Linke ja pilte

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
numan
Postitusi: 580
Liitunud: 04 Veebr 2007, 13:07
Tsikkel: Drag Star
Asukoht: Rakvere (Rockvere)
Kontakt:

Linke ja pilte

Lugemata postitus #1 Postitas numan » 14 Sept 2007, 19:02

Pilt
allikas-http://ziza.ru/2007/09/05/samodelnyjj_motocikl_vojjna5000_10_foto.html
tootja- Desperados MC
mootor- Gaz53
töömaht- 5 liitrit
pütad- 8tk
võimsus- 200 hobust
kiirendus 0-100km/h - 2sek
üks käik, sidurit lahutatakse käe ja jala abiga (?)
üle 200km/h pole sellega sõidetud
Kindlasti on paljud juba neid pilte näinud (ise vähemalt küll), aga samas paljud pole :)
Viimati muutis numan, 10 Okt 2007, 18:54, muudetud 1 kord kokku.


Tsiklimees on tsiklimehele sõber

Lihtnepoiss

Lugemata postitus #2 Postitas Lihtnepoiss » 21 Sept 2007, 17:48

vägev elukas :D

Kidrock
Postitusi: 48
Liitunud: 18 Mai 2005, 17:36
Asukoht: Tallinn/Saue/Keila
Kontakt:

Lugemata postitus #3 Postitas Kidrock » 21 Sept 2007, 19:04

Jagaja asukoht küll selline, et sellega võib küll vist vihmasajus nalja (särtsu) saada.

Maicle
Postitusi: 189
Liitunud: 07 Juul 2007, 01:03

Lugemata postitus #4 Postitas Maicle » 21 Sept 2007, 21:23

Sai uuritud asja, väga võlts tundub asi.

Gas 53 mootor oli 53 hobust, kuidas sealt 200 välja võluti....
Ning 2 sek 100 on ka kaheldav, Kui sel autol gaas põhja lükata hakkasid vaikselt püttad tööle plõnts plõnts, Tollel võttis 3 sek aega et mootor pöördesse ajadagi.......

Kui siis ei kasutatud seda stiili, et gaas põhja, käik sisse ja stardi ajal vaikselt sidurit lahti laskma....(arvan et nii oligi)
Aga mis kuradi moodi sa 150 Hobust juurde võlud sellele kärsale ?

Tegu on lihtsa arutlusega :)

piloot
Postitusi: 2102
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus #5 Postitas piloot » 21 Sept 2007, 21:34

Eks nad oma tehtud dünopingil mõõtsid... :twisted:
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

Tziklivend

Lugemata postitus #6 Postitas Tziklivend » 21 Sept 2007, 22:19

[quote="Maicle"]

Gas 53 mootor oli 53 hobust



Saja ringis oli...53 mootori edasiarendusel (Tšaika) mootoril oli mäletamistmööda 5,53 L ja 200hp
Kasutaja avatar

vilosius
Postitusi: 2055
Liitunud: 16 Aug 2006, 10:56
Tsikkel: R1200C
Asukoht: +3725045480

Lugemata postitus #7 Postitas vilosius » 21 Sept 2007, 22:40

Sellest tsiklist oli must versioon ka, see oli palju sõjakam
"Suicide Hotline...please hold."
+358458693818

kama2
Postitusi: 5
Liitunud: 21 Veebr 2007, 21:24
Tsikkel: CBR900 SC33
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus #8 Postitas kama2 » 21 Sept 2007, 23:33

Maicle kirjutas:Sai uuritud asja, väga võlts tundub asi.

Gas 53 mootor oli 53 hobust, :)

Naljamees. Sinu juttu järgi, on siis GAZ 51 - 51 hobust, GAZ 52 - 52 hobust. Muidugi, kust venelastel muidu need hobused tulevad. Koguvad ja lisavad ühe hobuse kaupa neid juurde :)

ГАЗ-53. Она оснащалась новым V-образным 8-цилиндровым мотором ЗМЗ-53 в 115 л.с, ehk siis 115 hobust või 86 Kw.

Ja muide see sini-kollaseks värvitud rattas oli toodud sinna nii sama näitamiseks.
Kuna GAZ 53 vajab jahtuseks ka suurt jahtusradikat, siis originaalis oli see rattas korviga, mille taga osas ka radiaator paistab.
Teie laiskusel pole piiri, isegi ei viitsita hiirega lingi lahti teha ja asja üle vaadata, kohe targutama ...

Maicle
Postitusi: 189
Liitunud: 07 Juul 2007, 01:03

Lugemata postitus #9 Postitas Maicle » 22 Sept 2007, 01:16

Vaatasin seda linki...mis ma sellest venekeelest ikka aru saan :)
Mu loogika ei olnud selles, et 52 on 52 hobust jne...Kohe üldsegi mitte, mul oli suht kindlast allikast pärit see 53 hobust, allikas eksis.

Vabandan, et teemat aretasin.....
Kasutaja avatar

virkostein
Postitusi: 435
Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
Tsikkel: why ze

Lugemata postitus #10 Postitas virkostein » 22 Sept 2007, 09:06

mõtlesin ka, et miks see sidur nii jala kui ka käega on, on see võimalik, et lihtsalt käega ei jõua seda sidurit tõmmata ja koos jalaga on siis kergem?
Eat your veggies, little people

19Martinez79
Postitusi: 330
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

hea põhjus suitsetamist maha jätta

Lugemata postitus #11 Postitas 19Martinez79 » 19 Okt 2007, 22:01

Bakuhatsu! Bosozoku!

Zidist
Postitusi: 875
Liitunud: 15 Aug 2004, 09:47
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Linke ja pilte

Lugemata postitus #12 Postitas Zidist » 19 Okt 2007, 22:19

numan kirjutas:tootja- Desperados MC
mootor- Gaz53
töömaht- 5 liitrit
pütad- 8tk
võimsus- 200 hobust
kiirendus 0-100km/h - 2sek
üks käik, sidurit lahutatakse käe ja jala abiga (?)
üle 200km/h pole sellega sõidetud
Kindlasti on paljud juba neid pilte näinud (ise vähemalt küll), aga samas paljud pole :)


Sobib kindlasti sellele inimesele, kes midagi suurt ihkaks kuid raha Boss Hossi jaoks napib :lol:
Kasutaja avatar

vilosius
Postitusi: 2055
Liitunud: 16 Aug 2006, 10:56
Tsikkel: R1200C
Asukoht: +3725045480

Lugemata postitus #13 Postitas vilosius » 19 Okt 2007, 23:07

Või hoopis siit midagi http://www.v8bike.com/action.htm
"Suicide Hotline...please hold."
+358458693818
Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 563
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Tsikkel: gsxr1000k4 / crf450
Asukoht: Kose
Kontakt:

Lugemata postitus #14 Postitas westel » 19 Okt 2007, 23:12

Gas 53 on 50 hobujõudu w? :D

Mis asja? Üle saja ikka...mingi 115hp vms :)

Panthera
Postitusi: 614
Liitunud: 28 Okt 2006, 18:23
Tsikkel: Honda
Asukoht: Tartu

Re: Linke ja pilte

Lugemata postitus #15 Postitas Panthera » 19 Okt 2007, 23:15

numan kirjutas:võimsus- 200 hobust


et 200 hobust nagu :roll:

Raigo
Postitusi: 1845
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Re: Linke ja pilte

Lugemata postitus #16 Postitas Raigo » 20 Okt 2007, 02:40

numan kirjutas:allikas-http://ziza.ru/2007/09/05/samodelnyjj_motocikl_vojjna5000_10_foto.html
tootja- Desperados MC
mootor- Gaz53
töömaht- 5 liitrit
pütad- 8tk
võimsus- 200 hobust
kiirendus 0-100km/h - 2sek
üks käik, sidurit lahutatakse käe ja jala abiga (?)
üle 200km/h pole sellega sõidetud
Kindlasti on paljud juba neid pilte näinud (ise vähemalt küll), aga samas paljud pole :)



Enne ei usu, kui pilte näen, et see raske kärakas 2 sek sada sõidab.
Tea, kaua see paat oma elus tuuletunnelis viibinud on :lol:

Vaadates seda käsikäru rehvi ees ei julgeks küll uskuda ,et sellega 100-ga sõita kannatab.
Esipidur tundub ka väga võimas olevat. Taaskord eeldades kaalu ja väidetavaid kiirusomadusi, siis kas ta üldse pidurdab :lol:
lühidalt öeldes:" looks like a porn."

kr0om
Postitusi: 195
Liitunud: 24 Apr 2006, 16:58

Lugemata postitus #17 Postitas kr0om » 20 Okt 2007, 09:17

Maicle kirjutas:Sai uuritud asja, väga võlts tundub asi.

Gas 53 mootor oli 53 hobust, kuidas sealt 200 välja võluti....
Ning 2 sek 100 on ka kaheldav, Kui sel autol gaas põhja lükata hakkasid vaikselt püttad tööle plõnts plõnts, Tollel võttis 3 sek aega et mootor pöördesse ajadagi.......

Kui siis ei kasutatud seda stiili, et gaas põhja, käik sisse ja stardi ajal vaikselt sidurit lahti laskma....(arvan et nii oligi)
Aga mis kuradi moodi sa 150 Hobust juurde võlud sellele kärsale ?

Tegu on lihtsa arutlusega :)


Mokitsarondilgi väänas oma 1500 kuubikuga 75 obest ära. Tuletõrje Gas 53 olid forseeritud pillid ja neil oli obeseid kogunisti 120 ringis. Aga 200 ja 100km 2 sek. on siiski natuke fufloo ja väheusutav. Eks see ole see suurushullustuse asi.

rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Lugemata postitus #18 Postitas rallitaja » 20 Okt 2007, 14:28

See värk ajas mulle järjekordse, ülimalt idiootse ja mida kõike muud mõtte pähe... Teeks mosse mootoriga tsikli :lol:
Kasutaja avatar

Cado
Toetajaliige
Postitusi: 830
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus #19 Postitas Cado » 20 Okt 2007, 15:00

Sapaka moororiga kroom on Eestis täitsa olemas ja päris ilus hääl ka teisel.
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 782
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Re: hea põhjus suitsetamist maha jätta

Lugemata postitus #20 Postitas bash » 20 Okt 2007, 17:27

19Martinez79 kirjutas:http://www.deathclock.com/


Seal on see lahter, et kas oled optimist või pessimist. Panin algul optimist, peale kella vaatamist mõned sekundit tuli tahtmine pessimist sinna juba panna. Selline kell on kõige nukram kell mida ma näind olen :D . Eelistaks ikkagi Casiot.
Just enjoy ... nothing less, nothing more

Raigo
Postitusi: 1845
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus #21 Postitas Raigo » 20 Okt 2007, 19:14

Cado kirjutas:Sapaka moororiga kroom on Eestis täitsa olemas ja päris ilus hääl ka teisel.


Niikaua kuni see sapakas kohapealsetel pööretel käib, on väga ilus hääl. Aga kui pöördeid anda, tekib vana tuntav sapika trilin :D

rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Lugemata postitus #22 Postitas rallitaja » 20 Okt 2007, 19:46

Raigo kirjutas:
Cado kirjutas:Sapaka moororiga kroom on Eestis täitsa olemas ja päris ilus hääl ka teisel.


Niikaua kuni see sapakas kohapealsetel pööretel käib, on väga ilus hääl. Aga kui pöördeid anda, tekib vana tuntav sapika trilin :D

Seda olen ma sõitmas näinud. Seal mingi emmilise kast otsa pandud sapaka mootorile.
Kasutaja avatar

Teema algataja
numan
Postitusi: 580
Liitunud: 04 Veebr 2007, 13:07
Tsikkel: Drag Star
Asukoht: Rakvere (Rockvere)
Kontakt:

Lugemata postitus #23 Postitas numan » 16 Nov 2007, 21:43

rallitaja kirjutas:
Raigo kirjutas:
Cado kirjutas:Sapaka moororiga kroom on Eestis olemas.

vana tuntav sapika trilin :D

emmilise kast otsa pandud sapaka mootorile.


Sest on palju pilte ajakirjanduses olnud, kas mitte motomaania temast ei kirjutanud. Treffil sai seda ka näpuga vaadatud, päris palju tulesid on asjal külge pandud- pimedas näeb kaugelt.
Aga ostsin ma eile venekeelse Moto ajakirja ja seal jutt sapakamootorilisest korvitsiklist mida üks invalid omale käru asemel ehitas, tollel on mootor koos zaz kastiga põiki pandud ja üks (zaz kasti) oss veab tagasilda mis omakorda tsikli tagumist ja korviratast. Samas vasakult vaade on V mootor nagu me kroomidel :) aint tal v4 mitte 2
Tsiklimees on tsiklimehele sõber
Kasutaja avatar

vovencij
Postitusi: 87
Liitunud: 25 Okt 2006, 22:44
Tsikkel: CB500, Hornet S, V-Strom
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus #24 Postitas vovencij » 21 Nov 2007, 18:17

Vene T55 tanki mootoriga tsikkel :)

Pilt

Veel pilte:
http://drugoi.livejournal.com/2403243.html
Volli
Riga 13 > pikk paus > CB500, V-Strom DL650 K5, Dominator
Kasutaja avatar

Kipsi
Postitusi: 1280
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
Tsikkel: cbr600RR
Asukoht: Tartu
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Lugemata postitus #25 Postitas Kipsi » 21 Nov 2007, 19:44

sellisega kyll mingit sõidunaudingut pole vist.
Kasutaja avatar

ulmo
Postitusi: 377
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus #26 Postitas ulmo » 21 Nov 2007, 23:54

vilosius kirjutas:Või hoopis siit midagi http://www.v8bike.com/action.htm


Tea, kui pisike ikka till olema peab, et selliseid asju kompensatsiooniks vajatakse...
Kasutaja avatar

vilosius
Postitusi: 2055
Liitunud: 16 Aug 2006, 10:56
Tsikkel: R1200C
Asukoht: +3725045480

Lugemata postitus #27 Postitas vilosius » 22 Nov 2007, 00:40

ulmo kirjutas:
vilosius kirjutas:Või hoopis siit midagi http://www.v8bike.com/action.htm


Tea, kui pisike ikka till olema peab, et selliseid asju kompensatsiooniks vajatakse...

Asi pole tilli suuruses. Sellised rattad nagu Kris. kunagi siin foorumis kirjutas Hoss Boss-i kohta , on sellised fuck-off stiilis rattad. Ja Sina Ulmo, hakka ennast vaikselt harjutama mõttega, et osa inimesi armastavad mootorrattaid, mis asfaldilt maha ei keera ja rutshkat keerates detsibille ja co2-te cm3-i kohta eriti ei loe..
"Suicide Hotline...please hold."
+358458693818

piloot
Postitusi: 2102
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus #28 Postitas piloot » 22 Nov 2007, 09:34

ulmo kirjutas:
vilosius kirjutas:Või hoopis siit midagi http://www.v8bike.com/action.htm


Tea, kui pisike ikka till olema peab, et selliseid asju kompensatsiooniks vajatakse...
Et siis, kaherattalisi nagu selle eesmärgiga ostetaksegi :wack: Kui sellised mured siis võid ju kohe tee äärest telefoni posti üritada püksi toppida...
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

ulmo
Postitusi: 377
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus #29 Postitas ulmo » 22 Nov 2007, 10:55

vilosius kirjutas:/.../ on sellised fuck-off stiilis rattad/.../


Ja mis asi on "fuck-off" stiil?
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7373
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 74 korda
Tänatud: 107 korda
Kontakt:

Lugemata postitus #30 Postitas Piipz » 22 Nov 2007, 11:54

see on sama mis "i-dont-give-a-fuck" stiil ;)




Mine “Ajaviiteks...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist