Rumalad või segased küsimused jms

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

rannamees
Postitusi: 906
Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
Tsikkel: FZS 1000
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 415 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas rannamees »

sinilind123 kirjutas:

Kui ratas mudas kinni (koos koormaga võibolla pea 300kg). Kas siis võib koormarihma ümber esivelje panna ja puunajal välja kangutada? Või teeb see veljele liiga?

Ei te liiga, kui köie kinnitad lähima puu latva.
Teeb liiga, kui köis on horisontaalselt.



Pilt
Kasutaja avatar

rannamees
Postitusi: 906
Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
Tsikkel: FZS 1000
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 415 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas rannamees »

Raitsraisk kirjutas:

Millise auto tagaistmele mahuvad lebolt ära 3 laste turvatooli?
Jätaks valikust välja prantsuse ja korea autosarnased tooted.
Mida soovitatakse ?

Voyageri kõik liigid näiteks lebolt 4 turvatooli.
2 keskel, 2 taga, ligipääs kõigile ok.

Japside poolelt näiteks Toyota Sienna ja Honda Odyssey

Viimati muutis rannamees, 23 Sept 2017, 13:30, muudetud 1 kord kokku.
Pilt
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1760
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas simp »

Spoiler
kaimex kirjutas:
grahv kirjutas:
Raitsraisk kirjutas:

Millise auto tagaistmele mahuvad lebolt ära 3 laste turvatooli?

Kui suured lapsed on? Kas sellised sisse ehitatud lasteistmed veel ei sobi?
http://www.auto24.ee/used/2529431

Võimalik vist ainult Eestis, et inimene müüb Seat alahambrat, aga kirjutab VW sharan kuulutusse. Noo minu pärast võib tegu olla täpselt sama asjaga aga kui on seat müü teda seatina... Päris naljakas oleks kuidas kõik passatid nüüd a4-dena müüki tuleks. :wack:

See on kohalike automüüjate kulude kokkuhoid vms...

Kui Sharan müüdud saab(ja siis kui link postitati, võis seal tõesti sharan olla), siis panevad vana kuulutuse alla uue sõiduki.

Siinsamas foorumis(vist) arutati seda teemat paar aastat tagasi.

Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 810
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas kaimex »

Ok. Siis küll. Mõtlesingi, et mõni ikka täitsa segane. :D Eestis ju tasuline kõik. Soome portaalis tastuta ja siis üldjuhul selliseid asju ei näe. :)

Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1760
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas simp »

kuna ratta esitule klaasis on mõra ja ainult klaasi ilma tuleta osta ei saa, siis mõtlesin aftermarketi poole vaadata. Ehk saab nägemise ka paremaks.

Leidsin sellise tule:
Pilt

tootja:
http://www.truck-lite.com/webapp/wcs/st ... ctId=48710

Isegi koha leidsin kust osta:

Kood: Vali kõik

http://www.discountfleetsupply.com/tlc27270c.html
https://www.amazon.com/Truck-Lite-27270C-Headlamp/dp/B007K8AA7I

(amazoni link tegi trikke puhtalt pannes)

Kahjuks on see USA's toodetud ja E märgistusega on jama:

compliance: CMVSS 108|FMVSS 108|DOT

Ega kellelgi pole midagi sarnast silma jäänud, aga E märgistusega?

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1038
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Ilmselt kõige segasem ja lollim küsimus, mida siin foorumis küsitud on.
Kas 16 klapiline mootor töötaks 15 klapiga ka? Oletame, et kahe väljalaskeklapi asemel on ainult 1 ja teine klapiava on kinni keevitatud ja nukkvõllil 1 nukk maha lõigatud.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1935
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 136 korda
Tänatud: 178 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Vint »

Põhimõtteliselt töötaks aga mitte enam sujuvalt. Sest väljalaske gaasid ei liigu nii kiiresti, varasemaga võrreldes.

Mõtte arendus- Tee hoopis kolme silindriline! :mrgreen:
Keevita sisse ja väljalaske klapi augud kinni, eemalda kolb koos kepsuga ja anna minna. :-|||


Melx
Postitusi: 390
Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
Asukoht: Saaremaa
Tänatud: 5 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Melx »

Tekkis ka lõpuks üks segaselt rumal küsimus.
Kas mootorrattal vaadatakse tehnoülevaatusel 10a täitumist ainult esmase registreerimise aasta või aasta ja kuu järgi ? Kunagi sai seda spetsiifiliselt küsitud ja jäi meelde nagu ainult aastat vaadatakse...

Ziccel

Ohverdan bensiini !
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1038
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Spoiler
Vint kirjutas:

Põhimõtteliselt töötaks aga mitte enam sujuvalt. Sest väljalaske gaasid ei liigu nii kiiresti, varasemaga võrreldes.

Mõtte arendus- Tee hoopis kolme silindriline! :mrgreen:
Keevita sisse ja väljalaske klapi augud kinni, eemalda kolb koos kepsuga ja anna minna. :-|||

Sujuv või mitte, aga kui töötab, siis vist on väärt proovimist. :mrgreen:
Plokikaas on nagunii pekkis mul, et ega midagi väga kaotada pole ilmselt. Saab suure kleepsu ka ratta peale edevuseks kleepida: "15 VALVE"

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Spoiler
sinilind123 kirjutas:
Vint kirjutas:

Põhimõtteliselt töötaks aga mitte enam sujuvalt. Sest väljalaske gaasid ei liigu nii kiiresti, varasemaga võrreldes.

Mõtte arendus- Tee hoopis kolme silindriline! :mrgreen:
Keevita sisse ja väljalaske klapi augud kinni, eemalda kolb koos kepsuga ja anna minna. :-|||

Sujuv või mitte, aga kui töötab, siis vist on väärt proovimist. :mrgreen:
Plokikaas on nagunii pekkis mul, et ega midagi väga kaotada pole ilmselt. Saab suure kleepsu ka ratta peale edevuseks kleepida: "15 VALVE"

Miks sa arvad, et plokikaant taastada ei anna? Kas kasutatuna uut ei kannata osta?

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1038
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Mulle öeldi kohas, kus plokikaasi remonditakse. Astromoto tartus. Et see on vähemalt 20 tunni töö ja nende töötund on mingi 40+eur vist. Ületaks ratta väärtust asi. Teist kaant saab, aga ka siis jõuaks asi ratta väärtuseni. :mrgreen:

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas mx77 »

20 tunni töö? mis nad viilivad selle käsitsi suurest alumiiniumblokist välja või?
Mis sul seal juhtus? Kui saad võid mõne pildi üles panna.

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1038
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Nii ütles, et seal palju tööd ja keeruline teha. Klapil murdus pea ära ja see lõhkus omakorda kaane ära.
Pilt

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Mul läks sellise vigastuse remont maksma 50 eur (juhul kui klapi juhtpuksi pesa pole kannatada saanud)

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1038
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Kes sul tegi? Täitsa pakub huvi. Astromotos mingi tuhande eurone tutakas ei olnud rõõmustav, uuriks mis mujal tehakse.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Helista http://www.teearu.ee/index.php?page=6
Ma isiklikult soovitan seda meest. Jutule võib olla raske saada, kuna tööd on palju, aga üldiselt annab ta tavaliselt alla :D.
Teil Tartus on siis ikka väga karmid mehed ja hinnad (aga odav alkohol on see-eest lähedal :D )

Kasutaja avatar

indumen
Postitusi: 1061
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 41 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas indumen »

millist määret kasutada sõidusaapa plastikliigendite vahel (hüppeliigese kaitse siis väljaspool), et ei kriuksusk kõndimisel :D :P
wd40 pole hea mõte vast, rikub nahka ja plastikut võibolla :)

98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

teeperv
Postitusi: 40
Liitunud: 24 Sept 2013, 23:18
Tsikkel: Vultus & Himalayan
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas teeperv »

indumen kirjutas:

millist määret kasutada sõidusaapa plastikliigendite vahel (hüppeliigese kaitse siis väljaspool), et ei kriuksusk kõndimisel :D :P
wd40 pole hea mõte vast, rikub nahka ja plastikut võibolla :)

Ma olen sääraste pindade puhul silikoonmääret/spreid kasutanud. Mugav kasutada, saab igast tanklast ja pole siiani ühtki mainitud pinda ära rikkunud.

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

wd40 pole kindlasti hea mõte.
Mina kasutan naha hooldusvahendit ning peale seda lasen tõrtsu silikooni liigendi vahele. Samuti peaks väga hea olema teflon kuivmääre.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1212
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 127 korda
Tänatud: 50 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas piiks »

indumen kirjutas:

millist määret kasutada sõidusaapa plastikliigendite vahel (hüppeliigese kaitse siis väljaspool), et ei kriuksusk kõndimisel :D :P
wd40 pole hea mõte vast, rikub nahka ja plastikut võibolla :)

Saapalukke olen küll eluaeg WD40'ga turgutanud. Puhastab pahnast ära ja paneb jälle korralikult käima. Mingit rikkumist pole täheldanud. Ka silikoonisprayud vahel harva kasutatud. Ka igati tervitatav.

Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Krl »

Mingitel välismaa(lähieuroopa võiks olla) netilehtedel probleemseid rattaid ka müüakse? Selliseid mis remonti vajavad(avariilised, või midagi).
Tahaks talveks mingit lihtsamat projekti omale otsida, mille peal kätt harjutada. Ja ideaaljuhul kevadeks midagi sõitvat siis ka kokku tagasi saada.

Kasutaja avatar

Pedak
Postitusi: 31
Liitunud: 08 Juul 2016, 09:25
Tsikkel: VN800

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Pedak »

latauto.lv
autoplius.lt

Mõlemal olemas matsu pand tsiklite filter.

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Ahoi ehitusspetsid. Tahaks hakata mõisaaegsel maakivihoonel katust vahetama. Hetkel seal igivana ning pude tsemendilaadne katusekivi. Minu küsimus selline, kas ma võin renoveerimist alustada ühelt küljelt (vana kivi maha, puitosad vajadusel proteesida, uus roov ja uus katus peale), või võib see kuidagi puitkonstruktsiooni tasakaalust välja lüüa ( raskus jääb ühele küljele).

フーリガン
Kasutaja avatar

Urmas79
Postitusi: 272
Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
Asukoht: Tartu/Stockholm
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 14 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Urmas79 »

MarekM kirjutas:

Ahoi ehitusspetsid. Tahaks hakata mõisaaegsel maakivihoonel katust vahetama. Hetkel seal igivana ning pude tsemendilaadne katusekivi. Minu küsimus selline, kas ma võin renoveerimist alustada ühelt küljelt (vana kivi maha, puitosad vajadusel proteesida, uus roov ja uus katus peale), või võib see kuidagi puitkonstruktsiooni tasakaalust välja lüüa ( raskus jääb ühele küljele).

Pole küll teab, mis spets, aga peaaegu 20 aastat ehitusega kokku puutunud küll.
Kõigepealt pead vaatama, mis seisus kogu puitkonstruktsioon on. Kui on ikka väga mäda, siis pigem ei soovita poolt katust maha võtta. Aga kui sarikad kõvad, siis ei näe probleemi.
Ma ise olen enamuse katuseid, kus vana kivi tagasi läheb ja sarikaid vaja vahetada pole, lapanud poole katuse kivid teisele poole. Hoiab kõvasti aega kokku, aga peab olema kindel, et toolvärk selle üle elab.
Muidugi omaette teema on Eestis katustega see, et lüüakse sarikate peale mingi "katusekile", selle peale roov ja siis juba kivi.
Mina olen 95% katuseid teinud Rootsis ja Soomes.
Siin läheb sarika peale täispunniga laudis, selle peale aluspapp. Enne roovi ja kivi peab katus olema 100% veekindel, sest kivi on ju tegelikult ainult dekoratiivelement ja otsest kaitset vee ja lume osas ei oma.
Aluspapi peale distantsliist ja selle peale juba õige sammuga roov kivi jaoks.
Aga muidugi ei pretendeeri ma sellega absoluutsele tõele. See on lihtsalt minu kogemustele toetuv arvamus.

Viimati muutis Urmas79, 27 Sept 2017, 20:47, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

MarekM kirjutas:

Ahoi ehitusspetsid. Tahaks hakata mõisaaegsel maakivihoonel katust vahetama. Hetkel seal igivana ning pude tsemendilaadne katusekivi. Minu küsimus selline, kas ma võin renoveerimist alustada ühelt küljelt (vana kivi maha, puitosad vajadusel proteesida, uus roov ja uus katus peale), või võib see kuidagi puitkonstruktsiooni tasakaalust välja lüüa ( raskus jääb ühele küljele).

Teine võimalus on ühest otsast mõlema poolega alustada ja siis mingi osa haaval edasi liikuda.Jääb võimalus ka sarikaid vahetada,kui vajadus tekib.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

laurikaks
Postitusi: 136
Liitunud: 23 Mär 2004, 15:11
Tsikkel: BMW R1100GS
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas laurikaks »

urmas66 kirjutas:
MarekM kirjutas:

Ahoi ehitusspetsid. Tahaks hakata mõisaaegsel maakivihoonel katust vahetama. Hetkel seal igivana ning pude tsemendilaadne katusekivi. Minu küsimus selline, kas ma võin renoveerimist alustada ühelt küljelt (vana kivi maha, puitosad vajadusel proteesida, uus roov ja uus katus peale), või võib see kuidagi puitkonstruktsiooni tasakaalust välja lüüa ( raskus jääb ühele küljele).

Teine võimalus on ühest otsast mõlema poolega alustada ja siis mingi osa haaval edasi liikuda.Jääb võimalus ka sarikaid vahetada,kui vajadus tekib.

Nii vana katust on suure tõenäosusega vaja korralikult loodi ajada. Eriti, kui puitosa tahab parandamist-vahetamist. Ainult ühe külje kaupa tehes on keeruline sarikaid vahetada või lisada, ühest otsast pihta hakates on keeruline loodida (äkki laserloodiga saab)

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas ranel »

laurikaks kirjutas:

(äkki laserloodiga saab)

Päevavalges küll mitte.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Puitosa katusel täitsa ok. Sarikaotsad on kohati hapud, need ilmselt proteesib. Katus jookseb ka visuaalsel vaatlusel täitsa sirgelt. Tegu siiski vanaaja ehitusega, korralik ümarpalgist sarikas, toolvärk korralik ning ka pennid suht madalal. Mureks lihtsalt oma aja ära elanud kivi, ning sellest tulenenud läbijooksukohad. Et ideaalis vahetaks vaid roovituse. Jupi kaupa katust mõlemalt poolt tehes on see roovituse teema sips keerulisem. Kuidas jätkukohti jagada ning sarikaid siduda.

フーリガン
Kasutaja avatar

Urmas79
Postitusi: 272
Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
Asukoht: Tartu/Stockholm
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 14 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Urmas79 »

Visuaalsel vaatlusel võib ju sirge olla,aga olen ise kokku puutunud asjaoluga, et silma järgi täiesti sirge katus oli nööri peale tömmates keskelt 18 cm lohku vajunud. :shock:

Kasutaja avatar

Urmas79
Postitusi: 272
Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
Asukoht: Tartu/Stockholm
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 14 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Urmas79 »

ranel kirjutas:
laurikaks kirjutas:

(äkki laserloodiga saab)

Päevavalges küll mitte.

Valge paberileht kätte ja saab ka päikeselise ilmaga laseri liini ilusti kinni püütud. Muidugi, kui distants üle 15 meetri või laseri patareid poolpidused, siis ei pruugi. :wack:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”