Rumalad või segased küsimused jms
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Segased küsimused jms
sinilind123 kirjutas:Kui ratas mudas kinni (koos koormaga võibolla pea 300kg). Kas siis võib koormarihma ümber esivelje panna ja puunajal välja kangutada? Või teeb see veljele liiga?
Ei te liiga, kui köie kinnitad lähima puu latva.
Teeb liiga, kui köis on horisontaalselt.
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Segased küsimused jms
Raitsraisk kirjutas:Millise auto tagaistmele mahuvad lebolt ära 3 laste turvatooli?
Jätaks valikust välja prantsuse ja korea autosarnased tooted.
Mida soovitatakse ?
Voyageri kõik liigid näiteks lebolt 4 turvatooli.
2 keskel, 2 taga, ligipääs kõigile ok.
Japside poolelt näiteks Toyota Sienna ja Honda Odyssey
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Segased küsimused jms
Spoiler
kaimex kirjutas:grahv kirjutas:Raitsraisk kirjutas:Millise auto tagaistmele mahuvad lebolt ära 3 laste turvatooli?
Kui suured lapsed on? Kas sellised sisse ehitatud lasteistmed veel ei sobi?
http://www.auto24.ee/used/2529431Võimalik vist ainult Eestis, et inimene müüb Seat alahambrat, aga kirjutab VW sharan kuulutusse. Noo minu pärast võib tegu olla täpselt sama asjaga aga kui on seat müü teda seatina... Päris naljakas oleks kuidas kõik passatid nüüd a4-dena müüki tuleks.
See on kohalike automüüjate kulude kokkuhoid vms...
Kui Sharan müüdud saab(ja siis kui link postitati, võis seal tõesti sharan olla), siis panevad vana kuulutuse alla uue sõiduki.
Siinsamas foorumis(vist) arutati seda teemat paar aastat tagasi.
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Segased küsimused jms
Ok. Siis küll. Mõtlesingi, et mõni ikka täitsa segane. Eestis ju tasuline kõik. Soome portaalis tastuta ja siis üldjuhul selliseid asju ei näe.
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Segased küsimused jms
kuna ratta esitule klaasis on mõra ja ainult klaasi ilma tuleta osta ei saa, siis mõtlesin aftermarketi poole vaadata. Ehk saab nägemise ka paremaks.
Leidsin sellise tule:
tootja:
http://www.truck-lite.com/webapp/wcs/st ... ctId=48710
Isegi koha leidsin kust osta:
Kood: Vali kõik
http://www.discountfleetsupply.com/tlc27270c.html
https://www.amazon.com/Truck-Lite-27270C-Headlamp/dp/B007K8AA7I
(amazoni link tegi trikke puhtalt pannes)
Kahjuks on see USA's toodetud ja E märgistusega on jama:
compliance: CMVSS 108|FMVSS 108|DOT
Ega kellelgi pole midagi sarnast silma jäänud, aga E märgistusega?
-
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Segased küsimused jms
Ilmselt kõige segasem ja lollim küsimus, mida siin foorumis küsitud on.
Kas 16 klapiline mootor töötaks 15 klapiga ka? Oletame, et kahe väljalaskeklapi asemel on ainult 1 ja teine klapiava on kinni keevitatud ja nukkvõllil 1 nukk maha lõigatud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1939
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 137 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: Segased küsimused jms
Põhimõtteliselt töötaks aga mitte enam sujuvalt. Sest väljalaske gaasid ei liigu nii kiiresti, varasemaga võrreldes.
Mõtte arendus- Tee hoopis kolme silindriline!
Keevita sisse ja väljalaske klapi augud kinni, eemalda kolb koos kepsuga ja anna minna.
-
- Postitusi: 390
- Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
- Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 5 korda
Re: Segased küsimused jms
Tekkis ka lõpuks üks segaselt rumal küsimus.
Kas mootorrattal vaadatakse tehnoülevaatusel 10a täitumist ainult esmase registreerimise aasta või aasta ja kuu järgi ? Kunagi sai seda spetsiifiliselt küsitud ja jäi meelde nagu ainult aastat vaadatakse...
Ohverdan bensiini !
-
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Segased küsimused jms
Spoiler
Vint kirjutas:Põhimõtteliselt töötaks aga mitte enam sujuvalt. Sest väljalaske gaasid ei liigu nii kiiresti, varasemaga võrreldes.
Mõtte arendus- Tee hoopis kolme silindriline!
Keevita sisse ja väljalaske klapi augud kinni, eemalda kolb koos kepsuga ja anna minna.
Sujuv või mitte, aga kui töötab, siis vist on väärt proovimist.
Plokikaas on nagunii pekkis mul, et ega midagi väga kaotada pole ilmselt. Saab suure kleepsu ka ratta peale edevuseks kleepida: "15 VALVE"
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Segased küsimused jms
Spoiler
sinilind123 kirjutas:Vint kirjutas:Põhimõtteliselt töötaks aga mitte enam sujuvalt. Sest väljalaske gaasid ei liigu nii kiiresti, varasemaga võrreldes.
Mõtte arendus- Tee hoopis kolme silindriline!
Keevita sisse ja väljalaske klapi augud kinni, eemalda kolb koos kepsuga ja anna minna.Sujuv või mitte, aga kui töötab, siis vist on väärt proovimist.
Plokikaas on nagunii pekkis mul, et ega midagi väga kaotada pole ilmselt. Saab suure kleepsu ka ratta peale edevuseks kleepida: "15 VALVE"
Miks sa arvad, et plokikaant taastada ei anna? Kas kasutatuna uut ei kannata osta?
-
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Segased küsimused jms
Mulle öeldi kohas, kus plokikaasi remonditakse. Astromoto tartus. Et see on vähemalt 20 tunni töö ja nende töötund on mingi 40+eur vist. Ületaks ratta väärtust asi. Teist kaant saab, aga ka siis jõuaks asi ratta väärtuseni.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Segased küsimused jms
20 tunni töö? mis nad viilivad selle käsitsi suurest alumiiniumblokist välja või?
Mis sul seal juhtus? Kui saad võid mõne pildi üles panna.
-
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Segased küsimused jms
Nii ütles, et seal palju tööd ja keeruline teha. Klapil murdus pea ära ja see lõhkus omakorda kaane ära.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Segased küsimused jms
Mul läks sellise vigastuse remont maksma 50 eur (juhul kui klapi juhtpuksi pesa pole kannatada saanud)
-
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Segased küsimused jms
Kes sul tegi? Täitsa pakub huvi. Astromotos mingi tuhande eurone tutakas ei olnud rõõmustav, uuriks mis mujal tehakse.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Segased küsimused jms
Helista http://www.teearu.ee/index.php?page=6
Ma isiklikult soovitan seda meest. Jutule võib olla raske saada, kuna tööd on palju, aga üldiselt annab ta tavaliselt alla .
Teil Tartus on siis ikka väga karmid mehed ja hinnad (aga odav alkohol on see-eest lähedal )
-
- Postitusi: 1061
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 41 korda
- Kontakt:
Re: Segased küsimused jms
millist määret kasutada sõidusaapa plastikliigendite vahel (hüppeliigese kaitse siis väljaspool), et ei kriuksusk kõndimisel
wd40 pole hea mõte vast, rikub nahka ja plastikut võibolla
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: 24 Sept 2013, 23:18
- Tsikkel: Vultus & Himalayan
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Segased küsimused jms
indumen kirjutas:millist määret kasutada sõidusaapa plastikliigendite vahel (hüppeliigese kaitse siis väljaspool), et ei kriuksusk kõndimisel
wd40 pole hea mõte vast, rikub nahka ja plastikut võibolla
Ma olen sääraste pindade puhul silikoonmääret/spreid kasutanud. Mugav kasutada, saab igast tanklast ja pole siiani ühtki mainitud pinda ära rikkunud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Segased küsimused jms
wd40 pole kindlasti hea mõte.
Mina kasutan naha hooldusvahendit ning peale seda lasen tõrtsu silikooni liigendi vahele. Samuti peaks väga hea olema teflon kuivmääre.
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Segased küsimused jms
indumen kirjutas:millist määret kasutada sõidusaapa plastikliigendite vahel (hüppeliigese kaitse siis väljaspool), et ei kriuksusk kõndimisel
wd40 pole hea mõte vast, rikub nahka ja plastikut võibolla
Saapalukke olen küll eluaeg WD40'ga turgutanud. Puhastab pahnast ära ja paneb jälle korralikult käima. Mingit rikkumist pole täheldanud. Ka silikoonisprayud vahel harva kasutatud. Ka igati tervitatav.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Segased küsimused jms
Mingitel välismaa(lähieuroopa võiks olla) netilehtedel probleemseid rattaid ka müüakse? Selliseid mis remonti vajavad(avariilised, või midagi).
Tahaks talveks mingit lihtsamat projekti omale otsida, mille peal kätt harjutada. Ja ideaaljuhul kevadeks midagi sõitvat siis ka kokku tagasi saada.
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Segased küsimused jms
Ahoi ehitusspetsid. Tahaks hakata mõisaaegsel maakivihoonel katust vahetama. Hetkel seal igivana ning pude tsemendilaadne katusekivi. Minu küsimus selline, kas ma võin renoveerimist alustada ühelt küljelt (vana kivi maha, puitosad vajadusel proteesida, uus roov ja uus katus peale), või võib see kuidagi puitkonstruktsiooni tasakaalust välja lüüa ( raskus jääb ühele küljele).
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
- Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
- Asukoht: Tartu/Stockholm
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Re: Segased küsimused jms
MarekM kirjutas:Ahoi ehitusspetsid. Tahaks hakata mõisaaegsel maakivihoonel katust vahetama. Hetkel seal igivana ning pude tsemendilaadne katusekivi. Minu küsimus selline, kas ma võin renoveerimist alustada ühelt küljelt (vana kivi maha, puitosad vajadusel proteesida, uus roov ja uus katus peale), või võib see kuidagi puitkonstruktsiooni tasakaalust välja lüüa ( raskus jääb ühele küljele).
Pole küll teab, mis spets, aga peaaegu 20 aastat ehitusega kokku puutunud küll.
Kõigepealt pead vaatama, mis seisus kogu puitkonstruktsioon on. Kui on ikka väga mäda, siis pigem ei soovita poolt katust maha võtta. Aga kui sarikad kõvad, siis ei näe probleemi.
Ma ise olen enamuse katuseid, kus vana kivi tagasi läheb ja sarikaid vaja vahetada pole, lapanud poole katuse kivid teisele poole. Hoiab kõvasti aega kokku, aga peab olema kindel, et toolvärk selle üle elab.
Muidugi omaette teema on Eestis katustega see, et lüüakse sarikate peale mingi "katusekile", selle peale roov ja siis juba kivi.
Mina olen 95% katuseid teinud Rootsis ja Soomes.
Siin läheb sarika peale täispunniga laudis, selle peale aluspapp. Enne roovi ja kivi peab katus olema 100% veekindel, sest kivi on ju tegelikult ainult dekoratiivelement ja otsest kaitset vee ja lume osas ei oma.
Aluspapi peale distantsliist ja selle peale juba õige sammuga roov kivi jaoks.
Aga muidugi ei pretendeeri ma sellega absoluutsele tõele. See on lihtsalt minu kogemustele toetuv arvamus.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Segased küsimused jms
MarekM kirjutas:Ahoi ehitusspetsid. Tahaks hakata mõisaaegsel maakivihoonel katust vahetama. Hetkel seal igivana ning pude tsemendilaadne katusekivi. Minu küsimus selline, kas ma võin renoveerimist alustada ühelt küljelt (vana kivi maha, puitosad vajadusel proteesida, uus roov ja uus katus peale), või võib see kuidagi puitkonstruktsiooni tasakaalust välja lüüa ( raskus jääb ühele küljele).
Teine võimalus on ühest otsast mõlema poolega alustada ja siis mingi osa haaval edasi liikuda.Jääb võimalus ka sarikaid vahetada,kui vajadus tekib.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: 23 Mär 2004, 15:11
- Tsikkel: BMW R1100GS
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Segased küsimused jms
urmas66 kirjutas:MarekM kirjutas:Ahoi ehitusspetsid. Tahaks hakata mõisaaegsel maakivihoonel katust vahetama. Hetkel seal igivana ning pude tsemendilaadne katusekivi. Minu küsimus selline, kas ma võin renoveerimist alustada ühelt küljelt (vana kivi maha, puitosad vajadusel proteesida, uus roov ja uus katus peale), või võib see kuidagi puitkonstruktsiooni tasakaalust välja lüüa ( raskus jääb ühele küljele).
Teine võimalus on ühest otsast mõlema poolega alustada ja siis mingi osa haaval edasi liikuda.Jääb võimalus ka sarikaid vahetada,kui vajadus tekib.
Nii vana katust on suure tõenäosusega vaja korralikult loodi ajada. Eriti, kui puitosa tahab parandamist-vahetamist. Ainult ühe külje kaupa tehes on keeruline sarikaid vahetada või lisada, ühest otsast pihta hakates on keeruline loodida (äkki laserloodiga saab)
-
- Postitusi: 3138
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Segased küsimused jms
laurikaks kirjutas:(äkki laserloodiga saab)
Päevavalges küll mitte.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Segased küsimused jms
Puitosa katusel täitsa ok. Sarikaotsad on kohati hapud, need ilmselt proteesib. Katus jookseb ka visuaalsel vaatlusel täitsa sirgelt. Tegu siiski vanaaja ehitusega, korralik ümarpalgist sarikas, toolvärk korralik ning ka pennid suht madalal. Mureks lihtsalt oma aja ära elanud kivi, ning sellest tulenenud läbijooksukohad. Et ideaalis vahetaks vaid roovituse. Jupi kaupa katust mõlemalt poolt tehes on see roovituse teema sips keerulisem. Kuidas jätkukohti jagada ning sarikaid siduda.
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
- Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
- Asukoht: Tartu/Stockholm
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Re: Segased küsimused jms
Visuaalsel vaatlusel võib ju sirge olla,aga olen ise kokku puutunud asjaoluga, et silma järgi täiesti sirge katus oli nööri peale tömmates keskelt 18 cm lohku vajunud.
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
- Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
- Asukoht: Tartu/Stockholm
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Re: Segased küsimused jms
ranel kirjutas:laurikaks kirjutas:(äkki laserloodiga saab)
Päevavalges küll mitte.
Valge paberileht kätte ja saab ka päikeselise ilmaga laseri liini ilusti kinni püütud. Muidugi, kui distants üle 15 meetri või laseri patareid poolpidused, siis ei pruugi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.