X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaatorid: Moded, Rolleri moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Qunts
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Okt 2008, 21:51
Tsikkel: Kawasaki

X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #1 Postitas Qunts » 29 Mai 2015, 22:43

Tere jutt siis AM6 mootorist.
Nimelt ei lähe Keeway X-Ray korralikult pöördesse ja enamvähem töötab ainult siis kui toores on peal.
Mainin veel, et panin uue sisselaske kolektori (kõik ilusti hermeetiline spets bensiini kindla liimiga) ja paigaldasin ka täiesti uue karpussi (Doledo)
Jõudu nagu ei ole karbuss reguleerimisele ei allu !!!
Keeran pöörete kruvi ja pöörded ei tõuse samas võin keerata ka segukruvi ja ikka mitte midagi.
Proovisin ka sõita aga nii kui kolmas käik kaub jõud ära siinkohal ei räägi üldse kuuendast käigust.
Samas kui toores peal läivitub esimesest laksust aga kui toores lahti võibki taguma jäeda.

Äkki aitate ja annate head nõu ?


Kasutaja avatar

Teema algataja
Qunts
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Okt 2008, 21:51
Tsikkel: Kawasaki

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #2 Postitas Qunts » 30 Mai 2015, 08:42

Keegi ei oska midagi soovitada ?
Kasutaja avatar

Lehtlaan_R
Postitusi: 254
Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #3 Postitas Lehtlaan_R » 31 Mai 2015, 12:13

miks originaal karpa maha võtsid , sellega oli pöörded?
missugune küünal on? kas valge või märg
Clearly says more oil gives more Power
Kasutaja avatar

Lehtlaan_R
Postitusi: 254
Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #4 Postitas Lehtlaan_R » 31 Mai 2015, 12:22

Huvi pärast võid proovida , võta sumpsi pauna küljest keskel lahti tagumine sumps ja siis vaata mis siis teeb ja kuidas käib?
Clearly says more oil gives more Power
Kasutaja avatar

Teema algataja
Qunts
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Okt 2008, 21:51
Tsikkel: Kawasaki

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #5 Postitas Qunts » 31 Mai 2015, 21:11

Lehtlaan_R kirjutas:Huvi pärast võid proovida , võta sumpsi pauna küljest keskel lahti tagumine sumps ja siis vaata mis siis teeb ja kuidas käib?


Sain ilma tooreta tööle kui liigutasin ühe võrra nõela ja vaatasin ka mis tüüsid on 34/90 (originaalis oli nõel ülevalt teises ja nüüd keskel) alla poole ei kannata panna lööb karbussi tagant bensu välja ja ka sumpsist hakkas välja ajama.
Küünal on normaalne sihuke hele beez kui omastarust enamvähem paigas aga kui kütust juurde keeran siis must.
Miks vahetasin karpa ? Kuna teine oli kolm aastat seisnud bensiin sees ja vot ei saanud korralikult puhtaks ka atsetooni sees leotades.
Proovisin sumpsi lahti võtta aga midagi eriti ei muutund peale selle, et lärmab rohkem :D
Aga järsku õppetate kuidas sumpsi piirajat eemaldada ja kui veel kuskil siis kus ja kuidas ?
Jõudu ei ole kui enamvähem paika sätin Mina oma 100 kg paigast ei saa aga poiss oma 50kg kuidagi saab ja kiirendust ka ei ole.
Äkki see huinjaa seal karbussi ja silindri vahel mingite lehtedega? mainin veel, et valgus läbi ei paista !
Teine võimalus äkki tõmbab vända simmerite vahelt lisaõhku kui sellised asjad üldse olemas on ?
Kolmas mõtte, et äkki kolvirõngad läbi, et jõudu pole (läbisõit 6260 km)
Kasutaja avatar

Lehtlaan_R
Postitusi: 254
Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #6 Postitas Lehtlaan_R » 31 Mai 2015, 21:49

Sumpsi piiraja koht on kohe mootori välja tuleva koha juurest kust algab esimene lahti keeratav jaku koht (kolme poldiga lahti käiv) jakust keerad kolm polti lahti siis näed ,et seal peenike toru sees,selle lased rellakaga maha ja keerad tagasi kokku.

6 tuhande juures pole loogiline, et kolb ja rõngas läinud... ma ise juba 18 tuhande ja peale veelgi.
Pealegi ma segan bena sisse õli ise, mitte ei kasuta õli- pumpa,nii kestab kauem.
Clearly says more oil gives more Power
Kasutaja avatar

Teema algataja
Qunts
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Okt 2008, 21:51
Tsikkel: Kawasaki

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #7 Postitas Qunts » 31 Mai 2015, 22:58

Lehtlaan_R kirjutas:Sumpsi piiraja koht on kohe mootori välja tuleva koha juurest kust algab esimene lahti keeratav jaku koht (kolme poldiga lahti käiv) jakust keerad kolm polti lahti siis näed ,et seal peenike toru sees,selle lased rellakaga maha ja keerad tagasi kokku.

6 tuhande juures pole loogiline, et kolb ja rõngas läinud... ma ise juba 18 tuhande ja peale veelgi.
Pealegi ma segan bena sisse õli ise, mitte ei kasuta õli- pumpa,nii kestab kauem.


Vaata ma alles ostsin selle oma lapsele ega tea mida keegi varem teinud on :D Äkki pole õli pandud !!!
Iste tegin benale 1:50 segu paaki igaksjuhuks (nagu murutrimmelile 2T) aga tossab jubedalt nagu kuskilt tuleks veel lisa õli näiteks sidurist :D
Õli paagi panin ka täis ja see peenike voolik kust õli karpasse tuleb siis sinna ikka tekkib tilk otsa umbes 20 seki jooksul kui töötab.
Mis düüsid sul sees on ? ja kuidas elektroonilise piiraja eemaldasid ?
Kasutaja avatar

Lehtlaan_R
Postitusi: 254
Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #8 Postitas Lehtlaan_R » 31 Mai 2015, 23:13

düüs peaks 95 olema originaalil ,ja elektroonilist piiratajat ei tea kül.... ei tohiks nagu seda olla, kui 75 sisse võtab.
Clearly says more oil gives more Power
Kasutaja avatar

Teema algataja
Qunts
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Okt 2008, 21:51
Tsikkel: Kawasaki

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #9 Postitas Qunts » 31 Mai 2015, 23:32

Lehtlaan_R kirjutas:düüs peaks 95 olema originaalil ,ja elektroonilist piiratajat ei tea kül.... ei tohiks nagu seda olla, kui 75 sisse võtab.


Ei võtta isegi poisi all see 75 välja max 40 ja kui sumpa lahti võttis (küljest ära siis 45
95 on bensu düüs aga palju õhu oma on ? Hetkel minul 34
Mida soovitate düüsideks panna ?
Vaatasin Ebay-st et 90cc silku komplekt ainult 50 € aga kas vänt vastu peab ??? Paneks 70CC kui leiaks soodsalt !!! ja mida tuleks veel vahetada ?
Kasutaja avatar

Lehtlaan_R
Postitusi: 254
Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #10 Postitas Lehtlaan_R » 31 Mai 2015, 23:39

Siis ikkagi karpa segu paigast, kõik sõltub ikkagi mida eelmine omanik tegi selle pilliga. Düüse ei oska soovitada kuna mul siiamaani originaalid ,õhu oma pole meeles.
Võid kolvi ja rõnga ka üle vaadata,mis sul üle jääb, 90cc on siis oleneb ikkagi sõidu stiilist ,kui tahad hullu panna siis annab jah otsad vänt, enne võta esialgul 70cc poisile küll sellest.Mis eesmärgil masinat kasutad rallitamiseks siis minu pärast pane kas või 90cc,väntvõll ei tohiks hinge hinda maksta ju.
Vastavalt silku komplektile ka suurem düüs.
Võis siis osta düüsi komplekt,et proovida mis paremini sobib.
Clearly says more oil gives more Power
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1416
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #11 Postitas 426f » 01 Juun 2015, 00:00

miks hiinaka,aprilia oleks pidanud ostma
-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Lehtlaan_R
Postitusi: 254
Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #12 Postitas Lehtlaan_R » 01 Juun 2015, 00:05

426f kirjutas:miks hiinaka,aprilia oleks pidanud ostma

Kõlad nagu see youtuubis hitleri tõlgitud osakeses , krt miks aprilliat ei võtnud hiinakas ei pea sittagi (lol)
näide : https://www.youtube.com/watch?v=M7E5rT3Uf6c

Tegelt pole hiinakal midagi viga :)
Clearly says more oil gives more Power
Kasutaja avatar

Teema algataja
Qunts
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Okt 2008, 21:51
Tsikkel: Kawasaki

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #13 Postitas Qunts » 01 Juun 2015, 00:28

426f kirjutas:miks hiinaka,aprilia oleks pidanud ostma


Vaata kui sina Isa munakottis üle aia hüppasid keerasin mina vene masinate karpasid paika ja usu vene tsikkel/auto paneb igale apirliale ära kui teadmisi on !!!
Enda ringraja VAZ lüpsab BMW autosid aga see on teine teema !!!
Lihtsalt see motor on meie jaoks uus teema ja vajame abi ja aru saamaks mis/kuidas toimib !!!
Teadjamad mehed/noormehed võivad rääkida mis piirajad sellel peal on ???
Milleks on need leht vedrud karussi ja silku vahel ?
Kas vända otstes on simmerid ?
Mis vahekorras peavad olema düüsid ??? hetkel 34/90 aga minu mõistusele vastavat võiks olla 38/110
Kasutaja avatar

Lehtlaan_R
Postitusi: 254
Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #14 Postitas Lehtlaan_R » 01 Juun 2015, 00:37

Mai tea öelda düüsi vahekorda ,see on ikkagi katsetamise asi ,samas sul on ju teine karpa, mul võis isegi õhu oma olla 43 või 45 ja siis see peadüüs 95 :)
õhu oma pakun huuupi .
Clearly says more oil gives more Power
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1416
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #15 Postitas 426f » 01 Juun 2015, 00:43

düüs sõltub mis õhufilter on,kui originaal siis eesti oludes 50cm3 jaoks on paras 92 peadüüs tavaliselt.sisselaskes on reed valve.simmerid on ka väntvõllil pruuni värvi.keeway mootorit pole lahti võtnud.vähemalt derbi 50 mootoril saab väntvõlli simmereid vahetada ilma mootorit pooleks võtmata.vanem am6 tuli pooleks võtta ja silindripea tihend on mõistlik uus panna sellise läbisõidu juures,muidu peale esimest mootori 'täis tõmbamist' on surve radikas
-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Teema algataja
Qunts
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Okt 2008, 21:51
Tsikkel: Kawasaki

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #16 Postitas Qunts » 01 Juun 2015, 18:00

Aga kust Tallinas düüse osta saab ?
Peaks panema 92 ja õhu omaks 38 äkki õhku jäeb väheks ?
Täna võtsin resonaatori seest mingi 5cm pikkuse moodustise ka välja ja ise arvan, et see oli piiraja millest valgus läbi ei paistnud ja oli täpselt selle peenema otsa ees.
Ära võtta oli lihtne vask toru surusin peenemast otsast sisse ja jämedamast otsast kukkuski välja :D
Kasutaja avatar

Teema algataja
Qunts
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Okt 2008, 21:51
Tsikkel: Kawasaki

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #17 Postitas Qunts » 01 Juun 2015, 21:27

Mõõtsin silindri survet ja max mis näitas oli 3,5
Nii võtsin täna silindri maha ja kolvil olid sellised vaod sees, et paha hakkas õnneks silindri seinal küünega tuntavaid kahjustusi polnud.
Ja nüüd siis mõtlen kes/kus Tallinnas võiks selle silindri ära hoonida ?
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4218
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #18 Postitas yeekim » 01 Juun 2015, 21:47

Hoi!

Kas nüüd poleks õige aeg see hoonimisele minev summa mingi kangema sil. KIT'i vastu vahetada?
Ei maksa need erilist midagi..
Ja düüse saad CN-partsist, Camexist, Intermotost jne...

edu
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Qunts
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Okt 2008, 21:51
Tsikkel: Kawasaki

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #19 Postitas Qunts » 01 Juun 2015, 22:43

yeekim kirjutas:Hoi!

Kas nüüd poleks õige aeg see hoonimisele minev summa mingi kangema sil. KIT'i vastu vahetada?
Ei maksa need erilist midagi..
Ja düüse saad CN-partsist, Camexist, Intermotost jne...

edu


Tere jah.

Pole ebayst leidnud veel silindri kit komplekti mis oleks 70cc ja maksaks alla 100 raha.
Jah 90cc või rohkem silindri komplekti saab küll alla 100€ aga see eeldab juba uut vänta mis ka sinna 200€ kanti jäeb plus veel igsugu muud asjad.
Ladal lasin plokki puurida ja hoonida kõigest 250€ ja arvan, et ühe silindri hoonimine võiks jäeda sinna 50€ kanti.
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4218
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #20 Postitas yeekim » 01 Juun 2015, 23:27

Miks e-bay?

Kas Camexis või CN-is pole midagi?

http://vana.cn-parts.com/et/kik-tooted- ... ay-10.html
Äkki see?

edu
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Qunts
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Okt 2008, 21:51
Tsikkel: Kawasaki

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #21 Postitas Qunts » 01 Juun 2015, 23:29

See on tavaline aga mul on vedelik jahutusega ja AM6 mootor
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1416
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #22 Postitas 426f » 01 Juun 2015, 23:50

kui am6 siis peaks sinna sobima täpselt yamaha dt50 ja trz50 mootori osad ka.ma ei saa aru miks suuremat silindrit vaja.bensiini paak niigi pisikene ja automaatne õlisegaja puudub.mulle ei meeldi iga päev mitu korda tegeleda paaki õli ja bensiini tilgutamisega.
-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3813
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #23 Postitas Kirs » 02 Juun 2015, 00:03

Kas mulle jäi kahe silma vahele, et automaatne ölitus puudub? Türbel küll, need kaks takti minirajakad on ju tegelikult nii läbinähtavad oma probleemides. Kes lapsepölves vene vörridega jauranud, need saavad tuimalt nende kaasaegsetegagi hakkama.
Kui surve kolm kopikatega, siis mida sa hoonimisega saavutada üritad? Tee ikka möötmised ära detailidele. Silinder, kolb...pakun, et saad uute röngastega asja juba jooksma. Sellel rajakal tegelikult hiina kloon AM6- st. Netis juhendid olemas kus hooldusmöödud olemas. Hoonimiseks osta ise rakis, ei maksa hingeehinda.
TUONO
Kasutaja avatar

Teema algataja
Qunts
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Okt 2008, 21:51
Tsikkel: Kawasaki

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #24 Postitas Qunts » 02 Juun 2015, 00:27

holma kirjutas:Kas mulle jäi kahe silma vahele, et automaatne ölitus puudub? Türbel küll, need kaks takti minirajakad on ju tegelikult nii läbinähtavad oma probleemides. Kes lapsepölves vene vörridega jauranud, need saavad tuimalt nende kaasaegsetegagi hakkama.
Kui surve kolm kopikatega, siis mida sa hoonimisega saavutada üritad? Tee ikka möötmised ära detailidele. Silinder, kolb...pakun, et saad uute röngastega asja juba jooksma. Sellel rajakal tegelikult hiina kloon AM6- st. Netis juhendid olemas kus hooldusmöödud olemas. Hoonimiseks osta ise rakis, ei maksa hingeehinda.


Tegelikult paagi suurus on 18 liitrit ja õlitus täitsa olemas automaatselt.
Yamaha juppid ei sobi aga minarelli omad sobivad.Kõiki tööriistu ei saa ju omale osta ja lõppuks need asjad ei mahu kuhugile ära.
Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3813
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #25 Postitas Kirs » 02 Juun 2015, 00:49

See drelli otsa käiv hoonija mahub sulle taskussegi. Üldjuhul on neil kahetaktilistel vörridel kolviröngad enne 10000 läbimist läbi. Need kes piirajatega läbi ajavad saavad ka suuremaid läbisöite.
TUONO
Kasutaja avatar

Lehtlaan_R
Postitusi: 254
Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #26 Postitas Lehtlaan_R » 02 Juun 2015, 08:25

No mina isiklikult arvan õlipumbast nii palju ,et võta tagant ära kui tahad et kolb ja rõngas kauem peaks.
Ise segada on turvalisem ja tõhusam. Ma algusest peale loopisin selle ära, kui nägin kui õli liigselt tuli ja kord ei tulnud õligi peale.
Clearly says more oil gives more Power

grahv
Postitusi: 884
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: VX800 & DR650
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #27 Postitas grahv » 02 Juun 2015, 09:27

Qunts kirjutas:tegin benale 1:50 segu paaki igaksjuhuks (nagu murutrimmelile 2T) aga TOSSAB JUBEDALT

Qunts kirjutas:Õli paagi panin ka täis

Praegu peabki tossama - sul ju topeltõlitus seguõli ja paagiõliga. Juhul kui õlipump (koos ajamihammaktega) on korras ja tross ka korras, siis pole mõtet bensu sisse õli segada. Kui automaati ei usalda, võta küljekaane seest pumba hammakas välja, et see tühjalt/kuivalt ringi ei käiks. Või eemalda süsteem kogu täiega ja tee ise küljekaane pumba avale mingi kate.

Kas see on õige asi? (vt silindri alust tihendit): http://www.relibet.ee/pood/index.php/et ... iew/56/825

G
Kasutaja avatar

Teema algataja
Qunts
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Okt 2008, 21:51
Tsikkel: Kawasaki

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #28 Postitas Qunts » 02 Juun 2015, 13:07

grahv kirjutas:
Qunts kirjutas:tegin benale 1:50 segu paaki igaksjuhuks (nagu murutrimmelile 2T) aga TOSSAB JUBEDALT

Qunts kirjutas:Õli paagi panin ka täis

Praegu peabki tossama - sul ju topeltõlitus seguõli ja paagiõliga. Juhul kui õlipump (koos ajamihammaktega) on korras ja tross ka korras, siis pole mõtet bensu sisse õli segada. Kui automaati ei usalda, võta küljekaane seest pumba hammakas välja, et see tühjalt/kuivalt ringi ei käiks. Või eemalda süsteem kogu täiega ja tee ise küljekaane pumba avale mingi kate.

Kas see on õige asi? (vt silindri alust tihendit): http://www.relibet.ee/pood/index.php/et ... iew/56/825

G


See jah tundub õige komplekt olema. Lisaks tuleb ju veel osta uus tembi andur (originaal pidi suurem olema) ja igaksjuhuks vahetaks selle ka välja.
Helistasin sinna ja mees lubas uurida asja kas onolemas kui olemas siis ostaks kogu uue komplekti ja teeks kohe 70cc.
Küsimus veel mis mõõdus on vända simmekad vahetaks need ka igaksjuhuks ära, et lisaõhku kuskilt ei tuleks.
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1416
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #29 Postitas 426f » 02 Juun 2015, 13:55

camexis müüakse komplektina väntvõlli laagreid(plast separaatoriga) ja simmereid.simmeri mõõtu ei oska keegi öelda.seda infot pole kellelgi
-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Teema algataja
Qunts
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Okt 2008, 21:51
Tsikkel: Kawasaki

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #30 Postitas Qunts » 02 Juun 2015, 17:12

426f kirjutas:camexis müüakse komplektina väntvõlli laagreid(plast separaatoriga) ja simmereid.simmeri mõõtu ei oska keegi öelda.seda infot pole kellelgi


Laagri mõõte ma tean. Laager on 6303 ja täiesti saadavl laagri kauplustes aga simmeri mõõte ei oska kusagilt otsida.
Tuleb lihtsalt selliseljuhul vana välja kangutada ja auk ja võll ära mõõta ja leiab igaltpoolt.




Mine “Rollerid”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist