SHOEI Hornet DS kasutajakogemus
Hei,
Algaja küsimused kasutajakogemuse kohta eelkõige SHOEI Hornet DS kiivri omanikele.
Probleem millele lahendust otsin ja millega praegune SHOEI QWEST kiiver head lahendust ei paku:
P1. Õhtuti idast -> läände suunal ehk loojuva päikese poole sõites päikesesirmi/kiivrinoka vajadus. Piin on sõita pikemaid otsi loojuvasse päikesesse vaadates. Seda ka päikeseprillidega/toonitud visiiriga. Õhtune töölt->koju teekond jääb loojuvasse päikesesse.
P2. Aeg-ajalt grupis kuival ja tolmusel kruusal sõites tolm silmas ja kiivris. Hiljem visiir ja nägemisprillid nii seest, kui väljast tolmused. Soojal suvepäeval pigem sõidaks lahtise visiiriga/ilma visiirita. Tolmu silma sattumise vältimiseks kasutaks eraldi "krossiprille" nägemisprillide peal (näiteks OAKLEY Proven OTG).
Sõitmist 85% asfalt, 15% kruus. Sh. pikad matkapäevad "transiiti" maantekiirustel.
Võimalik kompromisslahendus võiks olla Dual-Sport (DS) kiiver, kuid puudub varasem kasutajakogemus.
Yamaha keskuses Shoei Hornet DS demo kiivrit ei ole, et enne ostmist saaks oma rattaga sõidu ajal kiivrit proovida. Müüjal endal Dual-Sport kiivri kasutamise kogemus puudus.
Küsimused Dual-Sport kiivri kasutajatele:
K1. Kas SHOEI Hornet DS kiivri nokast võiks olla kasu päikese varjamiseks? Või on ta ikkagi niivõrd lühike, et suurt abi tast reaalselt ei ole?
K1.1 Kas nokaga Hornet DS'iga sõitmine maanteekiirustel on oluliselt ebamugavam (müra, turbulents) võrreldes nö. "tavalise ümara ilma nokata kinnise" kiivriga?
K1.2 Juhul kui mootorratta tuuleklaasi kõrgus on parasjagu täpselt sellisel kõrgusel, et tuul juhitakse silmade kõrgusele vastu kiivrit (Hornet DS puhul otse noka alla) siis kas võib eeldada oluliselt määral häirivat turbulentsi? Turundajad räägivad, et uus Hornet ADV on selles osas oluliselt stabiilsem/parem.
K2. Kas Hornet DS kiivri puhul vihmasajus immitseb vett sisse? Ei paistnud olevat visiirilukustussüsteemi nagu QWEST'il või uuel Hornet ADV'l, kus on võimalik lukustussüsteemiga visiir tõmmata kõvemini vastu tihendeid.
K3. Kas mingil põhjusel võib juhtuda, et Oakley Proven OTG prillid ei pruugi kokku sobida Shoei Hornet DS kiivriga? Puudub varasem krossiprillide ja kiivri kasutamise kogemus. Küll aga on räägitud, et prille ja kiivrit peaks koos proovima, kas nad omavahel sobituvad/sobivad.
Kuna hiljuti tuli välja uuem Dual-Sport mudel Shoei Hornet ADV (Louis'is 519.- eur), siis hetkel vanema kiivrimudeli Hornet DS hinnad natukene taskukohasemaks kukkunud (FC-Motos enne 479.-, nüüd 279.- eur). Sellest ka natukene suurem huvi Dual-Sport kiivri soetamise vastu.