Mootori remondi võimalik eelarve?

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Ivoonu
Mode
Postitusi: 1134
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Kawasaki VN1500 Nomad
Asukoht: Tartu
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 22 korda
Kontakt:

Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #1 Postitas Ivoonu » 17 Mai 2017, 11:09

Mis summadest võib rääkida mootori remondi puhul, kui probleemiks on liigne õlikulu?
Kawasaki vn 1500 Nomad


Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1100
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 89 korda
Kontakt:

Mootorratta mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #2 Postitas Maaks » 17 Mai 2017, 11:34

Ise plaanid teha või otsid tegijat?
Ise tehes pakuks vajaminevateks detailiseks: kolvirõngad, klapi(sääre)tihendid, silindripea tihendid + päris mitu õlut :mrgreen:
Eeldan, et õli satub ikkagi kuidagi silindrisse, aga mitte ei tilgu õlipaagist välja lihtsalt - viimasel juhul oleks vaja uut õlipaaki :-)
EDIT: hindasid ja koode saab sealt vaadata näiteks
https://www.cmsnl.com/kawasaki-vn1500e3 ... partslist/
Viimati muutis Maaks, 17 Mai 2017, 12:05, muudetud 2 korda kokku.
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1359
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 93 korda

Mootorratta mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #3 Postitas ranel » 17 Mai 2017, 11:36

Ivoonu kirjutas:Mis summadest võib rääkida mootori remondi puhul, kui probleemiks on liigne õlikulu?
Kawasaki vn 1500 Nomad

rõngad ~150+200 tihendi komplekt. Töötunde pead motohooldustest küsima.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.
Kasutaja avatar

hevimees
Postitusi: 159
Liitunud: 20 Apr 2004, 22:15
Tsikkel: VF750C, VFR1200F,VFR800V-TEC
Asukoht: muuga
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #4 Postitas hevimees » 17 Mai 2017, 13:36

Kui probleemiks õlikulu siis ikka vaja korralikult asi teha .See tähendab uued remontkolvid koos rõngastega+silindrite puurimine,oonimine.Lisaks võiks ikka plokikaas ka korralikult remontida,klapid, klapipesad ja tihendid.Poolikult pole mõtet seda tööd ette võtta.Hinnad varuosadele saad juba eelpool toodud lingilt.
Heavymetal nonstop! 56479145

Tort
Postitusi: 1307
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 67 korda

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #5 Postitas Tort » 17 Mai 2017, 13:44

Ei ole asi ilmtingimata nii hull. Kõige lihtsam oleks reguleerida klapid ja mõõta kompressioon. Kui see on ok, siis klappide ja kolbidega ei tegeleks, tõenäoliselt piisab klapisääretihendite vahetusest.

Kui kompressioon ei ole ok, siis peaks tegema klappidele lekketesti ja mõõtma üle silindri kulumise ja ovaalsuse. Alles siis saab öelda, mida vaja vahetada.
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 307
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: gixxer1000- VN 750 custom
Asukoht: Kostivere-Raasiku-Kuusalu
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #6 Postitas Kauri » 17 Mai 2017, 14:29

Minu pikaajaline kogemus 4-T mootorite remondiga on see, et kõige hullematel õlipumpadel on kõige parem kompressioon. Kuna õlirõngas on kutu või rõnga all olevad tagasivoolu kanalid on saasta täis, siis on kogu silindri tööpind õliga kaetud ja sealt tuleb pauku ainult juurde.
Lahkamine on ainuke diagnoosi võimalus selliste kahtluste puhul.
Kõik tööriistad ühest kohast, http://www.motoral.ee
kauri@motoral.ee
553 4250
Kasutaja avatar

jkristjan
Postitusi: 244
Liitunud: 12 Mai 2016, 11:37
Tsikkel: Ducati Scrambler Icon
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 72 korda

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #7 Postitas jkristjan » 17 Mai 2017, 14:58

Enne ravi tuleb ikka panna diagnoos. Praegu on küsimus sama hea, et mul kõht valutab, mis ravi maksta võiks ja kui kaua läheb. Kui mootor on igast otsast kulunud ja lõtkud sees, siis vastus on lihtne, ilmselt umbes kaks korda see raha, mille eest saab osta natuke uuema ja paremas seisus sarnase ratta. Kui ainult klapisääre tihendeid ja õlirõngaid vahetada, siis äkki 500-700 kanti. Kõige odavam on kasutada paksemat õli ja sõita mootor lõpuni, tsikliga ei peaks olema talvel käivitamise muret nagu autoga. Vanasti diisel mersusse pandi Kamazi õli, mingi selline pigi konsistentsiga mineraalõli. Taksojuhid ütlesid, et sellega käib enam-vähem ilma kolvirõngasteta ka :)
In India, you brake by steering into the nearest elephant.
Kasutaja avatar

Madris
Postitusi: 286
Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
Tsikkel: Africa Twin RD04
Asukoht: Rapla, Viljandi, Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #8 Postitas Madris » 17 Mai 2017, 15:19

jkristjan kirjutas: Kui ainult klapisääre tihendeid ja õlirõngaid vahetada, siis äkki 500-700 kanti.


Enda kogemusest tundub see summa päris overkill (Kawa vn1500 juppide hinda teadmata). Tegin Honda XRV750 mootori remonti. Uued kolvid (sh. sõrmed), silindrite puurimine, kaante lihvimine ja pesade sooveldamine, uued tihendid, uued klapisääre tihendid. Lahkasin ja kokku panin ise. Juppide ja teenuste (puurimine, lihvimine, sooveldamine) hind oli kokku u. 500-600.-.
Ajaliselt umbes: 4 h mootor maha, 4 h mootor juppideks, 4 h mootor kokku, 8 h mootor peale vidinad külge. Muidugi see ajaline määratlus ei ole jutiga. Eks ikka ootad juppi ja vahepeal tuleb ragequit peale. Õlut kulus ka paar kasti kokku :D
Kasutaja avatar

jkristjan
Postitusi: 244
Liitunud: 12 Mai 2016, 11:37
Tsikkel: Ducati Scrambler Icon
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 72 korda

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #9 Postitas jkristjan » 17 Mai 2017, 15:33

Sinu pakutud 4 + 4 + 4 + 8 = 20 tundi, mis see maksab? Mingid ulmeliselt odavad kohad on olemas, mis reklaamivad ennast 15€/h, aga ma ei kujuta ette millega nad küll need tunnid läbi peavad korrutama elus püsimiseks. Viimati kui sai autol mingit jubinat vahetatud oli luksepa tund vist 35€ koos käibega.

EDIT: Ma isegi ei tea, kust mul see 15€/h pakkumine meelde on jäänud, keegi koolilaps vist otsis haltuurat siin samas foorumis vms. Isegi Motoremi kodulehel on kirjas 34€/h ehk siis kui keegi 2 päeva jukerdab su panniga, 544.- tuleb tööraha.

Kõik hakkavad kohe odavatest juppidest rääkima aga inimene küsis ju remondi kohta, küsimus on, kaua aega läheb ja kes ja miks peaks võileiva raha eest omal [ja oma tööriistadel/garaažil] paar päeva kinni panema. Remont teenusena on kallis ja mul on ainult hea meel, kui keegi näitab, et ma selles osas eksin :)
In India, you brake by steering into the nearest elephant.

Tort
Postitusi: 1307
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 67 korda

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #10 Postitas Tort » 17 Mai 2017, 15:48

See 20h on ma pakun hobitegija number, töökojad teevad kiiremini. Üldiselt kõik sõltub ju rattast. Minu Domikal pole küll vaja mootorit maha võtta selleks tööks. Jupid - kolb koos rõngaste ja sõrmega 184 eur (sinna kanti nad kõikidel ratastel on minu meelest), kogu mootori tihendisett (sh klapisääretihendid ja kogu alumine osa) 143. Kokku ca 330 eur ühe silindri puhul. Kahe puhul oleks ca 520. Puurimine lisaks 40 eur silinder.

Teemaalgatajale - kui ise teed, siis võta ülemine ots lahti. Kui kolb ja silinder ok, siis pääsed vaid ülemise otsa tihendisetiga. Kui ei, siis vaja ka kolbe ja sõrmi + puurimist. Kui ise ei tee, siis tööraha saad teada töökojast.

franz125
Postitusi: 2043
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #11 Postitas franz125 » 17 Mai 2017, 15:52

Palju on liigne õlikulu?
Tort,nendel pirakatel kruiseritel ei pruugi saada silkusi raami vahel maha.VTX-l näiteks ei saa.Ja et mootor maha saada tuleb kõvasti vaeva näha,rääkimata mootori kaalust(123kg)
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Tort
Postitusi: 1307
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 67 korda

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #12 Postitas Tort » 17 Mai 2017, 16:18

No eks see sõltub rattast. Domika 650 cc silku käib näiteks niisama maha. Kui ei saa, siis tuleb mootor kas ise või töökojas maha võtta, nurka ju ei lükka.

Küll aga planeeriks selle töö isiklikult sügisesse, kui peale kannatab kallata.

morse
Postitusi: 182
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #13 Postitas morse » 17 Mai 2017, 16:28

Ei taha õli tulle valada. Aga ketivahetusest ei rääkinud keegi. Kui moto palju sõitnud ja juba lahti võetud, siis oleks ju mõistlik ka kett/ketid koos taldade ja pingutitega üle vaadata. Või kuidas? Need jupid on üsna kallid. Kui supleri järgi kett veel venind pole, laseks vana ketiga edasi.

Aga muidu pooldan seda 20h ja mitu õlut versiooni. Olen aegajalt teinud - väga lõbus.

Kui ise ei ole varem teinud, siis tuleb sõber appi kutsuda, kes on kogenud. Kui sellist sõpra pole või põhimõtteliselt on teenuse eest lisanduv kulu OK, siis tuleks korralikku kohta viia - sellisesse, mida teised kliendid julgevad soovitada. Olen ka seda proovinud.

Edu! :bsmile:
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4351
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 56 korda
Kontakt:

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #14 Postitas yeekim » 17 Mai 2017, 17:27

Hoi!

"Väike" õlikulu on suurel Vulcanil normaalne. Nukakett kuskil 30-40€ tükk.Tihendid, klapisääre jmt odavad.

Mootor on RASKE! Kõigepealt tuleb tsikkel nii püsti saada/jätta, et saad mootori alla miski tõstuki, kuhu peale siis lahtine mootor kukutada.
Kasutaja tarmoel või Sind rohkem aidata.
Minul käis vanem mootor talvel "laua peal"

edu
Teen saiast sitta!

ats30
Postitusi: 479
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 144 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #15 Postitas ats30 » 17 Mai 2017, 17:50

Domika mootor käib nii lihtsalt ja kiiresti maha, ma eelistan küll emakoda laua peal ja lambi all lahti harutada. Domika mootor kaalub täpselt 50 kg. Vulcanist ei tea midagi.
Põhiline aeg kulub tellitud juppide ootamisele. Minu arust on see töö küll selline mida võib vabalt ise teha, kui aga garaas ja tööriistad olemas on. Raamat võiks ka kõrval olla.
Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4351
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 56 korda
Kontakt:

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #16 Postitas yeekim » 17 Mai 2017, 18:01

Mis PGN'a Domikast Te jahute, jutt on ju 1500ccm Vulcanist!
Mingeid silindreid Te raami vahel maha ei võta, mootor peab "lauale" minema!

edu
Teen saiast sitta!

Tort
Postitusi: 1307
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 67 korda

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #17 Postitas Tort » 17 Mai 2017, 18:29

Point oli selles, et NX-l on ka suur silinder. Konkreetsest rattast ei tea midagi.

tarmoel
Postitusi: 259
Liitunud: 25 Aug 2008, 22:48
Tänatud: 4 korda

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #18 Postitas tarmoel » 17 Mai 2017, 20:47

Suured Vulcani mootorid võtavad õli jah. Kui mootor vanem, siis 1l tuhande km kohta tavaline. Lihtsam juurde valada kui mootorit remontida. Endal läbikäidud etapp. Tegemist oli küll classicu mootoriga aga see on sisuliselt sama. Mootori maha ja laiali võtmine on suur töö. Peale kolvirõngaste olid ka kolvid nagu koide poolt ära söödud - pisiksed augud pinnapeal. Nukkvõllid olid ka kulunud. Tegelikult on nii, et kui kolvid on kulunud, siis on seda ka kogu ülejäänud mootor. Kui muidugi ei ole tegemist 125ccm kahetaktilise võrriga. Juba kogu alumise ja ülemise otsa tihendid maksid juba mitusada €. Mõnede tihendid võib muidugi ka ise välja taguda. Kuna, minu mootoril oli ka saale kaane sees ringi käinud, siis valisin odavama variandi - kasutatud mootori USA-st. Siin on kasutaja EIKKI kes ameerikast kauppa sebib. Hindasid täpselt ei mäleta aga mootor maksis USA-s mingi 1000USD kanti. Umbes 1500€ eest oli ta mul käes (koos, transpordi, tollimise ja vahendaja tasuga).

Päikest!
Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 369
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: KAWASAKI MEAN STREAK 1500
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #19 Postitas kristjan128 » 17 Mai 2017, 22:37

Ei saa väita, et vulcanite mootorid võtavadki õli. Mul vulcan mean streak, mis on pm sama mootor vähe teravamate nukkade ja suuremate klappidega, aga õlikulu pole. Kolisin v2 superbike pealt sellele ja sõidustiil on suht agressiivne.
Kasutaja avatar

jkristjan
Postitusi: 244
Liitunud: 12 Mai 2016, 11:37
Tsikkel: Ducati Scrambler Icon
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 72 korda

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #20 Postitas jkristjan » 17 Mai 2017, 22:49

Ilmselt see on lihtsalt seda tüüpi ratas, et enamustel 10+ aastat vanadel on odo pealt 150000km maha keritud. Sealt siis eriarvamused, mõni arvab, et 40000 juures võtab palju õli, teine arvab, et see on vaevalt sisse sõidetud alles.
In India, you brake by steering into the nearest elephant.

tarmoel
Postitusi: 259
Liitunud: 25 Aug 2008, 22:48
Tänatud: 4 korda

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #21 Postitas tarmoel » 17 Mai 2017, 22:54

Parandan siis ennast; õli võtavad Vulcani mootorid, mis on kulunud (käib ka kõigi teiste olemasolevate mootorite kohta, sõltumata kasutuskohast). Ehk siis teine või rohkem ring spidokal. Veidi lihtsam variant on deformeerunud klapisääretihendid, mille eluiga sõltub ka aastatest, mitte ainult suurest läbisõidust.
Päikest!

Maitis
Postitusi: 7
Liitunud: 13 Juul 2016, 18:12

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #22 Postitas Maitis » 18 Mai 2017, 00:20

Ma tegin täpselt sama mootoriga täpselt sama asja läbi. Öelda, et VN1500 mootor peabki õli võtma, ei ole õige. Peale remonti ei võtnud mootor õli. Kahjuks sain selle hea mootoriga ainult 3000 km sõita, kui avariisse sattusin ja ratas läks mahakandmisele. Mul läks selles mõttes asi odavalt, et töö tegin ise. Ainult puurimise ja hoonimise lasin teha Tõukur OÜ-s. Tegelt oleks ka selle võinud ise teha kuna kõik vajaminevad seadmed olid selleks olemas. Oskusi kahjuks nappis selle töö jaoks. Remontmõõdus kolvid läksid sisse, uued nukaketid, rõngad, tihendid jne. Tööaeg oli kahekesi tehes umbes 3-4 õhtut peale tööd. Ilmselt oskaja mees teeks kiiremini, aga meil oli see esimene taoline projekt. Esimesel päeval saime mootori maha. See on täiesti tehtav kahekesi, kui on kasutada kahvelkäru. Põhiline aeg kuluski ratta lammutamisele ja kokkupanemisele. Kui õigesti mäletan, siis kogu rahaline kulu oli umbes 500-600€. Enamus jupid tellisin e-bayst. Peale remonti käis mootor nagu Šveitsi kell.

Maitis
Postitusi: 7
Liitunud: 13 Juul 2016, 18:12

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #23 Postitas Maitis » 18 Mai 2017, 00:30

Kuna seda tööd sai tehtud koos ühe vene keelt kõneleva inimesega, siis Vulcani remondi jooksul omandasin peaegu täielikult vene keele blatnoi sõnavara. Nüüd tean täpselt, mida mis puhul öelda. Eriti vürtsikaks läks asi siis, kui hakkasima masinat kokku laduma. No ei ole see vana Vulcan (1992) remontimiseks tehtud. Uuemad pidid selles osas vähe paremad olema.
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4351
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 56 korda
Kontakt:

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #24 Postitas yeekim » 18 Mai 2017, 11:05

Hoi!

Teemaalgataja võiks täpsustada, mis on :"liigne õlikulu"?

Endal on I gen. masin ja niipalju,kui sai foorumeid puuritud, siis väike õlikulu on normaalne(jutt siis endiselt I gen mootorist). Sama nendivad ka kaaskannatajad Eestist. Ise veel nii kaugele pole jõudnud, et peaks pealevalamisega tegelema.

Tihendid, värgid/särgid on jah mõttekas ette ära tellida, et ootama ei peaks..
Kõige raskem oli jah mootori maha- ja pealesaamine +hunnik tööd, mis sellele eelnesid /järgnesid.
Ku juba laual, siis läheb asi kiiresti. Sidur on mõttekas raami vahel lahti võtta, korvi mutter on KÕVASTI kinni!
Sai tehtud ka Judger 'i siduri update, sellega kaotasin küll siduri tagasilibisemise (jah, lugesite õigesti, Vulcanil on slippery clutch) aga asi on seda väärt.

edu
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ivoonu
Mode
Postitusi: 1134
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Kawasaki VN1500 Nomad
Asukoht: Tartu
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 22 korda
Kontakt:

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #25 Postitas Ivoonu » 18 Mai 2017, 11:31

Tänud kõigile teemaarendajatele. Odojärgne lõbisõit on 37000 mi, tegelikku läbisõitu ei tea keegi. Õlikulu on umbkaudu liiter 1000 miili kohta. Samas mootor on täiesti kuiv ja silmaga nähtavat suitemist ei ole ma ka tähele pannud. Kuni sügiseni piirdun õlitaseme jälgimise ja pealevalamisega.
Kuskil väljamaa foorumis on jäänud silma lause, et Castroli õli ongi teinekord selline kaduva omadusega. Enne sügist saab proovida veel mõne teise õlitootja õliga.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ivoonu
Mode
Postitusi: 1134
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Kawasaki VN1500 Nomad
Asukoht: Tartu
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 22 korda
Kontakt:

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #26 Postitas Ivoonu » 18 Mai 2017, 11:55

Vin koodi järgi jõudsin sellise infoni:

Mileage History
This section contains a set of known mileages of checked vehicle.
# Date Mileage
1 2014-10 Odometer readings: 38624 km (24000 miles)
2 2014-11-05 24000 mi km

Internet History
This section contains a data about vehicle gathered form the Internet.
2014-11-05

Vehicle offered at salvage auto auction. Odometer status: Actual. Odometer reading is believed to be the true and actual mileage. Possible defects/damages: burn. Legal status of the vehicle: title: SALVAGE.
2014-10

Other event: IN SALVAGE
2014-10

Vehicle offered for sale at: SALVAGE AUTO AUCTION in UNITED STATES
2014-10

Vehicle damaged: burn - ENGINE BURN



Title Records
This section lists state title records.
Date State of Title Type Mileage VIN
06/2015/11 IN Current 38624 km JKBVNAL162A013601
06/2015/03 IN Historical 38624 km JKBVNAL162A013601
10/2014/09 IN Historical 38624 km JKBVNAL162A013601
06/2014/12 IN Historical 24715 km JKBVNAL162A013601
04/2009/09 Wisconsin Historical 24715 km JKBVNAL162A013601
04/2004/06 Wisconsin Historical 7480 km JKBVNAL162A013601
Kasutaja avatar

jkristjan
Postitusi: 244
Liitunud: 12 Mai 2016, 11:37
Tsikkel: Ducati Scrambler Icon
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 72 korda

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #27 Postitas jkristjan » 18 Mai 2017, 12:16

Nii need soodsa hinnaga heas korras vähe sõitnud ühe omaniku sõidukid välismaalt tulevad, ikka kindlustuse ja lammari oksjonitelt.
In India, you brake by steering into the nearest elephant.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ivoonu
Mode
Postitusi: 1134
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Kawasaki VN1500 Nomad
Asukoht: Tartu
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 22 korda
Kontakt:

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #28 Postitas Ivoonu » 18 Mai 2017, 12:28

jkristjan kirjutas:Nii need soodsa hinnaga heas korras vähe sõitnud ühe omaniku sõidukid välismaalt tulevad, ikka kindlustuse ja lammari oksjonitelt.

Mul on olemas USA viimase omaniku nimi ja postiaadress aga netist pole ühtegi muud kontaktivõimalust leidnud, et saaks otse ajaloo kohta küsida.
Kasutaja avatar

jkristjan
Postitusi: 244
Liitunud: 12 Mai 2016, 11:37
Tsikkel: Ducati Scrambler Icon
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 72 korda

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #29 Postitas jkristjan » 18 Mai 2017, 12:42

Aga mis vahe seal on? Kui juba oksjonil öeldi ausalt, et mootor on kohvi, vaevalt et ta vahendaja käes vahepeal paremaks läks.
In India, you brake by steering into the nearest elephant.
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4351
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 56 korda
Kontakt:

Re: Mootori remondi võimalik eelarve?

Lugemata postitus #30 Postitas yeekim » 18 Mai 2017, 13:33

Hoi!

Ennem kui siin 130 kg aiste vahelt välja tõsta, alustaks kõige lihtsamast- survetestist!
Muidu aga, mingi 20 40/50 õli sisse ja tuld!

edu
Teen saiast sitta!




Mine “Ajaviiteks...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist