mootorratta reisile vedamine vs rentimine/kohapeal ostmine
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 08 Juun 2016, 14:15
- Tsikkel: Ducati Monster
- Asukoht: Kolmas kivi päikesest
- Kontakt:
mootorratta reisile vedamine vs rentimine/kohapeal ostmine
Olen väikse dilemma ees, nimelt kolin pooleks aastaks lõunasse ookeani äärde ning plaan on minna autoga (teha nädalane sõit et sinna saada). Küll aga sooviks ka seal mägede vahel kaherattalisega ringi käia ning küsimus oleks:
Autoks on 1.4 liitrine Focus Fiesta ehk küllatki väike auto, kas see suudab 190kgst motikat nädal aega taga vedada ning kas on üldse mõtet?
Või see pool aastat mõni nädalavahetus lihtsalt rentida mootorattas/osta mingi odav masin seal ja ennem naasemist maarjamaale see uuesti maha müüa?
On keegi midagi sellist varem teinud, soovitusi?
-
- Postitusi: 1102
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: mootorratta reisile vedamine vs rentimine
Vedada ikka suudab,kui kõva närvikava on endal lihtsalt..
Ma vean oma 66kw golfiga pidevalt käruga ratast/rattaid ja muud nodi+ veel mootor ei toimeta korralikult nii, nagu peab,pole häda miskit
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: mootorratta reisile vedamine vs rentimine/kohapeal ostmine
cubedude kirjutas:Autoks on 1.4 liitrine Focus Fiesta ehk küllatki väike auto, kas see suudab 190kgst motikat nädal aega taga vedada ning kas on üldse mõtet?
Eelmine suvi sattusin ühele inimesele abiks autojuhina käru vedama...
Autoks tuliuus Golf 1,4TSI, järel üks väiksemaid Tiki kerghaagiseid ja koormaks ca 300...400kg liiva.
Auto omanik loomulikult pakatas lõputust optimismist ja soovitas kasutada käguvahetuseks armatuuris arusaamatuks jäänud põhjusel süttivaid noolekesi
Tegelikkus oli paraku selline, et kiirendust pidi mõõtma kalendriga, maanteel üle 4 käigu polnud mõtet kasutada ja mingitest 85km/h liikuvatest rekkadest möödasõitudest polnud mõtet unistadagi. Kurvem lugu oli sellega, et ka pidurid on dimensioneeritud auto kaalu arvestades ja sõna pikivahe sai kiirelt uue tähenduse. Sõidetud saab muidugi aga parema meelega edaspidi sellist olukorda väldiks.
Kui tõesti plaan siklit vedada siis soovitaks võtta võimalikult väike haagis, kindlasti eemalda esi ja tagaluugid. Koos nendega on selline efekt vastutuules, et taga on lahtine langevari.
Parim oleks muidugi spezial siklihaagis.
PS. Kindlasti ilmub siia kirjutisi, kuidas keegi isiklikult Norra mägedes Peugeot 207ga kaheteljelist suvilat vedas.
Ka neid on hulgi nähtud, tõusul org sidurivingu täis, laskumisel pidurivingu.
Vaata lihtsat muigega üle.