Rumalad või segased küsimused jms

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3183
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 191 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Pole ühtegi lahti kakkunud aga seal on vist mingi pendli moodi asi sees.Kui loksutada siis koliseb sees.



Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

franz125 kirjutas:

Pole ühtegi lahti kakkunud aga seal on vist mingi pendli moodi asi sees.Kui loksutada siis koliseb sees.

Ma ühe tööstuseadme oma olen kunagi avanud ja seal oli kuul,mis surus kontakti pihta, ühendades sellega ahela,aga põhimõte ilmselt sama.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas pühak »

Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Tort »

Neid on ilmselt erineva disainiga, aga all videos on üks Honda variant. Tundub küll, et see rõngas tsentrifugaaljõu tõttu sõidu pealt äärde ära ei vaju ja töötab vaid koha peal ümber kukkudes.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3183
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 191 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Vist ikkagi ka sõites aga tsentrifugaaljõu kadudes kui maoli käid.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3183
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 191 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas franz125 »

pühak kirjutas:

Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.

Vets räme oleks kui keset kallutamist mootor kinni lüüakse.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


jaan mmc

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas jaan mmc »

pühak kirjutas:

Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.

Kallutusnurga / kiiruse suhe peaks ikka päris valus olema, et see anduri klemm, kurvis keskasendis püsiks. :roll:

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1038
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Tahaks usast saada ühte plokikaant endale. 130eur tundub ilgelt palju saatmiskuluna. Kas on mingeid soodsaid variante?

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7331
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

sinilind123 kirjutas:

Tahaks usast saada ühte plokikaant endale. 130eur tundub ilgelt palju saatmiskuluna. Kas on mingeid soodsaid variante?

Kas sa siit küsisid? viewtopic.php?f=74&t=84863

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas pühak »

Spoiler
jaan mmc kirjutas:
pühak kirjutas:

Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.

Kallutusnurga / kiiruse suhe peaks ikka päris valus olema, et see anduri klemm, kurvis keskasendis püsiks. :roll:

Aga mis on üldse kurvis kallutamise füüsikaline mõte? Kallutamise mõte siis koos sellega, kui palju kallutada?

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

jaan mmc

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas jaan mmc »

Spoiler
pühak kirjutas:
jaan mmc kirjutas:
pühak kirjutas:

Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.

Kallutusnurga / kiiruse suhe peaks ikka päris valus olema, et see anduri klemm, kurvis keskasendis püsiks. :roll:

Aga mis on üldse kurvis kallutamise füüsikaline mõte? Kallutamise mõte siis koos sellega, kui palju kallutada?

Keegi kindlasti oskab tuua vastava valemi, kus ma eeldan on teguriteks pöörderaadius ja liikumiskiirus ja nende kombinatsioonist tulenev kaldenurk.
Aga mida ma öelda tahtsin, oli see, et videos olev andur on pigem on / off tüüpi lüliti, mis "lülitab" olenemata sellest mitu G-d on ülekoormus kurvis ja sobib sellisena hästi kukkumisjärgseks nö. turvalülitiks.

Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1212
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 127 korda
Tänatud: 50 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas piiks »

Spoiler
pühak kirjutas:
jaan mmc kirjutas:
pühak kirjutas:

Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.

Kallutusnurga / kiiruse suhe peaks ikka päris valus olema, et see anduri klemm, kurvis keskasendis püsiks. :roll:

Aga mis on üldse kurvis kallutamise füüsikaline mõte? Kallutamise mõte siis koos sellega, kui palju kallutada?

Tsentrifugaaljõud tahab sind 90 kraadise ratta seljast koos rattaga kurvist välja visata. Kallutaes ratast muudad sa tsentrifugaaljõu vektori rohkem ratta püstiteljega paralleelseks. Ja kogu mass surutakse rehvi pidi maasse. Ehk välja viskamise asemel saab tekkida ainult rehvi külglibisemine. Hoides gaasi kurvis ühtlaselt peal läheb veel rohkem jõudu taga rehvi peale, mis peab paremini, kui esimene.

Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas pühak »

Spoiler
jaan mmc kirjutas:
pühak kirjutas:
jaan mmc kirjutas:
pühak kirjutas:

Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.

Kallutusnurga / kiiruse suhe peaks ikka päris valus olema, et see anduri klemm, kurvis keskasendis püsiks. :roll:

Aga mis on üldse kurvis kallutamise füüsikaline mõte? Kallutamise mõte siis koos sellega, kui palju kallutada?

Keegi kindlasti oskab tuua vastava valemi, kus ma eeldan on teguriteks pöörderaadius ja liikumiskiirus ja nende kombinatsioonist tulenev kaldenurk.
Aga mida ma öelda tahtsin, oli see, et videos olev andur on pigem on / off tüüpi lüliti, mis "lülitab" olenemata sellest mitu G-d on ülekoormus kurvis ja sobib sellisena hästi kukkumisjärgseks nö. turvalülitiks.

