Autode hooldusest, diisel vs bensiin.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7336
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1074 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Autode hooldusest, diisel vs bensiin.
Millised hooldused tuleb teha diisemootoriga sõidukile tüüpiliselt ja kui palju diisli hooldus analoogsest bensiinimootoriga masina omast kallim on?
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Macintosh kirjutas:Millised hooldused tuleb teha diisemootoriga sõidukile tüüpiliselt ja kui palju diisli hooldus analoogsest bensiinimootoriga masina omast kallim on?
Võimatu õelda. Siin kohal tuleb võrrelda konkreetset autot ja mootoreid. Näiteks audil palju varjante, kus diisel mõtekam igatepidi. Samas ka vastupidiseid näiteid.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1935
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 136 korda
- Tänatud: 178 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Sellest võib kogu päeva jahuda.
Kui raha pole raisata, vali auto, millel mehaaniline pump ja mootor ketiga. ( Millest viimane peaks diisel mootori puhul ise enesest mõistetav olema juba. )
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Vint kirjutas:Sellest võib kogu päeva jahuda.
Kui raha pole raisata, vali auto, millel mehaaniline pump ja mootor ketiga. ( Millest viimane peaks diisel mootori puhul ise enesest mõistetav olema juba. )
a6 3.0 tdi. Ketipinguti liini vahetus 950€+. Tegelikult tasub kindlaks teha, mis seisus autol kõik asjad on. Samas tean bensiini omasid millel 2k ketiliini vahetus. Ja enamusel hetkel teevad need häält. Üldiselt muidugi päev otsa võime vabalt rääkida. Siin kohal oleks kõige parem, kui teaks konkreetseid marke, mudeleid ja mootoreid.
PS: Minule meeldivad usa masinad. Laup läks enda omal aga käigukast tühjast kohast ribadeks ja ei ole ei eestis, ega soomes.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7336
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1074 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
kaimex kirjutas:Üldiselt muidugi päev otsa võime vabalt rääkida. Siin kohal oleks kõige parem, kui teaks konkreetseid marke, mudeleid ja mootoreid.
Skoda Octavia 2012 1.6TDI Green Tec.
Kuna varasem kogemus diislitega puudub siis huvitab, et kas on mingeid hooldustoiminguid (filtrite vahetused jms) mida bensiinimootori puhul lihtsalt pole.
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Ega need tavahooldused palju bensukatest kallimad olegi. Kütusefiltrit korra aastas meie tingimustes soovitav vahetada. Minu omal tehas näeb ette tegelikult üle aasta.
Mul rihmaga mootor ja välp 150000km. Hiljuti lasin vahetada, uus kompott, rullikud, rihm, veepump 125.- pluss töö 90.-
Usun, et ka see Skoda varustatud DPF filtriga? Kui, siis pelgalt linnasõitudega on suure tõenäosusega mingi aeg jamad kaelas.
Re: Rumalad küsimused 2
Macintosh kirjutas:Millised hooldused tuleb teha diisemootoriga sõidukile tüüpiliselt ja kui palju diisli hooldus analoogsest bensiinimootoriga masina omast kallim on?
Guugelda näiteks: kütusepihusti, kütusepumba, katalüsaatori, EGR, süüte/eelsüüteküünla, salongisoojendus/kero probleemid ja vaata kumma kahjuks juhtumite hulk ja maksumus on.
Pakun, et keskmise kaasaegse diiselmootoriga sõiduauto hooldus ja remondi kulud on bensukast u. 2 x kallimad.
Raskemate masinate puhul on diislid ok, sest neid on erinevalt sõiduautode diislitest, aastakümneid mass toodetud, testitud.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7336
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1074 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Kirs kirjutas:Kui, siis pelgalt linnasõitudega on suure tõenäosusega mingi aeg jamad kaelas.
Täpsustad äkki, ei saanud sinu kommentaarist aru.
Kas point on selles, et diisel väga linnasõitudeks ei sobi või midagi muud?
Re: Rumalad küsimused 2
Macintosh kirjutas:Kirs kirjutas:Kui, siis pelgalt linnasõitudega on suure tõenäosusega mingi aeg jamad kaelas.
Täpsustad äkki, ei saanud sinu kommentaarist aru.
Kas point on selles, et diisel väga linnasõitudeks ei sobi või midagi muud?
Mac loe siit: http://www.autoekspert.ee/tahmafilter sealt saad eelpool olevale vihjele vastuse. Aga oma algküsimusele saad vastuse Skoda esindusest, Skoda Tallinn või Skoda Laagri. Neil tabelid olemas ja oskavad sulle täpselt öelda tavahoolduste maksumused vastavalt läbisõidule ning teha ka võrdluse diisel vs bena.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1935
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 136 korda
- Tänatud: 178 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Macintosh kirjutas:Kas point on selles, et diisel väga linnasõitudeks ei sobi või midagi muud?
Ilmselt on silmas peetud Audil ja Volkaril esinevat jama, kus jääkide järelpõletamine ei toimi korralikult, lühikeste sõitudega.
Selle peale läheb mingi andur summutis lolliks ja siis saab otsida diagnosti mehi.
Kaks eelmainitut, viimase 10a. toodanguga on suht kurikuulsad oma vilkuvate tulukeste ja kõigi muude hädadega.
Re: Rumalad küsimused 2
DPF-iga pead lihtsalt regulaarselt torud tühjaks sõitma. Vana hea diislilondi teema. Üldiselt on ikkagi mõistlik osta bensumootoriga auto, kui isiklikukst sõiduautost jutt käib. Pole see disla ökom midagi, rääkimata talvisest külmetamisest. Ametiautoks on disla parem, kui hooldusrahad firma poolt on, siis on ju suva, kui sageli DPF segaseks läheb ja muud pisiasjad.
Muidugi, ma olen vanakooli (20+ aastat vanad peldikud) bensukatega sõitja, mul elektroonikat täis masinate suhtes kerge allergia
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Tänasel diislil on elektriline eelsoojendus radiaator, hakkavad kohe ilusti sooja puhuma.
Linnasõitudel on nukker külma mootoriga pläristamine ja lõputu ökosõit, mis lõpuks kõik ära tahmab, alates dpf-ist, turbost ja lõpetades egr-ide jms.
Kui aegajalt pöördeid üle 2000 ka ikka keevitada pole sel diislil midagi viga.
Tänane keskmine turbodiisel pole kindlasti 2x kallim hooldada kui keskmine bensiin.
Ega need bensuturbomikromootorid diislist suurt paremad pole, kärvavad kah üsna kähku maha
Vabalthingav 1.8 või 2.0 on muidugi kohe teine jutt.
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Vint kirjutas:Macintosh kirjutas:Kas point on selles, et diisel väga linnasõitudeks ei sobi või midagi muud?
Ilmselt on silmas peetud Audil ja Volkaril esinevat jama, kus jääkide järelpõletamine ei toimi korralikult, lühikeste sõitudega.
Selle peale läheb mingi andur summutis lolliks ja siis saab otsida diagnosti mehi.
Kaks eelmainitut, viimase 10a. toodanguga on suht kurikuulsad oma vilkuvate tulukeste ja kõigi muude hädadega.
Ei ole see DPF ainult audide-skodade probleem. Tegelikult pole tegemist margi probleemiga vaid DPF filter ei sobi peamiselt lühikeste otste sõitmiseks, kogu lugu. Enda käru 2005 aasta ja DPF toimetab siiamaani nagu peab. Olen isegi pidanud teinekord ekstra ringi tegema, kuna filtri põletusprotsess aktiveerus. Vaikselt 1600p/min ja omaarust ökolt lödistamisega täitub filter ka palju kiiremini, kui nii ligi 2000p/min juures maanteesõidul pöördeid hoides. Kuuenda käiguga maanteekiirusel lödistades sain mingi 1000km, kui filter põletama hakkas. Lasin viienda käigu ja nii 2000p/min ligi maanteel ja sain ligi 3000km sõita enne, kui filter põletusprotsessile läks.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8772
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 325 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Omast kogemusest võin öelda, et ka Toyota omanikud maadlevad DPF-ide hädadega.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Autode hooldusest, diisel vs bensiin.
Kurja Piipz ma kirjutasin oma elu pikema teksti ja samal ajal tõsteti teema ringi ja kadunud.
Lühidalt siis bensiiniga võib pintsleid pesta, diislis peitub jõud.
DPF-e saab eemaldada. Üldreegel ikkagi kui 90% linn, siis pole diislit vaja.
AZA näiteks 2.0 tfsi on audil täielikult ***** kukkunud. Õlirõngad kuluvad ja sööb nagu hobune pärast.
Mul pole ei dpf-i ei egr-i jne, ainult 200kw puhast diislit neliveol ja raske jalg @ 7.3l/100.
Eelmine suvi sai euroopas tripitud kõvasti ja sai lastud ka ca 800km 200km/h+ ja keskmine tuli 7.9l/100km kogu tripi peale.
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Autode hooldusest, diisel vs bensiin.
Jah, DPF- e tehakse seest tühjaks ja aju progetakse ümber aga...kaua see lõbu meil kesta saab on teadmata, sest Maanteeametis on asi teada ja vastumeetmed arutusel olnud.
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Autode hooldusest, diisel vs bensiin.
Kirs kirjutas:Jah, DPF- e tehakse seest tühjaks ja aju progetakse ümber aga...kaua see lõbu meil kesta saab on teadmata, sest Maanteeametis on asi teada ja vastumeetmed arutusel olnud.
Reaalselt on nii, et umbes dpf on tagajärg, mitte probleem.
Igat elektroonikat saab petta, teevad uue anduri, muudetakse jälle ajus midagi ära jne.
See asi on arutlusel veel vähemalt 10 aastat, ma usun.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Autode hooldusest, diisel vs bensiin.
Ma ju kirjutasin, et vabalthingav on teine lugu, turbobensiinid on õite õbluke värk, eriti need mikrokad. Igast 1.2 turbod jms.
100k kellal ja pihustite vahetus pole just harv nähtus.
Bensiin on lihtlabaselt teise karakteristikuga kui diisel, samahästi võiks öelda, et R4-jaga võib särkidele nööpe õmmelda, aga vat V2-s peitub jõud.
Tegelikult ikka pöördemoment sama kubatuuri juures ei muud ju.
Üldreegel, et linnas benss ja maanteel diisel on samuti jura, point on ikkagi läbisõidus ja momendis.
Korra päevas 3 kilomeetri kaugusel käia tampoone ja kantosse ostmas, siis tõesti pole diislil väga mõtet, aga 3h ringi löristada, edgar savisaar pagasnikus hakkab teine lugu olema.
Mina hindasin oma 2.0 turbo pumpdüüsidega vagi mootori mõistlikuks, sest kärutasin üle 25k aastas ja selleks ta osutus ka. Kuludeks on õli, filtrid ja tavalised klotsid kettad.
Täna oma heal juhul tonnise kuu läbisõiduga ihuüksi ei vaataks diisli poole, samamoodi ei vaataks R4-ja poole, kuna rinkale asja pole ja 200kmh teedele tihti ei satu. Seda praktilisest vaatenurgast.
Emotsioon on muidugi teine lugu ... hayabusa eestis noh
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 340 korda
Re: Autode hooldusest, diisel vs bensiin.
Mac, kus sa temaga põhiliselt sõita plaanid? Kui linnas, siis unusta ära! Kui igapäevaselt 20km maanteeotsi siis OK valik.
Hooldused diisel vs bensiin ei ole olulist vahet. DPF-iga mootorile võib õli olla tiba kallim kui bensukale + kütusefiltrit vahetatakse aga see suurusjärk 25...30€ vast kokkuvõttes.
Ummistunud DPF-i puhtakspõletamine on juba remondikulu mitte hooldus ja kui linnasõit siis see kindel tulema. Lisaks ei ela see DPF igavesti - räägitakse 170...190tuh km elueast.
-
- Postitusi: 1061
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 41 korda
- Kontakt:
Re: Autode hooldusest, diisel vs bensiin.
see on selline igipõline teema tõesti, maitse asi ütles kukk ja nokkis s*tta edasi
suurimad erinevused vast ongi pihustite ja pumba probleemid, mis on omakorda kõik kinni eelmises omanikus ja eestis kasutatava kütte kvaliteedis.
oma teadaoleva autoajaloo juures on moodustanud omatavatest masinatest tugevalt üle poole diislit pressivad jõuallikad.
nüüd sattus esimene masin millel pidin ka pihusteid vahetama.
Ja et poleks päris naised saunas rääkisid jutt siis mees kelle juures sai Hondaga käidud (kes tegeleb just diislite remondiga 24/7), ütles julmalt ära, et tavaline keskmise sõiduauto pihusti kestabki 200-250 tuhat kilomeerit, muidugi on erandeid rohkem ja vähem kilometraasi koguda. Ja maksab suurusjärgus 300-600€ tk, ehk siis kerge arvutus palju autol silindreid on ja palju läbisõitu tekib, mujalt toodud suure tõenäosusega keritud näiduga masinatel paras õnnemäng nagu alati. Miskipärast moodustas mehe hoovil olevast autopargist suurema osa audisid just, aga eks see tulenebki sellest et ilmselt saksas nendega ka palju sõidetud juba.
kui diisel tunduvalt odavamalt kätte ei tuleks võrreldes tankla hinnaga siis ilmselt sõidaks isegi bensukaga (aastane läbisõit tuleb 20-25k ainult), talvel vähem muret, on mõned korrad pidanud paksu kütte pärast teeääres külmetama küll. hoolduse osas pole erilist vahetl, filtrid/õlid maksavad kõik samas suurusjärgus, pigem oleneb margist ja mudelist hoopis.
lõpetuseks ehk, et sama kubatuuri juures kütusekulu ja jõu suhe kisub pigem kaalukausi diisli suunas
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Autode hooldusest, diisel vs bensiin.
Maaks kirjutas:Mac, kus sa temaga põhiliselt sõita plaanid? Kui linnas, siis unusta ära! Kui igapäevaselt 20km maanteeotsi siis OK valik.
Hooldused diisel vs bensiin ei ole olulist vahet. DPF-iga mootorile võib õli olla tiba kallim kui bensukale + kütusefiltrit vahetatakse aga see suurusjärk 25...30€ vast kokkuvõttes.
Ummistunud DPF-i puhtakspõletamine on juba remondikulu mitte hooldus ja kui linnasõit siis see kindel tulema. Lisaks ei ela see DPF igavesti - räägitakse 170...190tuh km elueast.
Tegelikult dpf vag grupil õli hinda ei muuda, Uutel nagunii vaja esp formula õli lisada.
Aza: Linnas kasvõi päev otsa diisliga sõites pead ikka korralikult kiirendama. Kui 100% linn kasvõi 8h päevas siis probleemid tulevad. Sisselaskekollektorid ummistuvad nagunii ja dpf ei taha linnas põletada. Lõpus ka see umbes.
Mul näiteks ca 370tkm ees ja pihustid heas korras.
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Autode hooldusest, diisel vs bensiin.
Maaks kirjutas:Lisaks ei ela see DPF igavesti - räägitakse 170...190tuh km elueast.
See vist jah jutt rohkem. Mul 250000km pea kellal. Uued filtrid ei maksa ka enam hingehinda. Minu sarale saab 250.- kandis uue.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7336
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1074 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: Autode hooldusest, diisel vs bensiin.
Maaks kirjutas:Mac, kus sa temaga põhiliselt sõita plaanid? Kui linnas, siis unusta ära! Kui igapäevaselt 20km maanteeotsi siis OK valik.
Ma juba unustasin juba ära. /läks besnsiinimootoriga autosid vaatama/
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Autode hooldusest, diisel vs bensiin.
kaimex kirjutas:Aza: Linnas kasvõi päev otsa diisliga sõites pead ikka korralikult kiirendama. Kui 100% linn kasvõi 8h päevas siis probleemid tulevad.
Absoluutselt loomulikult peab talle 3k+ pööret aegajalt näitama, siis aga rebib küttekulu kohe ju pool liitrit sajale enamaks ja ... kes seda nüüd soovib
Ma sõidan oma diisliga 95% linna ja keskmiselt 10 minutit päevas suvel .. kui sedagi .... probleeme pole ... loomulikult pedal to metal stiilis
Küttekulu õkva 7+ liitrit sajale kah, kuigi saaks 5-ga hakkama.
Re: Autode hooldusest, diisel vs bensiin.
Mu kogemus on ikka selline, et isiklikuks tarbeks ma dislat küll ei taha, küllaga nähtud maja ees talvel neid käivitusprobleemidega klemme (kellel suvine kütus, kütusefilter umbes või lihtsalt akuprobleem). Meie kliimas on ikka bensukas lollikindlam, see üksik eur säästu disla "ökonoomsuse" poolest ei kaalu üles bensuka lihtsust.
Aga jah, ma olen siiski see, kes ca 20-aastast autot vaatab/ostab/omab, uue liisimises ei näe mõtet ega ka mingit säästu (pigem vastupidi). Tonnine peldik kärab aasta-kaks küll. Praegune e36 on näiteks mulle maksma läinud 1200.- kahe aasta peale. Selles summas on ka auto ostuhind 800.- ning isetehtud mootorivahetus (200.-)
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Autode hooldusest, diisel vs bensiin.
Kirjutan vähe teemast välja.
Oh jah ja bmw hüdrotõukurite ja vanose probleemidest ei hakka rääkimagi Mul endal bmw-sid elu jooksul vist ca 15 olnud. Igal autol on oma tüüpvead. E36 juba näiteks aknatõstukite valged plastik jupid. Kui ära kulub, kukub klaas siinidelt alla ära. Esituled suhteliselt halvad pimedas. Lsd- puudumisel sai ikka korralikult kaevatud välja autot iga talv jne. Näiteks mina olen ausalt õelnud tuttavatele, et ei ole mõtet osta 2004+ aasta a6-te, nagu paljud tahtnud. Kui just oma firmat pole. Tüüpvigu on isamaa ja rahva eest. Ülalpidamine ikkagi võib osutuda kalliks. sellist autot omades peaks olema 1000€ kõrvale pandud.
Vanemate autodega on mõnes mõttes parem ja lihtsam. Samas mu 90a bussil läks käigukast ja ei ole seda, ei eestis ega soomes.
Mina isiklikult ei tee maha inimesi, kes sõidavad vanema autoga. Minul ei tule kohe ego mängu vms... Vanem auto on rahaliselt üldiselt targem valik. Kui mina ostsin audi, maksis see 13.5k, hetkel saaks ta eest 6k vb. Mõnus rahapõletamine tegelikult. Kui arvestada ka nüüd hooldused ja remondid juurde.
Samas tekitab emotsiooni ja see minu jaoks oluline. Pluss nelivedu, kuna naine sõidab talvel sellega. Enda lemmik bmw oli e30 kupee, minu jaoks oluliselt parem, kui e36. Samas peres hetkel kolm diislit ja talvel pole ükski seisnud või mitte käivitunud...
Re: Autode hooldusest, diisel vs bensiin.
reimps kirjutas:see üksik eur säästu disla "ökonoomsuse" poolest ei kaalu üles bensuka lihtsust.
hmmm... Mul on päris hea võrdlusmoment selle mõne üksiku euro osas. Kaks autot üks rootsi toodang ja üks saksa toodang, esimene 3.2 awd bensukas ja teine 3.0 quoatro tähisega, kw-sid on mõlemil seal 170 tuuris ... kütus 11,5 vs 8,5 ... Hoolduse hinnas olulist vahet ei ole, soojaks ja külmaks lähevad mõlemad, ainult üks kulutab kütusele veerandi võrra vähem.
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: 21 Apr 2013, 14:38
- Tsikkel: Tagaveoline
- Asukoht: Tallinn/Soodla
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Autode hooldusest, diisel vs bensiin.
Oman teeninduse kogemust suures margiesinduses. Julgen väita, et kui tahad lõppkokkuvõttes odavat autot, siis ilma turbota, normaalse suurusega bensiin(1,6l ja suurem). Kõige vähem probleeme. Diisel on hea, kui võtta uus ja sõita 100 000km. Siis ei ole hoolduskulud suured. Sealt edasi aga pidu üldiselt muutub. Enamusel rihmade vahetus, mis sõltuvalt margist 500.- alates. Samuti ei ole harv nähtus, et 200 000km sõitnud mootoril vaja vahetada eelsüüteküünlad, mis plokiga ühte põlenud. Linnas on pidevalt kübemefiltrid(DPF, FAP jne) umbes. Samuti kipuvad EGR jebima. Kui külm tuleb ootamatult ning suvine küte sees, siis väga suur oht teele jääda.
Nagu eelpool öeldud, see teema on ammendamatu. Kellele ema, kellele tütar. Kui kasutatud diisel, siis 100% hooldusajalooga, muul juhul bens. Pisi-turbo-bensukas on äge, aga rüüpab võrdselt 2,0 bensukaga ning kahjuks pole samuti probleemivaba.
Kellele ema, kellele tütar. Garantii perioodi sõidavad nad kõik ära.
Minu pisikene egoistlik arvamus
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7336
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1074 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: Autode hooldusest, diisel vs bensiin.
Ma vaatan 3-4 aastaseid, dokumenteeritud ajalooga sõidukeid. Kasutus 85% linnas. Siinset arutlust jälgides on ilmselt sobivaim valik bensiinimootoriga sõiduk.
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Autode hooldusest, diisel vs bensiin.
Mul oli enda auto hoolduses ja võtsin renaulte megane 1.6 bensiin rendist. 5tkm sõitnud. Nädalaga siis minu keskmine kütusekulu ca 11.6, kui tark valik see nüüd ongi? 99% maantee muidu. Võtsingi aint soomes käimiseks, tuli ca 1800km kokku u.
Väiksed mootorid on minu arust jälle naljanumbrid. Võta ükskõik milline pisike mootoriga auto. Minge 5 korraliku meest ja 200kg pagasit ja tehke maanteel üks möödasõit. Enne jõuab elu 3-10 x silmaeest läbi käia, kui mööda saab.
Minu arust need diisli suured probleemid on tegelikult üle pumbatud. Nagu ma ütlesin mul vist mingi 370tkm sõidetud. Pole ei pihustite, ega turbo ega millegi sellisega probleeme olnud. Korralikult hooldades ei ole midagi hullu. Kui diisel siis sügisel võib alati ühe disel100 pudeli pagassi visata ja iga tankimis korral juba veidi sisse panna. Ei pea nüüd ise viimase piirini asja ajama. Samuti võib õelda, et ega bensukas ka käima ei lähe, kui aku ikkagi surnud.
Samas näiteks 1.8t audil ikka rüüpab mõnuga. Täiesti mõttetu mootor minu arvates. Oleks tal siis minekutki.
Samas olen siin ca 40 autol sisselasekollektoreid puhastanud, kuna linna peal vanemad inimesed rahulikult sõites, lihtsalt ajavad "nõge" täis need.
Nagu renaulti esinduses sõbrad ütlesid, siis endale kunagi ei ostaks renaulti. Nüüd juba ühel neist olemas. Ja veel selline mudel, mida oli eestis ainult kaks, et ikka kasutatud varuosasid ei leiaks kunagi.
Üldmõttes muidugi, kellele ema, kellele tütar.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.