Rumalad või segased küsimused jms

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas stev666 »

reimps kirjutas:

Langes 0,85 voldiseks või langes 0,85 volti?
Suht õigest küsitud vähemalt - segase küsimuse tänane karikas läheb sulle.

Selleks see teema ongi,....aga 0,85 voldini



dr800 2x
Kasutaja avatar

desmorado
Postitusi: 104
Liitunud: 09 Dets 2007, 16:40
Tsikkel: M900 & LC8 Adventure
Tänatud: 10 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas desmorado »

Spoiler
mx77 kirjutas:
desmorado kirjutas:
mx77 kirjutas:

Kas kellegi on kogemust LiIon akude ületalve pidamisega. Kas peaks külmade saabumisega ka maha kiskuma või võib rahulikult peale jätta?

On kogemus LiFePo4 tüüpi akuga (Shorai). Igal juhul otsad maha, korralikult laadida ja siis külmkappi :D . Isetühjenemine on seda tüüpi akudel max 5% kuus ja ca 0 kraadi juures tunduvalt väiksem. Seda tüüpi akud ei anna külmunult midagi välja (CCA), samas ka ei tühjene. Soojenedes tõuseb ka CCA normi.
Enda oma laadisin täis ja panin garaaži ukse nurka, kus on jahedam, nii ei pea enne kevadet laadima. Kuni uue aastani oli tsikli peal (soojas garaažis) ja siis kukkus jääkpinge ca 3 nädalaga 13,25 voldi peale. Praegu istub 13,85V peal, elik 95% laetusest.

Terv.

Seega kuna mul on külm garaazh (sellepärast muretsesingi) võib rahulikult peale jätta? Hetkel on tarbijana taga vaid spido kell.

Mul ka tarbijana vaid spido kell. Aga kui aega ajalt pinget kontrollida, siis miks mitte. Mälu järgi oli parim säilitustemp vahemik seal 0...+4 kraadi juures. Aga LiFePo4 akude (nominaal 12V) pinget ei tohi alla 12.86V lasta kukkuda. 12.86V = 20% mahutavust.

Terv.

Kasutaja avatar

desmorado
Postitusi: 104
Liitunud: 09 Dets 2007, 16:40
Tsikkel: M900 & LC8 Adventure
Tänatud: 10 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas desmorado »

stev666 kirjutas:
reimps kirjutas:

Langes 0,85 voldiseks või langes 0,85 volti?
Suht õigest küsitud vähemalt - segase küsimuse tänane karikas läheb sulle.

Selleks see teema ongi,....aga 0,85 voldini

Kui tegemist LiFePo-ga (12V), siis peaks olema kutu. Võid proovida laadida, sest on olnud juhuseid kus ärkab ellu.

Terv.

Veidi infot: http://advrider.com/index.php?threads/m ... 4/page-125

Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas stev666 »

Laadisin, hetkel näitab üle 13v vaatab mis ta tegema hakkab

dr800 2x
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6603
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 638 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Hoi!

Kas see on järjekordne "soovinsinukrediitkaardiandmeidjarahasellepealt" sait:
http://www.ndrpmarket.top/

Huvitavad mõned tsikli jupid aga kõik hinnad on kas 44 või 45€ :roll:

'edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!


will111
Postitusi: 5254
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas will111 »

see on fake epood

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8764
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 324 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Ma äkki kunagi olen seda juba küsinud aga kas need tänapäeva start-stop tüüpi käivitusega autod tahavad oluliselt tihemini starterite remonti ka saada?
Kääksutatakse neid mõni päev ju lausa kümneid, kui mitte sadu kordi.
St nüüdseks on sellised masinad juba nii pikalt teel olnud küll, et küsimusel mingit alust oleks.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6603
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 638 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Piipz kirjutas:

Ma äkki kunagi olen seda juba küsinud aga kas need tänapäeva start-stop tüüpi käivitusega autod tahavad oluliselt tihemini starterite remonti ka saada?
Kääksutatakse neid mõni päev ju lausa kümneid, kui mitte sadu kordi.
St nüüdseks on sellised masinad juba nii pikalt teel olnud küll, et küsimusel mingit alust oleks.

Kas osadel markidel seda mitte genekas ei tee.....

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Spoiler
yeekim kirjutas:
Piipz kirjutas:

Ma äkki kunagi olen seda juba küsinud aga kas need tänapäeva start-stop tüüpi käivitusega autod tahavad oluliselt tihemini starterite remonti ka saada?
Kääksutatakse neid mõni päev ju lausa kümneid, kui mitte sadu kordi.
St nüüdseks on sellised masinad juba nii pikalt teel olnud küll, et küsimusel mingit alust oleks.

Kas osadel markidel seda mitte genekas ei tee.....

Genekas üksi nüüd vaevalt mootorit käima paneb. Aga neil start/stop funktsiooniga autodel oli vist mingi starter-genekas ehk 2in1 asi. Ise pole veel ühegi sellise isendiga nii kaua sõitnud, et oskaks Piipzule vastata. Küll tean juhtumit, kus tuttava Skoda foori taga ennast välja suretas ja käima enam ei pannudki, ka võtmest mitte. Puksiir oli lahendus.

Kasutaja avatar

Mrtn5
Toetajaliige
Postitusi: 161
Liitunud: 11 Sept 2013, 14:24
Tsikkel: 790ADV, Versys X300
Asukoht: Tln
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Mrtn5 »

Piipz kirjutas:

Ma äkki kunagi olen seda juba küsinud aga kas need tänapäeva start-stop tüüpi käivitusega autod tahavad oluliselt tihemini starterite remonti ka saada?
Kääksutatakse neid mõni päev ju lausa kümneid, kui mitte sadu kordi.
St nüüdseks on sellised masinad juba nii pikalt teel olnud küll, et küsimusel mingit alust oleks.

Mul on kujunenud rutiiniks, et käivitusnupu järel vajutan ka start/stop "off" nuppu. Ei meeldi see hetkeks seisma jäämisega seotud plõksimine. Nii et ei pruugi sellise masina käivitussüsteem reaalselt rohkem tööd teha kui "tavalisel" masinal :)


Holms
Postitusi: 308
Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
Tsikkel: VN 1500 MS
Asukoht: Mulgimaa
Tänatud: 1 kord

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Holms »

Piipz kirjutas:

Ma äkki kunagi olen seda juba küsinud aga kas need tänapäeva start-stop tüüpi käivitusega autod tahavad oluliselt tihemini starterite remonti ka saada?
Kääksutatakse neid mõni päev ju lausa kümneid, kui mitte sadu kordi.
St nüüdseks on sellised masinad juba nii pikalt teel olnud küll, et küsimusel mingit alust oleks.

Auto pole veel küll nii vana (3a, 45t km), et remonti võiks tahta aga seda start/stop süsteemi ta nii hullult ei kasutagi. Vähemalt tööle-koju 15 min. otsaga. Igal autol ilmselt oma süsteem aga oma autol (Opel Mokka 1,4) talvel see praktiliselt (sõltub mootori töötemperatuurist, kliimaseadme valikutest, välisõhu temperatuurist, aku laetusest ja ilmselt veel millestki) ei rakendugi . Lisaks on tal võimsam starter (1,4 kw vs. 1,1 kw) ja mahukam aku.

Loom kõnnib, mees sõidab
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2480
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 339 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Piipz kirjutas:

Ma äkki kunagi olen seda juba küsinud aga kas need tänapäeva start-stop tüüpi käivitusega autod tahavad oluliselt tihemini starterite remonti ka saada?
Kääksutatakse neid mõni päev ju lausa kümneid, kui mitte sadu kordi.
St nüüdseks on sellised masinad juba nii pikalt teel olnud küll, et küsimusel mingit alust oleks.

Mazdal näiteks jäetakse seisma üks silinder survetakti lõpus ja käivitamiseks antakse kütus+säde peale. Aga tootjatel võib see erinevalt lahendatud olla. Starter ei kestaks sellist "hooramist" :D
https://www.caranddriver.com/news/mazda ... e-car-news

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Mersul see start-stop küll igati hästi toimiv.Kasutan ja ei näe põhjust isegi välja lülitamiseks.Kui temp on alla 0-i siis ei lülitagi välja.Mersul(V-klass, Vito 2,2l)selleks ka eraldi starter.Automaatkastiga hoiab mersu käiku sees kui välja suretab ja käivitades hakkab auto justkui starteri jõul juba kohe liikuma,mis tagab väga sujuva kohalt mineku.Garantii 3a 450000km.Piduriga saab ka Mersul asja juhtida.Kõvemal vajutusel suretab,kui õrnalt jalga peal hoida ei sureta.
Sama ei saa öelda Škoda(ja ka muud VW-d) kohta. 2016a Ocatvia Scoudil 2,0 TDI DSG kastiga oli küll see kohalt minek väga äkiline ja kolksuga,kui vähegi rohkem gaasi andsid.Naise Fabia 1,2TSI DSG on natuke sujuvama käitumisega ,aga ikkagi jätab soovida.Seal probleem vist see,et suretades läheb justkui käik välja(või sidur lahutab) või midagi sarnast. Pidurit vabastades kõigepealt käivitub ning siis alles läheb käik sisse ehk kui kohe lapatsit anda,siis läheb suht pauguga see käik+kohalt minek. Škodaga sõites lülitasin üldjuhul selle välja.75tkm-t pidas igaljuhul vastu.
Olen ka natuke Volvo XC70-ga sõitnud ja see oli AUT kastiga väga sujuva käitumisega.
Pole veel ühelgi tuttaval kuulnud,et seda starterit oleks vaja vahetada olnud.Osadel autodel(Ford ja vist ka Volvo) on selle süsteemi jaoks ka lisaaku,et peaakut säästa.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Motorized
Postitusi: 237
Liitunud: 04 Mai 2009, 21:04
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 3 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Motorized »

