Rumalad küsimused 2

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded


red buell
Postitusi: 122
Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
Tsikkel: XB12S, XS360 Cafe, K75 Cafe
Asukoht: Mähe, Pirita
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #10981 Postitas red buell » 03 Jaan 2017, 23:03

Macintosh kirjutas:Kas esiamortidele otsas olev rattavõlli kinnitus on üljuhul torudest eraldatav st vahetatav või mitte?


Tavaliselt on eraldatav.


Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 692
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: GSF600SX // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #10982 Postitas Bandit » 03 Jaan 2017, 23:14

lisaks pilt
DSC_0522.JPG
Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6045
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 101 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #10983 Postitas mx77 » 04 Jaan 2017, 09:22

Macintosh kirjutas:Kas esiamortidele otsas olev rattavõlli kinnitus on üljuhul torudest eraldatav st vahetatav või mitte?

On küll, aga tahab kõvasti kuuma saada.
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 853
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #10984 Postitas Kalapea » 04 Jaan 2017, 12:41

Lahti ta käib aga kasu väga pole, sest uut fork legi kuskilt osta ei ole võimalik.
PiltPilt
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 834
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Re: RE: Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #10985 Postitas Margusxx » 04 Jaan 2017, 18:31

Macintosh kirjutas:Kas esiamortidele otsas olev rattavõlli kinnitus on üljuhul torudest eraldatav st vahetatav või mitte?
triumph_fork.jpg

Miks sa neid lahti tahad saada?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4188
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 355 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Re: RE: Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #10986 Postitas Macintosh » 05 Jaan 2017, 10:56

Margusxx kirjutas:
Macintosh kirjutas:Kas esiamortidele otsas olev rattavõlli kinnitus on üljuhul torudest eraldatav st vahetatav või mitte?
triumph_fork.jpg

Miks sa neid lahti tahad saada?


Ots on vigastatud ja kui polte-keermeid korda ei saa siis otsa vahetamine on parim altrnatiiv võrreldes uue amordi soetamisega.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 834
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Re: RE: Re: RE: Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #10987 Postitas Margusxx » 05 Jaan 2017, 11:09

Macintosh kirjutas:
Margusxx kirjutas:
Macintosh kirjutas:Kas esiamortidele otsas olev rattavõlli kinnitus on üljuhul torudest eraldatav st vahetatav või mitte?
triumph_fork.jpg

Miks sa neid lahti tahad saada?


Ots on vigastatud ja kui polte-keermeid korda ei saa siis otsa vahetamine on parim altrnatiiv võrreldes uue amordi soetamisega.

Keermete taastamiseks või uute keermete keeramiseks on ju võimalusi päris palju, muidugi raske hinnata kahjustusi kui oma silmaga näinud ei ole.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4188
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 355 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Re: RE: Re: RE: Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #10988 Postitas Macintosh » 05 Jaan 2017, 11:24

Margusxx kirjutas:
Macintosh kirjutas:
Margusxx kirjutas:Miks sa neid lahti tahad saada?


Ots on vigastatud ja kui polte-keermeid korda ei saa siis otsa vahetamine on parim altrnatiiv võrreldes uue amordi soetamisega.

Keermete taastamiseks või uute keermete keeramiseks on ju võimalusi päris palju, muidugi raske hinnata kahjustusi kui oma silmaga näinud ei ole.


Sul on õigus. Esimese tööna ei hakkagi lahti kiskuma ega vahetama. Küsimuse eesmärgiks oli teha selgeks alternatiivid. Siis teab milliseid otsuseid töö käigus vastu võtta. Otsa vahetamine, uue amordi ostmine jne on loetelus kõige viimased asjad üldse.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 834
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #10989 Postitas Margusxx » 05 Jaan 2017, 11:28

Macintosh kirjutas:
Margusxx kirjutas:
Macintosh kirjutas:
Ots on vigastatud ja kui polte-keermeid korda ei saa siis otsa vahetamine on parim altrnatiiv võrreldes uue amordi soetamisega.

Keermete taastamiseks või uute keermete keeramiseks on ju võimalusi päris palju, muidugi raske hinnata kahjustusi kui oma silmaga näinud ei ole.


Sul on õigus. Esimese tööna ei hakkagi lahti kiskuma ega vahetama. Küsimuse eesmärgiks oli teha selgeks alternatiivid. Siis teab milliseid otsuseid töö käigus vastu võtta. Otsa vahetamine, uue amordi ostmine jne on loetelus kõige viimased asjad üldse.

Ok, pea seda ka siis meeles, et alumiinium läheb kuuma andes pehmeks ja jääbki pehmeks. Kuna see amordi jalg on suht elulise tähtsusega jublakas, siis mina seda ei soojendaks, pigem võimaluse korral külmutaks toru ennast, et veidi toru lofkamaks saada.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6045
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 101 korda
Kontakt:

Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #10990 Postitas mx77 » 05 Jaan 2017, 12:11

Margusxx kirjutas:
Ok, pea seda ka siis meeles, et alumiinium läheb kuuma andes pehmeks ja jääbki pehmeks. Kuna see amordi jalg on suht elulise tähtsusega jublakas, siis mina seda ei soojendaks, pigem võimaluse korral külmutaks toru ennast, et veidi toru lofkamaks saada.

Kuna krossi- ja enduuroratastel on see amortide lahti-kokkukiskumine suhteliselt igapäevane tegevus, ja seal on remondimanuaalides igal pool kästud selle alumise otsa äravõtmiseks seda kuumutada, siis ei saa see olla nii jubedate tagajärgedega tegevus nagu sa kirjeldad.
Selleks, et alumiinium juba piisavalt paisuks piisab temperatuurist 100-120 kraadi, see ei tee talle midagi.
Siin võib tutvuda ühe USD amordi lahtivõtmise manuaaliga:
http://mx-tech.com/content/wptwinchamberfork.pdf
Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1064
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #10991 Postitas Maaks » 05 Jaan 2017, 13:12

Margusxx kirjutas:Ok, pea seda ka siis meeles, et alumiinium läheb kuuma andes pehmeks ja jääbki pehmeks. ...

Al sulamitel on selleks struktuuri muutvaks temperatuuriks 300°C ja ülespoole, seega sellest üle ei maksaks minna jah.
AL termilise paisumise koefitsent on ~2x suurem kui terastel (2,3 vs 1,2), seega ei ole vaja karta sisemise detaili soojenemist - saab pista otsa üleni keevasse vette :)
EDIT2 Jäängi muutma seda postitust :D Amort ise vist roostevabast? Selle paisumise koefitsent on 1,6...1,7 , aga sellegipoolest väiksem kui AL.
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6045
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 101 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #10992 Postitas mx77 » 05 Jaan 2017, 13:36

Amorditoru peaks ikka teras olema, välispind kroomitud ja poleeritud.
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 834
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #10993 Postitas Margusxx » 05 Jaan 2017, 15:37

Jube teaduslikuks läheb see jutt, võibolla oleks asjast tolku kui kogu see teadus rakendada ree ette ja minna aidata Macil amort korda teha?
Minu jutu iva selles, et kui inimene pole kindel kas amordid lahti käivad, siis arvatavasti pole tal ka eelnevat kogemust nende eraldamisega. Võimalus, et asja untsu keerab on suht reaalne. Teine toru on ju vaja külge ka saada ja korralikult pidama. Kõik need koefitsiendid paraku töötavad ainult ideaalsetes tingimustes.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 853
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #10994 Postitas Kalapea » 05 Jaan 2017, 15:57

Milline keere taastamist vajab? Need porika/kaitsme keermed? Neid saab ka ratta küljes tagasi kasvatada, pole väga teadus. Hiljem freesiga vähe kunstilist lähenemist, uued keermed ja voila.
Kui keevitamiseks läheb, ei ole mõistlik niikuinii toru välja keerata, pärast on kõverasse auku võimatu teda uuesti sisse saada.
Nagu mxi juhendist näha, kasutatakse otstes keermeliimi, et keermeliimi vedeldada antakse kuuma. Mitte ei anta kuuma, et metalli paisutada/moonutada.
Reaalsus on see, et uut fork legi ei müüda ja keerme taastamiseks ei ole vaja seda eraldada.
PiltPilt
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4188
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 355 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #10995 Postitas Macintosh » 05 Jaan 2017, 16:21

Margusxx kirjutas:Jube teaduslikuks läheb see jutt, võibolla oleks asjast tolku kui kogu see teadus rakendada ree ette ja minna aidata Macil amort korda teha?
Minu jutu iva selles, et kui inimene pole kindel kas amordid lahti käivad, siis arvatavasti pole tal ka eelnevat kogemust nende eraldamisega. Võimalus, et asja untsu keerab on suht reaalne. Teine toru on ju vaja külge ka saada ja korralikult pidama. Kõik need koefitsiendid paraku töötavad ainult ideaalsetes tingimustes.


Ma ei hakka midagi ise lahti võtma. Mul puudub sellise tegevuse iseseisvaks läbiviimiseks kogemus ja tehnilised võimalused. Minu küsimus oli ajendatud otseselt soovist teada saada millised võimalused ekisteerivad. Kui vastus oleks kõlanud "pole vahetatavad" siis oleks mul olnud kaks varianti: olemasolev korda teha või osta uus. Nüüd on kolm. Alustame ikka kordategemisest.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Alterjor
Postitusi: 54
Liitunud: 29 Okt 2015, 18:32
Tsikkel: Yamaha FZ1
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 3 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #10996 Postitas Alterjor » 11 Jaan 2017, 09:25

Kus kohast sellist kinnitust saada? Antud isend kuulub Kappa küljekohvri juurde.
Manused
kinnitus.jpg
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4188
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 355 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #10997 Postitas Macintosh » 11 Jaan 2017, 12:17

Alterjor kirjutas:Kus kohast sellist kinnitust saada? Antud isend kuulub Kappa küljekohvri juurde.

Samasugused on ka Givi kohvritel. Varem olid need varuosadena saadaval. Motodepoo müüb Givit.
https://goo.gl/bAa6YX
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 692
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: GSF600SX // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #10998 Postitas Bandit » 11 Jaan 2017, 12:57

Sarnaseid asju leiab ka kangadzunglist. Hind ca 0.5 - 1€
Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Kasutaja avatar

Ledmuda
Postitusi: 42
Liitunud: 12 Aug 2016, 14:15
Tsikkel: Yamaha FZX750
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #10999 Postitas Ledmuda » 11 Jaan 2017, 23:58

Keegi teab, kus saaks vahetada mototagi lukku? Tartu kandis näiteks, Viljandis ei ole sellist kohta. Tallinna kohti võib ka mainida, vahel sinna ka asja.
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 834
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #11000 Postitas Margusxx » 12 Jaan 2017, 00:20

Kingsepad peaks selliste asjadega hakkama saama. Keemilised puhastused ka usutavasti.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...

madmax
Postitusi: 215
Liitunud: 19 Juul 2005, 23:54
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #11001 Postitas madmax » 12 Jaan 2017, 00:54

Ledmuda kirjutas:Keegi teab, kus saaks vahetada mototagi lukku? Tartu kandis näiteks, Viljandis ei ole sellist kohta. Tallinna kohti võib ka mainida, vahel sinna ka asja.


Mine Leolasse kingsepp Lennarti juurde, Kivi tn poolt ja 2. korrus.
allways mad!
Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1064
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #11002 Postitas Maaks » 12 Jaan 2017, 09:04

Ledmuda kirjutas:Keegi teab, kus saaks vahetada mototagi lukku? Tartu kandis näiteks, Viljandis ei ole sellist kohta. Tallinna kohti võib ka mainida, vahel sinna ka asja.

Kas sul lukk ise katki või kelk? Kelku saab eraldi vahetada, mul tegi Magistrali keskuse "Õmblusteenused" selle operatsiooni ära.
https://pesupanda.ee/ võid kah küsida (mõlemad Tallinnas).
Tagantjärgi mõeldes oleks vabalt ise hakkama saanud :D
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4215
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #11003 Postitas yeekim » 12 Jaan 2017, 10:21

Hoi!

Kui ainult kelk siis virtuaalmaailmas on müügil erinevad paranduskomplektid, ilma lammutamiseta külge pandavad "klõps-kelgud".

edu
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1064
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #11004 Postitas Maaks » 12 Jaan 2017, 15:38

yeekim kirjutas:Hoi!

Kui ainult kelk siis virtuaalmaailmas on müügil erinevad paranduskomplektid, ilma lammutamiseta külge pandavad "klõps-kelgud".

edu

Neid mõtled? https://www.fixnzip.com/shop/
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4215
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #11005 Postitas yeekim » 12 Jaan 2017, 15:57

Maaks kirjutas:
yeekim kirjutas:Hoi!

Kui ainult kelk siis virtuaalmaailmas on müügil erinevad paranduskomplektid, ilma lammutamiseta külge pandavad "klõps-kelgud".

edu

Neid mõtled? https://www.fixnzip.com/shop/


Endale jäid säärased silma: http://www.ebay.com/itm/Hot-Sell-TV-6Pc ... 1783290967
Rohkem luku välimusega :)

edu
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Ilgekepp
Postitusi: 159
Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
Asukoht: Keset s''tumist

ketirattad

Lugemata postitus #11006 Postitas Ilgekepp » 12 Jaan 2017, 19:43

kas keegi valmistab terasest ketirattaid ehk siis tagumisi hammakaid
Ole kasvõi loll aga ole motäkamees! ja teine asi: Tegija kannab kiivrit!

madmax
Postitusi: 215
Liitunud: 19 Juul 2005, 23:54
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #11007 Postitas madmax » 13 Jaan 2017, 11:18

Vaata fb Henry Lehtsi, tema valmistab
allways mad!

tehh
Postitusi: 41
Liitunud: 09 Juul 2007, 22:16
Asukoht: keila
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #11008 Postitas tehh » 13 Jaan 2017, 19:26

http://www.p-tech.ee/
Sealt võid ka uurida.
fz-6
Kasutaja avatar

randmar
Postitusi: 25
Liitunud: 25 Dets 2016, 14:46
Tsikkel: Ducati Monster 696 08.a
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #11009 Postitas randmar » 13 Jaan 2017, 20:16

Tere.
Kellelgi linki, kuidas ducati monsteri kõrgust muuta? Mu ratas, eelmise omaniku poolt madalaks lastud. Sooviks teada mis kruvid/poldid täpselt vaja keerata. Yuutuubist ei leidnud ise sellist klippi.

vanalendur
Postitusi: 291
Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
Tsikkel: D Monster
Asukoht: Tartu/Riia
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #11010 Postitas vanalendur » 13 Jaan 2017, 20:44

Eks sõltub milline monster sul on aga monokiigega 2005 kandi mootorratastel võiks sedasi käia.
Tagumine ots
dki.jpg

ja eest lased amorte alla poole.




Mine “Ajaviiteks...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist