Rumalad või segased küsimused jms

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Heikik »

Tsikkel esimest korda toas (mõtlesin, et olen lahe ja kasutan seda ära, et elutuba on suur). Kütus välja lastud, väljalaskel jm punnid ees... aga REHVID haisevad. Ja ikka üsna korralikult. Pikalt ratta lähedal istuda ei taha (diivani kõrval on). Mingit "rahvatarkust" on selle vastu? :shock: PS. Rataste eemaldamine ei lähe arvesse.



CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: RE: Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Heikik kirjutas:

Tsikkel esimest korda toas (mõtlesin, et olen lahe ja kasutan seda ära, et elutuba on suur). Kütus välja lastud, väljalaskel jm punnid ees... aga REHVID haisevad. Ja ikka üsna korralikult. Pikalt ratta lähedal istuda ei taha (diivani kõrval on). Mingit "rahvatarkust" on selle vastu? :shock: PS. Rataste eemaldamine ei lähe arvesse.

Konserveerimis spray? See peaks suht õhukindla kihi sinna peale tekitama?

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 810
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas kaimex »

Plastidipiga üle? Kevadel tõmbad maha :D

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3183
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 191 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Pakkekile?

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


grahv
Postitusi: 1175
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas grahv »

Toidu/pakkekile... Odav... Kui loovalt läheneda, ei pea ka risti ümber velje mässima. Ja hiljem lihtne eemaldada.

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2480
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 339 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Heikik kirjutas:

Tsikkel esimest korda toas (mõtlesin, et olen lahe ja kasutan seda ära, et elutuba on suur). Kütus välja lastud, väljalaskel jm punnid ees... aga REHVID haisevad. Ja ikka üsna korralikult. Pikalt ratta lähedal istuda ei taha (diivani kõrval on). Mingit "rahvatarkust" on selle vastu? :shock: PS. Rataste eemaldamine ei lähe arvesse.

Kahe muutujaga võrrandi puhul kus 1 on fikseeritud, tuleb teise kallale minna -> mine kodust ära, pubisse näiteks :-) ja kui üksi igav, siis kutse siiasamasse näiteks :mrgreen:
EDIT: Alguses mõtlesin, et ei kirjuta seda siia, aga siis mõtlesin ringi :-)
Meesterahvad on ikka uskumatuteks lollusteks valmis kui õrnem pool neid korrale ei kutsu :ner: :ner:
EDIT2: Aga kas sa kiivriga oled proovinud? Ja kas kinnise/ avatud visiiriga on vahet? (lol)

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA

tauf
Postitusi: 133
Liitunud: 07 Okt 2014, 18:52
Tsikkel: Kawasaki
Tänatud: 4 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas tauf »

Pane uued rehvid :)


Cul
Postitusi: 49
Liitunud: 26 Juul 2012, 18:24
Tsikkel: Honda CBR1000RR 2004
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Cul »

Tsikkel esimest korda toas (mõtlesin, et olen lahe ja kasutan seda ära, et elutuba on suur). Kütus välja lastud, väljalaskel jm punnid ees... aga REHVID haisevad. Ja ikka üsna korralikult. Pikalt ratta lähedal istuda ei taha (diivani kõrval on). Mingit "rahvatarkust" on selle vastu? :shock: PS. Rataste eemaldamine ei lähe arvesse.

Mul ka juba vist 4 aasta järjest toas. Lihtsalt paar lauajuppi abiks ja sõida hooga terassile ja sealt läbi (avatud) ukse otse tuppa. Aga haiseb mul umbes 2-3 esimest päeva. Pärast seda pole enam mingit haisu. Ei ole mul miskeid punne kusagil sumpas ja kütust ka paagis täpselt niipalju sees, kui tol hetkel oli. Ehk siis pakun, et pisut kannatust vaja.

Aga küsiks kohe otsa kah, et kas mingi muu põhjus ka nendel punnidel ja kütuse välja laskmisel?

Kasutaja avatar

P6rgukoer
Postitusi: 81
Liitunud: 01 Aug 2016, 10:51
Tsikkel: HD
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas P6rgukoer »

Mul oli möödunud talv tsikkel toas ja esimene nädal viskas bensiini lebrakat veidi aga siis kadus ära. Mitte et ise oleks haisuga ära harjunud, külalised käisid ja ütlesid et nemad ka midagi ei tunne.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2188
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 550 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Nojah, ma mõtleks pigem sellist rada pidi:

  1. rehv haiseb, järelikult sealt seest lahkub midagi
  2. arvatavasti see miski on sinna tehases pandud, sest kui sa oleks lihtsalt mingist jamast läbi sõitnud, siis see kuivaks rehvi pinnalt suhteliselt kiiresti ära
  3. arvatavasti ei kuluta tehas raha ja aega, et rehvi sisse panna mõttetuid või pidamist halvendavaid aineid
  4. edasi vist ei pea seletama :)

Muidugi ilmselt on nagunii mõistlik iga kevad uued rehvid panna, seisku ratas kus tahes.

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: RE: Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Spoiler
Jesper kirjutas:

Nojah, ma mõtleks pigem sellist rada pidi:

  1. rehv haiseb, järelikult sealt seest lahkub midagi
  2. arvatavasti see miski on sinna tehases pandud, sest kui sa oleks lihtsalt mingist jamast läbi sõitnud, siis see kuivaks rehvi pinnalt suhteliselt kiiresti ära
  3. arvatavasti ei kuluta tehas raha ja aega, et rehvi sisse panna mõttetuid või pidamist halvendavaid aineid
  4. edasi vist ei pea seletama :)

Muidugi ilmselt on nagunii mõistlik iga kevad uued rehvid panna, seisku ratas kus tahes.

Iga kevad uued rehvid?

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2188
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 550 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Jah, noh mul bike'ide ja nende rehvide osas kogemusi pole, aga oma Mitas E07 nässakaid olen siiani kord aastas vahetanud (eri põhjustel mitte alati kevadel) ja esimest korda linnapeale veeredes oleks nagu uue tsikli ostnud :) Niiet midagi seal ikka saba annab, mis siis et mustrit on pool alles. Pakuks et bike'i rehvide segu on pehmem ja väsib veel kiiremini.

Anyway mu point oli, et äkki toatemperatuuril seistes tõmbab sealt rehvi seest mingi võlusuits jeebet, sest tavaliselt keegi ju nii soojas kohas ei tsiklit ega rehve ületalve ei hoia.

Viimati muutis Jesper, 20 Dets 2017, 14:37, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas stev666 »

Soojal maal mis saab

dr800 2x
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: RE: Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Spoiler
Jesper kirjutas:

Jah, noh mul bike'ide ja nende rehvide osas kogemusi pole, aga oma Mitas E07 nässakaid olen siiani kord aastas vahetanud (eri põhjustel mitte alati kevadel) ja esimest korda linnapeale veeredes oleks nagu uue tsikli ostnud :) Niiet midagi seal ikka saba annab, mis siis et mustrit on pool alles. Pakuks et bike'i rehvide segu on pehmem ja väsib veel kiiremini.

Anyway mu point oli, et äkki toatemperatuuril seistes tõmbab sealt rehvi seest mingi võlusuits jeebet, sest tavaliselt keegi ju nii soojas kohas ei tsiklit ega rehve ületalve ei hoia.

Kui palju sul aastas läbisõitu tuleb? Sarnasest klassist heidenau k60 scout peab väidetavalt 12000 miili ehk siis cirka 18000 km, Ma kasutan scouti ja siiani tundub päris ok, esirehv võiks veidi parem olla aga muidu mõnus.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: RE: Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas pühak »

Spoiler
Margusxx kirjutas:
Jesper kirjutas:

Nojah, ma mõtleks pigem sellist rada pidi:

  1. rehv haiseb, järelikult sealt seest lahkub midagi
  2. arvatavasti see miski on sinna tehases pandud, sest kui sa oleks lihtsalt mingist jamast läbi sõitnud, siis see kuivaks rehvi pinnalt suhteliselt kiiresti ära
  3. arvatavasti ei kuluta tehas raha ja aega, et rehvi sisse panna mõttetuid või pidamist halvendavaid aineid
  4. edasi vist ei pea seletama :)

Muidugi ilmselt on nagunii mõistlik iga kevad uued rehvid panna, seisku ratas kus tahes.

Iga kevad uued rehvid?

Einoh ikka iga kevad uued rehvid, aga siis peab aastane läbisõit alla 5 tuhande olema. Kui rohkem, siis vaheta rehve ikka paar-kolm korda aastas. Ja üleüldse, kui läbisõit on üle 10 tuhande, tuleks juba uus tsikkel osta. :-|||

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2188
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 550 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Ma ei teagi, kuna spido on kannis poole ajast, aga mingi 10 tuhande ringis vast? Muster peaks jah palju kauem vastu, aga räägin just kummi pehmusest, kui paned poeuue ja aastavanuse kõrvuti siis küünega katsudes on ikka vahe sees, noh ja sõites ka on tunda nagu ma juba mainisin. Otseselt A/B testi pole teinud, aga usun et metsas on ka lihtsam kui mustri kandid veel ümmargused pole. Bike puhul on kõik ju veel palju äkilisem, tuntavam ja kiirestikuluvam?

Samas igaks juhuks mainin et vaielda ei viitsi, pigem vahiks netist kuidas inglane mäest üles sõidab :) . Lihtsalt pakkusin oma vaatenurka, kuidas keegi seda arvestab või ignoreerib on ta enda otsustada.


will111
Postitusi: 5254
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas will111 »

poeuue rehvi tootmisaeg on suhteliselt tihti ostmishetkest laias laastus kuskil aasta tagasi :lol: on ka vanemaid nähtud, ning uuemaid...aga no see aasta jutt on ikka selline komöödia valdkond rohkem.

aga rehvide sees on tõepoolest "võlusuits", mis sealt vaikselt jeebetab. miks ja mis tingimustel, on näiteks siin paari punktiga päris hästi kirjeldatud:
There are essentially four major factors that determine how fast a tire will age:

The Inner Liner. The inner liner of any tire is a specialized butyl rubber compound that is designed to be impermeable to air so as to keep the air inside the tire where it belongs. No inner liner is completely impermeable, so some air will always leak slowly through the liner due to osmosis. The quality of the inner liner determines just how much air leaks through, and therefore how fast the inner structure of the tire is exposed to oxygen.

Oxygen Concentration. It's pretty easy to see that oxidation rates will increase when the oxygen concentration is higher. What this means is that a tire that is mounted and filled with compressed air will age much faster than a tire that is simply being stored, because the air pressure is orders of magnitude higher in a filled tire, and more oxygen will permeate through the liner.

Heat. Oxidation of rubber occurs much faster under high heat than low heat. In essence, heat increases both the permeability and reactivity of oxygen, making it both easier for oxygen to get through the inner liner and easier for it to react with the rubber inside the tire.

Usage. When a tire is driven, the pressure and flexing motion circulate the internal oils through the rubber. These oils lubricate the internal rubber and keep it from drying and stiffening. So tires that are used less are often more vulnerable to aging effects.

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

no lämmastikuga täites siis seda võlusuitsu kadumise muret ei ole

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas stev666 »

Kus kohast leida rattale plastikutele polte.

dr800 2x
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Spoiler
stev666 kirjutas:

Kus kohast leida rattale plastikutele polte.

Oleneb millised poldid sul seal on,aga mina olen oma Yamu klaasi ja külje plastikute poldid ning ka kumm-mutrid saanud BalticBolt-st.Ma olen pannud kõik uued sisekuuskant peaga roostevabad,et poleks lahtikeeramisega probleeme.5mm on vist,peast ei mäleta.
Mustad poldid seal ei ole ilmastiku kindlad ja lähevad rooste,kuigi nad ise väidavad vastupidist.Musti kruvisid polte,kui vaja olen ostnud Volvo veoka esindusest,need on ilmastiku suhtes lausa väga vastupidavad,aga ka päris kallid.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas stev666 »

Sellised näiteks
Edit: no ei saa ma siia kunagi pilti laetud...

dr800 2x
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1695
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Krl »

Kust 40mm liimpuidust(tamm või midagi muud kõvemat) lauaplaate saab lühemas pikkuses osta?
Ehituspoed müüvad 3m või 4m jne pikkustena töötasapindasid, aga nii palju pole vaja. Ideaalis 1500pikk x 600 lai x 40 paks.

Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 606
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 81 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Kauri »

Valdav enamus müüvad kõik täpselt sellise jupi nagu vaja. Lisandub lõikamise hind ja jooksev meeter on kallim kui jäägi neile jätad.
Pole pidanud isiklikult kunagi välja jalutama.
Espak on üldiselt üks mõistlikumaid butiike iseehitajale. Seal on tihti ka juba olemas vajalik jääk.

Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1695
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Krl »

Pole kahtlustki, et ära lõikavad, aga ma kardan, et kui sellest 4m jupist lased 1,5m lõigata, siis maksad ikka 4m eest. Küsinud muidugi pole. ilmselt peaks.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 418 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Krl kirjutas:

Kust 40mm liimpuidust(tamm või midagi muud kõvemat) lauaplaate saab lühemas pikkuses osta?
Ehituspoed müüvad 3m või 4m jne pikkustena töötasapindasid, aga nii palju pole vaja. Ideaalis 1500pikk x 600 lai x 40 paks.

Lühemaid oli Bauhausis minu mäletamist mööda. 2 m või miskit sellist, igatahes mu Outbacki mahtus täpselt sisse.

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas ranel »

Tartus/Tartule väga lähedal oleks huvitatud 1000m2 või suuremast pinnast. Ei pea olema esimene korrus, ei pea olema kütet, vett ega elektrit. Ei pea isegi aknaid jne ees olema. Mida odavam, seda parem. Võib olla seisukord väga räbal, peaasi et lagi pähe kukkuma ei hakkaks. Kellelgi midagi silma on jäänud peale KV-s pakutu?

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 703
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas romulus »

Krl kirjutas:

Kust 40mm liimpuidust(tamm või midagi muud kõvemat) lauaplaate saab lühemas pikkuses osta?
Ehituspoed müüvad 3m või 4m jne pikkustena töötasapindasid, aga nii palju pole vaja. Ideaalis 1500pikk x 600 lai x 40 paks.

Mass.ee

Asuvad Tartus ja Tallinnas. Saab vist saatmisega ka osta.

Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23
Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Heikik »

Cul kirjutas:

Aga küsiks kohe otsa kah, et kas mingi muu põhjus ka nendel punnidel ja kütuse välja laskmisel?

Kütuse lasin tegelikult selle pärast välja, et võtsin transpordi jaoks paagi maha. Mul oli vaja ratas kortermaja kolmandale korrusele saada. Paak + kütus on lisakaal. Plastikud võtsin ka küljest ära, et mugavam raamist haarata oleks... Nii läks transa enam-vähem valutult. Punnidest nii palju, et summutist tuli haisu.

Maaks kirjutas:

EDIT2: Aga kas sa kiivriga oled proovinud? Ja kas kinnise/ avatud visiiriga on vahet? (lol)

11079407_893152114055108_1941001276_n.jpg

Kurat...vahet vist pole.

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC

will111
Postitusi: 5254
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas will111 »

"Mul oli vaja ratas kortermaja kolmandale korrusele saada" raisk, tahtmist ja jõudu on sul kõvasti! :D ma usun see väike rehvikas pole midagi ära kannatada kui juba tsikli kolmandale korrusele tassida viitsisid. kui ikka ei kannata, siis ehitad rattale hermeetilise "kasvuhoone" ümber


grahv
Postitusi: 1175
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas grahv »

Heikik kirjutas:

Kütuse lasin tegelikult selle pärast välja, et

"Kui näidendis on püss seinal - siis peab see lõpuks ka pauku tegema" - ilmselgelt on tegemist ettevaatusabinõudega, et mõnel lõbusal ööl ei täituks tuba rehvisuitsuga. :D

G

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”