Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
jasest
Postitusi: 13
Liitunud: 05 Juun 2014, 20:56
Tsikkel: Yamaha FZ6-n

Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Lugemata postitus #1 Postitas jasest » 14 Mär 2016, 14:49

Tere,

Kas keegi on antud alarmi soetanud ja kiidaks või laidaks antud süsteemi ?

http://www.intermoto.ee/alarmid/LM898TS-T/2-poolne+kuni+5000m+alarm%2Bdistantsk%C3%A4ivitus%2C+2+pulti.html#.VuazF_mLSUk


Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2273
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Lugemata postitus #2 Postitas kris. » 14 Mär 2016, 20:17

Hei,

eks nad suures osas töötavad kõik nagu reklaamitud, v.a. tegevusraadius. Eelmisel rattal oli mingi analoogne millel lubati kuni 500m tegevusraadiust. Reaalselt tähendas see seda, kui läksid 10m kaugusele maja nurga taha või oli ratta ja puldi vahel mingi suurem objekt ja oligi side lõpp. Kui lubatakse 5000m ... no reaalses elus ehk sadakond meetri saab kätte :twisted: .

terv
Kris.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4188
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 355 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Re: Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Lugemata postitus #3 Postitas Macintosh » 14 Mär 2016, 23:23

Isiklik kogemus selle konkreetse tootega puudub. Vahemaa 5km on ulme. Pealiskaudne vaatlus ütleb, et Hiina "originaaltoode". Täpselt samasugusid erineva nime all leiad umbes poole hinna eest suvalisest e-poest.
http://goo.gl/1r5cGz
http://goo.gl/frlUxq

Ma prooviks ehk mõnd toodet, mis pole Hiinas "leiutatud"
http://goo.gl/WNclD9
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 315
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: CBR 1000RR
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Lugemata postitus #4 Postitas Heikik » 15 Mär 2016, 10:45

Mul on välimuse järgi täpselt sama alarm, mis teemaalgataja lingitud lehel. Ainult et bränd on "SPY" :lol: Puldid samad, kontrolleri karp sama jne. Lihtsalt teine kiri on peal ja ostsin väiksema raha eest: http://www.bikepoint.ee/?id=alarmid

5000m ei võta ta elusees, aga senimaani vabas õhus 500m on võtnud muretult, rohkem pole viitsinud kõmpida. Tööl 3. korrusel istudes, kui tsikkel oli teisel pool maja mitmete betoonseinte taga ca 200-250 m kaugusel, võttis ka.

Detsembris külma ilmaga sõites läks korra lolliks ja kukkus tsiklit välja suretama, rohkem pole anomaaliaid olnud ja toimib normaalselt. Auto-arm funktsioon on tüütu - läheb ise valvesse ja kui ära unustad, pistab ruigama, kui oled selga istunud.

PS: Miinusena on aus veel mainida, et puldi AAA patarei tühjeneb ruttu. Kestab ehk kuu-poolteist, äärmisel juhul kaks.

Aga üldiselt - selle raha eest võib-olla ostaks isegi uuesti sama asja. Naise rattal on peal Secure 2-way või miski sarnase nimega asi; ei oska küll üht teise suhtes eelistada.
Muidu meditsiiniinimene, aga ajaviiteks ravin ka tehnikat. Aitan Mercedese, Audi, Volkswageni, Seati ja Škoda sõiduautode diagnostikaga Rakveres ja selle lähiümbruses. Tel: 56509882.
Kasutaja avatar

Teema algataja
jasest
Postitusi: 13
Liitunud: 05 Juun 2014, 20:56
Tsikkel: Yamaha FZ6-n

Re: Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Lugemata postitus #5 Postitas jasest » 15 Mär 2016, 11:35

Tänud mõtteainete eest. Arvatavasti Macintosh´e soovitus läheb käiku.

Veel küsiks, et kas 2 poolse sidega või 1 poolse ? Ainuke miinus kahepoolsel vist on, et iga kuu peab patareid vahetama? Hetkel mõtlen, ühepoolse sidega+ kettalukk.

Priidic
Postitusi: 5
Liitunud: 28 Veebr 2005, 18:44
Asukoht: Tallinn

Re: Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Lugemata postitus #6 Postitas Priidic » 15 Mär 2016, 14:25

2 poolsega saad rattalt teada, kui midagi toimub.

http://www.auto24.ee/products/alarmid/s ... py/277496/
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1241
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 279 korda
Tänatud: 93 korda
Kontakt:

Re: Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Lugemata postitus #7 Postitas AzA » 15 Mär 2016, 17:31

jasest kirjutas:Veel küsiks, et kas 2 poolse sidega või 1 poolse ? Ainuke miinus kahepoolsel vist on, et iga kuu peab patareid vahetama? Hetkel mõtlen, ühepoolse sidega+ kettalukk.


Ja hind ka ikka. Ühepoolne on julge poole odavam.
Kahepoolse eeliseks on see, et peale väuksumise ja süüte katkestamise saad teada, kui keegi su lõugavat tsiklit transitisse upitab ei muud.
Kohale jõuad on hästi, kaugemal kui 30 sekundit oled jääb üle vaid politseisse helistada.
Igal juhul, kui pappi on siis kahepoolne, korra kuus patareid vahetada pole vast teab mis keerukas ja see kolmkümmend euri hinna vahet ka vast ei tapa.
Pigem on valik kahe ja ühe puldi vahel, sest too viimane maksabki. Ehk kui sul üks pult villast viskab, siis on hambad :)
Too viidatud 65 eurine auto24 kamplekt on ilmselt ühe puldiga, katsu müüijaga täpsustada, kui pole siis .... suht hea hind :bsmile:

Maci viidatud aliexpressi puhul pead tõenäoliselt ka maksud lisama, võimalik, et tuleb ka ilusti kingina läbi tolli.
Jebai Hawk, aga tuleb inglismaalt, ehk saadki ~100 euri kanti kätte, maksud makstud, aus mees.
Üsna suure tõenäosusega on ka hawk seesama spy, voyager või vastupidi. Inglased üldiselt ebays äri ajades heategevusega ei tegele :)
Aga igal juhul on uk-st tellimine palju valutum kui riskida ise hiinaga ja lisaks võimaliku tollimisega.
Ma ise küll tulen täna öösel eestisse tagasi, aga mul tütar jääb veel 10ks päevaks siia, elik kui tahad selle 15£ postikulu võita, saan lasta kohvrisse visata ja pärnusse transada. Aga lasen kõik pakendid eemaldada ja hästi kompaktseks ta teha.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3429
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6,Buell, HD night rod special
Asukoht: Vaese 30
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Lugemata postitus #8 Postitas sepp » 15 Mär 2016, 17:54

mul 2 poolne 2way secure oma, patareid läheb täpselt aastas 2tk. see kyll autol,aga põhimõte on sama ju.

red buell
Postitusi: 122
Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
Tsikkel: XB12S, XS360 Cafe, K75 Cafe
Asukoht: Mähe, Pirita
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Lugemata postitus #9 Postitas red buell » 15 Mär 2016, 18:13

jasest kirjutas:Tänud mõtteainete eest. Arvatavasti Macintosh´e soovitus läheb käiku.

Veel küsiks, et kas 2 poolse sidega või 1 poolse ? Ainuke miinus kahepoolsel vist on, et iga kuu peab patareid vahetama? Hetkel mõtlen, ühepoolse sidega+ kettalukk.


Kahepoolse sidega alarmid söövad suht kiiresti tsikliaku tühjaks kuna neil pole "magamis" funktsiooni. Korralikud ühepoolsed lülitavad ennast energisäästu rezhiimi ja tsikkel võib seista kuid ilma laadimata.
Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1241
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 279 korda
Tänatud: 93 korda
Kontakt:

Re: Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Lugemata postitus #10 Postitas AzA » 15 Mär 2016, 18:39

Ilmselt on signalisatsiooni soetamisel nii ehk naa nn. targalaadija ost päevakorras, see 40 euri on ilmagi hea investeering.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Rixy
Postitusi: 20
Liitunud: 05 Mai 2015, 20:17
Tsikkel: Yamaha Dragstar 1100
Asukoht: Tallinn

Re: Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Lugemata postitus #11 Postitas Rixy » 15 Mär 2016, 19:29

Üks asi, mis Bikepoint`is müüdaval alarmil silma jäi, on mikrolaine andurid. Eeldaks, et see on lisaks põrutus ja kallutus andurile. Siis oleks see veidi ägedam signa variant :)

Tahaks peagi enda motikalegi midagi sellist peale muretseda.
Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 315
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: CBR 1000RR
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Lugemata postitus #12 Postitas Heikik » 15 Mär 2016, 19:50

Rixy kirjutas:Üks asi, mis Bikepoint`is müüdaval alarmil silma jäi, on mikrolaine andurid. Eeldaks, et see on lisaks põrutus ja kallutus andurile. Siis oleks see veidi ägedam signa variant :)

Tahaks peagi enda motikalegi midagi sellist peale muretseda.


Kallutusandurit pole. Ja pole vaja ka, kuna pistab lõugama, kui üle 5 sek järjepidevalt tsikli lähedal taidled. Põrutusandur on.


jasest kirjutas:Tänud mõtteainete eest. Arvatavasti Macintosh´e soovitus läheb käiku.

Veel küsiks, et kas 2 poolse sidega või 1 poolse ? Ainuke miinus kahepoolsel vist on, et iga kuu peab patareid vahetama? Hetkel mõtlen, ühepoolse sidega+ kettalukk.


2-poolse sidega. Korraliku pakettakna taga keerad rahulikult teist külge, kui keegi su ratast bussi peale või nurga taha lohistab. 2-3 meest tõstavad su ratta koos kettalukuga peale. :D 2-poolse sidega on tõenäosus suurem, et ärkad üles ja jõuad torutangid, kirves või kärbik käes kellelegi "tere" ütlema minna. Patarei vahetuse ja aeg-ajalt aku lisaks laadimise (võtab rohkem voolu) elab vast muude hüvede nimel üle.
Muidu meditsiiniinimene, aga ajaviiteks ravin ka tehnikat. Aitan Mercedese, Audi, Volkswageni, Seati ja Škoda sõiduautode diagnostikaga Rakveres ja selle lähiümbruses. Tel: 56509882.
Kasutaja avatar

smtasku
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Apr 2013, 11:59
Tsikkel: VTX 1800
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 5 korda
Kontakt:

Re: Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Lugemata postitus #13 Postitas smtasku » 16 Mär 2016, 11:00

Kui sellel 2-poolse signa puldil patakas tühjaks hakkab saama, siis ta annab sellest lühikeste harvade piiksatustega märku. Esimest korda kodus ei saanud aru, mis asi ja kus häält teeb. Hetkel on kasutuses 2-poolne hiina toode, töötab minu hinnangul OK. Pildi järgi kõik analoogne nagu esimeses postis, puldid natuke teise disainiga. Olen proovinud ka 1-poolset Hiinakat, samuti töötas. Akut tarbivad mõlemad. Kui ratast ei kasuta, siis tahab kuus vähemalt korra laadimist saada, muidu ei pruugi starteri jaoks rammu jaguda.
Leviraadiust testinud ei ole aga 100m tuppa toimib.
Põetud ja kroonilised haigused- Riga 16, Jawa 350/634-7, Iž 56, Honda VT600, Honda CB600F, Honda VTX1800




Mine “Sõidu- ja lisavarustus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist