Hiinakas VS 1970ndate freespingid.

Siin võid otsida või pakkuda meistrimehe teenust. Küsida soovitusi auto-moto toodetele-teenustele jne. Ning mida kuskilt saab.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Hiinakas VS 1970ndate freespingid.

Lugemata postitus Postitas korke »

Hiinakas VS 1970ndate freespingid.

kas täna enam on oluline osta neid vanu pinke ? Või tänapäeva hiinakad on juba asjalikumad ?

Hetkel olen valiku ees ,et kas osta hiinakas nagu ntx :
http://www.bernardo.at/shop/en/metal/me ... vario.html

või vana FUS 22

Neid lisasi nagu digi joonlaud jne jne pole vaja arvestada. Just huvitab jäikus ja töökindlus ?



Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

Pedak
Postitusi: 31
Liitunud: 08 Juul 2016, 09:25
Tsikkel: VN800

Re: Hiinakas VS 1970ndate freespingid.

Lugemata postitus Postitas Pedak »

Bernardo puhta austria toodang ju. Hiinakast asi kaugel.
Võinoh, tänapäeval raske leida toodet milles poleks aasias valmistatud komponente.
Russian components, american components, all made in taiwan.


morse
Postitusi: 1373
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 267 korda
Tänatud: 210 korda

Re: Hiinakas VS 1970ndate freespingid.

Lugemata postitus Postitas morse »

korke kirjutas:

Hiinakas VS 1970ndate freespingid.
Hetkel olen valiku ees ,et kas osta hiinakas nagu ntx :
http://www.bernardo.at/shop/en/metal/me ... vario.html

Mulle eelmine nädal üks tootmisjuht ütles, et tal Bernardo lintsaag puidule toimis väga hästi (ma usun, et see oli tal Haapsalu aknatehases) ja reaalselt kaalume Bernardo lintsaagi metallile soetada.
Enamat kahjuks ei oska lisada :bsmile:


morse
Postitusi: 1373
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 267 korda
Tänatud: 210 korda

Re: Hiinakas VS 1970ndate freespingid.

Lugemata postitus Postitas morse »

Pedak kirjutas:

all made in taiwan.

Mis Taiwani tehnoloogial häda on? Väga timmi kaupa tuleb sealt ju.

Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 942
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Hiinakas VS 1970ndate freespingid.

Lugemata postitus Postitas Bandit »

nö soome omad on enamus tehtud hiinas, nad isegi ei varja seda.

Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Hiinakas VS 1970ndate freespingid.

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tasub ka uurida vanemat Bridgeport toodangut. Meil miskine 60ndate Bridgeporti frees olemas garages ning väga täpne ja asjalik pink. Kaalub aind maru palju :D

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2188
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 550 korda

Re: Hiinakas VS 1970ndate freespingid.

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Jäikuse osas polegi keegi vahepeal midagi targemat leiutanud, kui suures koguses toorest rauda :) Üldiselt meil on selles mõttes siin hea elu, et vene pingi ostmisel on 1500€ juba täitsa viisakas raha, Bridgeporti puhul pead selle rahus kahega korrutama, et üldse mingi valik tekiks, noh ja transport veel lisaks. Kuluvad kõik ühtemoodi, ehk siis väga palju oleneb sellest, kas pink on oma elu elanud kuskil lukksepatöökoja nurgas või kellegi kodus "igaks juhuks"-kasutuses, või on aastate kaupa liinil tööd teha rüganud.

Kasutaja avatar

Irual
Postitusi: 249
Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
Tsikkel: vändast käima
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Hiinakas VS 1970ndate freespingid.

Lugemata postitus Postitas Irual »

Sõltub, milleks pinki vaja on: väiksema täpsusega aga suurema hulga metalli eemaldamiseks on töötava vene pingi hinna-kvaliteedi suhe parem. Väiksema ja täpsema töö jaoks tänapäevane kulumata hiinakas. Kasutatud vene pinkidel tööpinnad sageli kulunud ja loksud sees.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 418 korda
Kontakt:

Re: Hiinakas VS 1970ndate freespingid.

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Pedak kirjutas:

Bernardo puhta austria toodang ju. Hiinakast asi kaugel.
Võinoh, tänapäeval raske leida toodet milles poleks aasias valmistatud komponente.
Russian components, american components, all made in taiwan.

Bernardo on 100% hiinlane. Müüsime neid ise, enne kui andsime selle raske töö Stokkerile.

Kasutaja avatar

Pedak
Postitusi: 31
Liitunud: 08 Juul 2016, 09:25
Tsikkel: VN800

Re: Hiinakas VS 1970ndate freespingid.

Lugemata postitus Postitas Pedak »

Selge, ise ka targem.

Kasutaja avatar

Teema algataja
korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Hiinakas VS 1970ndate freespingid.

Lugemata postitus Postitas korke »

Mul on olemas Bernardo Treipink. Silmaga on näha kuidas ta läbipaindub. Sai ostetud loomulikult odavamapoolne. Kasutan ainult selleks ,et teha väikseid pukse ja teeb töö enamvähem ära. Kuid see ,et ta läbipaindub siis kulub treiterasi.
On olemas Bernardo lintsaag. Samamoodi sai odavama poolne ostetud. Ütleks täis s**t. Kuid olen kasutanud kallimat Bernardo lintsaagi ja tundus täiesti okei.

Nurgas seisab väike hiinafreespink. Bernardo KF25 analoog. Välimuselt täpselt sama aga teist värvi. Ei kõlba see s**t isegi puurimiseks.
http://www.bernardo.at/shop/en/metal/me ... schub.html

Nüüd mõtlengi ,et kas osta FUS 22 ja kasutada seda ühtlasi kui väga väga head puurpinki ning kui vaja mingit kiiret freesitööd teha alumiiniumiga siis ei peaks mööda linna ringi jooksma ,et kes laseb mind pingile ligi või teeb töö ära. Ajast on kahju.

Kunagi ammu oli mul FUS 22. Kõige rohkem häiris ,et kõik kohad olid õli täis aga muus osas oli väga hea ja täpne. Töölaua käigupikkus tundus ka kuidagi armetult väike arvestades pingi enda suurust. Loomulikult tundsin puudust digi joonlaudadest ja häiris see kasutuse mugavus (kui kiirelt saad pingi muu otstarbeks ümberseadistada)

Nüüd siis olengi dilemma ees ,et kumba siis osta. Kardan ,et see 5000 eur + bernardo pink on äkki samasugune s**t nagu odavamad variandid. Eestis ei ole õnnestunud leida mitte kedagi kellel oleks selline suur hiina freespink.

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 418 korda
Kontakt:

Re: Hiinakas VS 1970ndate freespingid.

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kõige parem oleks mõni tshehhi või slovakkia pink, aga sa korke oled ju kooner ja raha ei raatsi välja käia, sellepärast ostadki kõiki asju kaks korda: alguses odava ja pärast korraliku :D.

PS. Ära sa seda Bernardot osta, saad varsti emexisse käigu teha.

Kasutaja avatar

Teema algataja
korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Hiinakas VS 1970ndate freespingid.

Lugemata postitus Postitas korke »

Krt ei ole kooner. Tule vaata töökoda ja tööriistasi. Kui on ostetud mingi s**t. Juu sellel on põhjus olnud ,et kas keegi väga väga tark soovitas või komistasin väga hea müügimehe otsa :D

Rehvipinki valides näiteks võtsin väga korraliku tootja ja kõige lihtsama variandi. Sama raha eest oleks saanud sittade tootjate über pinke mis teevad rehvivahetuse lõppus minetti ka ära :D

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7331
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Hiinakas VS 1970ndate freespingid.

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Panin tähele, et Renardis oli töökojas algselt uuena soetatud hiinakas millel ajaga sada häda külge tekkinud. Hiljaaegu vahetasid nad selle vähekasutatud vene treipingi vastu ümber. Pidi täpsem ja töökindlam olema.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

morse
Postitusi: 1373
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 267 korda
Tänatud: 210 korda

Re: Hiinakas VS 1970ndate freespingid.

Lugemata postitus Postitas morse »

Ei tea, kas pääsesin ise ka tänu sellele teemale Bernardo-needusest. Ostmise isu kadus ära :)

Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 606
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 81 korda

Re: Hiinakas VS 1970ndate freespingid.

Lugemata postitus Postitas Kauri »

Võta toru kätte ja räägi nende meestega
KRK MÕIGU OÜ Rannamõisa tee 4F Tallinn Tel/Fax 607 0048 Mob.50 55 661 info@krkmoigu.ee

Messidel ka. Instrutec koos oldud ja vägagi mõistlikud vennad.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2188
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 550 korda

Re: Hiinakas VS 1970ndate freespingid.

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Mina olin endale selle Hiina kesksuuruses treipingi (neid toodetakse miljoni eri nimega) juba enamvähem pähe kinni mõelnud, stiilis et "hobikasutajale käib küll", "uus asi on ikka uus asi" ja "kui halb ta ikka olla saab". Õnneks sain enne tuttava juures proovida, no blinn, väga halb saab olla, väga halb. Ma ei saa üldse aru, kuidas keegi saab kasutada sõna "täpsus" koos nende kärakatega samas lauses, sry. Suure pingi ostule pole muidugi päästikut tõmmanud veel, kuna selle tuppa saamine ja seal ära mahutamine on projektid omaette :)

Muidu mis puudutab diginäidikuid, siis neid saab Vene pingile ka kenasti retrofittida. Tootjaid on seinast seina, aga 5k kogueelarvega ma pakuks et saad vabalt üsna ülemise riiuli vidinad külge panna.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 418 korda
Kontakt:

Re: Hiinakas VS 1970ndate freespingid.

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Me müüme ise ka samu tshehhi pinke, mida KRK müüb, jama on et neil pole sellist väikest pinki valikus.

Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 942
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Hiinakas VS 1970ndate freespingid.

Lugemata postitus Postitas Bandit »

Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 418 korda
Kontakt:

Re: Hiinakas VS 1970ndate freespingid.

Lugemata postitus Postitas mx77 »

same shit, different name

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Teenused ja abi”