~1.5 tonnise kandevõimega haagis
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: ~1.5 tonnise kandevõimega haagis
Kui liivast-kruusast ja muust taolisest rääkisite, tuletasin krusamehe ajast meelde, et liiva ja kruusa erikaal on kuskil 1,8-2 tonni kuupmeeter. Ehk näiteks 2,5m pika ja 1,2m laia haagise kasti põhjas kui on ühtlane 10cm kiht, kaalub see 540-600kg.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: ~1.5 tonnise kandevõimega haagis
Viskan veel ühe mõtte aruteluks:
Torsioon sobib raskele haagisele, lehtvedru kergele.
Torsiooniga haagissuvila on igati ok, paadikäru põrkab kui kummipall.
Lehtvedruga koorem õõtsub, torsiooniga on hoopis sujuvam minek.
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: ~1.5 tonnise kandevõimega haagis
Ainus eelis torsioonil minu silmis on madalam raskuskese ja laadimiskünnis. Paraku enamus kärusid mis kasutasid seda nn. lehtvedru + torsiooni lahendust ei tulnud see eelis kuskilt välja.
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: ~1.5 tonnise kandevõimega haagis
Sellised toredad asjad on leiutatud nagu amordid ja sobivad täpselt igasugu hüplemiste ja kõikumiste ära hoidmiseks.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.