X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaatorid: Moded, Rolleri moded

Kasutaja avatar

Lehtlaan_R
Postitusi: 254
Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #31 Postitas Lehtlaan_R » 02 Juun 2015, 21:55

Kui valmis saad asja võiksid video ka youtuubi panna .et näha kuidas asi liigub oleks huvitatud ka selle 70ccc cilindrist, ise paneks endale teise etapina 90cc , kui see kunagi otsad annab:)


Clearly says more oil gives more Power
Kasutaja avatar

Teema algataja
Qunts
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Okt 2008, 21:51
Tsikkel: Kawasaki

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #32 Postitas Qunts » 02 Juun 2015, 22:35

Lehtlaan_R kirjutas:Kui valmis saad asja võiksid video ka youtuubi panna .et näha kuidas asi liigub oleks huvitatud ka selle 70ccc cilindrist, ise paneks endale teise etapina 90cc , kui see kunagi otsad annab:)


90cc Silinder vajab juba uut ja tugevamat vänvõlli jne.
Kuni 70 on see piir kus midagi eriti vahetama ei pea, nii on mulle rääkinud asjatundja viimaste päevade jooksul.

grahv
Postitusi: 884
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: VX800 & DR650
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #33 Postitas grahv » 03 Juun 2015, 08:39

Ära siis unusta hooratta/gene rootori tõmmitsat ka osta...
Kasutaja avatar

Teema algataja
Qunts
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Okt 2008, 21:51
Tsikkel: Kawasaki

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #34 Postitas Qunts » 03 Juun 2015, 09:08

grahv kirjutas:Ära siis unusta hooratta/gene rootori tõmmitsat ka osta...


Seda keegi äkki laenab ?

motarded
Postitusi: 106
Liitunud: 12 Juun 2011, 02:57
Tsikkel: Uus tulekul

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #35 Postitas motarded » 03 Juun 2015, 12:06

Sellel pole tõmmitsat vaja osta ;). Piisab kui panna kruvikas serva alla, vaikselt pinge peale ja haamriga õrnalt peale kopsida ;)

Edu
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1416
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #36 Postitas 426f » 03 Juun 2015, 12:22

selleks enamus müügis olevaid võrre alati rikkis ongi
-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Teema algataja
Qunts
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Okt 2008, 21:51
Tsikkel: Kawasaki

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #37 Postitas Qunts » 03 Juun 2015, 14:09

Kõigepealt ootan ära silindri komplekti ja alles siis hakkan mootorit lahkama ja simmekaid vahetama.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Qunts
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Okt 2008, 21:51
Tsikkel: Kawasaki

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #38 Postitas Qunts » 04 Juun 2015, 22:53

Nüüd jälle küsimus kust saaks soodsalt pardi mokkad/klappi lehed Malossi ja millised võiks panna 0,30, 0,35, 0,40 või 0,45 ???
Kasutaja avatar

Lehtlaan_R
Postitusi: 254
Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #39 Postitas Lehtlaan_R » 06 Juun 2015, 09:47

Mis juhtub kui juhtub suur klapp olema :) võibolla 40 sobib.
Clearly says more oil gives more Power
Kasutaja avatar

Teema algataja
Qunts
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Okt 2008, 21:51
Tsikkel: Kawasaki

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #40 Postitas Qunts » 06 Juun 2015, 22:03

Sain nüüd sõitma ja alguses jõudu nüüd on :D aga kui nats sõita kooleb ära liigutasin nõela ja muutus vähe paremaks.
Segu kruvi täitsa kinn siis sõidab enamvähem
KRT. aru ei saa kui segu kinni siis töötab kui nats lahti keerata, et jätkuks ka sõitmiseks siis hakkab putterdama ja toimib ainult koos toorega.
Kas tuleks nõela tõsta või langetada ?
Äkki tuleks suuremad tüüsid panna ?
Minu nägemus on kui segu kruvi täitsa kinni siis tuleks nagu nõlela tõsta ja kui toorega sõita siis pannakse õhk kinni, et rohkem kütust tuleks ?
Täitsa hall teema :D
Kasutaja avatar

