SHOEI Hornet DS kasutajakogemus

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
oojamaa
Postitusi: 108
Liitunud: 10 Sept 2012, 22:53
Tsikkel: Honda Varadero XL1000V '07
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 19 korda
Kontakt:

SHOEI Hornet DS kasutajakogemus

Lugemata postitus #1 Postitas oojamaa » 14 Juul 2015, 14:34

Hei,

Algaja küsimused kasutajakogemuse kohta eelkõige SHOEI Hornet DS kiivri omanikele.

Probleem millele lahendust otsin ja millega praegune SHOEI QWEST kiiver head lahendust ei paku:
    P1. Õhtuti idast -> läände suunal ehk loojuva päikese poole sõites päikesesirmi/kiivrinoka vajadus. Piin on sõita pikemaid otsi loojuvasse päikesesse vaadates. Seda ka päikeseprillidega/toonitud visiiriga. Õhtune töölt->koju teekond jääb loojuvasse päikesesse.
    P2. Aeg-ajalt grupis kuival ja tolmusel kruusal sõites tolm silmas ja kiivris. Hiljem visiir ja nägemisprillid nii seest, kui väljast tolmused. Soojal suvepäeval pigem sõidaks lahtise visiiriga/ilma visiirita. Tolmu silma sattumise vältimiseks kasutaks eraldi "krossiprille" nägemisprillide peal (näiteks OAKLEY Proven OTG).
Sõitmist 85% asfalt, 15% kruus. Sh. pikad matkapäevad "transiiti" maantekiirustel.

Võimalik kompromisslahendus võiks olla Dual-Sport (DS) kiiver, kuid puudub varasem kasutajakogemus.
Yamaha keskuses Shoei Hornet DS demo kiivrit ei ole, et enne ostmist saaks oma rattaga sõidu ajal kiivrit proovida. Müüjal endal Dual-Sport kiivri kasutamise kogemus puudus.

Küsimused Dual-Sport kiivri kasutajatele:
    K1. Kas SHOEI Hornet DS kiivri nokast võiks olla kasu päikese varjamiseks? Või on ta ikkagi niivõrd lühike, et suurt abi tast reaalselt ei ole?
    K1.1 Kas nokaga Hornet DS'iga sõitmine maanteekiirustel on oluliselt ebamugavam (müra, turbulents) võrreldes nö. "tavalise ümara ilma nokata kinnise" kiivriga?
    K1.2 Juhul kui mootorratta tuuleklaasi kõrgus on parasjagu täpselt sellisel kõrgusel, et tuul juhitakse silmade kõrgusele vastu kiivrit (Hornet DS puhul otse noka alla) siis kas võib eeldada oluliselt määral häirivat turbulentsi? Turundajad räägivad, et uus Hornet ADV on selles osas oluliselt stabiilsem/parem.
    K2. Kas Hornet DS kiivri puhul vihmasajus immitseb vett sisse? Ei paistnud olevat visiirilukustussüsteemi nagu QWEST'il või uuel Hornet ADV'l, kus on võimalik lukustussüsteemiga visiir tõmmata kõvemini vastu tihendeid.
    K3. Kas mingil põhjusel võib juhtuda, et Oakley Proven OTG prillid ei pruugi kokku sobida Shoei Hornet DS kiivriga? Puudub varasem krossiprillide ja kiivri kasutamise kogemus. Küll aga on räägitud, et prille ja kiivrit peaks koos proovima, kas nad omavahel sobituvad/sobivad.

Kuna hiljuti tuli välja uuem Dual-Sport mudel Shoei Hornet ADV (Louis'is 519.- eur), siis hetkel vanema kiivrimudeli Hornet DS hinnad natukene taskukohasemaks kukkunud (FC-Motos enne 479.-, nüüd 279.- eur). Sellest ka natukene suurem huvi Dual-Sport kiivri soetamise vastu.


Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 455
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 17 korda
Kontakt:

Re: SHOEI Hornet DS kasutajakogemus

Lugemata postitus #2 Postitas randel » 14 Juul 2015, 15:37

Mul küll Shoei Hornet DS-i otsene söidukogemus puudub, kuid poes seda pähe proovides ja teiste kasutajate arvustusi lugedes ei ole Hornet DSi nokk suurem asi, liiga lühike ja ei varja eriti midagi. Uus Hornet ADV on selles osas parem.
Olen ise suur nokaga nn.dual-sport kiivrite austaja ja senine kogemus on Airoh S4, Uvex Enduro ja Held Alcatariga. Hetkel ootan, et fc-moto mulle Nexx X.D1 ära tooks.
Mul pole ühegiga nendest kiivritest mingit probleemi olnud turbulentsiga, küll on probleeme olnud sobivate krossipillide leidmisega, sest visiiriava on väiksem (madalam) kui päris krossikiivritel ja enamus proovitud prille hakkas nina peale suruma. Müra on ka minu kogemuse järgi pigem kiivritootja ja tsiklitüübi kui nokaga seotud.

iSlanderEST
Postitusi: 138
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: CRF1000L
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 9 korda

Re: SHOEI Hornet DS kasutajakogemus

Lugemata postitus #3 Postitas iSlanderEST » 28 Juun 2016, 16:45

Mul on Hornet DS
K1: Mul on nokast kasu päikese varjamiseks, küll aga pean nokka natuke sikutama, et kiiver natuke alla poole oleks. Vaateväljas vahet pole, sest visiir on suur.
K1.1 Ei ole vahet täheldanud. Mul oli teine Scorpion Exo 900.
K1.2 Võib eeldada, sest mul on proovisõidu ratastega olnud tõsine probleem leida asend, kus ei ole mingit müra. Naked ratastega sisuliselt müra pole, aga mida suurem klaas, seda hullem tavaliselt. Enda rattal on "spoiler" lisaks, müra pole. Tuul suunatakse otse noka kohale.
K2. Noh, kui NCga sõitsin, siis pole mingit vett tulnud, aga nüüd Twiniga sõites ikka olen otsaesise märjaks saanud. AGA see ei tule visiiri juurest, vaid hoopis õhutusavadest visiiri kohal ja mitte väga palju, natuke ainult. Mu spoiler nimelt kogub vee kokku ja siis suuremad piisad lendavad kuidagi maru täpselt sealt august sisse. Esimest korda ajas täitsa naerma :)
Lukustussüteemi tõesti pole, küll aga kui labakäega visiiri kinni paned, siis surub kenasti vastu. Mulle isegi meeldib, et nurgast teda kinni pannes jääb vahe sisse, sest metsas sõites tõmbab muidu täitsa umbe
K3. ei oska õelda, plaanin ise ka prille osta, aga siiani pole ühtegi veel proovinudki.

swaan
Postitusi: 29
Liitunud: 29 Aug 2010, 20:09
Tsikkel: 1999 640 Adventure

Re: SHOEI Hornet DS kasutajakogemus

Lugemata postitus #4 Postitas swaan » 29 Aug 2016, 12:04

randel kirjutas:...Olen ise suur nokaga nn.dual-sport kiivrite austaja ja senine kogemus on Airoh S4, Uvex Enduro ja Held Alcatariga...

OT: Mõtlesin et olen ainuke Uvex Enduroga siinmail! Hetkel ilmselt Hornet ADV tulemas sest Uvexil visiirikinnitused kulunud ja uusi ei saa.




Mine “Sõidu- ja lisavarustus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist