Re: Segased küsimused jms
Pole ühtegi lahti kakkunud aga seal on vist mingi pendli moodi asi sees.Kui loksutada siis koliseb sees.
Pole ühtegi lahti kakkunud aga seal on vist mingi pendli moodi asi sees.Kui loksutada siis koliseb sees.
franz125 kirjutas:Pole ühtegi lahti kakkunud aga seal on vist mingi pendli moodi asi sees.Kui loksutada siis koliseb sees.
Ma ühe tööstuseadme oma olen kunagi avanud ja seal oli kuul,mis surus kontakti pihta, ühendades sellega ahela,aga põhimõte ilmselt sama.
Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.
Neid on ilmselt erineva disainiga, aga all videos on üks Honda variant. Tundub küll, et see rõngas tsentrifugaaljõu tõttu sõidu pealt äärde ära ei vaju ja töötab vaid koha peal ümber kukkudes.
Vist ikkagi ka sõites aga tsentrifugaaljõu kadudes kui maoli käid.
pühak kirjutas:Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.
Vets räme oleks kui keset kallutamist mootor kinni lüüakse.
pühak kirjutas:Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.
Kallutusnurga / kiiruse suhe peaks ikka päris valus olema, et see anduri klemm, kurvis keskasendis püsiks.
Tahaks usast saada ühte plokikaant endale. 130eur tundub ilgelt palju saatmiskuluna. Kas on mingeid soodsaid variante?
sinilind123 kirjutas:Tahaks usast saada ühte plokikaant endale. 130eur tundub ilgelt palju saatmiskuluna. Kas on mingeid soodsaid variante?
Kas sa siit küsisid? viewtopic.php?f=74&t=84863
jaan mmc kirjutas:pühak kirjutas:Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.
Kallutusnurga / kiiruse suhe peaks ikka päris valus olema, et see anduri klemm, kurvis keskasendis püsiks.
Aga mis on üldse kurvis kallutamise füüsikaline mõte? Kallutamise mõte siis koos sellega, kui palju kallutada?
pühak kirjutas:jaan mmc kirjutas:pühak kirjutas:Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.
Kallutusnurga / kiiruse suhe peaks ikka päris valus olema, et see anduri klemm, kurvis keskasendis püsiks.
Aga mis on üldse kurvis kallutamise füüsikaline mõte? Kallutamise mõte siis koos sellega, kui palju kallutada?
Keegi kindlasti oskab tuua vastava valemi, kus ma eeldan on teguriteks pöörderaadius ja liikumiskiirus ja nende kombinatsioonist tulenev kaldenurk.
Aga mida ma öelda tahtsin, oli see, et videos olev andur on pigem on / off tüüpi lüliti, mis "lülitab" olenemata sellest mitu G-d on ülekoormus kurvis ja sobib sellisena hästi kukkumisjärgseks nö. turvalülitiks.
pühak kirjutas:jaan mmc kirjutas:pühak kirjutas:Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.
Kallutusnurga / kiiruse suhe peaks ikka päris valus olema, et see anduri klemm, kurvis keskasendis püsiks.
Aga mis on üldse kurvis kallutamise füüsikaline mõte? Kallutamise mõte siis koos sellega, kui palju kallutada?
Tsentrifugaaljõud tahab sind 90 kraadise ratta seljast koos rattaga kurvist välja visata. Kallutaes ratast muudad sa tsentrifugaaljõu vektori rohkem ratta püstiteljega paralleelseks. Ja kogu mass surutakse rehvi pidi maasse. Ehk välja viskamise asemel saab tekkida ainult rehvi külglibisemine. Hoides gaasi kurvis ühtlaselt peal läheb veel rohkem jõudu taga rehvi peale, mis peab paremini, kui esimene.
jaan mmc kirjutas:pühak kirjutas:jaan mmc kirjutas:pühak kirjutas:Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.
Kallutusnurga / kiiruse suhe peaks ikka päris valus olema, et see anduri klemm, kurvis keskasendis püsiks.
Aga mis on üldse kurvis kallutamise füüsikaline mõte? Kallutamise mõte siis koos sellega, kui palju kallutada?
Keegi kindlasti oskab tuua vastava valemi, kus ma eeldan on teguriteks pöörderaadius ja liikumiskiirus ja nende kombinatsioonist tulenev kaldenurk.
Aga mida ma öelda tahtsin, oli see, et videos olev andur on pigem on / off tüüpi lüliti, mis "lülitab" olenemata sellest mitu G-d on ülekoormus kurvis ja sobib sellisena hästi kukkumisjärgseks nö. turvalülitiks.
piiks kirjutas:Spoiler
pühak kirjutas:jaan mmc kirjutas:pühak kirjutas:Aga siis võib sellega ju kurvis kallutada niipalju kui tahad, kui asi raskusjõul töötab. Kurvisõidul tsentrifugaaljõud tagab selle, et sensor arvab end püsti olevat, mistõttu sõida kasvõi tünnis.
Kallutusnurga / kiiruse suhe peaks ikka päris valus olema, et see anduri klemm, kurvis keskasendis püsiks.
Aga mis on üldse kurvis kallutamise füüsikaline mõte? Kallutamise mõte siis koos sellega, kui palju kallutada?
Tsentrifugaaljõud tahab sind 90 kraadise ratta seljast koos rattaga kurvist välja visata. Kallutaes ratast muudad sa tsentrifugaaljõu vektori rohkem ratta püstiteljega paralleelseks. Ja kogu mass surutakse rehvi pidi maasse. Ehk välja viskamise asemel saab tekkida ainult rehvi külglibisemine. Hoides gaasi kurvis ühtlaselt peal läheb veel rohkem jõudu taga rehvi peale, mis peab paremini, kui esimene.
Peaks andurile kontroll-lambi külge panema ja seda siis nööri otsas keerutama.
"Tsentrifugaaljõud tahab sind 90 kraadise ratta seljast koos rattaga kurvist välja visata. Kallutaes ratast muudad sa tsentrifugaaljõu vektori rohkem ratta püstiteljega paralleelseks. Ja kogu mass surutakse rehvi pidi maasse."
Lisaks sellele, suureneb kurvis rehvi pidamine, mida kiiremini seda kurvi võtad sest g-jõud suureneb ja surub rehvi kontankpinda vastu maad. Suureneb nii kontaktpind ise kui jõud millega seda asfalti pressitakse.
Kallutamise ja tsiklirehvide eripärane eraldi case on veel rehvi diameetri muutumine keskosas ja küljel ehk nö. koonuse efekt. Keerutad laua peal koonusjäätist siis võtab samamoodi kurvi nagu tsikkel keerab end "koonuste peal" kurvi kui seda kallutad Vastavalt selle koonuse kujule toimuvad erinevad asjad a'la kurvi kukkumine ja raskelt pööramine, mis on siis ühele või teisele rehvile omased
Garmin Nüvi 660. Tahaks sellega ära ühendada, aga garmin arvab, et ma peaks parooli sisestama 1234. Kuidas sellest mööda saada? Moblaga ühendamine toimib kenasti.
ranel kirjutas:Garmin Nüvi 660. Tahaks sellega ära ühendada, aga garmin arvab, et ma peaks parooli sisestama 1234. Kuidas sellest mööda saada? Moblaga ühendamine toimib kenasti.
Põhjus on selles, et ta näeb su peakomplekti millegi pärast telefonina. Kustutasin oma seadmete paaritused ära ja tegin testi: zumo550, iPhone6 ja Cardo G9. Telefoni paaritamisel GPSiga palus sisestada 1234. Carodo paaritamisel GPSiga oli kaup mõne sekundiga tehtud ja mingit koodi ei küsitud. Minu omal on menüüs eraldi valikud telefoni paaritamiseks ja peakomplekti paaritamiseks.
Edu!
morse kirjutas:ranel kirjutas:Garmin Nüvi 660. Tahaks sellega ära ühendada, aga garmin arvab, et ma peaks parooli sisestama 1234. Kuidas sellest mööda saada? Moblaga ühendamine toimib kenasti.
Põhjus on selles, et ta näeb su peakomplekti millegi pärast telefonina. Kustutasin oma seadmete paaritused ära ja tegin testi: zumo550, iPhone6 ja Cardo G9. Telefoni paaritamisel GPSiga palus sisestada 1234. Carodo paaritamisel GPSiga oli kaup mõne sekundiga tehtud ja mingit koodi ei küsitud. Minu omal on menüüs eraldi valikud telefoni paaritamiseks ja peakomplekti paaritamiseks.
Edu!
Jah, ma saan sellest kenasti aru, et tunneb telefonina ära. Seda ma ju küsingi, et kuidas sellest mööda saada? Telefoni ja peakomplekti menüüs valikus pole, vaid bluetooth seadme ühendamine. Ei aitand ka moblale sama nime panemine, mis peakomplektil ja siis hiljem üritada peakomplektiga ühendada.
ranel kirjutas:morse kirjutas:ranel kirjutas:Garmin Nüvi 660. Tahaks sellega ära ühendada, aga garmin arvab, et ma peaks parooli sisestama 1234. Kuidas sellest mööda saada? Moblaga ühendamine toimib kenasti.
Põhjus on selles, et ta näeb su peakomplekti millegi pärast telefonina. Kustutasin oma seadmete paaritused ära ja tegin testi: zumo550, iPhone6 ja Cardo G9. Telefoni paaritamisel GPSiga palus sisestada 1234. Carodo paaritamisel GPSiga oli kaup mõne sekundiga tehtud ja mingit koodi ei küsitud. Minu omal on menüüs eraldi valikud telefoni paaritamiseks ja peakomplekti paaritamiseks.
Edu!
Jah, ma saan sellest kenasti aru, et tunneb telefonina ära. Seda ma ju küsingi, et kuidas sellest mööda saada? Telefoni ja peakomplekti menüüs valikus pole, vaid bluetooth seadme ühendamine.
kas muidu on sellel peakomplektil mingi "default" kood mida kasutama peaks? nt 0000? Väidetavalt peaks 660 oskama erinevaid pin'e kasutada.
http://forums.gpsreview.net/discussion/ ... 51/#132947
Lisaks, ehk aitab see:
Figured it out. Connect via "audio" instead of "phone". Duh!
No mul nüvi, mitte zumo. Juhtmega ei tahaks ka end gps-i külge panna. Aga vaikimisi koodi asja õhtul uurin küll.
ranel kirjutas:No mul nüvi, mitte zumo. Juhtmega ei tahaks ka end gps-i külge panna. Aga vaikimisi koodi asja õhtul uurin küll.
Vaatasin edasi, nüvi 660 ei toeta garmini andmetel A2DP'd, ehk siis ilmselt ei lähe sul see paaritamine ka läbi.
Sellest ka see "audio" vs "phone" paaritamine. Audio kasutaks A2DP profiili.
simp kirjutas:ranel kirjutas:No mul nüvi, mitte zumo. Juhtmega ei tahaks ka end gps-i külge panna. Aga vaikimisi koodi asja õhtul uurin küll.
Vaatasin edasi, nüvi 660 ei toeta garmini andmetel A2DP'd, ehk siis ilmselt ei lähe sul see paaritamine ka läbi.
Sellest ka see "audio" vs "phone" paaritamine. Audio kasutaks A2DP profiili.
Vaatasin ka just, et a2dp puudu nüvil. Õnneks audio väljundi olemas. Tellisin ebayst vahejulla vahele.
ranel kirjutas:simp kirjutas:ranel kirjutas:No mul nüvi, mitte zumo. Juhtmega ei tahaks ka end gps-i külge panna. Aga vaikimisi koodi asja õhtul uurin küll.
Vaatasin edasi, nüvi 660 ei toeta garmini andmetel A2DP'd, ehk siis ilmselt ei lähe sul see paaritamine ka läbi.
Sellest ka see "audio" vs "phone" paaritamine. Audio kasutaks A2DP profiili.
Vaatasin ka just, et a2dp puudu nüvil. Õnneks audio väljundi olemas. Tellisin ebayst vahejulla vahele.
Et siis kiiver läheb Nüvi külge kaabliga? Et kuuleksid juhiseid? Või mingi "analog to BT A2DP" julla, mis maksab 6 euri?
morse kirjutas:ranel kirjutas:simp kirjutas:ranel kirjutas:No mul nüvi, mitte zumo. Juhtmega ei tahaks ka end gps-i külge panna. Aga vaikimisi koodi asja õhtul uurin küll.
Vaatasin edasi, nüvi 660 ei toeta garmini andmetel A2DP'd, ehk siis ilmselt ei lähe sul see paaritamine ka läbi.
Sellest ka see "audio" vs "phone" paaritamine. Audio kasutaks A2DP profiili.
Vaatasin ka just, et a2dp puudu nüvil. Õnneks audio väljundi olemas. Tellisin ebayst vahejulla vahele.
Et siis kiiver läheb Nüvi külge kaabliga? Et kuuleksid juhiseid? Või mingi "analog to BT A2DP" julla, mis maksab 6 euri?
Ei, Nüvi külge ikka BT julla, mis heli võtab Nüvi audio väljundist. Selle bluetooth julla saab juba kiivri peakomplekti külge ühendada juhtmevabalt. Juhtmetega ei hakka end ja ratast küll siduma.
ranel kirjutas:Juhtmetega ei hakka end ja ratast küll siduma.
Loogiline jah. Lihtsalt 6 Euri tundus isegi 3,5mm otstega kaablile soodne hind
morse kirjutas:ranel kirjutas:Juhtmetega ei hakka end ja ratast küll siduma.
Loogiline jah. Lihtsalt 6 Euri tundus isegi 3,5mm otstega kaablile soodne hind
Eks see on, kui Eesti kaupmeest nuumama ei hakka, vaid tellid otse, kust ka nemad asju tellivad.
ranel kirjutas:morse kirjutas:ranel kirjutas:Juhtmetega ei hakka end ja ratast küll siduma.
Loogiline jah. Lihtsalt 6 Euri tundus isegi 3,5mm otstega kaablile soodne hind
Eks see on, kui Eesti kaupmeest nuumama ei hakka, vaid tellid otse, kust ka nemad asju tellivad.
Oleneb ikka tükist. Hea juhe on ilmselt Ebays ka kallim kui 6.-
Ja kaupmees on oma kalli raha selle juhtme alla pannud, et saaksid selle otsekohe kätte, kui vajadus peaks tekkima (mõelge näiteks kui vähe maksab Oomipoes takisti ning kui palju peab ettevõte selle sulle müümiseks tööd tegema). Aga sa ilmselt pead silmas lihtsalt seda, et kes pingutab, saab soodsamalt. Nõus.
morse kirjutas:ranel kirjutas:morse kirjutas:ranel kirjutas:Juhtmetega ei hakka end ja ratast küll siduma.
Loogiline jah. Lihtsalt 6 Euri tundus isegi 3,5mm otstega kaablile soodne hind
Eks see on, kui Eesti kaupmeest nuumama ei hakka, vaid tellid otse, kust ka nemad asju tellivad.
Oleneb ikka tükist. Hea juhe on ilmselt Ebays ka kallim kui 6.-
Ja kaupmees on oma kalli raha selle juhtme alla pannud, et saaksid selle otsekohe kätte, kui vajadus peaks tekkima (mõelge näiteks kui vähe maksab Oomipoes takisti ning kui palju peab ettevõte selle sulle müümiseks tööd tegema). Aga sa ilmselt pead silmas lihtsalt seda, et kes pingutab, saab soodsamalt. Nõus.
Noh, eks ta nii ongi. Kaupmees tellib samast kohast sama hinnaga toote. Eestisse jõudes maksab ta juba 6+kõmm+toll. Lisaks tuleb mingi kate vahele panna, et sellel üldse pointi oleks. Suht tõenäoline on, et see ladu asub kusagil Tallinnas. Eesti sees maksab sama toode siis mujale veel 3 eur otsa. Ja saabki, kuidas 6 eurone asi on lebolt 12-15 eur. Kuigi reaalsem variant on tavaliselt siiski, et laokaup pole ja tellivad. Hind siiski sellest kliendi jaoks soodsamaks ei muutu.
Eraisikuna on 22 eur maksuvaba. Maksad 6 eur ära ja kaup 2-4 nädala pärast on postkastis või postkontoris.
Sel oomipoe takistil on ka kate metsik. Lisaks oomipood tellib oma kauba nagunii Farnellist, mis on ise juba vahendusettevõte.
Mis materjalist on Kawasaki KLE500 tagapiduri support? Tagumise "vastuse" haarad on otstest ära murdunud ning pressib klotsi viltu, kulub väga kiiresti ära. Võiks sinna paar cm otsa keevitada ja oleks nagu uus.
Teaks mis materjal on, saaks kuhugi töösse viia.
Igatahes magnetile ei reageeri.
Ei leia kusagilt sellise teleka Firmwaret, nagu seda on Panasonic tx-65c320e
Pean siis silmas ametlikku panasonicu lehte, kõik muud mudelid nagu oleks, kuid just see on puudu
oil kirjutas:Mis materjalist on Kawasaki KLE500 tagapiduri support? Tagumise "vastuse" haarad on otstest ära murdunud ning pressib klotsi viltu, kulub väga kiiresti ära. Võiks sinna paar cm otsa keevitada ja oleks nagu uus.
Teaks mis materjal on, saaks kuhugi töösse viia.
Igatahes magnetile ei reageeri.
Alumiinium segu mingine arvatavasti.