Spoiler
piiks kirjutas:
Spoiler
pühak kirjutas:
jaan mmc kirjutas:
pühak kirjutas:

Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.

Kallutusnurga / kiiruse suhe peaks ikka päris valus olema, et see anduri klemm, kurvis keskasendis püsiks. :roll:

Aga mis on üldse kurvis kallutamise füüsikaline mõte? Kallutamise mõte siis koos sellega, kui palju kallutada?

Tsentrifugaaljõud tahab sind 90 kraadise ratta seljast koos rattaga kurvist välja visata. Kallutaes ratast muudad sa tsentrifugaaljõu vektori rohkem ratta püstiteljega paralleelseks. Ja kogu mass surutakse rehvi pidi maasse. Ehk välja viskamise asemel saab tekkida ainult rehvi külglibisemine. Hoides gaasi kurvis ühtlaselt peal läheb veel rohkem jõudu taga rehvi peale, mis peab paremini, kui esimene.

Peaks andurile kontroll-lambi külge panema ja seda siis nööri otsas keerutama. :wink:

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

will111
Postitusi: 5254
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas will111 »

"Tsentrifugaaljõud tahab sind 90 kraadise ratta seljast koos rattaga kurvist välja visata. Kallutaes ratast muudad sa tsentrifugaaljõu vektori rohkem ratta püstiteljega paralleelseks. Ja kogu mass surutakse rehvi pidi maasse."

Lisaks sellele, suureneb kurvis rehvi pidamine, mida kiiremini seda kurvi võtad sest g-jõud suureneb ja surub rehvi kontankpinda vastu maad. Suureneb nii kontaktpind ise kui jõud millega seda asfalti pressitakse.
Kallutamise ja tsiklirehvide eripärane eraldi case on veel rehvi diameetri muutumine keskosas ja küljel ehk nö. koonuse efekt. Keerutad laua peal koonusjäätist siis võtab samamoodi kurvi nagu tsikkel keerab end "koonuste peal" kurvi kui seda kallutad :D Vastavalt selle koonuse kujule toimuvad erinevad asjad a'la kurvi kukkumine ja raskelt pööramine, mis on siis ühele või teisele rehvile omased

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas ranel »

Garmin Nüvi 660. Tahaks sellega ära ühendada, aga garmin arvab, et ma peaks parooli sisestama 1234. Kuidas sellest mööda saada? Moblaga ühendamine toimib kenasti.

https://www.gearbest.com/motorcycle-int ... 14178.html

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

morse
Postitusi: 1373
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 267 korda
Tänatud: 210 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas morse »

ranel kirjutas:

Garmin Nüvi 660. Tahaks sellega ära ühendada, aga garmin arvab, et ma peaks parooli sisestama 1234. Kuidas sellest mööda saada? Moblaga ühendamine toimib kenasti.

https://www.gearbest.com/motorcycle-int ... 14178.html

Põhjus on selles, et ta näeb su peakomplekti millegi pärast telefonina. Kustutasin oma seadmete paaritused ära ja tegin testi: zumo550, iPhone6 ja Cardo G9. Telefoni paaritamisel GPSiga palus sisestada 1234. Carodo paaritamisel GPSiga oli kaup mõne sekundiga tehtud ja mingit koodi ei küsitud. Minu omal on menüüs eraldi valikud telefoni paaritamiseks ja peakomplekti paaritamiseks.

Edu!

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas ranel »

Spoiler
morse kirjutas:
ranel kirjutas:

Garmin Nüvi 660. Tahaks sellega ära ühendada, aga garmin arvab, et ma peaks parooli sisestama 1234. Kuidas sellest mööda saada? Moblaga ühendamine toimib kenasti.

https://www.gearbest.com/motorcycle-int ... 14178.html

Põhjus on selles, et ta näeb su peakomplekti millegi pärast telefonina. Kustutasin oma seadmete paaritused ära ja tegin testi: zumo550, iPhone6 ja Cardo G9. Telefoni paaritamisel GPSiga palus sisestada 1234. Carodo paaritamisel GPSiga oli kaup mõne sekundiga tehtud ja mingit koodi ei küsitud. Minu omal on menüüs eraldi valikud telefoni paaritamiseks ja peakomplekti paaritamiseks.

Edu!

Jah, ma saan sellest kenasti aru, et tunneb telefonina ära. Seda ma ju küsingi, et kuidas sellest mööda saada? Telefoni ja peakomplekti menüüs valikus pole, vaid bluetooth seadme ühendamine. Ei aitand ka moblale sama nime panemine, mis peakomplektil ja siis hiljem üritada peakomplektiga ühendada.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1759
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas simp »

Spoiler
ranel kirjutas:
morse kirjutas:
ranel kirjutas:

Garmin Nüvi 660. Tahaks sellega ära ühendada, aga garmin arvab, et ma peaks parooli sisestama 1234. Kuidas sellest mööda saada? Moblaga ühendamine toimib kenasti.

https://www.gearbest.com/motorcycle-int ... 14178.html

Põhjus on selles, et ta näeb su peakomplekti millegi pärast telefonina. Kustutasin oma seadmete paaritused ära ja tegin testi: zumo550, iPhone6 ja Cardo G9. Telefoni paaritamisel GPSiga palus sisestada 1234. Carodo paaritamisel GPSiga oli kaup mõne sekundiga tehtud ja mingit koodi ei küsitud. Minu omal on menüüs eraldi valikud telefoni paaritamiseks ja peakomplekti paaritamiseks.

Edu!

Jah, ma saan sellest kenasti aru, et tunneb telefonina ära. Seda ma ju küsingi, et kuidas sellest mööda saada? Telefoni ja peakomplekti menüüs valikus pole, vaid bluetooth seadme ühendamine.

kas muidu on sellel peakomplektil mingi "default" kood mida kasutama peaks? nt 0000? Väidetavalt peaks 660 oskama erinevaid pin'e kasutada.

http://forums.gpsreview.net/discussion/ ... 51/#132947

Lisaks, ehk aitab see:

Figured it out. Connect via "audio" instead of "phone". Duh!

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas ranel »

No mul nüvi, mitte zumo. Juhtmega ei tahaks ka end gps-i külge panna. Aga vaikimisi koodi asja õhtul uurin küll.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1759
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas simp »

ranel kirjutas:

No mul nüvi, mitte zumo. Juhtmega ei tahaks ka end gps-i külge panna. Aga vaikimisi koodi asja õhtul uurin küll.

Vaatasin edasi, nüvi 660 ei toeta garmini andmetel A2DP'd, ehk siis ilmselt ei lähe sul see paaritamine ka läbi.

Sellest ka see "audio" vs "phone" paaritamine. Audio kasutaks A2DP profiili.

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas ranel »

Spoiler
simp kirjutas:
ranel kirjutas:

No mul nüvi, mitte zumo. Juhtmega ei tahaks ka end gps-i külge panna. Aga vaikimisi koodi asja õhtul uurin küll.

Vaatasin edasi, nüvi 660 ei toeta garmini andmetel A2DP'd, ehk siis ilmselt ei lähe sul see paaritamine ka läbi.

Sellest ka see "audio" vs "phone" paaritamine. Audio kasutaks A2DP profiili.

Vaatasin ka just, et a2dp puudu nüvil. Õnneks audio väljundi olemas. Tellisin ebayst vahejulla vahele.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

morse
Postitusi: 1373
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 267 korda
Tänatud: 210 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas morse »

Spoiler
ranel kirjutas:
simp kirjutas:
ranel kirjutas:

No mul nüvi, mitte zumo. Juhtmega ei tahaks ka end gps-i külge panna. Aga vaikimisi koodi asja õhtul uurin küll.

Vaatasin edasi, nüvi 660 ei toeta garmini andmetel A2DP'd, ehk siis ilmselt ei lähe sul see paaritamine ka läbi.

Sellest ka see "audio" vs "phone" paaritamine. Audio kasutaks A2DP profiili.

Vaatasin ka just, et a2dp puudu nüvil. Õnneks audio väljundi olemas. Tellisin ebayst vahejulla vahele.

Et siis kiiver läheb Nüvi külge kaabliga? Et kuuleksid juhiseid? Või mingi "analog to BT A2DP" julla, mis maksab 6 euri?

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas ranel »

Spoiler
morse kirjutas:
ranel kirjutas:
simp kirjutas:
ranel kirjutas:

No mul nüvi, mitte zumo. Juhtmega ei tahaks ka end gps-i külge panna. Aga vaikimisi koodi asja õhtul uurin küll.

Vaatasin edasi, nüvi 660 ei toeta garmini andmetel A2DP'd, ehk siis ilmselt ei lähe sul see paaritamine ka läbi.

Sellest ka see "audio" vs "phone" paaritamine. Audio kasutaks A2DP profiili.

Vaatasin ka just, et a2dp puudu nüvil. Õnneks audio väljundi olemas. Tellisin ebayst vahejulla vahele.

Et siis kiiver läheb Nüvi külge kaabliga? Et kuuleksid juhiseid? Või mingi "analog to BT A2DP" julla, mis maksab 6 euri?

Ei, Nüvi külge ikka BT julla, mis heli võtab Nüvi audio väljundist. Selle bluetooth julla saab juba kiivri peakomplekti külge ühendada juhtmevabalt. Juhtmetega ei hakka end ja ratast küll siduma.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

morse
Postitusi: 1373
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 267 korda
Tänatud: 210 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas morse »

ranel kirjutas:

Juhtmetega ei hakka end ja ratast küll siduma.

Loogiline jah. Lihtsalt 6 Euri tundus isegi 3,5mm otstega kaablile soodne hind :)

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas ranel »

Spoiler
morse kirjutas:
ranel kirjutas:

Juhtmetega ei hakka end ja ratast küll siduma.

Loogiline jah. Lihtsalt 6 Euri tundus isegi 3,5mm otstega kaablile soodne hind :)

Eks see on, kui Eesti kaupmeest nuumama ei hakka, vaid tellid otse, kust ka nemad asju tellivad.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

morse
Postitusi: 1373
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 267 korda
Tänatud: 210 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas morse »

Spoiler
ranel kirjutas:
morse kirjutas:
ranel kirjutas:

Juhtmetega ei hakka end ja ratast küll siduma.

Loogiline jah. Lihtsalt 6 Euri tundus isegi 3,5mm otstega kaablile soodne hind :)

Eks see on, kui Eesti kaupmeest nuumama ei hakka, vaid tellid otse, kust ka nemad asju tellivad.

Oleneb ikka tükist. Hea juhe on ilmselt Ebays ka kallim kui 6.- :)

Ja kaupmees on oma kalli raha selle juhtme alla pannud, et saaksid selle otsekohe kätte, kui vajadus peaks tekkima (mõelge näiteks kui vähe maksab Oomipoes takisti ning kui palju peab ettevõte selle sulle müümiseks tööd tegema). Aga sa ilmselt pead silmas lihtsalt seda, et kes pingutab, saab soodsamalt. Nõus.

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas ranel »

Spoiler
morse kirjutas:
ranel kirjutas:
morse kirjutas:
ranel kirjutas:

Juhtmetega ei hakka end ja ratast küll siduma.

Loogiline jah. Lihtsalt 6 Euri tundus isegi 3,5mm otstega kaablile soodne hind :)

Eks see on, kui Eesti kaupmeest nuumama ei hakka, vaid tellid otse, kust ka nemad asju tellivad.

Oleneb ikka tükist. Hea juhe on ilmselt Ebays ka kallim kui 6.- :)

Ja kaupmees on oma kalli raha selle juhtme alla pannud, et saaksid selle otsekohe kätte, kui vajadus peaks tekkima (mõelge näiteks kui vähe maksab Oomipoes takisti ning kui palju peab ettevõte selle sulle müümiseks tööd tegema). Aga sa ilmselt pead silmas lihtsalt seda, et kes pingutab, saab soodsamalt. Nõus.

Noh, eks ta nii ongi. Kaupmees tellib samast kohast sama hinnaga toote. Eestisse jõudes maksab ta juba 6+kõmm+toll. Lisaks tuleb mingi kate vahele panna, et sellel üldse pointi oleks. Suht tõenäoline on, et see ladu asub kusagil Tallinnas. Eesti sees maksab sama toode siis mujale veel 3 eur otsa. Ja saabki, kuidas 6 eurone asi on lebolt 12-15 eur. Kuigi reaalsem variant on tavaliselt siiski, et laokaup pole ja tellivad. Hind siiski sellest kliendi jaoks soodsamaks ei muutu.

Eraisikuna on 22 eur maksuvaba. Maksad 6 eur ära ja kaup 2-4 nädala pärast on postkastis või postkontoris.

Sel oomipoe takistil on ka kate metsik. Lisaks oomipood tellib oma kauba nagunii Farnellist, mis on ise juba vahendusettevõte.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

oil
Postitusi: 771
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas oil »

Mis materjalist on Kawasaki KLE500 tagapiduri support? Tagumise "vastuse" haarad on otstest ära murdunud ning pressib klotsi viltu, kulub väga kiiresti ära. Võiks sinna paar cm otsa keevitada ja oleks nagu uus.
Teaks mis materjal on, saaks kuhugi töösse viia.
Igatahes magnetile ei reageeri.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8764
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 324 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Ei leia kusagilt sellise teleka Firmwaret, nagu seda on Panasonic tx-65c320e
Pean siis silmas ametlikku panasonicu lehte, kõik muud mudelid nagu oleks, kuid just see on puudu :(

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3183
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 191 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas franz125 »

oil kirjutas:

Mis materjalist on Kawasaki KLE500 tagapiduri support? Tagumise "vastuse" haarad on otstest ära murdunud ning pressib klotsi viltu, kulub väga kiiresti ära. Võiks sinna paar cm otsa keevitada ja oleks nagu uus.
Teaks mis materjal on, saaks kuhugi töösse viia.
Igatahes magnetile ei reageeri.

Alumiinium segu mingine arvatavasti.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”