Hiinlased jupsivad. Otsin oskajat abikätt.

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaatorid: Moded, Rolleri moded


Teema algataja
Tarts
Postitusi: 1481
Liitunud: 29 Okt 2003, 20:27
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 17 korda

Hiinlased jupsivad. Otsin oskajat abikätt.

Lugemata postitus #1 Postitas Tarts » 19 Juul 2014, 22:28

Tegemist 4-taktilise hiinlasega, läbisõitu 950 km kandis, seisnud viimased neli aastat. Kevadel vahetatud õli, õhufilter, küünal, tühikäigumootor, bensiini filter. Hetkel sellised nähud: külma mootoriga käivitub suhteliselt hästi ja et jääks tühipööretel töötama tuleb alguses õige natukene gaasiga kaasa aidata. Kiirendus ja lõppkiirus on tehase seadete kohta head. Kui aga mootor on soojaks saanud, siis näiteks foori all peatudes tühikäiku ei ole. Mootorit tuleb gaasiga töös hoida. Tihti vajab põhja gaasi, et üldse töötaks. Sellistel hetkedel loomulikult kohalt ei võta. Mõni kord võtab (ikka põhjagaasiga, muud moodi sureb välja) pöörded üles paarikümne sekundiga, mõnikord vajab pikemat aega, mõnikord sureb ka põhjagaasiga välja. Kui pöörded üles võtab, sõidab muretulet. Maanteel võib tunde lasta. Probleem tekib just gaasi maha laskmisel. Ehk siis linnas liigelda on vaevaline - iga (foori juures) peatumine tekitab peavalu. Sooja mootoriga käivitamisel on taas vaja anda põhjagaasi. Tühikäigu düüs on puhas(tatud) - seepärast ka külma mootoriga ilmselt tiksumine ei tekita muret.

Teine on sama mootoriga, läbisõit üle 2000, viimase aasta seisnud. Kevadel tehtud väikene hooldus ja väidetavalt ka klappide regull. Külmalt käivitub raskelt (seda praktiliselt algusest peale) kuid sõidab ilusti. Aegajalt on samuti tühikäiguga probleeme. Soojalt käivitub reeglina paugust.

Kui siin on keegi, kes suudaks sundida taburetid töötama nii nagu kord ja kohus, siis olen valmis ära kuulama sellise meistri tingimused.
kolm viite, 85 ja sada on telefoni numbriks ning tarts ätt biker.ee on e-kirja aadressiks.


Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3811
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Hiinlased jupsivad. Otsin oskajat abikätt.

Lugemata postitus #2 Postitas Kirs » 20 Juul 2014, 13:28

Saaremaal võtaksin häämeelega need anomaaliad ette. Puhkus kah. Hiinakatega ongi selline asi, et anomaaliaks neid nimetada saab. Üks rajakas ei töötanud ega hakanudki töötama oma karbussiga. Nühiti ja puhuti seda nörkemiseni. Teine karbuss ja asi ärkas ellu. Muidu tegelikult hea lollikindla tehnikaga tegemist. Üldjuhul on vead lihtsad ja kiirelt likvideeritavad. Enda oma sa kunagi ikka korda paar legodeks kistud ja tüünitud.
TUONO

lipamets
Postitusi: 21
Liitunud: 19 Dets 2011, 15:54
Asukoht: Pärnu

Re: Hiinlased jupsivad. Otsin oskajat abikätt.

Lugemata postitus #3 Postitas lipamets » 20 Juul 2014, 18:05

Tarts kirjutas:Tegemist 4-taktilise hiinlasega, läbisõitu 950 km kandis, seisnud viimased neli aastat. Kevadel vahetatud õli, õhufilter, küünal, tühikäigumootor, bensiini filter. Hetkel sellised nähud: külma mootoriga käivitub suhteliselt hästi ja et jääks tühipööretel töötama tuleb alguses õige natukene gaasiga kaasa aidata. Kiirendus ja lõppkiirus on tehase seadete kohta head. Kui aga mootor on soojaks saanud, siis näiteks foori all peatudes tühikäiku ei ole. Mootorit tuleb gaasiga töös hoida. Tihti vajab põhja gaasi, et üldse töötaks. Sellistel hetkedel loomulikult kohalt ei võta. Mõni kord võtab (ikka põhjagaasiga, muud moodi sureb välja) pöörded üles paarikümne sekundiga, mõnikord vajab pikemat aega, mõnikord sureb ka põhjagaasiga välja. Kui pöörded üles võtab, sõidab muretulet. Maanteel võib tunde lasta. Probleem tekib just gaasi maha laskmisel. Ehk siis linnas liigelda on vaevaline - iga (foori juures) peatumine tekitab peavalu. Sooja mootoriga käivitamisel on taas vaja anda põhjagaasi. Tühikäigu düüs on puhas(tatud) - seepärast ka külma mootoriga ilmselt tiksumine ei tekita muret.

Teine on sama mootoriga, läbisõit üle 2000, viimase aasta seisnud. Kevadel tehtud väikene hooldus ja väidetavalt ka klappide regull. Külmalt käivitub raskelt (seda praktiliselt algusest peale) kuid sõidab ilusti. Aegajalt on samuti tühikäiguga probleeme. Soojalt käivitub reeglina paugust.

Kui siin on keegi, kes suudaks sundida taburetid töötama nii nagu kord ja kohus, siis olen valmis ära kuulama sellise meistri tingimused.
kolm viite, 85 ja sada on telefoni numbriks ning tarts ätt biker.ee on e-kirja aadressiks.
Kui tohib, teeksin ühe ettepaneku kõigile praegustele ja tulevastele abivajajatele. Märkige ära, kus asute siis on abistajal lihtsam. Asud näiteks Pärnus, tulen ja teen asja korda. Kindlasti on ka muudes Eesti paikades abivalmis käsi oma abi pakkumas. Ülalkirjeldatu põhjal võib ainult oletada, milles viga. Minu kogemus näitab, et kui ei ole käegakatsutavat konkreetset viga, võib jäädagi kirjavahetust pidama. Jääb veel võimalus, pöörduda lähimasse rem.töökotta.
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb.

Teema algataja
Tarts
Postitusi: 1481
Liitunud: 29 Okt 2003, 20:27
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 17 korda

Re: Hiinlased jupsivad. Otsin oskajat abikätt.

Lugemata postitus #4 Postitas Tarts » 20 Juul 2014, 21:58

Lipamets, tänud. Märkus õigustatud. Taburetid asuvad Tallinnas. Lähimas remonditöökojas juba käisin. Sinna jäi kevadel piisk üle 300 euri. Sõitma pole aga siiani saanud. Seepärast otsingi asjahuvilist, kes oskab ja kellele on kätetöö auasi. Remtöökoda loeb töötundi ja raha.

lipamets
Postitusi: 21
Liitunud: 19 Dets 2011, 15:54
Asukoht: Pärnu

Re: Hiinlased jupsivad. Otsin oskajat abikätt.

Lugemata postitus #5 Postitas lipamets » 21 Juul 2014, 07:56

.

Teine on sama mootoriga, läbisõit üle 2000, viimase aasta seisnud. Kevadel tehtud väikene hooldus ja väidetavalt ka klappide regull. Külmalt käivitub raskelt (seda praktiliselt algusest peale) kuid sõidab ilusti. Aegajalt on samuti tühikäiguga probleeme. Soojalt käivitub reeglina paugust.

[/quote] Enne kui külmalt käivitad,keera kord- kaks gaasi. 4t mootoritel on kiirenduspump gaasi andes paned selle tööle, küttesegu rikastub ja mootor käivitub külmalt kergemini.
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb.
Kasutaja avatar

AN-400
Postitusi: 445
Liitunud: 14 Okt 2003, 17:00
Tsikkel: Suzuki 650
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Hiinlased jupsivad. Otsin oskajat abikätt.

Lugemata postitus #6 Postitas AN-400 » 21 Juul 2014, 10:01

Tarts kirjutas:Lipamets, tänud. Märkus õigustatud. Taburetid asuvad Tallinnas. Lähimas remonditöökojas juba käisin. Sinna jäi kevadel piisk üle 300 euri. Sõitma pole aga siiani saanud. Seepärast otsingi asjahuvilist, kes oskab ja kellele on kätetöö auasi. Remtöökoda loeb töötundi ja raha.



kas Tallinnas Stenolink aitas sind? minu tuttavad on kõik seal saanud abi, ka "surnud" hiinlased ärkavad eurooplastena seal üles :bsmile:

aga kui juba oled seal käinud, siis pean moka maas...
Suzuki 650 K7
Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3811
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Hiinlased jupsivad. Otsin oskajat abikätt.

Lugemata postitus #7 Postitas Kirs » 23 Juul 2014, 12:14

Tarts, kahjuks tuli endale niipalju muid tegevusi sisse, et pole lihtsalt aega. :oops: Loodan, et leiad ikka lähemalt abi.
TUONO

Teema algataja
Tarts
Postitusi: 1481
Liitunud: 29 Okt 2003, 20:27
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 17 korda

Re: Hiinlased jupsivad. Otsin oskajat abikätt.

Lugemata postitus #8 Postitas Tarts » 23 Juul 2014, 12:37

Tänud. Pole hullu.
Ostsin sealtsamast töökojast, kus selle taburetiga on viiel korral tegeletud, uue karburaatori ja selle tabureti probleemid on kui käega pühitud. Käivitub paugust, läheb pöördesse ja kiirendab igati ok. Ainuke ohver on lõppkiirus. Kui jupsiva karburaatoriga oli lõppkiirus spidomeetri järgi 65-70 (sõltuvalt tuulest ja tee kaldest), siis uue karburaatoriga on lõppkiirus kui kännu taga ning spido järgi üle 55 ei küündi. Samas on tegemist 10" ratastega taburetiga, mitte tsikliga ja eks selline lõppkiirus ole ka põhjendatud.
Targad posijad sellest samast töökojast sosistasid, et kui Stenolinki minna ja CPI välja vahetada, saab ka endise kiiruse tagasi. Ma küll ei saanud sellisest loogikast aru, aga see polegi määrav. Oluline on, et ma ei pea enam oma pead selle taburetiga vaevama ega oma aega sellele kulutama.
Tänud ka teistele heade mõtete eest.
Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3811
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Hiinlased jupsivad. Otsin oskajat abikätt.

Lugemata postitus #9 Postitas Kirs » 23 Juul 2014, 21:17

Vaata kas uuel karbussil piiraja küljes. Osad hiinakad on just karbussist piiratud. See pealmine kaas mille alt saad segusiibrile-membraanile ligi vöta maha. Kahe kruviga on kinni. Selle kaane siseküljel on reeglina piiramas selline pulk, mis ei lase segusiibril löpuni üles välja töusta.
Teise rollu külmkäivituse teema viitab automaatse segurikasti-tooreklapi mittetöötamisele. Vöta maha ja lase 12v kontrolliks sisse. Nöel peab väljapoole liikuma hakkama. Nagu ka mainiti, siis külmalt enne käivitust möned rutskakeerud, siis kiirenduspump lööb kah bentsu üles. Natuke ikka vast aitab. Ise ka kunagi nii toimisin enda omaga.
TUONO




Mine “Rollerid”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist