600 eurist seadet kuskilt netipoest ei ostnud ja ehk mõtleb mõni teine kes plaanis just tellida seda lugedes oma plaani ringi.
PS võrreldes suvalise odavamaotsa nutifööniga on see "kõige ägedam" motonavi ikka loll nagu lauajalg.

5248653
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 970
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas KIBU »

tere
tänaseks on kõik probleemid lahendatud. kusjuures tõesti selgus, et aparaadil ei olnudki miskit viga ja muusikat ei saadud sisemälust mängima puhtalt tänu lollile juhusele. vahest jääb vaadatav asi nina kohale ja lihtsalt ei paista kuigi on otse silmade ees.
navi+telefon+ intercom toimetavad tõesti hästi ja sellega olen väga rahul.
mõned asjad mis häirivad: hääljuhised! kas tõesti ei saa neid välja lülitada? ikoonide asukohta ja järjekorda ei saa muuta. ei saa eelistatumaid ettepoole tõsta näiteks. piltide ja videote vaatamist ei võimalda.? aparaadil on 16G sisemälu aga milleks seda kasutada? mp3 ja mõned kaardid? lisaks sama palju ruumi mälukaardil. kuidas seda kasutada saaks?

5248653
Kasutaja avatar

Unt
Postitusi: 72
Liitunud: 18 Juul 2006, 18:29
Tsikkel: HD
Asukoht: Tallinn, Vantaa

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Unt »

Hääljuhised saab välja lülitada.

oh aegu ammuseid!
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 970
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas KIBU »

Unt kirjutas:

Hääljuhised saab välja lülitada.

ok.aga kuidas?

5248653

Pezzi
Postitusi: 278
Liitunud: 18 Mai 2008, 20:46
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Pezzi »

Kas keegi vana Zumo 550 kohta oskab nõu anda? Kuidas ainult küla nime ilma täpse aadressita sihtkohaks seada? Mul autoraadios on mingi Boschi päritolu säästunavi ja see lepib küll ainult küla nimega, juhatab ilusti küla keskele kiriku kõrvale, aga Zumo 550 tahab täpset ja täielikku aadressi. Kuidas sellest mööda saaks? Ja hiljuti Horvaatias sõites ei näidanud neid kohanimesid, kus mingi kohalik spetsiifiline täht sees oli. Kui koht oli Tučepi, siis näitas stiilis "T..." või asendas selle č mingi arusaamatu läbuga. Kaart on uus - kas viga võib olla selles, et vana aparaadi jaoks liiga uus? Kasutan seda navi nii vähe, et uut ostma hakata praegu ei raatsi. Sõidan teedel, metsas ei mütta.


Bastard
Postitusi: 759
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: TDM900
Asukoht: est
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Bastard »

Tee softi update ära, kui tegemata on. Võimalik, et on juba parandatud viga.
Ülejäänud meetodid on juba keerulisemad :D

Kasutaja avatar

Antskala
Postitusi: 54
Liitunud: 06 Sept 2004, 09:51
Tsikkel: 790AdvR
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Antskala »

Pezzi kirjutas:

Kas keegi vana Zumo 550 kohta oskab nõu anda? Kuidas ainult küla nime ilma täpse aadressita sihtkohaks seada? Mul autoraadios on mingi Boschi päritolu säästunavi ja see lepib küll ainult küla nimega, juhatab ilusti küla keskele kiriku kõrvale, aga Zumo 550 tahab täpset ja täielikku aadressi. Kuidas sellest mööda saaks? Ja hiljuti Horvaatias sõites ei näidanud neid kohanimesid, kus mingi kohalik spetsiifiline täht sees oli. Kui koht oli Tučepi, siis näitas stiilis "T..." või asendas selle č mingi arusaamatu läbuga. Kaart on uus - kas viga võib olla selles, et vana aparaadi jaoks liiga uus? Kasutan seda navi nii vähe, et uut ostma hakata praegu ei raatsi. Sõidan teedel, metsas ei mütta.

Ilma aadressita saad küla otsida linnade alt.
Zumo 550 ei oska näidata "unicode" kodeeringus kaartide nimesid korralikult. Kui ma õigesti aru olen saanud, siis kaardid tähistusega NT sobivad 550-le ja tähistusega NTU ei sobi. Samuti ei näita Zumo 550 kirillitsas kaarte. Zumo 660-l seda probleemi enam pole.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”