Tavaliste starterite elueaks loetakse üldiselt 30k - 50k käivitust. VW grupi masinatel peaks olema Start/stop süsteemi puhul tavaline starteriga käivitus, aga väidetavalt on starter ehitatud selliselt, et kestab 300k - 500k käivitust. Aku on Start/stopi puhul suure mahutavusega ja kiire laadimisega. Mul toimib start/stop süsteem sooja mootori puhul ka -10 kraadiga.
Kui linnavahel sõites enam vähem valgusfoori tsükleid ja liiklust aduda, siis saab seda süsteemi päris edukalt ära kasutada. Ükskord tegin väikse katsetuse, et 20min jooksul 15km pikkusel lõigul Tallinnas seisin Start/stop süsteemiga üle 6min väljasuretatud mootoriga paigal.


kalju1
Postitusi: 456
Liitunud: 19 Aug 2009, 12:34
Tänatud: 14 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas kalju1 »

viimased 5 aastat olen start-stopiga hommikuti ja õhtuti Pirita teel liigelnud. Siiani pole probleeme olnud.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6603
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 638 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas yeekim »

M.T. kirjutas:
Spoiler
yeekim kirjutas:
Piipz kirjutas:

Ma äkki kunagi olen seda juba küsinud aga kas need tänapäeva start-stop tüüpi käivitusega autod tahavad oluliselt tihemini starterite remonti ka saada?
Kääksutatakse neid mõni päev ju lausa kümneid, kui mitte sadu kordi.
St nüüdseks on sellised masinad juba nii pikalt teel olnud küll, et küsimusel mingit alust oleks.

Kas osadel markidel seda mitte genekas ei tee.....

Genekas üksi nüüd vaevalt mootorit käima paneb. Aga neil start/stop funktsiooniga autodel oli vist mingi starter-genekas ehk 2in1 asi. Ise pole veel ühegi sellise isendiga nii kaua sõitnud, et oskaks Piipzule vastata. Küll tean juhtumit, kus tuttava Skoda foori taga ennast välja suretas ja käima enam ei pannudki, ka võtmest mitte. Puksiir oli lahendus.

Ok, ISG siis...

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!


henrij
Postitusi: 167
Liitunud: 09 Mär 2011, 12:46
Tänanud: 1 kord

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas henrij »

Kuna rumalaid küsimusi enam pole siis küsin siin teemas. Kui suur on 2 taktilise kerge enduro kütusekulu (näiteks exc 250) ? Otsin 2009+ endurot ja 2 taktilisega pole kunagi kokkupuudet olnud. Kas 100 km veab paagiga ära ? Eelnevalt sai sõidetud 600 yamaha TTr-iga see vedas paagiga umbes 170km ära.

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2480
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 339 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Spoiler
henrij kirjutas:

Kuna rumalaid küsimusi enam pole siis küsin siin teemas. Kui suur on 2 taktilise kerge enduro kütusekulu (näiteks exc 250) ? Otsin 2009+ endurot ja 2 taktilisega pole kunagi kokkupuudet olnud. Kas 100 km veab paagiga ära ? Eelnevalt sai sõidetud 600 yamaha TTr-iga see vedas paagiga umbes 170km ära.

Kütusekulu sõltub 99% parema käe asendist :-)
EDIT: võib-olla mõni analoog
http://www.fuelly.com/motorcycle/ktm
https://thumpertalk.com/forums/topic/63 ... nsumption/

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1271
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas isakene »

henrij kirjutas:

Kuna rumalaid küsimusi enam pole siis küsin siin teemas. Kui suur on 2 taktilise kerge enduro kütusekulu (näiteks exc 250) ? Otsin 2009+ endurot ja 2 taktilisega pole kunagi kokkupuudet olnud. Kas 100 km veab paagiga ära ? Eelnevalt sai sõidetud 600 yamaha TTr-iga see vedas paagiga umbes 170km ära.

Nu alla 10 toobi sajale pole ka kiiretel kruusa/metsateedel saanud. Päris janune pill on, exc250 siis.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2188
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 550 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Ma 125sega saan 8l paagist jagu umbes 50 kilomeetriga, 100km jaoks pead ostma selle suurte kõrvadega Acerbise paagi ilmselt, ja mitte kihutama :) Kuskil oli suurem, 18l paak ka olemas, aga noh jah, sellise koguse kaasas tassimine läheb ilmselt natuke jaburaks juba.

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2011
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas bitter »

Auto rattad teemaks. Mida tähendab kui saksa ebay müüja kirjutab kõigi 4 rehvi kohta : seitlich mehr Beansprucht? Mingi külgsuunaline stress ... Eelkõige vaja velgi aga enamasti on 5-6 mm-ni sõidetud rehvid peal. Ei saa aru kas need "seitlich mehr Beansprucht" on sisuliselt prügi või kannatab sõita.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2188
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 550 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Rehvide kontekstis tähendab Beansprucht kulumist (ma tegelt ei ole eriline saksa keele äss, aga noh kunagi sai palju DTM-i ülekandeid vaadatud ja seal see oli põhisõna :)), ehk siis servadest rohkem kulunud äkki?

Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Heikik »

bitter kirjutas:

Auto rattad teemaks. Mida tähendab kui saksa ebay müüja kirjutab kõigi 4 rehvi kohta : seitlich mehr Beansprucht? Mingi külgsuunaline stress ... Eelkõige vaja velgi aga enamasti on 5-6 mm-ni sõidetud rehvid peal. Ei saa aru kas need "seitlich mehr Beansprucht" on sisuliselt prügi või kannatab sõita.

Külgede poolt rohkem kulunud (loe: kokkujooks paigast ära olnud või liiga vähese rõhuga sõitnud).

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC

grahv
Postitusi: 1175
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas grahv »

Vahel tahaks oma patsaanide nutiseadmetele peale panna on-line piirangud - näiteks misiganes andmeside on kättesaadav nt 1 või 2 tundi ööpäevas, või ööpäevase andmesidemahu kehtestamine, vms... On keegi kokku puutund - mis (tasuta) variante on Androidile?

G

Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 606
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 81 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Kauri »

Tseki Qustodio nimelist äppi.
Meil on tüdruku samsa sellega kontrolli all

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2480
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 339 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Maaks »

grahv kirjutas:

Vahel tahaks oma patsaanide nutiseadmetele peale panna on-line piirangud - näiteks misiganes andmeside on kättesaadav nt 1 või 2 tundi ööpäevas, või ööpäevase andmesidemahu kehtestamine, vms... On keegi kokku puutund - mis (tasuta) variante on Androidile?

G

Töökaaslane "piirab oma järelkasvu inimõigusi" ruuterist, seal saab seadmete kaupa (mac aadressi järgi) seada tunnid/kellaajad millal nett seadmesse jõuab. Tal on mobiilne üldse kinni pandud. Aga see töötab ainult koduseinte vahel, sõbra juures ja avatud wifis see ei toimi.

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1759
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas simp »

krt kas mu küsimus oli tõesti nii halvasti sõnastatud...

küsimus:

Palju isikuid on Eestis kes omavad A-kategooria juhiluba ja ülevaatusega
L3e/L4e sõidukit või on sellise sõiduki vastutavad kasutajad.

vastus:

A kategooria juhiluba omab 23 655 isikut.

Kehtiva ülevaatusega L3e ja L4e kategooria sõidukeid on liiklusregistris 15 330.

Turvalist liiklemist soovides

____ _____

Maanteeameti klienditugi

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas pühak »

simp kirjutas:
Spoiler

krt kas mu küsimus oli tõesti nii halvasti sõnastatud...

küsimus:

Palju isikuid on Eestis kes omavad A-kategooria juhiluba ja ülevaatusega
L3e/L4e sõidukit või on sellise sõiduki vastutavad kasutajad.

vastus:

A kategooria juhiluba omab 23 655 isikut.

Kehtiva ülevaatusega L3e ja L4e kategooria sõidukeid on liiklusregistris 15 330.

Turvalist liiklemist soovides

____ _____

Maanteeameti klienditugi

Küsi siis, et kui palju on A-kategooria juhiloa omanikke, kellel on ülevaatusega L3e/L4e sõiduk?

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1759
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas simp »

pühak kirjutas:

Küsi siis, et kui palju on A-kategooria juhiloa omanikke, kellel on ülevaatusega L3e/L4e sõiduk?

Siis ei lähe liisingupillid arvesse.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7331
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

simp kirjutas:
pühak kirjutas:

Küsi siis, et kui palju on A-kategooria juhiloa omanikke, kellel on ülevaatusega L3e/L4e sõiduk?

Siis ei lähe liisingupillid arvesse.

Ma ei usu, et Maanteeametil sellised ristandmed vabalt saadaval/olemas on. Küsisin möödunud aastal seoses Eesti motomaastiku infograafika loomisega mootorratta avariide kohta Eestis ja neid andmeid neil polnud.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”