Segased küsimused jms

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded


franz125
Postitusi: 1950
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #181 Postitas franz125 » 12 Sept 2017, 07:54

Pole ühtegi lahti kakkunud aga seal on vist mingi pendli moodi asi sees.Kui loksutada siis koliseb sees.


Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 2907
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 428 korda
Tänatud: 101 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #182 Postitas urmas66 » 12 Sept 2017, 09:24

franz125 kirjutas:Pole ühtegi lahti kakkunud aga seal on vist mingi pendli moodi asi sees.Kui loksutada siis koliseb sees.


Ma ühe tööstuseadme oma olen kunagi avanud ja seal oli kuul,mis surus kontakti pihta, ühendades sellega ahela,aga põhimõte ilmselt sama.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1127
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #183 Postitas pühak » 12 Sept 2017, 09:30

Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Tort
Postitusi: 1192
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 59 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #184 Postitas Tort » 12 Sept 2017, 09:41

Neid on ilmselt erineva disainiga, aga all videos on üks Honda variant. Tundub küll, et see rõngas tsentrifugaaljõu tõttu sõidu pealt äärde ära ei vaju ja töötab vaid koha peal ümber kukkudes.


franz125
Postitusi: 1950
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #185 Postitas franz125 » 12 Sept 2017, 13:42

Vist ikkagi ka sõites aga tsentrifugaaljõu kadudes kui maoli käid.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

franz125
Postitusi: 1950
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #186 Postitas franz125 » 12 Sept 2017, 13:43

pühak kirjutas:Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.

Vets räme oleks kui keset kallutamist mootor kinni lüüakse.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

jaan mmc
Postitusi: 244
Liitunud: 24 Dets 2015, 21:43
Tsikkel: Kawasaki KLX 650 c 94a.
Asukoht: Pärnu/maa
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #187 Postitas jaan mmc » 12 Sept 2017, 16:48

pühak kirjutas:Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.


Kallutusnurga / kiiruse suhe peaks ikka päris valus olema, et see anduri klemm, kurvis keskasendis püsiks. :roll:
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 831
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #188 Postitas sinilind123 » 12 Sept 2017, 17:28

Tahaks usast saada ühte plokikaant endale. 130eur tundub ilgelt palju saatmiskuluna. Kas on mingeid soodsaid variante?
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4070
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 313 korda
Tänatud: 307 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #189 Postitas Macintosh » 12 Sept 2017, 17:29

sinilind123 kirjutas:Tahaks usast saada ühte plokikaant endale. 130eur tundub ilgelt palju saatmiskuluna. Kas on mingeid soodsaid variante?

Kas sa siit küsisid? viewtopic.php?f=74&t=84863
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1127
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #190 Postitas pühak » 12 Sept 2017, 20:33

Spoiler:
jaan mmc kirjutas:
pühak kirjutas:Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.


Kallutusnurga / kiiruse suhe peaks ikka päris valus olema, et see anduri klemm, kurvis keskasendis püsiks. :roll:

Aga mis on üldse kurvis kallutamise füüsikaline mõte? Kallutamise mõte siis koos sellega, kui palju kallutada?
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

jaan mmc
Postitusi: 244
Liitunud: 24 Dets 2015, 21:43
Tsikkel: Kawasaki KLX 650 c 94a.
Asukoht: Pärnu/maa
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #191 Postitas jaan mmc » 12 Sept 2017, 21:03

Spoiler:
pühak kirjutas:
jaan mmc kirjutas:
pühak kirjutas:Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.


Kallutusnurga / kiiruse suhe peaks ikka päris valus olema, et see anduri klemm, kurvis keskasendis püsiks. :roll:

Aga mis on üldse kurvis kallutamise füüsikaline mõte? Kallutamise mõte siis koos sellega, kui palju kallutada?


Keegi kindlasti oskab tuua vastava valemi, kus ma eeldan on teguriteks pöörderaadius ja liikumiskiirus ja nende kombinatsioonist tulenev kaldenurk.
Aga mida ma öelda tahtsin, oli see, et videos olev andur on pigem on / off tüüpi lüliti, mis "lülitab" olenemata sellest mitu G-d on ülekoormus kurvis ja sobib sellisena hästi kukkumisjärgseks nö. turvalülitiks.
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 934
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Suzuki Hayabusa
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #192 Postitas piiks » 13 Sept 2017, 09:56

Spoiler:
pühak kirjutas:
jaan mmc kirjutas:
pühak kirjutas:Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.


Kallutusnurga / kiiruse suhe peaks ikka päris valus olema, et see anduri klemm, kurvis keskasendis püsiks. :roll:

Aga mis on üldse kurvis kallutamise füüsikaline mõte? Kallutamise mõte siis koos sellega, kui palju kallutada?


Tsentrifugaaljõud tahab sind 90 kraadise ratta seljast koos rattaga kurvist välja visata. Kallutaes ratast muudad sa tsentrifugaaljõu vektori rohkem ratta püstiteljega paralleelseks. Ja kogu mass surutakse rehvi pidi maasse. Ehk välja viskamise asemel saab tekkida ainult rehvi külglibisemine. Hoides gaasi kurvis ühtlaselt peal läheb veel rohkem jõudu taga rehvi peale, mis peab paremini, kui esimene.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1127
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #193 Postitas pühak » 13 Sept 2017, 14:07

Spoiler:
jaan mmc kirjutas:
pühak kirjutas:
jaan mmc kirjutas:
pühak kirjutas:Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.


Kallutusnurga / kiiruse suhe peaks ikka päris valus olema, et see anduri klemm, kurvis keskasendis püsiks. :roll:

Aga mis on üldse kurvis kallutamise füüsikaline mõte? Kallutamise mõte siis koos sellega, kui palju kallutada?


Keegi kindlasti oskab tuua vastava valemi, kus ma eeldan on teguriteks pöörderaadius ja liikumiskiirus ja nende kombinatsioonist tulenev kaldenurk.
Aga mida ma öelda tahtsin, oli see, et videos olev andur on pigem on / off tüüpi lüliti, mis "lülitab" olenemata sellest mitu G-d on ülekoormus kurvis ja sobib sellisena hästi kukkumisjärgseks nö. turvalülitiks.

Spoiler:
piiks kirjutas:[spoiler]
pühak kirjutas:
jaan mmc kirjutas:
pühak kirjutas:Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.


Kallutusnurga / kiiruse suhe peaks ikka päris valus olema, et see anduri klemm, kurvis keskasendis püsiks. :roll:

Aga mis on üldse kurvis kallutamise füüsikaline mõte? Kallutamise mõte siis koos sellega, kui palju kallutada?


Tsentrifugaaljõud tahab sind 90 kraadise ratta seljast koos rattaga kurvist välja visata. Kallutaes ratast muudad sa tsentrifugaaljõu vektori rohkem ratta püstiteljega paralleelseks. Ja kogu mass surutakse rehvi pidi maasse. Ehk välja viskamise asemel saab tekkida ainult rehvi külglibisemine. Hoides gaasi kurvis ühtlaselt peal läheb veel rohkem jõudu taga rehvi peale, mis peab paremini, kui esimene.

Peaks andurile kontroll-lambi külge panema ja seda siis nööri otsas keerutama. :wink:
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

will111
Postitusi: 1566
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 108 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #194 Postitas will111 » 13 Sept 2017, 14:44

"Tsentrifugaaljõud tahab sind 90 kraadise ratta seljast koos rattaga kurvist välja visata. Kallutaes ratast muudad sa tsentrifugaaljõu vektori rohkem ratta püstiteljega paralleelseks. Ja kogu mass surutakse rehvi pidi maasse."

Lisaks sellele, suureneb kurvis rehvi pidamine, mida kiiremini seda kurvi võtad sest g-jõud suureneb ja surub rehvi kontankpinda vastu maad. Suureneb nii kontaktpind ise kui jõud millega seda asfalti pressitakse.
Kallutamise ja tsiklirehvide eripärane eraldi case on veel rehvi diameetri muutumine keskosas ja küljel ehk nö. koonuse efekt. Keerutad laua peal koonusjäätist siis võtab samamoodi kurvi nagu tsikkel keerab end "koonuste peal" kurvi kui seda kallutad :D Vastavalt selle koonuse kujule toimuvad erinevad asjad a'la kurvi kukkumine ja raskelt pööramine, mis on siis ühele või teisele rehvile omased
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1157
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #195 Postitas ranel » 18 Sept 2017, 23:18

Garmin Nüvi 660. Tahaks sellega ära ühendada, aga garmin arvab, et ma peaks parooli sisestama 1234. Kuidas sellest mööda saada? Moblaga ühendamine toimib kenasti.

https://www.gearbest.com/motorcycle-int ... 14178.html
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.

morse
Postitusi: 143
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, Suzuki DR Big SR42
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #196 Postitas morse » 19 Sept 2017, 00:44

ranel kirjutas:Garmin Nüvi 660. Tahaks sellega ära ühendada, aga garmin arvab, et ma peaks parooli sisestama 1234. Kuidas sellest mööda saada? Moblaga ühendamine toimib kenasti.

https://www.gearbest.com/motorcycle-int ... 14178.html


Põhjus on selles, et ta näeb su peakomplekti millegi pärast telefonina. Kustutasin oma seadmete paaritused ära ja tegin testi: zumo550, iPhone6 ja Cardo G9. Telefoni paaritamisel GPSiga palus sisestada 1234. Carodo paaritamisel GPSiga oli kaup mõne sekundiga tehtud ja mingit koodi ei küsitud. Minu omal on menüüs eraldi valikud telefoni paaritamiseks ja peakomplekti paaritamiseks.

Edu!
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1157
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #197 Postitas ranel » 19 Sept 2017, 09:53

Spoiler:
morse kirjutas:
ranel kirjutas:Garmin Nüvi 660. Tahaks sellega ära ühendada, aga garmin arvab, et ma peaks parooli sisestama 1234. Kuidas sellest mööda saada? Moblaga ühendamine toimib kenasti.

https://www.gearbest.com/motorcycle-int ... 14178.html


Põhjus on selles, et ta näeb su peakomplekti millegi pärast telefonina. Kustutasin oma seadmete paaritused ära ja tegin testi: zumo550, iPhone6 ja Cardo G9. Telefoni paaritamisel GPSiga palus sisestada 1234. Carodo paaritamisel GPSiga oli kaup mõne sekundiga tehtud ja mingit koodi ei küsitud. Minu omal on menüüs eraldi valikud telefoni paaritamiseks ja peakomplekti paaritamiseks.

Edu!

Jah, ma saan sellest kenasti aru, et tunneb telefonina ära. Seda ma ju küsingi, et kuidas sellest mööda saada? Telefoni ja peakomplekti menüüs valikus pole, vaid bluetooth seadme ühendamine. Ei aitand ka moblale sama nime panemine, mis peakomplektil ja siis hiljem üritada peakomplektiga ühendada.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 923
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #198 Postitas simp » 19 Sept 2017, 10:10

Spoiler:
ranel kirjutas:
morse kirjutas:
ranel kirjutas:Garmin Nüvi 660. Tahaks sellega ära ühendada, aga garmin arvab, et ma peaks parooli sisestama 1234. Kuidas sellest mööda saada? Moblaga ühendamine toimib kenasti.

https://www.gearbest.com/motorcycle-int ... 14178.html


Põhjus on selles, et ta näeb su peakomplekti millegi pärast telefonina. Kustutasin oma seadmete paaritused ära ja tegin testi: zumo550, iPhone6 ja Cardo G9. Telefoni paaritamisel GPSiga palus sisestada 1234. Carodo paaritamisel GPSiga oli kaup mõne sekundiga tehtud ja mingit koodi ei küsitud. Minu omal on menüüs eraldi valikud telefoni paaritamiseks ja peakomplekti paaritamiseks.

Edu!

Jah, ma saan sellest kenasti aru, et tunneb telefonina ära. Seda ma ju küsingi, et kuidas sellest mööda saada? Telefoni ja peakomplekti menüüs valikus pole, vaid bluetooth seadme ühendamine.

kas muidu on sellel peakomplektil mingi "default" kood mida kasutama peaks? nt 0000? Väidetavalt peaks 660 oskama erinevaid pin'e kasutada.

http://forums.gpsreview.net/discussion/ ... 51/#132947

Lisaks, ehk aitab see:

Figured it out. Connect via "audio" instead of "phone". Duh!
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1157
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #199 Postitas ranel » 19 Sept 2017, 10:20

No mul nüvi, mitte zumo. Juhtmega ei tahaks ka end gps-i külge panna. Aga vaikimisi koodi asja õhtul uurin küll.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 923
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #200 Postitas simp » 19 Sept 2017, 10:46

ranel kirjutas:No mul nüvi, mitte zumo. Juhtmega ei tahaks ka end gps-i külge panna. Aga vaikimisi koodi asja õhtul uurin küll.


Vaatasin edasi, nüvi 660 ei toeta garmini andmetel A2DP'd, ehk siis ilmselt ei lähe sul see paaritamine ka läbi.

Sellest ka see "audio" vs "phone" paaritamine. Audio kasutaks A2DP profiili.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1157
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #201 Postitas ranel » 19 Sept 2017, 11:03

Spoiler:
simp kirjutas:
ranel kirjutas:No mul nüvi, mitte zumo. Juhtmega ei tahaks ka end gps-i külge panna. Aga vaikimisi koodi asja õhtul uurin küll.


Vaatasin edasi, nüvi 660 ei toeta garmini andmetel A2DP'd, ehk siis ilmselt ei lähe sul see paaritamine ka läbi.

Sellest ka see "audio" vs "phone" paaritamine. Audio kasutaks A2DP profiili.

Vaatasin ka just, et a2dp puudu nüvil. Õnneks audio väljundi olemas. Tellisin ebayst vahejulla vahele.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.

morse
Postitusi: 143
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, Suzuki DR Big SR42
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #202 Postitas morse » 19 Sept 2017, 11:28

Spoiler:
ranel kirjutas:
simp kirjutas:
ranel kirjutas:No mul nüvi, mitte zumo. Juhtmega ei tahaks ka end gps-i külge panna. Aga vaikimisi koodi asja õhtul uurin küll.


Vaatasin edasi, nüvi 660 ei toeta garmini andmetel A2DP'd, ehk siis ilmselt ei lähe sul see paaritamine ka läbi.

Sellest ka see "audio" vs "phone" paaritamine. Audio kasutaks A2DP profiili.

Vaatasin ka just, et a2dp puudu nüvil. Õnneks audio väljundi olemas. Tellisin ebayst vahejulla vahele.

Et siis kiiver läheb Nüvi külge kaabliga? Et kuuleksid juhiseid? Või mingi "analog to BT A2DP" julla, mis maksab 6 euri?
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1157
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #203 Postitas ranel » 19 Sept 2017, 11:56

Spoiler:
morse kirjutas:
ranel kirjutas:
simp kirjutas:
ranel kirjutas:No mul nüvi, mitte zumo. Juhtmega ei tahaks ka end gps-i külge panna. Aga vaikimisi koodi asja õhtul uurin küll.


Vaatasin edasi, nüvi 660 ei toeta garmini andmetel A2DP'd, ehk siis ilmselt ei lähe sul see paaritamine ka läbi.

Sellest ka see "audio" vs "phone" paaritamine. Audio kasutaks A2DP profiili.

Vaatasin ka just, et a2dp puudu nüvil. Õnneks audio väljundi olemas. Tellisin ebayst vahejulla vahele.

Et siis kiiver läheb Nüvi külge kaabliga? Et kuuleksid juhiseid? Või mingi "analog to BT A2DP" julla, mis maksab 6 euri?

Ei, Nüvi külge ikka BT julla, mis heli võtab Nüvi audio väljundist. Selle bluetooth julla saab juba kiivri peakomplekti külge ühendada juhtmevabalt. Juhtmetega ei hakka end ja ratast küll siduma.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.

morse
Postitusi: 143
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, Suzuki DR Big SR42
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #204 Postitas morse » 19 Sept 2017, 12:07

ranel kirjutas:Juhtmetega ei hakka end ja ratast küll siduma.

Loogiline jah. Lihtsalt 6 Euri tundus isegi 3,5mm otstega kaablile soodne hind :)
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1157
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #205 Postitas ranel » 19 Sept 2017, 14:48

Spoiler:
morse kirjutas:
ranel kirjutas:Juhtmetega ei hakka end ja ratast küll siduma.

Loogiline jah. Lihtsalt 6 Euri tundus isegi 3,5mm otstega kaablile soodne hind :)

Eks see on, kui Eesti kaupmeest nuumama ei hakka, vaid tellid otse, kust ka nemad asju tellivad.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.

morse
Postitusi: 143
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, Suzuki DR Big SR42
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #206 Postitas morse » 19 Sept 2017, 15:38

Spoiler:
ranel kirjutas:
morse kirjutas:
ranel kirjutas:Juhtmetega ei hakka end ja ratast küll siduma.

Loogiline jah. Lihtsalt 6 Euri tundus isegi 3,5mm otstega kaablile soodne hind :)

Eks see on, kui Eesti kaupmeest nuumama ei hakka, vaid tellid otse, kust ka nemad asju tellivad.


Oleneb ikka tükist. Hea juhe on ilmselt Ebays ka kallim kui 6.- :)

Ja kaupmees on oma kalli raha selle juhtme alla pannud, et saaksid selle otsekohe kätte, kui vajadus peaks tekkima (mõelge näiteks kui vähe maksab Oomipoes takisti ning kui palju peab ettevõte selle sulle müümiseks tööd tegema). Aga sa ilmselt pead silmas lihtsalt seda, et kes pingutab, saab soodsamalt. Nõus.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1157
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #207 Postitas ranel » 19 Sept 2017, 16:09

Spoiler:
morse kirjutas:
ranel kirjutas:
morse kirjutas:
ranel kirjutas:Juhtmetega ei hakka end ja ratast küll siduma.

Loogiline jah. Lihtsalt 6 Euri tundus isegi 3,5mm otstega kaablile soodne hind :)

Eks see on, kui Eesti kaupmeest nuumama ei hakka, vaid tellid otse, kust ka nemad asju tellivad.


Oleneb ikka tükist. Hea juhe on ilmselt Ebays ka kallim kui 6.- :)

Ja kaupmees on oma kalli raha selle juhtme alla pannud, et saaksid selle otsekohe kätte, kui vajadus peaks tekkima (mõelge näiteks kui vähe maksab Oomipoes takisti ning kui palju peab ettevõte selle sulle müümiseks tööd tegema). Aga sa ilmselt pead silmas lihtsalt seda, et kes pingutab, saab soodsamalt. Nõus.

Noh, eks ta nii ongi. Kaupmees tellib samast kohast sama hinnaga toote. Eestisse jõudes maksab ta juba 6+kõmm+toll. Lisaks tuleb mingi kate vahele panna, et sellel üldse pointi oleks. Suht tõenäoline on, et see ladu asub kusagil Tallinnas. Eesti sees maksab sama toode siis mujale veel 3 eur otsa. Ja saabki, kuidas 6 eurone asi on lebolt 12-15 eur. Kuigi reaalsem variant on tavaliselt siiski, et laokaup pole ja tellivad. Hind siiski sellest kliendi jaoks soodsamaks ei muutu.

Eraisikuna on 22 eur maksuvaba. Maksad 6 eur ära ja kaup 2-4 nädala pärast on postkastis või postkontoris.

Sel oomipoe takistil on ka kate metsik. Lisaks oomipood tellib oma kauba nagunii Farnellist, mis on ise juba vahendusettevõte.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.

oil
Postitusi: 242
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #208 Postitas oil » 19 Sept 2017, 19:07

Mis materjalist on Kawasaki KLE500 tagapiduri support? Tagumise "vastuse" haarad on otstest ära murdunud ning pressib klotsi viltu, kulub väga kiiresti ära. Võiks sinna paar cm otsa keevitada ja oleks nagu uus.
Teaks mis materjal on, saaks kuhugi töösse viia.
Igatahes magnetile ei reageeri.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7367
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 74 korda
Tänatud: 106 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #209 Postitas Piipz » 20 Sept 2017, 09:14

Ei leia kusagilt sellise teleka Firmwaret, nagu seda on Panasonic tx-65c320e
Pean siis silmas ametlikku panasonicu lehte, kõik muud mudelid nagu oleks, kuid just see on puudu :(
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

franz125
Postitusi: 1950
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #210 Postitas franz125 » 20 Sept 2017, 09:17

oil kirjutas:Mis materjalist on Kawasaki KLE500 tagapiduri support? Tagumise "vastuse" haarad on otstest ära murdunud ning pressib klotsi viltu, kulub väga kiiresti ära. Võiks sinna paar cm otsa keevitada ja oleks nagu uus.
Teaks mis materjal on, saaks kuhugi töösse viia.
Igatahes magnetile ei reageeri.

Alumiinium segu mingine arvatavasti.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju




Mine “Ajaviiteks...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: tavvi ja 9 külalist