Rumalad või segased küsimused jms
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Segased küsimused jms
Pole ühtegi lahti kakkunud aga seal on vist mingi pendli moodi asi sees.Kui loksutada siis koliseb sees.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Segased küsimused jms
franz125 kirjutas:Pole ühtegi lahti kakkunud aga seal on vist mingi pendli moodi asi sees.Kui loksutada siis koliseb sees.
Ma ühe tööstuseadme oma olen kunagi avanud ja seal oli kuul,mis surus kontakti pihta, ühendades sellega ahela,aga põhimõte ilmselt sama.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Segased küsimused jms
Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Segased küsimused jms
Neid on ilmselt erineva disainiga, aga all videos on üks Honda variant. Tundub küll, et see rõngas tsentrifugaaljõu tõttu sõidu pealt äärde ära ei vaju ja töötab vaid koha peal ümber kukkudes.
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Segased küsimused jms
Vist ikkagi ka sõites aga tsentrifugaaljõu kadudes kui maoli käid.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Segased küsimused jms
pühak kirjutas:Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.
Vets räme oleks kui keset kallutamist mootor kinni lüüakse.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Segased küsimused jms
pühak kirjutas:Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.
Kallutusnurga / kiiruse suhe peaks ikka päris valus olema, et see anduri klemm, kurvis keskasendis püsiks.
-
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Segased küsimused jms
Tahaks usast saada ühte plokikaant endale. 130eur tundub ilgelt palju saatmiskuluna. Kas on mingeid soodsaid variante?
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Segased küsimused jms
sinilind123 kirjutas:Tahaks usast saada ühte plokikaant endale. 130eur tundub ilgelt palju saatmiskuluna. Kas on mingeid soodsaid variante?
Kas sa siit küsisid? viewtopic.php?f=74&t=84863
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Segased küsimused jms
Spoiler
jaan mmc kirjutas:pühak kirjutas:Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.
Kallutusnurga / kiiruse suhe peaks ikka päris valus olema, et see anduri klemm, kurvis keskasendis püsiks.
Aga mis on üldse kurvis kallutamise füüsikaline mõte? Kallutamise mõte siis koos sellega, kui palju kallutada?
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Segased küsimused jms
Spoiler
pühak kirjutas:jaan mmc kirjutas:pühak kirjutas:Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.
Kallutusnurga / kiiruse suhe peaks ikka päris valus olema, et see anduri klemm, kurvis keskasendis püsiks.
Aga mis on üldse kurvis kallutamise füüsikaline mõte? Kallutamise mõte siis koos sellega, kui palju kallutada?
Keegi kindlasti oskab tuua vastava valemi, kus ma eeldan on teguriteks pöörderaadius ja liikumiskiirus ja nende kombinatsioonist tulenev kaldenurk.
Aga mida ma öelda tahtsin, oli see, et videos olev andur on pigem on / off tüüpi lüliti, mis "lülitab" olenemata sellest mitu G-d on ülekoormus kurvis ja sobib sellisena hästi kukkumisjärgseks nö. turvalülitiks.
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Segased küsimused jms
Spoiler
pühak kirjutas:jaan mmc kirjutas:pühak kirjutas:Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.
Kallutusnurga / kiiruse suhe peaks ikka päris valus olema, et see anduri klemm, kurvis keskasendis püsiks.
Aga mis on üldse kurvis kallutamise füüsikaline mõte? Kallutamise mõte siis koos sellega, kui palju kallutada?
Tsentrifugaaljõud tahab sind 90 kraadise ratta seljast koos rattaga kurvist välja visata. Kallutaes ratast muudad sa tsentrifugaaljõu vektori rohkem ratta püstiteljega paralleelseks. Ja kogu mass surutakse rehvi pidi maasse. Ehk välja viskamise asemel saab tekkida ainult rehvi külglibisemine. Hoides gaasi kurvis ühtlaselt peal läheb veel rohkem jõudu taga rehvi peale, mis peab paremini, kui esimene.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Segased küsimused jms
Spoiler
jaan mmc kirjutas:pühak kirjutas:jaan mmc kirjutas:pühak kirjutas:Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.
Kallutusnurga / kiiruse suhe peaks ikka päris valus olema, et see anduri klemm, kurvis keskasendis püsiks.
Aga mis on üldse kurvis kallutamise füüsikaline mõte? Kallutamise mõte siis koos sellega, kui palju kallutada?
Keegi kindlasti oskab tuua vastava valemi, kus ma eeldan on teguriteks pöörderaadius ja liikumiskiirus ja nende kombinatsioonist tulenev kaldenurk.
Aga mida ma öelda tahtsin, oli see, et videos olev andur on pigem on / off tüüpi lüliti, mis "lülitab" olenemata sellest mitu G-d on ülekoormus kurvis ja sobib sellisena hästi kukkumisjärgseks nö. turvalülitiks.
Spoiler
piiks kirjutas:Spoiler
pühak kirjutas:jaan mmc kirjutas:pühak kirjutas:Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.
Kallutusnurga / kiiruse suhe peaks ikka päris valus olema, et see anduri klemm, kurvis keskasendis püsiks.
Aga mis on üldse kurvis kallutamise füüsikaline mõte? Kallutamise mõte siis koos sellega, kui palju kallutada?
Tsentrifugaaljõud tahab sind 90 kraadise ratta seljast koos rattaga kurvist välja visata. Kallutaes ratast muudad sa tsentrifugaaljõu vektori rohkem ratta püstiteljega paralleelseks. Ja kogu mass surutakse rehvi pidi maasse. Ehk välja viskamise asemel saab tekkida ainult rehvi külglibisemine. Hoides gaasi kurvis ühtlaselt peal läheb veel rohkem jõudu taga rehvi peale, mis peab paremini, kui esimene.
Peaks andurile kontroll-lambi külge panema ja seda siis nööri otsas keerutama.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Segased küsimused jms
"Tsentrifugaaljõud tahab sind 90 kraadise ratta seljast koos rattaga kurvist välja visata. Kallutaes ratast muudad sa tsentrifugaaljõu vektori rohkem ratta püstiteljega paralleelseks. Ja kogu mass surutakse rehvi pidi maasse."
Lisaks sellele, suureneb kurvis rehvi pidamine, mida kiiremini seda kurvi võtad sest g-jõud suureneb ja surub rehvi kontankpinda vastu maad. Suureneb nii kontaktpind ise kui jõud millega seda asfalti pressitakse.
Kallutamise ja tsiklirehvide eripärane eraldi case on veel rehvi diameetri muutumine keskosas ja küljel ehk nö. koonuse efekt. Keerutad laua peal koonusjäätist siis võtab samamoodi kurvi nagu tsikkel keerab end "koonuste peal" kurvi kui seda kallutad Vastavalt selle koonuse kujule toimuvad erinevad asjad a'la kurvi kukkumine ja raskelt pööramine, mis on siis ühele või teisele rehvile omased
-
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Segased küsimused jms
Garmin Nüvi 660. Tahaks sellega ära ühendada, aga garmin arvab, et ma peaks parooli sisestama 1234. Kuidas sellest mööda saada? Moblaga ühendamine toimib kenasti.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 1388
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: Segased küsimused jms
ranel kirjutas:Garmin Nüvi 660. Tahaks sellega ära ühendada, aga garmin arvab, et ma peaks parooli sisestama 1234. Kuidas sellest mööda saada? Moblaga ühendamine toimib kenasti.
Põhjus on selles, et ta näeb su peakomplekti millegi pärast telefonina. Kustutasin oma seadmete paaritused ära ja tegin testi: zumo550, iPhone6 ja Cardo G9. Telefoni paaritamisel GPSiga palus sisestada 1234. Carodo paaritamisel GPSiga oli kaup mõne sekundiga tehtud ja mingit koodi ei küsitud. Minu omal on menüüs eraldi valikud telefoni paaritamiseks ja peakomplekti paaritamiseks.
Edu!
-
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Segased küsimused jms
Spoiler
morse kirjutas:ranel kirjutas:Garmin Nüvi 660. Tahaks sellega ära ühendada, aga garmin arvab, et ma peaks parooli sisestama 1234. Kuidas sellest mööda saada? Moblaga ühendamine toimib kenasti.
Põhjus on selles, et ta näeb su peakomplekti millegi pärast telefonina. Kustutasin oma seadmete paaritused ära ja tegin testi: zumo550, iPhone6 ja Cardo G9. Telefoni paaritamisel GPSiga palus sisestada 1234. Carodo paaritamisel GPSiga oli kaup mõne sekundiga tehtud ja mingit koodi ei küsitud. Minu omal on menüüs eraldi valikud telefoni paaritamiseks ja peakomplekti paaritamiseks.
Edu!
Jah, ma saan sellest kenasti aru, et tunneb telefonina ära. Seda ma ju küsingi, et kuidas sellest mööda saada? Telefoni ja peakomplekti menüüs valikus pole, vaid bluetooth seadme ühendamine. Ei aitand ka moblale sama nime panemine, mis peakomplektil ja siis hiljem üritada peakomplektiga ühendada.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Segased küsimused jms
Spoiler
ranel kirjutas:morse kirjutas:ranel kirjutas:Garmin Nüvi 660. Tahaks sellega ära ühendada, aga garmin arvab, et ma peaks parooli sisestama 1234. Kuidas sellest mööda saada? Moblaga ühendamine toimib kenasti.
Põhjus on selles, et ta näeb su peakomplekti millegi pärast telefonina. Kustutasin oma seadmete paaritused ära ja tegin testi: zumo550, iPhone6 ja Cardo G9. Telefoni paaritamisel GPSiga palus sisestada 1234. Carodo paaritamisel GPSiga oli kaup mõne sekundiga tehtud ja mingit koodi ei küsitud. Minu omal on menüüs eraldi valikud telefoni paaritamiseks ja peakomplekti paaritamiseks.
Edu!
Jah, ma saan sellest kenasti aru, et tunneb telefonina ära. Seda ma ju küsingi, et kuidas sellest mööda saada? Telefoni ja peakomplekti menüüs valikus pole, vaid bluetooth seadme ühendamine.
kas muidu on sellel peakomplektil mingi "default" kood mida kasutama peaks? nt 0000? Väidetavalt peaks 660 oskama erinevaid pin'e kasutada.
http://forums.gpsreview.net/discussion/ ... 51/#132947
Lisaks, ehk aitab see:
Figured it out. Connect via "audio" instead of "phone". Duh!
-
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Segased küsimused jms
No mul nüvi, mitte zumo. Juhtmega ei tahaks ka end gps-i külge panna. Aga vaikimisi koodi asja õhtul uurin küll.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Segased küsimused jms
ranel kirjutas:No mul nüvi, mitte zumo. Juhtmega ei tahaks ka end gps-i külge panna. Aga vaikimisi koodi asja õhtul uurin küll.
Vaatasin edasi, nüvi 660 ei toeta garmini andmetel A2DP'd, ehk siis ilmselt ei lähe sul see paaritamine ka läbi.
Sellest ka see "audio" vs "phone" paaritamine. Audio kasutaks A2DP profiili.
-
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Segased küsimused jms
Spoiler
simp kirjutas:ranel kirjutas:No mul nüvi, mitte zumo. Juhtmega ei tahaks ka end gps-i külge panna. Aga vaikimisi koodi asja õhtul uurin küll.
Vaatasin edasi, nüvi 660 ei toeta garmini andmetel A2DP'd, ehk siis ilmselt ei lähe sul see paaritamine ka läbi.
Sellest ka see "audio" vs "phone" paaritamine. Audio kasutaks A2DP profiili.
Vaatasin ka just, et a2dp puudu nüvil. Õnneks audio väljundi olemas. Tellisin ebayst vahejulla vahele.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 1388
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: Segased küsimused jms
Spoiler
ranel kirjutas:simp kirjutas:ranel kirjutas:No mul nüvi, mitte zumo. Juhtmega ei tahaks ka end gps-i külge panna. Aga vaikimisi koodi asja õhtul uurin küll.
Vaatasin edasi, nüvi 660 ei toeta garmini andmetel A2DP'd, ehk siis ilmselt ei lähe sul see paaritamine ka läbi.
Sellest ka see "audio" vs "phone" paaritamine. Audio kasutaks A2DP profiili.
Vaatasin ka just, et a2dp puudu nüvil. Õnneks audio väljundi olemas. Tellisin ebayst vahejulla vahele.
Et siis kiiver läheb Nüvi külge kaabliga? Et kuuleksid juhiseid? Või mingi "analog to BT A2DP" julla, mis maksab 6 euri?
-
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Segased küsimused jms
Spoiler
morse kirjutas:ranel kirjutas:simp kirjutas:ranel kirjutas:No mul nüvi, mitte zumo. Juhtmega ei tahaks ka end gps-i külge panna. Aga vaikimisi koodi asja õhtul uurin küll.
Vaatasin edasi, nüvi 660 ei toeta garmini andmetel A2DP'd, ehk siis ilmselt ei lähe sul see paaritamine ka läbi.
Sellest ka see "audio" vs "phone" paaritamine. Audio kasutaks A2DP profiili.
Vaatasin ka just, et a2dp puudu nüvil. Õnneks audio väljundi olemas. Tellisin ebayst vahejulla vahele.
Et siis kiiver läheb Nüvi külge kaabliga? Et kuuleksid juhiseid? Või mingi "analog to BT A2DP" julla, mis maksab 6 euri?
Ei, Nüvi külge ikka BT julla, mis heli võtab Nüvi audio väljundist. Selle bluetooth julla saab juba kiivri peakomplekti külge ühendada juhtmevabalt. Juhtmetega ei hakka end ja ratast küll siduma.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 1388
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: Segased küsimused jms
ranel kirjutas:Juhtmetega ei hakka end ja ratast küll siduma.
Loogiline jah. Lihtsalt 6 Euri tundus isegi 3,5mm otstega kaablile soodne hind
-
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Segased küsimused jms
Spoiler
morse kirjutas:ranel kirjutas:Juhtmetega ei hakka end ja ratast küll siduma.
Loogiline jah. Lihtsalt 6 Euri tundus isegi 3,5mm otstega kaablile soodne hind
Eks see on, kui Eesti kaupmeest nuumama ei hakka, vaid tellid otse, kust ka nemad asju tellivad.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 1388
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: Segased küsimused jms
Spoiler
ranel kirjutas:morse kirjutas:ranel kirjutas:Juhtmetega ei hakka end ja ratast küll siduma.
Loogiline jah. Lihtsalt 6 Euri tundus isegi 3,5mm otstega kaablile soodne hind
Eks see on, kui Eesti kaupmeest nuumama ei hakka, vaid tellid otse, kust ka nemad asju tellivad.
Oleneb ikka tükist. Hea juhe on ilmselt Ebays ka kallim kui 6.-
Ja kaupmees on oma kalli raha selle juhtme alla pannud, et saaksid selle otsekohe kätte, kui vajadus peaks tekkima (mõelge näiteks kui vähe maksab Oomipoes takisti ning kui palju peab ettevõte selle sulle müümiseks tööd tegema). Aga sa ilmselt pead silmas lihtsalt seda, et kes pingutab, saab soodsamalt. Nõus.
-
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Segased küsimused jms
Spoiler
morse kirjutas:ranel kirjutas:morse kirjutas:ranel kirjutas:Juhtmetega ei hakka end ja ratast küll siduma.
Loogiline jah. Lihtsalt 6 Euri tundus isegi 3,5mm otstega kaablile soodne hind
Eks see on, kui Eesti kaupmeest nuumama ei hakka, vaid tellid otse, kust ka nemad asju tellivad.
Oleneb ikka tükist. Hea juhe on ilmselt Ebays ka kallim kui 6.-
Ja kaupmees on oma kalli raha selle juhtme alla pannud, et saaksid selle otsekohe kätte, kui vajadus peaks tekkima (mõelge näiteks kui vähe maksab Oomipoes takisti ning kui palju peab ettevõte selle sulle müümiseks tööd tegema). Aga sa ilmselt pead silmas lihtsalt seda, et kes pingutab, saab soodsamalt. Nõus.
Noh, eks ta nii ongi. Kaupmees tellib samast kohast sama hinnaga toote. Eestisse jõudes maksab ta juba 6+kõmm+toll. Lisaks tuleb mingi kate vahele panna, et sellel üldse pointi oleks. Suht tõenäoline on, et see ladu asub kusagil Tallinnas. Eesti sees maksab sama toode siis mujale veel 3 eur otsa. Ja saabki, kuidas 6 eurone asi on lebolt 12-15 eur. Kuigi reaalsem variant on tavaliselt siiski, et laokaup pole ja tellivad. Hind siiski sellest kliendi jaoks soodsamaks ei muutu.
Eraisikuna on 22 eur maksuvaba. Maksad 6 eur ära ja kaup 2-4 nädala pärast on postkastis või postkontoris.
Sel oomipoe takistil on ka kate metsik. Lisaks oomipood tellib oma kauba nagunii Farnellist, mis on ise juba vahendusettevõte.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Segased küsimused jms
Mis materjalist on Kawasaki KLE500 tagapiduri support? Tagumise "vastuse" haarad on otstest ära murdunud ning pressib klotsi viltu, kulub väga kiiresti ära. Võiks sinna paar cm otsa keevitada ja oleks nagu uus.
Teaks mis materjal on, saaks kuhugi töösse viia.
Igatahes magnetile ei reageeri.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Segased küsimused jms
Ei leia kusagilt sellise teleka Firmwaret, nagu seda on Panasonic tx-65c320e
Pean siis silmas ametlikku panasonicu lehte, kõik muud mudelid nagu oleks, kuid just see on puudu
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Segased küsimused jms
oil kirjutas:Mis materjalist on Kawasaki KLE500 tagapiduri support? Tagumise "vastuse" haarad on otstest ära murdunud ning pressib klotsi viltu, kulub väga kiiresti ära. Võiks sinna paar cm otsa keevitada ja oleks nagu uus.
Teaks mis materjal on, saaks kuhugi töösse viia.
Igatahes magnetile ei reageeri.
Alumiinium segu mingine arvatavasti.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.