303. leht 317-st

Re: Huumorit

Postitatud: 31 Jaan 2016, 18:22
Postitas urmas66
franz125 kirjutas:

Sama tõsiseltvõetav nagu need muudki sarjad kus "prof rekkamees"räägib kui veokal piduritest õhk ära kaob siis seisma ei jää ja põrutab bambusesse.

Eks ta tegelkult nii ongi,sest veel hiljaaegu olid haagised ilma käsipidurita,pidas ainult auto veosild,kui õhk maha jooksis ehk siis hoopaealt täislastis autoga oli käiguga pidurdamisest rohkem abi,kui sellest ise rakenduvast kässarist.On omal selline juhus olnud,õnneks küll maanteel ja sain lihtsalt ise pidama, mootorit lõpuks välja suretades.


Re: Huumorit

Postitatud: 31 Jaan 2016, 18:40
Postitas franz125

No ma 20 aasta taguse aja peale ei mõelnud kui seda tänapäevast saadet juhtusin nägema.


Re: Huumorit

Postitatud: 31 Jaan 2016, 18:48
Postitas urmas66
franz125 kirjutas:

No ma 20 aasta taguse aja peale ei mõelnud kui seda tänapäevast saadet juhtusin nägema.

Ei olnudki see aeg nii kaugel,auto millega see juhtus oli 2005.a vl Volvo FH ja KRONE ja haagis .Haagistel on kõik sillad isepidurduvad vist mitte kõigil tootjatel isegi täna,reeglina on kahel sillal,aga paljudel ka ainult ühel sillal kolmest.Autodel on üldjuhul kaks telge ,aga seda vist alates 2006-8 kandist.Kohustust tegelikult pole ,piisab kui üks sild on varustatud käsipiduriga nii vedukil kui haagisel.


Re: Huumorit

Postitatud: 31 Jaan 2016, 19:31
Postitas pühak

Enda istumise all pikema aja vältel olnud veokitest olid 1979.a. Volvo F12-l kõik pidurikambrid vedrudega, s.t. kui õhk maha jooksis, olid autol kõik pidurid peal. Samas, 1986.a. Sisul olid vedrudega kambrid ainult veosillal. 80-date algupoolest pärit Zil 554-ga võis pehmet maandumiskohta otsima hakata, kui õhk ära oleks kadunud, nagu ka urmas66 kirjutas.


Re: Huumorit

Postitatud: 03 Veebr 2016, 21:03
Postitas daub

Jäin siin mõtlema fraasi üle "Parem must minevik kui lilla tulevik" ... äkki see oligi Michael Jacksoni motiiv?


Re: Huumorit

Postitatud: 04 Veebr 2016, 01:25
Postitas Stonekurg
franz125 kirjutas:

Võmalik isegi.tänapäeva hydropidurid teevad ju sama nalja.Mis tegelikult on kõigi muude turvatrikkide juures kuidagi maha jäänud.

"Tänapäeva uunikumide hydropidurid" v kujutad ette kuidas kõikide rataste voolikud korraga purunevad? See oleks nagu võit eurolotoga


Re: Huumorit

Postitatud: 04 Veebr 2016, 08:59
Postitas Motorized

Tsitaat ühest foorumist teemal ''quattro vs x-drive'':

''Aga kas X mehed üldse tavaliste bemmi meestega suhtlevad? Kolm- ja viissada ikse on suhteliselt vähe ja x5, x6 vennad tunduvad sellised ülbed, umbes nagu lolo ja pepe filmis need teised pingviinid.''


Re: Huumorit

Postitatud: 04 Veebr 2016, 09:57
Postitas Vapsik

(lol)
Klassisüsteem.
Aga ilmselt saaksid omavahel ikka suheldud kui ühine vaenlane Quattro silmapiiril ;)

Meenus analoog - eetlaste ja venelaste vahel võib olla hõõrumist aga kui silmapiiril on murjam, on mõlemad ikka üsna ühtemoodi ja võivad jõud küll ühendada. Kui ühel päeval oleks vaja rinda pista kahe peaga humanoididega, oleks murjam ilmselt ikka väga meie sarnane ja võiks temaga luurele minna küll.


Re: Huumorit

Postitatud: 04 Veebr 2016, 10:14
Postitas franz125
Stonekurg kirjutas:
franz125 kirjutas:

Võmalik isegi.tänapäeva hydropidurid teevad ju sama nalja.Mis tegelikult on kõigi muude turvatrikkide juures kuidagi maha jäänud.

"Tänapäeva uunikumide hydropidurid" v kujutad ette kuidas kõikide rataste voolikud korraga purunevad? See oleks nagu võit eurolotoga

Pedaali põhjavajumiseks piisab ühest voolikust ja kui kiirus piisav ei ole sul aega ülesse pumbata.Ja väljas oledki.


Re: Huumorit

Postitatud: 04 Veebr 2016, 10:52
Postitas grahv

Õhkpiduritest veel... Sattusin kord Sossi mäelt alla tulles korralikku ummikusse zil-131 ja raske 2-teljelise haagisega (vaja oli siis bussijaama poole pöörata) - ikka meeter edasi ja susss-susss... Poole laskumise pealt märkan, et õhuseier hakkab nulli langema. WAT??? Ei tohiks ju ometi nii kiiresti langeda! Kujutasin juba elavalt ette, et lähiajal kas lükkan kõik sõidukad foori alla hunnikusse kokku või siis lukustuvad käru rattad keset ummikut... Ülejäänud osa kallakust alla nõksutasin käsipiduriga aidates ja täisgaasiga, et veidigi õhurõhku üleval hoida - kaasliiklejate näoilmeid ei hakka kirjeldama :D Pärast selgus ka õhu kadumise põhjus - käru õhuvoolik oli vigastada saanud ja lekkis parasjagu niipalju, et maanteel täistuuridega sõites hoidis rõhu normaalse.


Re: Huumorit

Postitatud: 06 Veebr 2016, 22:16
Postitas JAWAmees

Minu meelest liigitub päris hästi siis teemasse klikk
Alati on kuidagi naerma ajanud kodanikud, kes oma X väärtusega katkisesse asja matavad X*0,9 summa raha ja siis üritavad 2X hinnaga müüa :mrgreen:


Re: Huumorit

Postitatud: 06 Veebr 2016, 22:41
Postitas reimps

15 aastat vana ratta kohta on 38 000 läbisõitu palju vä? :shock:
Mu 8-aastasel samapalju ees, nüüd on vist pe*ses, parem ei proovigi müüki panna.


Re: Huumorit

Postitatud: 06 Veebr 2016, 23:07
Postitas kaimex
reimps kirjutas:

15 aastat vana ratta kohta on 38 000 läbisõitu palju vä? :shock:
Mu 8-aastasel samapalju ees, nüüd on vist pe*ses, parem ei proovigi müüki panna.

38k ongi palju. Õnneks asi huumori teemas. ;) Mina ostsin just chillimiseks ja bike transpordiks diisel mikroka, kus 445 tkm ees. :)


Re: Huumorit

Postitatud: 06 Veebr 2016, 23:16
Postitas kurikristjan

Kuuesajane võib veerand miljonit ka sõita heades tingimustes. Mu vana xj odonäit oli 230k, kui mälu ei peta.

Elukaaslase Volvo 850-l (2,5 bens) on 493000 ees ning kasvab... Originaal. Kapremonti pole tehtud. Mõni räägib, et diislil pool milli palju?


Re: Huumorit

Postitatud: 06 Veebr 2016, 23:46
Postitas kaimex
kurikristjan kirjutas:

Kuuesajane võib veerand miljonit ka sõita heades tingimustes. Mu vana xj odonäit oli 230k, kui mälu ei peta.

Elukaaslase Volvo 850-l (2,5 bens) on 493000 ees ning kasvab... Originaal. Kapremonti pole tehtud. Mõni räägib, et diislil pool milli palju?

Vaata Chevrolet chevy van-e 6.2 d. Paljudel Soomes müügil olevatel 700+tkm ees. Osadel ka 900+. Ikka liiguvad. (w) :bsmile:


Re: Huumorit

Postitatud: 06 Veebr 2016, 23:51
Postitas pühak

Mu Vito kaubikul pool milli ees ja isegi õli pole vaja vahetusvälba (22 t/km) jooksul lisada. Kapotialusest on ainult küttepumpa remonditud. Mootorit, käigukasti pole isegi mitte lahti võetud. Ka sidur on tehase oma.


Re: Huumorit

Postitatud: 06 Veebr 2016, 23:55
Postitas kaimex
pühak kirjutas:

Mu Vito kaubikul pool milli ees ja isegi õli pole vaja vahetusvälba (22 t/km) jooksul lisada. Kapotialusest on ainult küttepumpa remonditud. Mootorit, käigukasti pole isegi mitte lahti võetud. Ka sidur on tehase oma.

Mis aasta Vito on? Üldiselt kõik kiruvad Vitosi... 22 tkm tundub suht palju meie oludes. Enda teisel autol tehase välp 30tkm ja ise vahetan 10 tkm-i peal. Samas kohe ka õhufiltri, kuna olen näind neid turbosi, mis oleks nagu liivapritsiga üle lastud...


Re: Huumorit

Postitatud: 07 Veebr 2016, 01:10
Postitas isakene
kaimex kirjutas:
pühak kirjutas:

Mu Vito kaubikul pool milli ees ja isegi õli pole vaja vahetusvälba (22 t/km) jooksul lisada. Kapotialusest on ainult küttepumpa remonditud. Mootorit, käigukasti pole isegi mitte lahti võetud. Ka sidur on tehase oma.

Mis aasta Vito on? Üldiselt kõik kiruvad Vitosi... 22 tkm tundub suht palju meie oludes. Enda teisel autol tehase välp 30tkm ja ise vahetan 10 tkm-i peal. Samas kohe ka õhufiltri, kuna olen näind neid turbosi, mis oleks nagu liivapritsiga üle lastud...

Vitosi kirutakse seepärast et roostetab. Enne CDI ajastut ei olnud mootorid ka teab mis.
Aga enda Vitol kere tehtud ja 112CDI versioonil saab kohekohe pool milli ette. Ainult Euroopa tripil tahtis õli juurde saada, kui ca 5000+ oli mööda kiirteid 120-130-ga lastud. Mersu OM610 mootori eluiga peaks viisaka käitumise korral kenasti 800k+ km kandis olema.
Läbisõidust rääkides, mul on küünis Nissani SD33 diisel, läbi sõitnud suurusjärgus 2 milli. Suitseb, aga sõidaks ilmselt veel. :) 400k km on sellel mootoril parasjagu sissesõit, mill läbisõitu pole neil mootoritel mingi haruldus. Oma kogemus.


Re: Huumorit

Postitatud: 07 Veebr 2016, 01:13
Postitas pühak
kaimex kirjutas:
Spoiler
pühak kirjutas:

Mu Vito kaubikul pool milli ees ja isegi õli pole vaja vahetusvälba (22 t/km) jooksul lisada. Kapotialusest on ainult küttepumpa remonditud. Mootorit, käigukasti pole isegi mitte lahti võetud. Ka sidur on tehase oma.

Mis aasta Vito on? Üldiselt kõik kiruvad Vitosi... 22 tkm tundub suht palju meie oludes. Enda teisel autol tehase välp 30tkm ja ise vahetan 10 tkm-i peal. Samas kohe ka õhufiltri, kuna olen näind neid turbosi, mis oleks nagu liivapritsiga üle lastud...

2000.a. 108cdi. Minu käes 2004 kevadest, ehk 3,5 aastat vana ja sõitnud oli siis 82 tuhat, mida esindus hooldusajaloo järgi oli nõus kinnitama. Pumbas on kuskil 100 tuhandese läbisõidu peal rõhkusid juurde keeratud ja sama ajal ka aju kallal käidud, see võib olla põhjus, miks on tulnud pumba tihendeid vahetada. Läks enne meelest, et pihustid on aasta eest remondikomplekti sisse saanud, kuna otsad olid ikka väga ära kulunud. Kerega on asi nutusem: liistust allpool pole enam ühtki originaalset küljeplekki. Nüüd tahavad põrandatalad keevitajaga sõbraks saada. Isegi katuses on roosteauk sees. :evil:


Re: Huumorit

Postitatud: 07 Veebr 2016, 09:19
Postitas reimps

Mu ainuke kogemus on Vitoga eelmisest aastast, kui ühe autorendist võetud Vitoga (mis oli just otse täishooldusest tulnud) sai vaikselt piki Mustamäe teed kiirendama hakates (Kadaka tee risti foori alt) ja keset ristmikku sain täitsa tühja koha pealt airbagidega näkku :mrgreen:
Pärast selgus, et värskelt hooldatud masinal oli kardaan eesmisest kinnitusest lahti tulnud ja auto arvas, et tegu on avariiga. Suht huvitav kogemus oli. Õnneks sai sest peldikust kohe lahti ja mujalt märksa parema volkaribussi, millel isegi konditsioneer täis oli :)


Re: Huumorit

Postitatud: 07 Veebr 2016, 10:45
Postitas isakene

Silberi mutrivillud vist armastavadki vidinaid auto küljes lahti jätta. Enda Vito ma tänu sellele superodavalt kätte saingi, et omaniku meelest on masin uimane ja janune aga silberi tüübid olid mootori hiljaaegu väga brooks tunnistanud. Peale seda, kui silberis lahti unustatud turborõhu anduri voolik ja juhtmepistik paika said, nurrus mootor nagu magav tiiger ja kütusekulu üle ka kuidagi kurta ei saa... ühe õnn ja teise õnnetus või kuidas see oligi...;)


Re: Huumorit

Postitatud: 07 Veebr 2016, 10:52
Postitas kurikristjan
kaimex kirjutas:
kurikristjan kirjutas:

Kuuesajane võib veerand miljonit ka sõita heades tingimustes. Mu vana xj odonäit oli 230k, kui mälu ei peta.

Elukaaslase Volvo 850-l (2,5 bens) on 493000 ees ning kasvab... Originaal. Kapremonti pole tehtud. Mõni räägib, et diislil pool milli palju?

Vaata Chevrolet chevy van-e 6.2 d. Paljudel Soomes müügil olevatel 700+tkm ees. Osadel ka 900+. Ikka liiguvad. (w) :bsmile:

Ma arvasin, et miljon on nendel esimene õlivahetus... :bsmile:

Siin üks tõsine mersu.
http://www.omgfacts.com/motors/11770/A- ... lion-miles


Re: Huumorit

Postitatud: 07 Veebr 2016, 11:34
Postitas Vint

Lapist võib vabalt leida 1,5 miljonit, läbi sõitnud mersusid. Seal muide ei soolata teid, seega suurem lootus, leida kobedam auto.
Esimeste vitode diiselmootorid olid laisalt tehtud, nad rsk puurisid sõiduauto mootori natuke suuremaks ja viskasid sinna raami. Sellet on suht tavaline, et
mootori tihendid annavad mingi aja möödudes järgi. Nagu eelpool mainiti- CDI'de tulekuga mõni asi paranes.
Teisalt käiguvahetuse probleemid süvenesid ja rooste samuti.
Oli vist 2007-2008, kui juhatusest üks suurem tegelane vahetus ja siis tunnistati ka avalikult, et nüüd pöördume algse kvalteedi juurde tagasi.


Re: Huumorit

Postitatud: 07 Veebr 2016, 11:42
Postitas MarekM

Tänks. Pole ammmu nii palju itsitanud, kui nüüd viimaseid postitusi lugedes.


Re: Huumorit

Postitatud: 07 Veebr 2016, 12:51
Postitas reimps

Mis seal itsitada, mul oli mõni hetk ikka täielik hämming, püssirohuhais ei teinud asja lihtsamaks :mrgreen:


Re: Huumorit

Postitatud: 07 Veebr 2016, 17:00
Postitas pühak

Minu omaga, kui tahad airbäägiga näkku saada, pead selle ise kaasa võtma. :D Konditsioneeriprobleemid on ka tundmatud.
Millalgi sajandi esimestel aastatel hakkas Mersu keskkonnasõbralikuks: Soov oli kasutada vesilahustuvadi värve, praktikas käis sellega kaasas keredetailide ja tervete autode endisest tükk maad kiirem taaskasutusse andmine. Loodussõbralikkus missugune. :twisted: See algse kvaliteedi juurde tagasipöördumine olevat tähendanud vesivärvide kasutamisest loobumist.


Re: Huumorit

Postitatud: 07 Veebr 2016, 18:23
Postitas franz125

Autotootjad võivad kasutada ainult vesivärve,lakk on endine,seda pole veel suudetud vesipõhiseks teha.


Re: Huumorit

Postitatud: 07 Veebr 2016, 20:12
Postitas urmas66
franz125 kirjutas:

Autotootjad võivad kasutada ainult vesivärve,lakk on endine,seda pole veel suudetud vesipõhiseks teha.

Meil asfalteeriti eelmisel aastal territooriumi ja meestega juttu puhudes tuli selline asi välja,et ka bituumen on vesilahuseline,mis asfaldis kasutatakse.Katuse bituumen on juba aastaid vee baasil,seda ma teadsin,aga et ka teedel kasutatav on,see oli üllatus.


Re: Huumorit

Postitatud: 07 Veebr 2016, 23:37
Postitas JAWAmees
reimps kirjutas:

15 aastat vana ratta kohta on 38 000 läbisõitu palju vä? :shock:
Mu 8-aastasel samapalju ees, nüüd on vist pe*ses, parem ei proovigi müüki panna.

Reimps- kust sa välja lugesid, et see läbisõit oleks probleem minu jaoks?

Krt, läbi hammustasin :mrgreen: Telikult pidin panema lingi foorumis olevale kuulutuseleÜks teema veel samast rattast


Re: Huumorit

Postitatud: 08 Veebr 2016, 15:56
Postitas ert
urmas66 kirjutas:
franz125 kirjutas:

Autotootjad võivad kasutada ainult vesivärve,lakk on endine,seda pole veel suudetud vesipõhiseks teha.

Meil asfalteeriti eelmisel aastal territooriumi ja meestega juttu puhudes tuli selline asi välja,et ka bituumen on vesilahuseline,mis asfaldis kasutatakse.Katuse bituumen on juba aastaid vee baasil,seda ma teadsin,aga et ka teedel kasutatav on,see oli üllatus.

Asfaltis ei saa kindlasti emulsiooni kasutada, enamikel meil kasutatavate asfaltsegude segamistemperatuur on kuskil 140-180 kraadi vahel. Emulsiooni kasutatakse kihtide vahel kruntimisel.