Mootorrataste hooldus/remont

Siin võid otsida või pakkuda meistrimehe teenust. Küsida soovitusi auto-moto toodetele-teenustele jne. Ning mida kuskilt saab.

Moderaator: Moded


Hitchiker
Postitusi: 533
Liitunud: 24 Sept 2003, 10:31
Tsikkel: suzuki gsr600
Kontakt:

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #91 Postitas Hitchiker » 28 Juul 2009, 00:48

Ostueelse kontrolli mõttes on hullult kaval trikk mõni kogenum motomees kaasa haarata. Ülejäänud postituste kohalt ma pigem meenutaks vanasõna, et "Iga lits kiidab oma v**t*".


Telefon 56681119
lisavarustuseks GSR600

Dongel

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #92 Postitas Dongel » 28 Juul 2009, 01:01

samas mõni kogenum mees ei hakka ju bikeil gondleid lahti kiskuma, et näha kas mootor näiteks lekib jne.
rattaks on üks Blackbird mida siin on müüdud juba pool aastat, tahtsin näha/teada, mis ta sees tegelikult on ja kas tasub sellise raha eest teda osta.

http://www.mototehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=589033
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7365
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 73 korda
Tänatud: 106 korda
Kontakt:

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #93 Postitas Piipz » 28 Juul 2009, 11:55

No esiteks mida tähendab "täishooldus". Et kas on õli/õhufilter vahetatud, või on ka klapid regullitud ning uus jahutusvedelik, pidurivedelik, veokett, klotsid jne. jne. ka vahetatud. Kui rattal midagi teha pole vaja, siis võib täishoolduseks nimetada ka lihtsalt täiesti puhtaks pesemist. Hea oleks kui tal oleks mingi paber alles, kus ta saaks tõestada, et ta on midagi teinud. Kogenud motomees võib küll seda ratast vahtida aga mootori sisse ta ikka vaadata ei saa, et mis seal toimub. Kasutatud rattaga jääb lõppkokkuvõttes ikka väike risk. Siiski, soovitan otsida keegi asjapulk kaasa, kes uurib ja puurib ning teeb ka väikese proovisõidu - you never know..
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #94 Postitas pacaan » 28 Juul 2009, 12:12

Dongel kirjutas:samas mõni kogenum mees ei hakka ju bikeil gondleid lahti kiskuma, et näha kas mootor näiteks lekib jne.
rattaks on üks Blackbird mida siin on müüdud juba pool aastat, tahtsin näha/teada, mis ta sees tegelikult on ja kas tasub sellise raha eest teda osta.

http://www.mototehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=589033


minu teada selle ratta puhul on küll nii, et seal ikka on parasjagu palju tehtud korda just hiljuti. nt käigukast.

aga siin ju lihtne - helista Expressmotosse (Timmo) ja küsi, mis selle rattaga tehtud on seal (ja mis vbla peaks veel tegema - vahel ju mehhaanikud pakuvad kliendile asju välja mis veel tahaks vahetamist / lähiajal soovitav vahetada jms aga klient nt rahapuudusel kõike ühe korraga ei lase teha jne jne jne). Kuna ratta omanik selle välja reklaaminud on, et seal tehtud asjad siis ma ei näe põhjust miks Expressmoto tööde teostajana ei võiks sulle kui reaalsele ostuhuvilisele tehtud tööde nimekirja ette vuristada seal.
8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R

kohvikslastudklapipesa

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #95 Postitas kohvikslastudklapipesa » 28 Juul 2009, 17:40

Jah, tõepoolest. Masin tuli meie juurde käigukasti probleemiga. See sai edukalt lahendatud ning ühtlasi sai ka kogu ratas üle vaadatud ning vajalikud hooldused tehtud. Ostja peaks saama tõepoolest normaalse tsikli ilma, et peaks hakkama kohe raha sisse panema.

Kui kohtate veel selliseid viiteid nagu "täishooldus Expressmotos" siis palun: team@expressmoto.ee, tel: 56629940.
Räägin lahti, mis masinaga tehtud :bsmile:

AntsJ
Postitusi: 199
Liitunud: 08 Juul 2008, 23:24
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #96 Postitas AntsJ » 28 Juul 2009, 18:47

Piipz kirjutas:No esiteks mida tähendab "täishooldus". Et kas on õli/õhufilter vahetatud, või on ka klapid regullitud ning uus jahutusvedelik, pidurivedelik, veokett, klotsid jne. jne. ka vahetatud. Kui rattal midagi teha pole vaja, siis võib täishoolduseks nimetada ka lihtsalt täiesti puhtaks pesemist. Hea oleks kui tal oleks mingi paber alles, kus ta saaks tõestada, et ta on midagi teinud. Kogenud motomees võib küll seda ratast vahtida aga mootori sisse ta ikka vaadata ei saa, et mis seal toimub. Kasutatud rattaga jääb lõppkokkuvõttes ikka väike risk. Siiski, soovitan otsida keegi asjapulk kaasa, kes uurib ja puurib ning teeb ka väikese proovisõidu - you never know..


No aga sa mine siis mehega kaasa ja vaata oma targa pilguga ratas üle, et kas on õli/õhufilter vahetatud või on kogu text kuulutuses lihtsalt niisama kõvatamine. :wack:
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7365
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 73 korda
Tänatud: 106 korda
Kontakt:

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #97 Postitas Piipz » 29 Juul 2009, 09:07

ma arvan et piisab praegu expressmoto jutust ka? :bsmile:
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

harimal
Postitusi: 1059
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #98 Postitas harimal » 29 Juul 2009, 11:46

Dongel kirjutas:samas mõni kogenum mees ei hakka ju bikeil gondleid lahti kiskuma, et näha kas mootor näiteks lekib jne.
rattaks on üks Blackbird mida siin on müüdud juba pool aastat, tahtsin näha/teada, mis ta sees tegelikult on ja kas tasub sellise raha eest teda osta.

http://www.mototehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=589033


Ise Blackbirdi omanikuna kiidaks seda rattamudelit. Ühest küljest on tegemist "kõik ühes" rattaga, mis ei tee samas ühtegi asja ideaalselt, ent nö keskmise vajadusega inimesele võib osutuda väga sobivaks riistapuuks, millega liigelda nii linnas, maanteel, kiirendusel kui ka ringrajal.
Jah, ta pole ideaalne ühekski neist. Kuid piisavalt hea minu jaoks, et pärast mitmete teiste ratastega sõitmist BB juurde mõneks ajaks püsima jääda.

Vead:
* Linnaliikluseks tiba pikk ratas, millest suvaline 600cc sportratas või, veel enam, 500cc linnasõidu ratas ikka mõõtmatult paremini manööverdab.
Samas pole BB liiga paks, et autoridade vahelt läbi ei pääseks.
* Maanteel kehva seetõttu, et disainimise ajal pandi talle tuuletunnelis mingi nälginud 40 kg kaaluv japs selga ning seepärast on originaalis tuuleklaas liiga madal ning küljegondlid liiga kitsad. Suurematel kiirustel on tuule turbulents pea ümber päris karm ning jahedama ilmaga hakkavad keskpärases varustuses olles põlved külmetama, sest gondel kaitseb neid vaid poolest saadik.
* Kiirendusel saab teoreetiliselt ka stock rattaga poodiumile, kui teistel sitalt läheb ning endal reaktsiooniaeg lühikeseks harjutatud. Enamjaolt läheb Eesti kiirenduses kellelgi tegijatest sitalt :mrgreen: Kui shiftereid ja muid vidinaid külge pookida, siis võib juba unistama hakata.
* Ringrajal saab päris edukalt kallutada, probleemiks on vaid see, et võrdlemisi paksu kere tõttu kallutab lõpuks sõna otseses mõttes parema gondli alaosale augu sisse ning vasakpoolne mootorikaas peab ka kaitstud olema, sest selle võib muidu läbi lihvida. Busast on samas parem, sest Busa on nii krdi paks elukas, et tollega pole Eesti radadel muud teha, kui nutta ja kurvid sirgeks sõita :P

* Üldine võimsus oli oma aja kohta hea, aga praegustel rajapüssidel on paar kW rohkem ning kaalu 40-50kg jagu vähem. See peaks suhteliselt kõik ütlema.
* Samas pole spido järgi täismatkavarustuses (telk, nädala riided, lebo, magamiskott, toit, alko jne) 260 km/h vajutada mingi probleem. Saaks nähtavasti ka kiiremini, aga kas sel ka mõtet on.

Teemasse ka:

* Hooldusest ja remondist: paras n**s ja jebla.
* Pisemategi tööde jaoks pead gondlid ja paagi maha kiskuma, mis on jube tüütu ning paneb gondli kiirkinnituste peale mõtlema.
* Liiga tihti ei tasu paaki lahti ja kinni lehvitada, sest pumbast tulev voolik on lühike ning pika piina peale annab kuskilt järele. Mulle lendas hiljuti toestatud paagi alt gaasiga mängides suur hulk bena pikki piilumist, sest originaalvoolik andis otsad (Hydroscandist saab uue).
* Kui rattal kõik plastikud ja paak eemaldatud, siis edasi pääseb anduritele ja muule sodile juba päris hästi.

Tuli suht kriitiline tekst, aga ju on mul teiste ratastega veel ebamugavam ja jeblam olnud, et just BB juurde olen püsima jäänud.

PS! Antud ratta ostmise järel kulutaks mina 30 USD uuele tuuleklaasile, mille telliks Hong-Kongist (Istub paremini, kui 100 USD Puig). Samuti käiks Tzummi juurest läbi ja laseks teha sumpakaitsmed, vasakpoolse mootorikaane kaitsme ning võtaks kukkumispunnid ka veel peale.
CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897

jurik

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #99 Postitas jurik » 29 Juul 2009, 12:16

tänud "harimal" ´le. Olen nüüd BB osas tiba haritum :) Ma siis sain kinnituse, et Bläcku on päris hea valik. Gondli teemal on sul õigus. Kui vastavas püksid jalas, siis pole see kitsas gongel probleem, aga suurematel kiirustel tuul vahel paitab küll siit-sealt tõesti. Tsikli valikuga olen rahul, aga ma satun temaga nii harva sõitma, et ehk cruisib temaga see, kel rohkem vaba aja võimalusi. http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... rhash=db3d

Dongel

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #100 Postitas Dongel » 03 Sept 2009, 14:46

veel küsimus, sõbral jookseb bikel mööda raami umbes 3 cm pikkune mõra, kus sellist asja saaks parandad? bike on Yamu R6 2003 aasta oma, raam minu mäletamist mööda deltabox 2, kas ratas tuleb tal lahti võtta ja raam näppus minna keevitaja juurde või saab kuidagi lihtsamlt seda keevitada?
mõra jookseb risti raamiga ja täpselt istme juurest, sealt kõrvalt kus on tehase keevitus.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7365
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 73 korda
Tänatud: 106 korda
Kontakt:

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #101 Postitas Piipz » 03 Sept 2009, 16:22

Dongel kirjutas:veel küsimus, sõbral jookseb bikel mööda raami umbes 3 cm pikkune mõra, kus sellist asja saaks parandad? bike on Yamu R6 2003 aasta oma, raam minu mäletamist mööda deltabox 2, kas ratas tuleb tal lahti võtta ja raam näppus minna keevitaja juurde või saab kuidagi lihtsamlt seda keevitada?
mõra jookseb risti raamiga ja täpselt istme juurest, sealt kõrvalt kus on tehase keevitus.

Kui see nüüd mingi väga ulmemõra ei ole, siis võiksid seda näidata sellele mehele - http://www.zumm.edicypages.com/
Aga et sa ei peaks ükskõik, millises vastuses, mis sa tema käest saad (või ei saa) pettuma, siis raami keevitamine pole kunagi turvaline. Mõra raami ei tule iseenesest. Lihtsalt löögi peale ei teki mõrasid. Midagi oli/on pinges ning isegi kui see pragu on läinud, võib "error" kuskil sees olla. Seega suure riskiga värk. Aga küsija suu pihta ei lööda - käige ikkagi igaks juhuks Tsummi juurest läbi...
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Dongel

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #102 Postitas Dongel » 03 Sept 2009, 22:51

zummi juures ei käinud küll aga saatsin ta sinna kivimäele, sealne keevitaja vaatas asja üle ütles, et keevitus pole probleem maksab suhteliselt vähe(500.-), kuid ennem kui keevitada on vaja võtta mootor maha, seda sõber ilmselt tegema ise ei hakka, mina ammugi mitte. keevitaja helistas mingile oma tuttavale, kes väitis, et 4000.- krooni eest on nõus võtma mootori maha ja pärast tagasi panema.
Kus seda saab kontrollida, kas raam üldse sirge on, nii praegu kui peale keevitust, palju see maksab või on seda võimalik teha ka kuidagi koduste vahenditega?
Kas 4000.- on palju mootori maha ja peale panemise eest?
Kasutaja avatar

Bad Boy
Postitusi: 480
Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
Tsikkel: jah
Asukoht: siin ja seal
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #103 Postitas Bad Boy » 04 Sept 2009, 00:05

4t on puhtalt moto maha ja pealepaneku eest ilmselgelt liiga palju.. kui on vaja kõik pulkadeks võtta ja puhas raam sinna viia siis tööd on palju aga präeguse tööpuuduse ajal on lihtsam kedagi leida ja hinnas kokku leppida..
_________________
Just Do it,

http://badtolka.tumblr.com
Kasutaja avatar

motorem
Kaupmees/Toetajaliige
Postitusi: 16
Liitunud: 14 Okt 2009, 13:40
Asukoht: Tähetorni 21 k, Tallinn
Kontakt:

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #104 Postitas motorem » 15 Okt 2009, 17:01

Tervis.

Seoses järjekordse mittesõiduhooaja saabumisega (suuremale osale meist) ootame teist aastat kliente meie motomajutust kasutama. Asume Tallinnas Türi tn 6, ruum on soe, kuiv, puhas ja turvatud. 350 krooni eest kuus saab sõiduki hoiule, vajadusel pestud-määritud, hoolitseme aku eest. Kokkuleppel muud tegevused. Vähemalt 5 kuuks huvi üles näidates tuleme Tallinna piires masinale ise järele. Kohtade arv ei ole piiratud.

Kes majutuse raames kuni aasta lõpuni remondi/hooldustöid tellib, sellele arvestame tehtavate tööde tunnihinnast alla 20% (kehtiv tavahind hetkel 295 krooni), uuest aastast 295 krooni miinus 10%. Varuosi leiame seejuures pea kõigele, mis liigub ja hinnad on konkurentsivõimelised.

Loomulikult kehtib ka niisama remonti/hooldusesse tulijatele biker.ee kaardi korral töötunni soodustus 10% ja seda aastaringselt.

Oma plussiks loeme veel äärmiselt kogenud (kokku üle 50 aasta sadulas ja mitte ainult) töötajaid, seda peamiselt tänavasõidumasinate maailmas. Ja tähelepanu, vanemate või "kodumaiste" sõidukite omanikud - teiegi ei jää ukse taha! Sest mis võiks olla veel põnevam näiteks 40 aastat rängalt ekspluateertud "emmilise" ratasteleaitamisest.. :wink:

Palume julgesti erinevate muredega pöörduda:

Motorem Grupp OÜ
Türi 6, Tallinn
5204415
info@motorem.ee
http://www.motorem.ee

Täname!
Mototehnika hooldus, remont, ümberehitus ja restaureerimine. Motohotell.
Tel: 520 4415 Info@motorem.ee http://www.motorem.ee Tähetorni 21 k, Tallinn

rainer300
Postitusi: 344
Liitunud: 01 Jaan 2010, 14:09

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #105 Postitas rainer300 » 16 Jaan 2010, 15:49

soovitage viljandis remondi kohta (karpade mure)

Derbirider

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #106 Postitas Derbirider » 16 Jaan 2010, 17:57

rainer300 kirjutas:soovitage viljandis remondi kohta (karpade mure)

madmoto.ee
Kasutaja avatar

saintgeorge
Postitusi: 115
Liitunud: 05 Nov 2006, 21:16
Tsikkel: Aprilia RSV R-Factory
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #107 Postitas saintgeorge » 27 Mär 2010, 17:49

Võin olla jube naiivne ja sinisilme aga võiks ju olla siin koht kus saaks inimene kirja panna oma remondi soovi lühikirjelduse (näiteks Tallinn Yamaha R1 2003a õlivahetus,keti ja hammakate vahetus),mis koheselt jõuavad ka teenusepakkujateni välja.Teenusep. oleks siis aega 12h või 24h vastata (juhul kui see neid huvitab) sellele hinnapakkumisega kus oleks kirjas oletatav töö hind,varuosade hind,tegemise aeg jne.
Või äkki on see mingi väga hull soov?? Igatahes ärge kõvasti pekske :D :bsmile:

Prets
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Asukoht: Üks kuu ühes riigis, teine teises

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #108 Postitas Prets » 02 Apr 2010, 19:45

No ehitajatele on loodud selline keskkond, nii et väga raske ei tohiks olla... Ettevõtlikud Eesti mehed, järgmine uus äriidee teile!
(togi)
Kasutaja avatar

Suhkur
Postitusi: 136
Liitunud: 20 Dets 2003, 00:54
Tsikkel: ХВЗ ChampionShosse 2.0
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #109 Postitas Suhkur » 06 Mai 2010, 14:27

Soovitage palun Tallinnas mootorrataste remondikoht kus tegevad elektronika(ECU,sissepritse,veakoodid maha võtta)Ametlik esindaja ei taha.
Любишь кататься-люби и катайся!

mcu
Postitusi: 54
Liitunud: 24 Apr 2008, 09:11

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #110 Postitas mcu » 06 Mai 2010, 15:31

Kui jutt on FI tulest ja on seotud sumpsi klapiga ja lambta anduriga siis vähemalt Suzu M1800R on see täiesti ise teostatav.
Kasutaja avatar

Suhkur
Postitusi: 136
Liitunud: 20 Dets 2003, 00:54
Tsikkel: ХВЗ ChampionShosse 2.0
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #111 Postitas Suhkur » 06 Mai 2010, 17:07

Ise mina küll ei hakka midagi elektroonika osas oma hammeriga reguleerida.
Jutt on rattaga mis ei käivita ja spikokal on kiri ,,mine m......ni!,,(service)
P.S. motik ei ole jaapani oma.
Appi!
Любишь кататься-люби и катайся!
Kasutaja avatar

Suhkur
Postitusi: 136
Liitunud: 20 Dets 2003, 00:54
Tsikkel: ХВЗ ChampionShosse 2.0
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #112 Postitas Suhkur » 08 Mai 2010, 14:08

Otsin!
Любишь кататься-люби и катайся!

rainer300
Postitusi: 344
Liitunud: 01 Jaan 2010, 14:09

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #113 Postitas rainer300 » 16 Mai 2010, 11:23

Derbirider kirjutas:
rainer300 kirjutas:soovitage viljandis remondi kohta (karpade mure)

madmoto.ee

Väga vale soovitus!!!

ristol
Postitusi: 83
Liitunud: 23 Veebr 2009, 12:50

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #114 Postitas ristol » 16 Mai 2010, 11:56

rainer300 kirjutas:
Derbirider kirjutas:
rainer300 kirjutas:soovitage viljandis remondi kohta (karpade mure)

madmoto.ee

Väga vale soovitus!!!


Miks nii ? :D
Tellime ja vahendame mootorrataste varuosi
Tel: 58118188
http://www.spinningwheels.pri.ee

Spinning Wheels MCC

rainer300
Postitusi: 344
Liitunud: 01 Jaan 2010, 14:09

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #115 Postitas rainer300 » 16 Mai 2010, 12:03

Ei jaga karpast midagi!
Kasutaja avatar

miilits
Postitusi: 749
Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
Asukoht: Viljandi

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #116 Postitas miilits » 16 Mai 2010, 14:00

Viljandi kõveim karpamees enam kahjuks ei tegutse, temaks oli "Väike Jaan", muidugi on mehi, kes neist jagu saavad aga eks nad ise hõiska, kui vajalikuks peavad. :bsmile:

tige_torm
Postitusi: 27
Liitunud: 08 Apr 2006, 19:10
Tsikkel: 2004a.cbr600rr /2002a.gsxr1000
Asukoht: Tallinn

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #117 Postitas tige_torm » 19 Dets 2010, 17:41

Tallinn kadaka tee 74d Värvimistööd,plastikuremont ja kogu muu mis hõlmab tsikli välimust!
Tel 56 754 668 Andi

tige_torm
Postitusi: 27
Liitunud: 08 Apr 2006, 19:10
Tsikkel: 2004a.cbr600rr /2002a.gsxr1000
Asukoht: Tallinn

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #118 Postitas tige_torm » 19 Dets 2010, 17:43

[quote="ment"]Otsin![/quote]
Helista saan aidata!
56 754 668

Aspelund
Postitusi: 448
Liitunud: 01 Aug 2005, 14:16
Kontakt:

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #119 Postitas Aspelund » 06 Jaan 2011, 15:39

Puust ette ja punaseks: kuidas sünkroniseerida BMW Oilhead'i sissepritset.

http://www.youtube.com/watch?v=aazbHMv2b10

A.
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 903
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Mootorrataste hooldus/remont

Lugemata postitus #120 Postitas MarekM » 17 Jaan 2011, 18:35

Otsin meistrimeest, kes võtaks mu ratta ja paneks korralikult käima:D Probleemiks on tühikäigupöörded, mis mootori soenedes enam alla nelja poole tuhande ei kuku. Hea oleks kui sa asuks järvamaale lähedal.
フーリガン




Mine “Teenused ja abi”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline