Hälvik-rolleristid

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Prets
Postitusi: 681
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas Prets »

See on sepp, tal on koguaeg päevad. (lol)



(togi)
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 160 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas sepp »

Prets kirjutas:

See on sepp, tal on koguaeg päevad. (lol)

täpsustaks.. tööpäevad on koguaeg. :mrgreen:

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas Piipz »

sepp kirjutas:
Prets kirjutas:

See on sepp, tal on koguaeg päevad. (lol)

täpsustaks.. tööpäevad on koguaeg. :mrgreen:

mis kellast need sul tavaliselt algavad (togi)

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 160 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas sepp »

Piipz kirjutas:
sepp kirjutas:
Prets kirjutas:

See on sepp, tal on koguaeg päevad. (lol)

täpsustaks.. tööpäevad on koguaeg. :mrgreen:

mis kellast need sul tavaliselt algavad (togi)

irwww 6st võid tulla juba uksetaha ootama :mrgreen:

Kasutaja avatar

õemehe õemees
Postitusi: 400
Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
Tsikkel: Freewind
Asukoht: Tartu

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas õemehe õemees »

Ärgend olge laste peale nii kurjad. Kui mina noor olin (mingi 12 aastane äkki) ja Mini mopeediga sõitsin, siis sai ka seda mitmel moel "remonditud" ja "järgi aidatud" et oleks ikka lahedam ja kiirem. Eks seda liikluseeskirja sai pisut sirvitud, et vähemasti märkide tähendus selge oleks, aga eriti sest kinni ka ei pidanud. Sai sõidetud hekki ja kraavi ja posti - hea et hing sisse jäi. Kaherattalised on head sellks, et mitmetest kitsastest kohtadest läbi pugeda, ummikutest näiteks, ja foori-tagustest sabadest tasakesi mööda vurada. Teevad seda kõik kaherattalised kõikjal üle maailma nii vasakult kui paremalt, ma tean, autojuhtidel on seda valus vaadata. Tänane liikluseeskiri kohustab mopeedi sõitma äärmises parempoolses reas, kuid ei ütle, et ta peaks ka selles reas paremasse serva hoidma. Selline kohustus kadus aastat kümme tagasi. Seega kui rollerid mahuvad kahekesi kõrvuti seal parempoolsel real sõitma, siis sõitku. Ja kui vahel mõni roller foori-all järgi võtab ja end minu kõrvale sätib, siis pole mul ka probleemi talle ruumi teha ja edasi temaga kõrvuti sõita.

Kaks asja siiski häirivad mind:
1) Suunatulesid kasutamata ridadevaheline sõelumine - ärge seda tehke. Teil ei ole teise ritta asja muuks, kui ainult vasakpöördeks ja igal ümber-reastumisel, ka sõidurea paremast äärest vasakule, või vastupidi, tuleb näidata suunda.
2) Hoidke natukenegi pikkivahet. Just täna hommikul õnnestus sõita kõrvuti ühe rolleriga Tartus Kroonuaia tänavat pidi üles. Ei ole selle tänava katend just parimas korras ja niiviisi ratas eesliikuva auto stanges, nagu too poiss sõitis, ei kesta sõit just kaua. Järsk pidurdus auto poolt või lihtsalt auk mida rollerijuht ei näe ja asfaltil pikali ta end leiabki. Rääkimata sellest, et enamus meie teedel liikuvaid autosid on manuaalkastiga, mis mäest üles paigalt võtmisel kipuvad ikka aegajalt kuni pool meetrit tagasi vajuma.

Ma saan aru, et laibarauad antakse siis, kui end peaaegu surnuks sõidad, aga kas kukkumispunne antakse ka stiili eest, või lihtsalt iga korra eest üks?
Kasutaja avatar

tttrrr
Postitusi: 69
Liitunud: 19 Apr 2006, 13:15
Tsikkel: cbr1000f, 300exc
Asukoht: tartu

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas tttrrr »

Sai siis täna Tartus Big Ben'i kohvikus einestatud kui nägin, kuidas üks rollupoiss ühele uuemale Passatile tagant otsa komistas. Iseenesest polnud kõks suur ja juhtub ikka, aga hälvikuks teeb asja see, et poiss kangutas paari kiire tõmbega rollu eemale ja pani punuma. Kahjuks oli Passati omanik aeglase reageerimisega ja autost välja tulles oli roller juba lännu. Mees siis uuris oma stanget ja valis mobla nr. ka aga läks peale 5.min passimist minema. Ega lootust rollerimeest kätte poleks olnud saada kah samas. Asi siis toimus Kaubamaja fooride juures Riia mnt. kella 18 ajal. Ei tee ka mina nendel rolleritel vahet, et oleks abiks saanud olla, kuid tervitused sellele poisile kui loeb.

Kasutaja avatar

musttank
Postitusi: 117
Liitunud: 30 Dets 2005, 23:30
Asukoht: Tartu; Soome Tikkurila

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas musttank »

loen siin sepa komme ja nägu nalja täis, thänx :lol:

Honda cbr 600 F4i 02.a. from the usa.
Buell Firebolt XB12R 04.a. samuti usast.
Kasutaja avatar

vincent
Postitusi: 404
Liitunud: 05 Juul 2004, 00:37
Tsikkel: Varadero XL 1000 V
Asukoht: Viljandi

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas vincent »

http://www.virumaateataja.ee/?id=291260 . Selline mõtteid tekitav artikkel siis .Karmid rollerihundid tegutsemas öises Rakveres :P

Riga 13 - Riga 22 - K 175A - IZ 56 - MT 11 - XL 600V - XL 1000V
56915288 Tiit.

jann759

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas jann759 »

ishijupp kirjutas:

Just mõtlesin teha sama teema, jõudsid ette. Elu on ikka päris p...s, kui autojuhid kahel olemasoleval real peatuvad, et kaht last ülekäigurajal üle tee lasta ja siis ilmub from nowhere roller, kes paugutab hoogu vähendamata kõigist paremalt poolt mööda nii, et pool sammu veel ja kahest lapsest oleks saanud neli :evil: Juhtum siis ca 45 min tagasi Pärnu mnt linna servas. Rolleriks miski Piaggio. Kui sattud lugema, siis tea, et nii ei tehta!

ise sõidan 50cc keeway rolleriga ja peaks mainima et masinal päris hea minek pole ta midagi nii taburtt ja teie kõvad autojuhid arvestage rolleritega kuna eile õhtul suutis mingi mun mul selveri parklas oma mersu nii ilusti ette ajada et ei pääsend kuidagi 2 auto vahelt välja loomulikult oli autoroolis mingi blond eit kui tuli siis hüppas kuhe autosse vaevu sain käe vahele (enne ootasin mingi 15minti ) vabanduseks tõi selle et parklas polnud kohti noh see selleks blond on blond teiseks suutis mingi vend oma opel -iga mööda linna 20km /h ringi sõita ja kui üritasin mööda sõita siis kiirendas kah ma arvan et see virisemine ja vingumine võiks ära jääda kuna te ise panete rollerijuhtidele täiega näkku ma oleks oma 50cc taburetiga 3 korda kiirendada kui 1 fordi juht mõtles lõunat süüa ristmikul ise üritan olla eeskujulik juht piirajad peal rolleril kiirust ei ületa kõnniteel ei sõida aga mõnikord viskab tõesti üle see autojuhtide mämmerdamine kui ma jõuan oma 0,05 mootoriga 3 korda kiirendada siis mingi vana oma 2.0 sierraga millel peaks olema üle 70kw ei saa terve 30 sec kohalt minema

Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

jann759 kirjutas:

ise sõidan 50cc keeway rolleriga ja peaks mainima et masinal päris hea minek pole ta midagi nii taburtt ja teie kõvad autojuhid arvestage rolleritega kuna eile õhtul suutis mingi mun mul selveri parklas oma mersu nii ilusti ette ajada et ei pääsend kuidagi 2 auto vahelt välja loomulikult oli autoroolis mingi blond eit kui tuli siis hüppas kuhe autosse vaevu sain käe vahele (enne ootasin mingi 15minti ) vabanduseks tõi selle et parklas polnud kohti noh see selleks blond on blond teiseks suutis mingi vend oma opel -iga mööda linna 20km /h ringi sõita ja kui üritasin mööda sõita siis kiirendas kah ma arvan et see virisemine ja vingumine võiks ära jääda kuna te ise panete rollerijuhtidele täiega näkku ma oleks oma 50cc taburetiga 3 korda kiirendada kui 1 fordi juht mõtles lõunat süüa ristmikul ise üritan olla eeskujulik juht piirajad peal rolleril kiirust ei ületa kõnniteel ei sõida aga mõnikord viskab tõesti üle see autojuhtide mämmerdamine kui ma jõuan oma 0,05 mootoriga 3 korda kiirendada siis mingi vana oma 2.0 sierraga millel peaks olema üle 70kw ei saa terve 30 sec kohalt minema

Kolm soovitust:
1.Käi enne postituste tegemist lastesõimekoolis, siis ehk oskad kirjavahemärke ja suurt algustähte kasutada,

  1. söö vähem lõvišokolaadi,
  2. ära rohkem peale võta!
Kasutaja avatar

argoa
Postitusi: 331
Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
Tsikkel: V-Strom
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas argoa »

jann759 kirjutas:

ise sõidan 50cc keeway rolleriga ja peaks mainima et masinal päris hea minek pole ta midagi nii taburtt ja teie kõvad autojuhid arvestage rolleritega kuna eile õhtul suutis mingi mun mul selveri parklas oma mersu nii ilusti ette ajada et ei pääsend kuidagi 2 auto vahelt välja loomulikult oli autoroolis mingi blond eit kui tuli siis hüppas kuhe autosse vaevu sain käe vahele (enne ootasin mingi 15minti ) vabanduseks tõi selle et parklas polnud kohti noh see selleks blond on blond teiseks suutis mingi vend oma opel -iga mööda linna 20km /h ringi sõita ja kui üritasin mööda sõita siis kiirendas kah ma arvan et see virisemine ja vingumine võiks ära jääda kuna te ise panete rollerijuhtidele täiega näkku ma oleks oma 50cc taburetiga 3 korda kiirendada kui 1 fordi juht mõtles lõunat süüa ristmikul ise üritan olla eeskujulik juht piirajad peal rolleril kiirust ei ületa kõnniteel ei sõida aga mõnikord viskab tõesti üle see autojuhtide mämmerdamine kui ma jõuan oma 0,05 mootoriga 3 korda kiirendada siis mingi vana oma 2.0 sierraga millel peaks olema üle 70kw ei saa terve 30 sec kohalt minema

Tegelikult pole õigus alati sinu poolel. Tõsi, on rollereid, mis ka legaalses seisukorras on päris hea kiirendusega, aga sa ei pea seda igal võimalusel harrastama. Linn pole kiirendamise koht ja rahulik sõit peaks olema eelistatud liikumisviis.

Minul on oma nipp nende jaoks kes väga stange külge kleebivad - lahutan siduri ja lasen TD piirajasse. Hetkeks kaob igasugune pilt peeglist :ner:

Riga 12, Minsk 125, CŽ 250, Planeta 5, Yamaha XJ900F, Suzuki DL650 V-Strom

Siiim

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas Siiim »

Minu sõiduriistaks on Derbi Senda ja ega ei harrasta linnas mingisugust kiirendamist,aga kui ristmikult minek on,siis väga rahulikult minema ei saa,kuna resokaeffekt on nii lõpus. Kui resoeffektini ära ei lase,siis masin pläriseb ka nii,et jube. Linnas kiirust ei ületa,aga kui 1. käigu pean linnas sisse panema,siis korraks pean ikkagi resoeffektini ära laskma. Kui juba suurem käik sees on,siis pole vaja mingit ulme kiirendust teha. :D

Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas boob »

Mis asi on resokaeffekt? :wack:


Siiim

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas Siiim »

See hetk,kui 2T masinal hakkab resonaator tööle. Ega mina täpsemalt sellest ei oska kirjutada,no mingis pöörete vahemikus annab resonaator hulga jõudu juurde. Äkki siin mõni targem võtab sõna,et mismoodi ja kuidas.


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Ütleme nii et ühes kindlas pööretevahemikus on ropult jõudu, alla selle vahemiku on täielik kusi. need kes eluaeg neli takti ja 1000 cm3 sõitnud ei tea sellest muidugi sittagi ja ei pruugigi mõista (mul 125cc 2t, sõbral tonnine ja nagu öö ja päev, saan aru et suurega sõida või tühikäigul).
Siiim-ul raudselt sportsumpa ka, eks, kes siis stockiga sõidab. Muidugi originaalsummi ja piirangutega kõlbab ka niisama törtsutada, aga piirajatega sõitmine ei ole ju popp...


Siiim

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas Siiim »

Kui ma selle masina ostsin,siis sellel oli kohe sportväljalase pandud. Ainult originaal summuti oli kaasas. Kas sa arvad siis,et ma ostan ise originaal resoka? Ja ega ma kõigile ei kuuluta seda,et hei mul on sportsummuti. Kui on siis on,võiks ka originaal olla,siis oleks ka väiksematel pööretel jõudu,aga raha sellise resoka jaoks hetkel küll pole.

Kasutaja avatar

real
Postitusi: 199
Liitunud: 05 Juun 2005, 22:08
Tsikkel: Yamaha XJ900, VStrom 650
Asukoht: Võrumaa, Värska

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas real »

Rollerimeestega see probleem ainult ongi, et vaja on igasuguseid resokaeffekte ning sportsumpasid ja aktiivkõlareid jms jama. Kui mõeldaks rohkem rollerile kui liiklusvahendile, et jõuda punktist A punkti B liikluseeskirja järgides, siis ei oleks probleeme. Ja ongi kõik öeldud.
P.S. Ise sõitsin hiljuti autoga Tartust Räpina suunas, kui ootamatult keeras kaks poolpaljast nolki rolleril peateele ette. Pidin suht järsku pidurdama ning nuputasin, mis edasi. Kas minna mööda ja kas suure või väikse kaarega. Õnneks läks mõtlemise peale mõni sekund aega, sest kui seda poleks juhtunud, oleks see roller mul rataste all olnud, kuna samajärsku tehti vasakpööre kõrvalteele. Uskumatu, millised kamikadzed võivad liikluses osaleda. Olen kahe käega poolt, et rolleritele pandaks samad piirangud ja õigused nagu mootorratastele. Kindlustus, juhiluba jne!


rainer300
Postitusi: 346
Liitunud: 01 Jaan 2010, 14:09

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas rainer300 »

nagu meil,olen kindel ,et eestis ei tea osad rolleristid sedagi ,millise fooritulega sõita võib...


Siiim

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas Siiim »

Veelkord,osadele mainides,et mul see sportsummuti oli juba all,ega ma teda maha katkuma ka siis ei hakka. Ja mul on mopeed,mitte roller,veidi teine masin,kuid tegin postituse selle linnas kiirendamise asja pärast.

PS: Ise olen ka kahe käega poolt,et mopeedidele tuleks kindlustus ning et kõigil oleks juhiload kohustuslikud.

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

real kirjutas:

Rollerimeestega see probleem ainult ongi, et vaja on igasuguseid resokaeffekte ning sportsumpasid ja aktiivkõlareid jms jama. Kui mõeldaks rohkem rollerile kui liiklusvahendile, et jõuda punktist A punkti B liikluseeskirja järgides, siis ei oleks probleeme. Ja ongi kõik öeldud.

Võin täiesti ausalt ja puhtsüdamlikult tunnistada, et justnimelt igapäeva ilusailma 50cc liiklusvahendil (pole küll roller vaid mopeed Tomos Flexer, 2käigulise automaatkastiga) on mul euronormi tehasesumpa asendatud korraliku katse-eksituse meetodil välja valitud resonaatorväljalaskega ja masina tööreziimid sisselaskes ka selle järgi häälestatud (kahjuks kaotasin ikkagi natukene pöörete täiesti alumises otsas aga leidsin enamvähem optimaalseima kompromissi).
Lisaks sellele on paigaldatud kasutusoludesse natukene sobivamad rehvid ja minu kehamõõtudega sobivm juhtraud.
(Reaalselt on selliste järgiaitamiste vajadusteks lisaks kehakaalule ka seal teemas näha olev põhjus - http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... 96#p466096)

Kas ma olen nüüd vaatamata oma 24aastasele a-kat juhistaazile arengupeetusega rahvavaenlane nr1?

P.S. Olen kahe käe ja kolme jalaga vastu, et idiootidest rolleripubekate pärast läheb järgmisest aastast Eestis ahistamisele ka kogu ajalooline mopeediklassi sõidukipark, vaatamata selle vanusele ja tehnilistele andmetele... aga suudan ikkagi kainelt mõelda, et mitteükski sõidukikategooria ega mark ei ole süüdi selles, et osad nende juhtidest just karbi kõige teravamad pliiatsid ei ole.

Aga ega nagunii ei muutu mittemidagi niipea ja väga suur osa on selles kinni ka ümbritsevas ühiskonnas, kus seda sõidukiklassi peetakse kõigi teiste poolt mitteaksepteeritavaks ja nendega ei arvestata üldse. Kui sõita liikluseeskirjade ja piirangute järgi ja sõiduteel, siis on kõik autojuhid vihased, et mis need jobud siin ees kakerdavad (ja enamus mootorratturid loomulikult ühtivad selle halaga). Kui natuke agressiivsemalt sõita, siis läheb lahti inimlik kadedus, nagu ka mootorrataste vastu, et mis nad trügivad ja nõeluvad ja meiega koos ummikutes ei seisa. Kui vaikselt ja rahulikult kedagi segamata kergliiklusteel kulgeda, siis juba põhimõtte pärast kukuvad kõik kepikõndijad ja rulluisutajad karjuma ja lisaks oht miilitsaga konflikti sattuda. Vähesed olemasolevad jalgrattateed, kus on täieõiguslik voli liikuda vaid mopeedide ja jalgratastega, on hõivatud noorte lapsevankritega mammade ja kepikõndi tegevate penskarite poolt jne jne jne. Järelikult ainus ellujäämisvõimalus on kõike seda vastu ignoreerida ja lihsalt sõita, seal kuhs parajasti mahub ja niimoodi, nagu masin, närvid ja sõiduoskused lubavad.

Inimesed, natukene toleantsust võiks ikkagi üksteise vastu olla!

hälvik

kevin1995
Postitusi: 169
Liitunud: 29 Mär 2010, 21:52
Asukoht: Viljandi

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas kevin1995 »

aga kas mitte järgmisest aastast ei tule see, et mopeedid tuleb arkis arvele võtta ja siis peaks vist kindlustus ka tulema?


Siiim

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas Siiim »

Järgmisest aastast tuleb jah mopeedid arvele võtta,aga kui sul oli mopeed enne selle seaduse jõustumist,siis peab olema sinu mopeed registreeritud vähemalt aasta aja jooksul seaduse jõustumisest. ARKis võtad arvele,numbrimärgi ostad ka,aga selle kindlustuse kohapealt ei oska niiväga öelda,aga kui ta juba arvele võetakse,siis peaks ju ülevaatus ja kindlustus ka tulema.

Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

Kuskil oli sellest juttu. Umbes 15 € (220 krooni) läheb kõik see maksma.

Nõustun täielikult Oldmoped'ga.

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->
Kasutaja avatar

õemehe õemees
Postitusi: 400
Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
Tsikkel: Freewind
Asukoht: Tartu

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas õemehe õemees »

Kulla mehed! Lugege palun liikluseeskirja.

§ 234. Jalgratta ja mopeediga peab sõitma jalgrattateel, selle puudumisel sõidutee äärmisel parempoolsel rajal, välja arvatud käesoleva määruse § 97 kohase manöövri ajal.

Alati kui ma näen numbrimärgita rollerit teisel real, ma ootan, et millal ta nüüd vasak- ehk tagasipööret tegema hakkab ja liigagi tihti ta seda ei tee. See viie rollerine punt eile seitsme ajal Tartu Vabaduse-Turu-Riia ristil aga, mis kasutas autodest ette jõudmiseks neljandat Võidu sillale pööramise rida ja jätkasid siis sõitu, autodel teed ära lõigates, kolmandas reas, oli ikka eriti nahhaalne. Üks asi on kasutada oma väiksusest tulenevaid eeliseid, teine asi aga rämedalt eeskirju rikkuda ja karjaga peale surudes oma tahtmist nõuda.

Ma saan aru, et laibarauad antakse siis, kui end peaaegu surnuks sõidad, aga kas kukkumispunne antakse ka stiili eest, või lihtsalt iga korra eest üks?

gangsta
Postitusi: 767
Liitunud: 10 Nov 2003, 17:30
Asukoht: Tallinn/Gsx-750R K1

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas gangsta »

Kallid seltsimehed (enamjaolt millegi pärast Keeway-ga liikujad).

Palun kinnitage oma igasugused väljalaske vidina korrektselt. Nägin eile 3 kohutavalt lõugavat rollerit (mitte sportsumpaga, vaid sumpa lihtsalt puudus või oli lahti). Ja kui selline korduvalt kella 23 ajal su maja eest õhtul läbi sõidab, siis ikka ei tule und küll.

Aitäh!


tommy975

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas tommy975 »

gangsta kirjutas:

Kallid seltsimehed (enamjaolt millegi pärast Keeway-ga liikujad).

Palun kinnitage oma igasugused väljalaske vidina korrektselt. Nägin eile 3 kohutavalt lõugavat rollerit (mitte sportsumpaga, vaid sumpa lihtsalt puudus või oli lahti). Ja kui selline korduvalt kella 23 ajal su maja eest õhtul läbi sõidab, siis ikka ei tule und küll.

Aitäh!

Minu teada on keeway omanike seas arusaam,et kui summuti leegitoru küljest lahti keerata,siis on minek ja tippkiirus parem :)
Ei tea kust nad küll seda müüti lugenud on? :D Ostku ikka sport sumps vms.


raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

suur karpa kombineerituna koonusfiltriga teeb ka vinget häält

KOndimootor

Tarts
Postitusi: 1519
Liitunud: 29 Okt 2003, 20:27
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas Tarts »

raitonrait2 kirjutas:

suur karpa kombineerituna koonusfiltriga teeb ka vinget häält

Võimaluste (tabureti ostujõud) kombineerimine arulagedusega annab kah vingeid tulemusi.
Üleeile andsin politseile üle ilma kiivrita joobunud taburetrideri, kes vedas enesega kaasas samuti ilma kiivrita umbes 8 aastast plikatirtsu. Kusjuures juht tuli politsei tulekuni kokkupakkida, sest kippus meheks kätte ära minema. Oli vist liig palju kinulinalt westerne vaadanud...

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Tarts kirjutas:
raitonrait2 kirjutas:

suur karpa kombineerituna koonusfiltriga teeb ka vinget häält

Võimaluste (tabureti ostujõud) kombineerimine arulagedusega annab kah vingeid tulemusi.
Üleeile andsin politseile üle ilma kiivrita joobunud taburetrideri, kes vedas enesega kaasas samuti ilma kiivrita umbes 8 aastast plikatirtsu. Kusjuures juht tuli politsei tulekuni kokkupakkida, sest kippus meheks kätte ära minema. Oli vist liig palju kinulinalt westerne vaadanud...

(w) (w)

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

chadmuska
Postitusi: 628
Liitunud: 29 Mär 2010, 08:32
Tsikkel: z1000
Asukoht: Võsu-Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 13 korda

Re: Hälvik-rolleristid

Lugemata postitus Postitas chadmuska »

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”