Elektriautod

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 825
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 36 korda
Kontakt:

Re: RE: Re: Elektriautod

Lugemata postitus #61 Postitas Margusxx » 14 Nov 2017, 12:07

yeekim kirjutas:
Maaks kirjutas:....
Autode puhul moodustab väga suure osa kulust ostu ja müügihinna vahe ja kui ostuhind uuena on väga kirves (Teslad), siis intressikulu sellelt kirvel on samuti arvestatav number. ....


Mis imeloom see auto(üldiselt) on, et juba tema ostul peab müümisele mõtlema?
Ka rösteri, külmkapi, jalgratta, tsikli või muu TARBE-ESEME ostul mõtlete samuti, mis ta nt.5a. pärast väärt on (togi)

edu
Nõustun vägagi, ei pea olema nii krdi juut, et ostul kohe müümisele mõtled, milleks siis üldse osta? Käid esinduses proovipäevadel ja ei hävi üldse, raha jääb puha alles.


Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 448
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 81 korda

Re: Elektriautod

Lugemata postitus #62 Postitas Jesper » 14 Nov 2017, 12:31

Loomulikult on hinnalangus oluline, sest normaalne mitteautopedest inimene ju ei osta endale a'la 2k maksvat kühvlit vaid selleks et "raha mitte sõiduki alla kinni panna" (loe: seda raha pole ega tule) liisib samaväärse asja 400€ eest kuus :wack:

A seda ma kahtlustan küll, et need praegused Leafi kunded viivad oma pillid päeva lõpus sirge seljaga Betooni tänavale, sest keegi lihtsalt ei taha neid enam. Mitte selle pärast, et akud läbi oleks vms, vaid tehnoloogia areng ja moraalne vananemine on nii kiired. Noh umbes nagu esimene Prius oli autona ikka täielik naljanumber järgnevatega võrreldes, mis siis et sama nimi.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3040
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 472 korda
Tänatud: 105 korda

Re: Elektriautod

Lugemata postitus #63 Postitas urmas66 » 14 Nov 2017, 13:15

Eks iga uuena ostetud auto liisingusse võtmisel saad valida millise liisingulahenduse võtad. Kasutusrent jääkväärtusega ja annad peale perioodi lõppu lihtsalt tagasi.
Kuskilt käis kunagi läbi,et seda sama Priust ei saagi ise edasi müüa vaid peadki neile(müüjale) tagasi andma. Võibolla tänaseks see muutunud,aga midagi olen kuulnud kunagi.Elektrikatega oli ka mingi sarnane teema kunagi.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

hary
Postitusi: 116
Liitunud: 23 Apr 2007, 17:08
Tänatud: 1 kord

Re: Elektriautod

Lugemata postitus #64 Postitas hary » 14 Nov 2017, 13:33

Olin eelmine kuu Soomes riiklikul seminaril. Sõnaga laadimispunktide jaamade võrk areneb väga jõuliselt. Lähiaastatel on oodata sellel turul suuri muutusi
Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1048
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 74 korda
Kontakt:

Re: Elektriautod

Lugemata postitus #65 Postitas Maaks » 14 Nov 2017, 14:15

yeekim kirjutas:
Maaks kirjutas:....
Autode puhul moodustab väga suure osa kulust ostu ja müügihinna vahe ja kui ostuhind uuena on väga kirves (Teslad), siis intressikulu sellelt kirvel on samuti arvestatav number. ....


Mis imeloom see auto(üldiselt) on, et juba tema ostul peab müümisele mõtlema?
Ka rösteri, külmkapi, jalgratta, tsikli või muu TARBE-ESEME ostul mõtlete samuti, mis ta nt.5a. pärast väärt on (togi)

edu

Röstrit, külmikut jalgratast kasutan senikaua kui ta oma loomuliku otsa leiab, aga autot pean 5a kaupa ehk siis tema võimalik müügihind 5a pärast on (mulle) oluline. See tähendab, et ei ole oluline mitte müügihind absoluutselt vaid ostu-müügihinna vahe - sest see on kütusekulu järel teine suur miinus auto omamise eelarvesse.
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 1187
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 24 korda
Kontakt:

Re: Elektriautod

Lugemata postitus #66 Postitas bitter » 14 Nov 2017, 16:10

Kui peres on mitu autot siis kujutan ette küll, et (tulevikus kui akutehnoloogiad arenevad) on üks neist väiksem särtsukas millega enamuse lühemaid sõite ära teha. Aga kui on vaid üks auto siis see peaks vähemalt pistikhübriid olema. Et ei peaks sunnitud laadimispause tegema pikemal sõidul. Või siis ongi peres ainult igapäeva-särtsukas ja vajadusel laenutakse pikamaa-autosid nagu praegu võtad vajadusel rendist katuseboksi, mäesuusad, järelkäru.
Viimati muutis bitter, 15 Nov 2017, 11:21, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1139
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Elektriautod

Lugemata postitus #67 Postitas pühak » 14 Nov 2017, 23:30

Kujutan ette, et laadimispauside asi "lahendatakse" seadusandlikult varsti nii, et ükskõik, mis sõiduautoga sõites on kohustuslik iga pooleteise sõidutunni takka pooletunnine "puhkepaus" teha. :-|||
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1048
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 74 korda
Kontakt:

Re: Elektriautod

Lugemata postitus #68 Postitas Maaks » 15 Nov 2017, 08:43

Spoiler:
pühak kirjutas:Kujutan ette, et laadimispauside asi "lahendatakse" seadusandlikult varsti nii, et ükskõik, mis sõiduautoga sõites on kohustuslik iga pooleteise sõidutunni takka pooletunnine "puhkepaus" teha. :-|||

Ja igal teekonnal peab kasutama vähemalt 2-e rehvikomplekti: 1-e naast ja 1-e lamellide komplekti :mrgreen:
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 825
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 36 korda
Kontakt:

Re: RE: Re: Elektriautod

Lugemata postitus #69 Postitas Margusxx » 15 Nov 2017, 08:49

Spoiler:
Maaks kirjutas:
pühak kirjutas:Kujutan ette, et laadimispauside asi "lahendatakse" seadusandlikult varsti nii, et ükskõik, mis sõiduautoga sõites on kohustuslik iga pooleteise sõidutunni takka pooletunnine "puhkepaus" teha. :-|||

Ja igal teekonnal peab kasutama vähemalt 2-e rehvikomplekti: 1-e naast ja 1-e lamellide komplekti :mrgreen:

Elektriautodel on kindlasti vaja spetsiaalset sinise triibuga helkurvesti, 2 korda kallim.
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 1187
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 24 korda
Kontakt:

Re: Elektriautod

Lugemata postitus #70 Postitas bitter » 15 Nov 2017, 11:22

Sinise markeri ju ikka leiame. Kui sisepõlemismootoriga autos on mitu juhtimisõigusega täiskasvanut, saab tankimispausi ajal juhte vahetada. Pole pikka pausi vaja. Lähi-naabermaade ja Skandinaavia jaoks piisab. Kaugemale kas lendaks või sõidaks kiire öörongiga vähemalt Poola lõuna- või läänepiirile ära.
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1139
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Elektriautod

Lugemata postitus #71 Postitas pühak » 15 Nov 2017, 13:30

Eiei, Sa pole asjast õigesti aru saanud. Auto peab puhkama. See, kas juht puhkab, on suva.
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"




Mine “Ajaviiteks...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist