2. leht 2-st

Re: Lenksuamort / steering damper - arutelu

Postitatud: 16 Okt 2014, 22:53
Postitas KIBU
franz125 kirjutas:
Ilgekepp kirjutas:
rait008 kirjutas:

GSXR1000 K7 2007.a. - originaalis on peal elektriline lenksuamort.
Lenks on aga ülikerge ja nagu "ülevõimendatud" - kahtlustan et amort oma elu ära elanud ja ei toimi.
Väikestel kiirustel pöörates tahab lenks ise lõppu välja ennast keerata ja peab tugevasti vastu hoidma - ebameeldiv.
Internetiavarustes erilisi vastuseid ei leidnud, on pakutud et originaalis seal vähe õli / õli on ülivedel.
Peaks alustama õlivahetusest? Millist õli / mis viskoosusega peaks kasutama? Muid mõtteid?

see töötab vastavalt kiirustele naljatilgad!!!!

See on nii jah, ja enamus selle ratta omanikke on selle välja vahetanud sest ta hakkab tööle liiga suurte kiiruste juures(tava liikluse juures)ehk siis jääb kasutamata.

tere
kui lenks tahab justkui ise lõpuni keerata, on midagi valesti. enamasti lihtsalt V kujuliseks sõidetud või ka vales mõõdus esirehv. tsikli nina allaviimine amortidest(traaversitest) halvendab samuti asja kuna esirattale langeb suurem koormus. ehk et tee ratas korda kõigepealt.
Rooliamort ei ole mõeldudki tavasituatsioonides, nagu seda on väikestel kiirustel pööramine, midagi tegema. pigem suurematel kiirustel esiotsa enamvähem paigal hoidma et lappamine ei süveneks kuniks juht reageerida jõuab. tavakasutuses on rooliamort ainult sõiduvigade lappimiseks ja "igaks juhuks" ning peaks olema just võimalikult pehme. sporti tehes on natuke keerulisem.
seda,kas amort töötab, proovi käte vahel amordi pulka e kolbi edasi tagasi liigutades. tühimikke ja hakkimist ei tohi olla. kui ei ole vaid on ühtlane vastusurve on asi ok.
PS kui originaal siiski ei lõlba enam on mul riiulis öhlinsi ägedama sisuga värskelt hooldatud võidusõidu amort. :wink:


Re: Lenksuamort / steering damper - arutelu

Postitatud: 19 Juun 2016, 19:21
Postitas rusl4n

Tervist!

Kuna leidsin olemasoleva teema, ei hakanud uut püstitama.

Rattaks BMW R 1200 R, 2008 aasta isend ning probleemiks rooliamort, mis omadega läbi. Küsisin hinnapakkumist rooliamordile BMW esindusest (287€ + km). Vaatasin siia juurde võrdluseks Öhlinsi reguleeritavat amorti, mis jääb samasse hinnaklassi. Ehk siis, siit ka küsimus targematele/kogenumatele - BMW originaal või Öhlins?

On kellelgi kogemust, oskab öelda plussid/miinused? Eelkõige huvitab mind töökindlus ja funktsionaalsus, kuna plaanis ratas pikemaks ajaks enda kasutada jätta, siis tegemist investeeringuga tulevikku.


Re: Lenksuamort / steering damper - arutelu

Postitatud: 20 Juun 2016, 08:38
Postitas allan777

Kui on valida mingi muu tootja ja Öhlinsi vahel, vali alati Öhlins (kui hind ei ole argument vms). Töökindel, lihtsalt hooldatav ja ka igati muudpidi parim valik.


Re: Lenksuamort / steering damper - arutelu

Postitatud: 20 Juun 2016, 09:50
Postitas puna

https://picasaweb.google.com/1067069026 ... 2368601794
selline pakkuda kui huvi olemas
200.-


Re: Lenksuamort / steering damper - arutelu

Postitatud: 28 Juul 2016, 19:59
Postitas kenwood1

Kui nüüd vaadata sellist saadet nagu "Twist the wrist" siis seal seletatakse väga ilusti lahti kuidas käituda kui laperdama hakkab esiots...jäigad käed kannavad igasuguse vingerdamise keresse edasi ja väidetavalt siis on pahandus hullem...kui uskuda mida rinka spetsid seal seletavad siis tuleb käed lõdvad hoida ja lasta siklil oma vingerdamine ära vingerdada ning kogulugu...endal paraku pole veel probleemi tekkinud oma bandit 1200ga...peal laiem lenks kh muidugi.
Youtubest saab antud saadet vaadata ja seal näidatakse kuidas päästa sõit kui tagarattal sõittes esiratas maad puutub ka täiesti välja keeratuna ;)
igaljuhul kogu saate jooksul rõhutati et ratta seljas võimalikult lõdva-liikuv olla...eriti ülakeha!
kes ei usu vaadatke ise

ise siiani harjutanud end sõitma just nende avaldatud tehnikaga ja siiani on turvaline ja kontrollitud tunne ratta seljas....ka siis kui esiratas 140 pealt maad puudutab :) rehvid loomulikult korralikud ja isiklikult eelistan pehme seguga rehve meie suht jahedasse kliimasse :)


Re: Lenksuamort / steering damper - arutelu

Postitatud: 29 Juul 2016, 08:46
Postitas TarvoE
allan777 kirjutas:

Kui on valida mingi muu tootja ja Öhlinsi vahel, vali alati Öhlins (kui hind ei ole argument vms). Töökindel, lihtsalt hooldatav ja ka igati muudpidi parim valik.

Endal ratta peal WP oma ja töötab ka täitsa kenasti.