Teema algataja
Qunts
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Okt 2008, 21:51
Tsikkel: Kawasaki

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #41 Postitas Qunts » 06 Juun 2015, 22:05

Lehtlaan_R kirjutas:Kui valmis saad asja võiksid video ka youtuubi panna .et näha kuidas asi liigub oleks huvitatud ka selle 70ccc cilindrist, ise paneks endale teise etapina 90cc , kui see kunagi otsad annab:)


Soovitan 70cc juba präegu on arusaadavlt parem mineks kui 50cc seda suutis.
Esmalt tahan korralikult jooksma saada ja väikse 500 km sissesõitu teha siis teeks video tõestuse :D
Kasutaja avatar

Teema algataja
Qunts
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Okt 2008, 21:51
Tsikkel: Kawasaki

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #42 Postitas Qunts » 12 Juun 2015, 00:03

Aina rohkem jookseb juhe kokku.
Uus silinder sinna juurde kuuluvaga, uus karpa, uued pardimokkad, uus sisselaske kolektor ja krt ikka ei saa korralikult käima.
Segukruvi kinni siis läheb kohapeal pöördesse aga kui sõitma hakkan pole seda õiget minekut ja natsi ajapärast lõppeb ka bensiin otsa, kuna segu kruvi on kinni.
Tõstan nõela või langetan ja mingit vahet pole.
Vahetasin tüüse suurtemate ja väiksemate vastu ja no ikka ei midagi !
Selline tunne et pane föön karpasse sisse puhuma, et õhku järkuks.
No tõsiselt on mõistus otsas !!!
Äkki keegi teab veel midagi soovitada ???
Või tahab asja ise jooksma panna ?
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1416
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #43 Postitas 426f » 12 Juun 2015, 00:33

võta õhupuhasti karpa küljest lahti,kui liiga rikas segu siis näed kui bensiin karpast välja pritsib
-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r

grahv
Postitusi: 884
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: VX800 & DR650
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #44 Postitas grahv » 12 Juun 2015, 16:32

Qunts kirjutas:ja natsi ajapärast lõppeb ka bensiin otsa, kuna segu kruvi on kinni.

Khm, segukruvi ei piira mingil moel bensiini pealevoolu karpasse...
Bensiin saab karpas otsa, kui seda ei tule paagist piisavalt peale või on bensiini/ujuki tasapind liiga madal. Kontrolli, ega kraan pole umbes, kui on vaakumklapiga kraan siis kas klapp toimib normaalselt... Kui pealevool on korras, siis mõõda bensiinitasapinna kõrgus (läbipaistev voolik karpa tühjendustila otsa) ja võrdle manuali andmetega...
Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3813
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #45 Postitas Kirs » 12 Juun 2015, 22:46

Khmm, segukruvi kruttimine annab tulemust heal juhul tühikäigu regullimisel. Okei, pea poole gaasi vahemikus. Segunöela töstmise-langetamisega timmitakse ikka küttesegu. Kui siis ka ei saa jonksu lähed düüsede kallale. Nii seda kahetaktilist rauda sai lapsepõlves timmitud.
TUONO
Kasutaja avatar

Teema algataja
Qunts
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Okt 2008, 21:51
Tsikkel: Kawasaki

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #46 Postitas Qunts » 15 Juun 2015, 22:21

Nii nüüd korras !!!
Düüside vahetus, nõela asendi muutmine, küünla vahetus ja ka elektri süsteemi ülekäimine ei aidanud.
Pange nüüd tähele:
Aitas tagumise sumpa lõhli lõikamine, kuna sealt ei saanud muidu piirajat kätte mis oli täis tahmanud ja ei lasknud heitgaase vabalt läbi.
Tegin vähe omaloomingt ja tegin omalooming sport sumpa :D
Esimesest püttist ehk resonaatorist sai piiraja vabalt kätte: kasutasin pikka vask toru 8mm ja surusin tagumisest otsast sisse ja pudenes silindri poolsest otsast välja aga taga pütti sees on 3 toru erinevates kambrites ja ilma lõikamiseta ei ole eemaldatav.
Omalooming oligi 3 torust kaks (kes mõikab saab aru).
Nüüd käib edasi nii, et märja asfaldi peal peab ettevaatlik olema gaasiga :D Ja esimese ja teise käiguga läheb igatpidi gaasist tagarattase :D
Kes mõtleb kas panna 70cc siis mina arvan, et selle raha eest mis selle täna osta võib KINDLASTI !!!
Hetke seadistus uus silinder koos kolvi ja sinna juurde kuuluvaga, uus küünal mille marki ei mäleta aga oli 9 ja ei tohi R (R on väiksem säde), pardimokkadega millel garbon lehed 0.3, uus sisselaske kolle ja uus Dolledo karpa millel düüsid 34/50ja108
Kohapeal keerata rutska põhja on pöörded alla sekundi piirajas aga eks proovin veel vähe düüsidega mängida ja regullida peab ju alati saama paremaks :D :D :)
Kasutaja avatar

Lehtlaan_R
Postitusi: 254
Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #47 Postitas Lehtlaan_R » 15 Juun 2015, 22:32

Taga sumpsis on ka veel piiraja ? :o
Clearly says more oil gives more Power
Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3813
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #48 Postitas Kirs » 15 Juun 2015, 23:35

Ei ole seal pütis mingit piirajat, lihtsalt nöge täis kogunud. Uuematel võib veel kat sees olla. Kuumaöhupuhur otsast sisse puhuma ja mõne hetke pärast on teisest otsast leek väljas. Poisi mopil põletasin ka kunagi nii tühjaks ja jõud tuli tagasi.
TUONO
Kasutaja avatar

Teema algataja
Qunts
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Okt 2008, 21:51
Tsikkel: Kawasaki

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #49 Postitas Qunts » 16 Juun 2015, 00:08

Lehtlaan_R kirjutas:Taga sumpsis on ka veel piiraja ? :o


Täpselt samasugune moodustis tuli sealt välja nagu oli resos !!!
On jah piiraja !!! Resos oi selline laineline plekk võrk rulli keeratud ja summutajas oli samasugune lineline võrk plekk rulli keeratud !!!

Kui kodanik põletas selle gaasi põletiga välja oli ta väga kõva mees :D (pigem põletasid villa välja) !!!
See huinjaa oli keskmises torus kuhu kummaltkilt poolt ligi ei pääse lükkates ega ka väga suure düüsiga gaasi pitsiga ei ulatuks sinnani, kuna siis peaks olema nurga all pits :D
Kodanik põletas võibolla sõelad puhtaks peale mida liikus jälle kuidagi :D
Kuidagi proovin seletada pütti olemust !!!
On pütti välisein selle seespool on vill ja siis võrk aukudega.
Esimest ja tagumist osa lahutab vahesin. Esimese osa koonilise plekki taga on sammuti vill ja selle taga võrk !!! sama on ka tagumise otsaga kus vill ja võrk !!!
Nüüd selle toppelt seinaga püttis on vahesein umbes keskel !! (on mingi kujutus)?
Kui lahti lõigata esimese otsa keevituse kõrvalt (tagantpoolt) ja freesida ümber tagumise toru lahti siis tuleb freesda läbi kahe plekki kihi mille vahel on umbes 7mm. Ei tea kust võttate sellise freesi aga minul oli juhuslikult olemas.
siis jõuga umbes 100 kg tõmmates tuleb kogu kompunn lahti koos selle vaheseinaga.
Vahesin tehke uus: Eest tulev toru jookseb ühte seina äärde ja taha panin mina toru seest läbimõõduga 28 ja see teise vaheseina äärde. nii tekkitasin Summutajale omase efekti ja võimalikult suure läbivoolavuse.
NB. Eest tulev toru jookseb 40mm läbi vaheseina ja tagant tulev toru 60mm läbi vaheseina.

Väga raske on seletada aga kes tahab saab aru :D Jah hääl muutus vähe mehisemaks aga selle eest ka vähe jõulisemaks :D
Kasutaja avatar

Lehtlaan_R
Postitusi: 254
Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #50 Postitas Lehtlaan_R » 16 Juun 2015, 00:22

Nojh võibolla on mul ka seal mingi nõge kogunud ette ,aga ta liigub ikkagi okeilt, lahti lõikama ei hakkaks ,ennem oleks mõtekas korralik sportsumps panna.
Clearly says more oil gives more Power
Kasutaja avatar

Teema algataja
Qunts
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Okt 2008, 21:51
Tsikkel: Kawasaki

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #51 Postitas Qunts » 16 Juun 2015, 00:35

Lehtlaan_R kirjutas:Nojh võibolla on mul ka seal mingi nõge kogunud ette ,aga ta liigub ikkagi okeilt, lahti lõikama ei hakkaks ,ennem oleks mõtekas korralik sportsumps panna.


Pole mõttet jah lahti lõhkuda kui veel sõidab aga kui tekkib probleem siis selleks ka õppetus sõnad siia panin !!!
Kas sul käib ka lihtsalt gaasi keerates tagarattase ?
Lihtsalt uurin, et ettekujutust luua endale kas on mõttekas üldse edasi timmida ???
2 Taktiline mootor oli siiani müstika aga hakkan pihta saama :D
Enda hobiautol VAZ oli originaalis 51kw aga suutsin välja võluda 123kw stendis :D
Kasutaja avatar

Lehtlaan_R
Postitusi: 254
Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #52 Postitas Lehtlaan_R » 16 Juun 2015, 07:54

Tagarattale on võimalik kül ,aga mitte lihtsalt.
Siduri tunnetust vaja.
Sportsumpaga nagunii kergemini taga rattale ajab, kõik oleneb ka ülekandest. Pane suurem hammakas taha, siis pole probleemi,aga tagarattale tõmbamine pole väga minu eesmärk :)
Sinu 70cc nagunii lõdvalt kisub nagu sa rääkisid ,et teise käiguga ka tõmbab noka üles?
Clearly says more oil gives more Power
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1416
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #53 Postitas 426f » 16 Juun 2015, 10:57

kui palju sellest võimsusest alles jääb kui taha panna 4 tolline velg 140 laiuse rehviga
-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3813
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #54 Postitas Kirs » 16 Juun 2015, 16:54

Ei ole piiraja, mida sa jaurad!
" laineline plekk" rulli keeratud ei ole sul muud, kui katalüsaator. Katalüsaatori töö on tegelikult midagi muud teha. Piirajana see asi mõeldud ei ole.
Piiravana kasutatakse neis tänapäeva vörrisummutites üldjuhul leegi/tuletorus kitsendusi.

Oli sihukse välimusega see "laineline plekk" seal onja?
Pilt

See mopp millel mina põletasin oli ajast, mil neil katalüsaatoreid ei kasutatudki. Mul vedeleb keldris üks Yamaha TZR50 originaalreso ka, kat sees. Ise vähe rammusama bensiini-õli segu kokku keevitades lähevad need katid suht kiirelt nõge täis.
TUONO
Kasutaja avatar

Lehtlaan_R
Postitusi: 254
Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #55 Postitas Lehtlaan_R » 16 Juun 2015, 18:08

Keegi targem võiks öelda ,mis selle lainelise pleki sihukeste avadega filtri mõte üldsegi on ja mis eesmärki ta ikkagi täidab seal taga pütis?
Clearly says more oil gives more Power
Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 661
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 7 korda

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #56 Postitas Black » 16 Juun 2015, 19:01

Täidab ehk katalüütilise reaktori ülesandeid. Ilma ei saaks see hiina kraam CE-d külge.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Qunts
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Okt 2008, 21:51
Tsikkel: Kawasaki

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #57 Postitas Qunts » 19 Juun 2015, 21:58

holma kirjutas:Ei ole piiraja, mida sa jaurad!
" laineline plekk" rulli keeratud ei ole sul muud, kui katalüsaator. Katalüsaatori töö on tegelikult midagi muud teha. Piirajana see asi mõeldud ei ole.
Piiravana kasutatakse neis tänapäeva vörrisummutites üldjuhul leegi/tuletorus kitsendusi.

Oli sihukse välimusega see "laineline plekk" seal onja?
Pilt

See mopp millel mina põletasin oli ajast, mil neil katalüsaatoreid ei kasutatudki. Mul vedeleb keldris üks Yamaha TZR50 originaalreso ka, kat sees. Ise vähe rammusama bensiini-õli segu kokku keevitades lähevad need katid suht kiirelt nõge täis.


See ei ole katalüsaator vaid piiraja ja kui kaua saab selline asi vastu pidada 2 taktisel mootoril, millel õli käib läbi summutaja ???
Nagu väidad, et see kat. siis mida see kat. teeb summutajas ??? Saan aru kui see resonaatoris on !
tsikkel on sõitnud 5600km. ja niinimetatud kat. on juba umbes ja uus reso ja summutaja maksavad pool uue tsikli hinnast.
Pole loogiline, et 2T mootorile pannakse Katalüsaator või Eestis müüdavatel muruniidukitel ja trimmeritel ka KAT ???
See lihtsalt põleb liiga kiiresti põlemata õli täis ja siis on hing kinni, kuna heitgaasid ei suuda väljuda.
Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3813
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #58 Postitas Kirs » 19 Juun 2015, 22:11

Aljoo!? Kas trimmereid ja muruniidukeid võetakse sul ARK-is arvele vä? Taga targemaks oma jutuga....ise ostsid selle rimaka kasutatult ja kust sa tead mis segu vahekorraga sellega ennem sõidetud on?
TUONO
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1416
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #59 Postitas 426f » 19 Juun 2015, 22:16

päriselt ka see on katalüsaator.aprilia sx/rx katalüsaator on leegitoru sees.see laineline plekk peab hõõguma ja õli ära põletama.keeway vabrikus pole aru saadud kus kohas katalüsaator asuma peab.läbi proovitud värk,jõudu ei tule juurde kui originaal sumpa tühjaks teha,minekut parandab olemas olevale silindri komplektile vastav sport sumpa Pilt
-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Teema algataja
Qunts
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Okt 2008, 21:51
Tsikkel: Kawasaki

Re: X-Ray probleemid Abi kiirelt vaja.

Lugemata postitus #60 Postitas Qunts » 19 Juun 2015, 22:23

holma kirjutas:Aljoo!? Kas trimmereid ja muruniidukeid võetakse sul ARK-is arvele vä? Taga targemaks oma jutuga....


Omastarust oled tark, aga kas mopeedidel mõõdetakse heitgaase ? Sorri ei mõõdeta ja ei pea ka tehno ülevaatusel käima !!!
Samas ei peaks need ka arvel olema minumeelest, nii nagu oli minu lapsepõlves. Varsti võttavad ka raha eest jalgratta arvele ja mõõdetakse sinu heitgaase, palju sa eelmine päev hernesuppi sõid, et siis sulle trahv teha looduse saastamise eest !!! Ausalt Pe..se see loodus (vaata mida riigid teevad) !
Tahaks näha vene võrri Jawa-t IZ-i millel on CE märgistus aga saab ka need arvele. Ära hakka jaurama mingist aasta arvust !!!
Siis hakkavad krossisõitjad ka varsti kat-i kasutama kuna, nendel on ju litsents ja sealt saaks lisa küsida saastamise arvelt !!!




Mine “Rollerid”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist