Rumalad küsimused 2

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Põhja Siil
Postitusi: 208
Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Põhja Siil »

pyta kirjutas:

Kas sõidu teksadel on ka muidu taga lukk,et saaks näiteks tagiga ühendada?

Reeglina pole.
Aga näiteks Revit pakkub nahast püksirihma, millel on tõmbelukk jopega ühendamiseks.

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: RE: Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

pyta kirjutas:

Kas sõidu teksadel on ka muidu taga lukk,et saaks näiteks tagiga ühendada?

Kindlasti saab lasta rätsepal tuunida sõidu teksasi kui näiteks lukk puudub. Arvatavasti leidub lukuga ja lukuta mudeleid. Pilt

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...

pyta
Postitusi: 1102
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 26 korda

Re: RE: Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas pyta »

Margusxx kirjutas:
pyta kirjutas:

Kas sõidu teksadel on ka muidu taga lukk,et saaks näiteks tagiga ühendada?

Kindlasti saab lasta rätsepal tuunida sõidu teksasi kui näiteks lukk puudub. Arvatavasti leidub lukuga ja lukuta mudeleid. Pilt

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Oooh just selliseid tahangi endale! 8)

RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-...), Fz1n '09 (18-...)
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7346
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Kuidas selliseid "mutereid" nimetatakse ja kust ma neid osta saan?
Vaja oleks M8 ja ideaalis 50-70 mm ketta läbimõõduga. Ei pea ilmtingmata olema tervenisti metallist, kõlbab ka kui ainult mutter on keskel pronksist või terasest ja ketas plastist. Oluline on et oleks madala profiiliga. Ideaalis selline nagu teisel pildil.

https://goo.gl/AkjIZN

Knurled-Thumb-Nut-Thin-din467.jpg
i-kvqqtdv-xl.jpg
🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Mina sain baltic bolt´ist
DIN467 on nimi

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7346
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Kuidas neid nimetatakse ja kus müüakse? Ikka korralikke, roostevabast terasest on vaja.

Pilt

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

reimps

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas reimps »

Siukse kama jaoks on esmalt mõistlik Baltic Boltist vaadata, kui netis pole, siis kohapealt läbi astuda. Neil on suht igasugust taolist värki lademetes.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Ütle mulle ka, Mäkk, kui sa neid huijoobinaid leiad, mul on jalaraudade "piigid" sellised ja tahaks osad välja vahetada.

Pilt

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7346
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Piipz kirjutas:

Ütle mulle ka, Mäkk, kui sa neid huijoobinaid leiad, mul on jalaraudade "piigid" sellised ja tahaks osad välja vahetada.

Need mida sina otsid on hoopis teist masti vidin. Sina otsid polte, mina mutreid: sul on headless bolt, mul tapping slotted nut.
See mida sina otsid on Bauhausis riiulis. Äkki olid isegi roostevabad. Mine ja kaalu endale sobiv kogus välja.

headless_bolt.jpg
headless_bolt.jpg (11.09 KiB) Vaadatud 6584 korda
🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2014
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas bitter »

Tänavarattal nii kurjad jalarauad? Kui sa uusi polte ei leia siis kõige lihtsam oleks servast / nurga pealt kulunumad keskmistega ära vahetada. Anna siis siia ka teada kas Bauhausi omad sobisid.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Bitter, ei ole need kurjad midagi. Fastway omad on minuarust ülimõnusad ka tänavarattal. Tule ja proovi, kui ei usu.
Mul juba teisel rattal sellised - 2x laiemad, kui originaalid, seega püsti on väga hea tõusta, ei libise üheski suunas ja jalg on kindlalt peal. Sügavast veelombist läbi sõites ei kipu jalga ka pealt ära nihutama. Lisaks on nende asend selline, et nad on törts tagapool ja allpool, pika inimese sõiduasend muutub kohe paremaks (koos lenksu tõstmisega).

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 606
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 81 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Kauri »

Macintosh kirjutas:

Mis mõõte sul vaja on? Kuhu keeret vaja taastada muidu, need pildil näidatud asjad on ikka väga julmadele jõududele mõeldud, a'la diiselmootorite pihustid ja mootori plokis olevate avade renoveerimiseks kus on mega jõud taga. Eeldab muidugi et taastatava kõrval on korralikult liha.
Inimliku jõuga asjadele on olemas õhema seinaga hülsid.

Mul on vägagi inimlike jõudude jaoks vaja. Õhemaid muidugi. Need olid illustratsioonid, mida suusin veebist leida.
Ma otseselt ei taasta keeret vaid tekitan selle kohta, kus varem pole olnud. Mul on kohvrikinnituste plastist litrid, mille kinnituste-poltidega ma täna rahul pole. Enne kui hakkan kohvrisse auke puurima tahan kinnitusi pisut paremaks teha - mind väga ei köida mõte, et kohvri sees turritavad välja kaksteist M8 poldiotsa mutrite ja plastist kübaratega. Tahaks sisekülje siledamaksd saada, nii et sisekoti ilma tühjaks ladumata kastist kätte saan. Tahan asemele panna M6 poldid ja mõnes kohas keermestda juba ettepuuritud augud nii, et polt seal ka peaks. Pean veel leidma kübaraga uputatava mutri või mis iganes selle nimi on (sleeve nut).

Ostsin NR Teamilt tsiklile küljekohvrid ja sinna juure ka kinnitused. Kohvrid on head aga kinnitused on minusuguse disainmõtlemisega kodaniku jaoks ikka alla allapoole arvestust. Väga lihtsalt saab kõvasti paremini. Tagantjärele tarkusena oleksin võtnud Zen overlandi kinnitused, sest need on palju paremini läbi mõeldud ja teostatud. Aga paraku ei osanud ma seda enne vaadata.

Pilt

NR Team kinnitused
Pilt

Kasutaja avatar

tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

Kus oleks mõistlik GPS'i ekraani lasta parandada/vahetada?
Klaasis praod sees, aga vist touchscreen ja lcd kokku liimitud ja tuleb täielikult välja vahetada, nagu ühes kohas väideti. Tomtom Start25 on mudel.
St ilmselt uut detaili ja paigaldust tarvis. Tähh.

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2014
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas bitter »

Piipz, kõik kõige, ma ise kasutan ka neid. Samadel põhjustel.

Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Heikik »

Pole küll autofoorum, aga kuna siin on üldiselt tehnikateadlikud inimesed, küsin igaks juhuks. Äkki on siin ka mõni Volvo omanik. Sai ca kuu aega tagasi soetatud 2007.a S80 D5 AWD (ls 127 000 km, õige, kontrollitud erinevaid kanaleid pidi). Varasem kokkupuude Volvodega puudub ja nüüd õpin rootslaste loogikat tundma. Mure selline, et töötava mootoriga õlikorki eemaldades kostub õli pealevalamise avast spetsiifiline "paadi päramootori hääl" (kuuldav videos: ), mis pidavat viitama vaakumlekkele. Selle auto vaakumsüsteem jääb aga mulle veel arusaamatuks.

Kõige suurem kahtlus on praegu pidurivõimendi osas...sest kui vaakumpumba juurest pidurivõimu vooliku lahti võtan ja vaakumpumba augu pimedaks teen, kaob ülalmainitud hääl ära.

Siit johtuvalt kaks küsimust:

  1. Kas pidurivõimendi sisemise lekke korral on sel autol midagi võimalik remontida või aitab ainult uus pidurivõimendi? Imelik on see, et pidurid töötavad ilusti...
  2. Kas vaakum läheb pidurivõimendist kuskile veel edasi...nt turbo aktuaatori solenoidini (pole veel seda üles leidnud, turbo on üsna peidus) ?

Olgu öeldud, et minu autol ei ole vaakumiga mootoripatju.

Tänades,
Heiki

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2195
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 555 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Osadel Volvodel on vaakumvoolikute joonis kuhugi kapoti alla kleebitud (siis "kapoti alla" nagu "luugi alaküljele"). Või siis kaeva https://www.matthewsvolvosite.com/ , seal on kogu maailma info olemas volvode kohta, ainult raske leida :) Ilma selle jooniseta mõtled ja leiutad end idioodiks seal, btdt.

Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Heikik »

Jesper kirjutas:

Osadel Volvodel on vaakumvoolikute joonis kuhugi kapoti alla kleebitud (siis "kapoti alla" nagu "luugi alaküljele"). Või siis kaeva https://www.matthewsvolvosite.com/ , seal on kogu maailma info olemas volvode kohta, ainult raske leida :) Ilma selle jooniseta mõtled ja leiutad end idioodiks seal, btdt.

Muhvigi pole kahjuks. Matthewsvolvosite tuhnisin ka läbi, aga väga infot ei leidnud. Vea leidsin siiski üles - lammutasin kõik laiali ja sain teada, et sel autol on vaakumiga seotud ainult pidurivõimendi (kõik muu on väikeste servodega). Pidurivõimendi lekib pedaali juurest ja tõmbab salongist lisaõhku. Nüüd on küsimus, kas aitab ainult võimendi väljavahetamine või saab mingeid tihendeid asendada?

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC

Töll
Postitusi: 78
Liitunud: 04 Veebr 2007, 14:48
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Töll »

Heikik kirjutas:
Jesper kirjutas:

Osadel Volvodel on vaakumvoolikute joonis kuhugi kapoti alla kleebitud (siis "kapoti alla" nagu "luugi alaküljele"). Või siis kaeva https://www.matthewsvolvosite.com/ , seal on kogu maailma info olemas volvode kohta, ainult raske leida :) Ilma selle jooniseta mõtled ja leiutad end idioodiks seal, btdt.

Muhvigi pole kahjuks. Matthewsvolvosite tuhnisin ka läbi, aga väga infot ei leidnud. Vea leidsin siiski üles - lammutasin kõik laiali ja sain teada, et sel autol on vaakumiga seotud ainult pidurivõimendi (kõik muu on väikeste servodega). Pidurivõimendi lekib pedaali juurest ja tõmbab salongist lisaõhku. Nüüd on küsimus, kas aitab ainult võimendi väljavahetamine või saab mingeid tihendeid asendada?

Pidurivõimu saab remontida. Kasuta margipõhist foorumit e. volvoclub.ee - sealt on see teema läbi jooksnud.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7199
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Heikik kirjutas:
Jesper kirjutas:

Osadel Volvodel on vaakumvoolikute joonis kuhugi kapoti alla kleebitud (siis "kapoti alla" nagu "luugi alaküljele"). Või siis kaeva https://www.matthewsvolvosite.com/ , seal on kogu maailma info olemas volvode kohta, ainult raske leida :) Ilma selle jooniseta mõtled ja leiutad end idioodiks seal, btdt.

Muhvigi pole kahjuks. Matthewsvolvosite tuhnisin ka läbi, aga väga infot ei leidnud. Vea leidsin siiski üles - lammutasin kõik laiali ja sain teada, et sel autol on vaakumiga seotud ainult pidurivõimendi (kõik muu on väikeste servodega). Pidurivõimendi lekib pedaali juurest ja tõmbab salongist lisaõhku. Nüüd on küsimus, kas aitab ainult võimendi väljavahetamine või saab mingeid tihendeid asendada?

Mida sul seal pedaali juurest lekib?
Edit:Minu mäletamist mööda on 136kw mootoriga seal üldse eraldi mehaaniline vaakumpump piduri vaakumi tekitamiseks,mitte mootori vaakumit ei kasutata.kas poleks lihtsam minna esindusse ja diagnostika ära teha?Või pigem alustuseks sinna helistada?
https://www.onlinecarparts.co.uk/pierburg-7024025.html

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Heikik »

urmas66 kirjutas:

Mida sul seal pedaali juurest lekib?
Edit:Minu mäletamist mööda on 136kw mootoriga seal üldse eraldi mehaaniline vaakumpump piduri vaakumi tekitamiseks,mitte mootori vaakumit ei kasutata.kas poleks lihtsam minna esindusse ja diagnostika ära teha?Või pigem alustuseks sinna helistada?
https://www.onlinecarparts.co.uk/pierburg-7024025.html

Õhu liikumist on pedaali vajutades kuulda...mida aga ei tohiks olla; vahel vilistab ka. Mootor on vaakumpumbaga, jah. Praeguseks olen endale kõik juba selgeks teinud, viga on pidurivõimendis. Ülaltoodud videos kuuldav lagin kaob ka kohe ära, kui pidurivõimendi tagant ära ühendan ja pumba vooliku pimedaks teen. Esinduse seisukoht on alati üsna lihtne - vaheta jupp välja. Tihti on aga DIY-meestel mingi muu lahendus pakkuda. Ennegi on stellistel puhkudel 500 euro asemel 5 või 50-ga hakkama saadud.

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC

Töll
Postitusi: 78
Liitunud: 04 Veebr 2007, 14:48
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Töll »

Heikik kirjutas:
urmas66 kirjutas:

Mida sul seal pedaali juurest lekib?
Edit:Minu mäletamist mööda on 136kw mootoriga seal üldse eraldi mehaaniline vaakumpump piduri vaakumi tekitamiseks,mitte mootori vaakumit ei kasutata.kas poleks lihtsam minna esindusse ja diagnostika ära teha?Või pigem alustuseks sinna helistada?
https://www.onlinecarparts.co.uk/pierburg-7024025.html

Õhu liikumist on pedaali vajutades kuulda...mida aga ei tohiks olla; vahel vilistab ka. Mootor on vaakumpumbaga, jah. Praeguseks olen endale kõik juba selgeks teinud, viga on pidurivõimendis. Ülaltoodud videos kuuldav lagin kaob ka kohe ära, kui pidurivõimendi tagant ära ühendan ja pumba vooliku pimedaks teen. Esinduse seisukoht on alati üsna lihtne - vaheta jupp välja. Tihti on aga DIY-meestel mingi muu lahendus pakkuda. Ennegi on stellistel puhkudel 500 euro asemel 5 või 50-ga hakkama saadud.

http://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.ph ... idur+susin

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7199
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Heikik kirjutas:
urmas66 kirjutas:

Mida sul seal pedaali juurest lekib?
Edit:Minu mäletamist mööda on 136kw mootoriga seal üldse eraldi mehaaniline vaakumpump piduri vaakumi tekitamiseks,mitte mootori vaakumit ei kasutata.kas poleks lihtsam minna esindusse ja diagnostika ära teha?Või pigem alustuseks sinna helistada?
https://www.onlinecarparts.co.uk/pierburg-7024025.html

Õhu liikumist on pedaali vajutades kuulda...mida aga ei tohiks olla; vahel vilistab ka. Mootor on vaakumpumbaga, jah. Praeguseks olen endale kõik juba selgeks teinud, viga on pidurivõimendis. Ülaltoodud videos kuuldav lagin kaob ka kohe ära, kui pidurivõimendi tagant ära ühendan ja pumba vooliku pimedaks teen. Esinduse seisukoht on alati üsna lihtne - vaheta jupp välja. Tihti on aga DIY-meestel mingi muu lahendus pakkuda. Ennegi on stellistel puhkudel 500 euro asemel 5 või 50-ga hakkama saadud.

Õhk peabki pedaali juures mingil määral liikuma.Kui vajutad pedaali,siis võimendi membraan aitab sinu vajutusele kaasa ja piduri varda ümber olevast avast on midagi ilmselt mingit õhu liikumist kuulda.Peabki olema,sest maht pedaali pool vaaakumit suureneb vajutades ja tagasi liikudes väheneb.Kui sul seal oleks kõik hermeetiline,siis pedaal ei saakski liikuda.Sedasi seda ei defekteerita.Kas membraan on terve või katki saad teada, kui ühendad kellaga ja ventiiliga vaakum pumba.peale vaakumi tekitamist sulged ventiili ja siis on näha kas vaakum kaob või mitte.
Esinduses ei hakka sul keegi midagi kohe vahetama.Diagnostika tegemiseks on ka muid võimnalusi,kui vahtema hakata.Tulemuseks saad teada,mida DIY mees vahetama-remontima peab muidu võib juhtuda,et esinduses kulutatud 300 asemel vahetad 6x50 eest juppe ja auto pole ikka korras.Vanematele autodele pannakse ka Volvo esinduses soovi korral B osa külge ja need B osad võimendid ,kui on ka rikkis ei maksa just liiga palju selles mõttes,et kas tasub remontima hakata.Samas ei pea ju esindusse minema vaid lihtsalt töökotta,kes saab selle vea, juhul kui üldse on viga olemas,lihtsa vaevaga kiirelt tuvastada.
https://www.autovaruosadonline.ee/varuo ... 19336.html

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2504
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 341 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Vaakumvõimendi tööpõhimõte:
http://www.agcoauto.com/content/news/p2_articleid/129
Kui p.pedaali ei näpi ei tohiks midagi susiseda!

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7199
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Maaks kirjutas:

Vaakumvõimendi tööpõhimõte:
http://www.agcoauto.com/content/news/p2_articleid/129
Kui p.pedaali ei näpi ei tohiks midagi susiseda!

heikik kirjutas,et pedaali vajutades on õhu liikumist kuulda.Mina arvan,et pedaali vajutades peabki olema kuulda,kui võmendi töötab.Samuti on tal piduritega kõik korras,mis tekitab ka natuke kahtlusi,et võimendi ikkagi on korras.On korra olnud juhus(mitte küll Volvoga),kus võimendi membraan katki ja siis oli pidurdamine sama nagu mitte töötava mootoriga.Lihtsalt mina laseks ära kontrollida,milles konkreetselt viga.Lihtne töö,aga vajab seadet millega seda kontrollida.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

TLH
Postitusi: 243
Liitunud: 16 Apr 2007, 10:08
Tsikkel: külka M; Kawasaki
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas TLH »

hakkasin 30 aastat vanal mootorrattal esiamordi simmereid vahetama, aga juba jõudsin esimese takistuseni. Tolmukatted on kivistunud alumise toru külge (regular hark) ja nende eemaldamisel jäi suur osa kinni. Kuidas eemaldada kummijäägid alumiiniumilt? Atsetooniga? kuumutamine teeb vist hullemaks?

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Alustuseks võid proovida wd-40 või muud roostesurma, need ronivad igale poole vahele. Kui kraabid, kasuta plastikut, et ära ei kribiks alumiiniumi. Mul on selliseks puhuks biltema plastikust jalgratta rehviheeblid.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Piduriõli

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 606
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 81 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Kauri »

Heikik kirjutas:
urmas66 kirjutas:

Mida sul seal pedaali juurest lekib?
Edit:Minu mäletamist mööda on 136kw mootoriga seal üldse eraldi mehaaniline vaakumpump piduri vaakumi tekitamiseks,mitte mootori vaakumit ei kasutata.kas poleks lihtsam minna esindusse ja diagnostika ära teha?Või pigem alustuseks sinna helistada?
https://www.onlinecarparts.co.uk/pierburg-7024025.html

Õhu liikumist on pedaali vajutades kuulda...mida aga ei tohiks olla; vahel vilistab ka. Mootor on vaakumpumbaga, jah. Praeguseks olen endale kõik juba selgeks teinud, viga on pidurivõimendis. Ülaltoodud videos kuuldav lagin kaob ka kohe ära, kui pidurivõimendi tagant ära ühendan ja pumba vooliku pimedaks teen. Esinduse seisukoht on alati üsna lihtne - vaheta jupp välja. Tihti on aga DIY-meestel mingi muu lahendus pakkuda. Ennegi on stellistel puhkudel 500 euro asemel 5 või 50-ga hakkama saadud.

Kunagi oli Sirjedel sama häda. Vanad Fordid hakkasid ka miskil hetkel sealtsamast pedaali juurest vilistama kui pedaali ei näpitud. Seal on tegelikult täiesti olemas spetsiaalne tihend, analoogne klapisääretihendile. Suure nikerdamisega sai ehitatud kõhuli ja selili rooli all külitades mingisugusest klapisääre tihendist uus tihend sellele võllile mis pedaali juurde tuleb. Ütleme nii et tasuvus oli selline 50/60. Jebi oli hullumoodi, poes ei olnud saada, kui siis väga hullu raha eest ning romulates olid enamus jäetud lageda taeva alla ja kuulusid juba utiili. Aasta oli siis mingi 93-95.
Ja membraan ei olnud katki.

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Miks kliima soojenemine ainult talve soojendab? :x :nono:

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1764
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas simp »

Madlobster kirjutas:

Miks kliima soojenemine ainult talve soojendab? :x :nono:

kuna tegu on kliimamuutusega, mitte ainult kliima soojenemisega :ner:

Suletud

Mine “Ajaviiteks...”