Sõidumugavus?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Sõidumugavus?
Tre...Mul tekkis küsimus, et kui bike´iga sõita kas ebamugav vms ei ole? Et nagu selg koguaeg ju nagu küürus või nii...keegi kes sõidab juba pikemat aega jne võiks siin millestki rääkida...
Re: Sõidumugavus?
cap kirjutas:Tre...Mul tekkis küsimus, et kui bike´iga sõita kas ebamugav vms ei ole? Et nagu selg koguaeg ju nagu küürus või nii...keegi kes sõidab juba pikemat aega jne võiks siin millestki rääkida...
....kohe kindlasti ei ole...olen sõittnud mõne sõbra shoppriga ning nendega on palju ebamugavam sõitta...vähemalt mulle küll ei meeldinud
ja nagu aru saan ei ole sa vist baigi seljas ennem istundgi et sellist küsimust esitad

-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 17 Dets 2003, 01:38
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 36 korda
Minul näiteks jääb selg palju rohkem customiga sõites valusaks sest seal istud kogu oma ülakeha raskusega selgrootsu peal ja iga auk millest läbi sõidad annab märku ja päeva lõpuks võib ikka selg valusaks küll jääda. Bike seljas istud küll rohkem ettepoole kaldus aga samas on selg tiba sirgem sest seal ei ole eriti aega ennast ära ka "unustada" 

Honda CBR 1000 -90
-
- Postitusi: 2411
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 26 korda
Iga üks ostab sellise ratta millega sõites ta ei väsi. Ei saa siiski mainimata jätta et möödunud aasta eurotuuril keeras ainuke kaasasõitnud (paadunud) R1-e mees poole pealt teisele teele just selle väitega et ei suuda (aeglasel kiirusel) päev läbi cruiserimeestega koos sõita, hakkab käte peale. Aga baigiga on nii või teisiti raske aegalselt sõita, 70-ga tahab juba küllili kukkuda 

Riding with a King!
-
Teema algataja
Kindlasti mitte! Kõiksugu jutud sellest kuidas selg/ randmed/ põlved vms. sportratta seljas ära väsivad on kõvasti liialdatud antud rataste mahategemiseks ning kirjutatd inimeste poolt, kel puudub asjakohane kogemus või on isiklikud tervisehädad!
Ise olen bike seljas päeva jooksul Tallinnast Narva ja tagasi sõitnud nii, et kohapeal vast tunnikese puhkasin ning päeva lõpus tundsin end ülihästi. Samas on minu uue ratta eelmine omanik paigaldanud nö matkalenksud, sellised laiemad ja tõstetud nii et ratta seljas peaaegu püsti istud (ja enamik kes neid algul näevad kuulutavad kohe et need ongi need paremad millega pikka maad hea sõita) kui aga hiljuti Haapsallu sõitsin oli juba haruteel selg valus ning käed väsivad isegi linnas tiirutades õhtuks ära.
Muidugi on ka inimesed ja eelistused erinevad ning igaühele jaoks sama asi ei sobi aga üliselt arvan et see 'bike on ebamugav' teema on rohkem vanade inimeste arvamus.
Ise olen bike seljas päeva jooksul Tallinnast Narva ja tagasi sõitnud nii, et kohapeal vast tunnikese puhkasin ning päeva lõpus tundsin end ülihästi. Samas on minu uue ratta eelmine omanik paigaldanud nö matkalenksud, sellised laiemad ja tõstetud nii et ratta seljas peaaegu püsti istud (ja enamik kes neid algul näevad kuulutavad kohe et need ongi need paremad millega pikka maad hea sõita) kui aga hiljuti Haapsallu sõitsin oli juba haruteel selg valus ning käed väsivad isegi linnas tiirutades õhtuks ära.
Muidugi on ka inimesed ja eelistused erinevad ning igaühele jaoks sama asi ei sobi aga üliselt arvan et see 'bike on ebamugav' teema on rohkem vanade inimeste arvamus.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Kõik sõltub läbitavatest vahemaadest. Liiga bike'lik sõiduasend oli üks põhjuseid, miks ma ka oma endise ratta (GPZ1100'96) välja vahetasin, kusjuures asend oli ilmselt tunduvalt püsitsem kui korralikul superbike'l. Eesti piires polnud hullu, sest max. 200-250 km otsad ei väsita eriti. Kui aga teha mingit euroopa tuuri a'la 2 nädalat ja miski 500-700 km päevas, siis hakkas see sõiduasend mulle küll käte/õlgade/kaela peale. FJRiga on asi tunduvalt parem, sõiduasend suht püstine, kuid siiski natuke ettepoole, nii et ei istu sabakondi peal ja lisaks veel muud boonused nagu lisa HP ja Nm 

-
- Postitusi: 2411
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 26 korda
Ei tohi unustada ka taustsüsteeme milles võrdlusi teostatakse. Tallinn-Narva-Tallinn võib suvalise rattaga mugavalt ära sõita, vahemaa on selleks piisavalt väike et korras tervisega inimesel kompliktasioone tekiks.
Cruiseritest ja mugavusest rääkides siis mugavad rattad algavad > 1000cc-st. 500/600 cc cruiseritega sõitmine on kõike muud kui seda. Tõsi, poest piima tuua on nendega igati OK, kuid pikk, lõdvestav, pimgutamata cruisimine on suht võimatu.
Mäletan hästi kuidas ise 800cc-st cruiserit omades sellise väite esitajad pikale lainele saatsin. Ajapikku teisi rattaid proovides jõudsin läbi tagumiku tunnetuse samale seisukohale.
Väikesekubatuurilised kruiserid on muidu igati vahvad riistapuud - mootorid lähevad hästi pöördesse, ratas on kergelt juhitav ja hallatav jne. Aga mugavus kui selline ei kuulu nende vooruste hulka.
Cruiseritest ja mugavusest rääkides siis mugavad rattad algavad > 1000cc-st. 500/600 cc cruiseritega sõitmine on kõike muud kui seda. Tõsi, poest piima tuua on nendega igati OK, kuid pikk, lõdvestav, pimgutamata cruisimine on suht võimatu.
Mäletan hästi kuidas ise 800cc-st cruiserit omades sellise väite esitajad pikale lainele saatsin. Ajapikku teisi rattaid proovides jõudsin läbi tagumiku tunnetuse samale seisukohale.
Väikesekubatuurilised kruiserid on muidu igati vahvad riistapuud - mootorid lähevad hästi pöördesse, ratas on kergelt juhitav ja hallatav jne. Aga mugavus kui selline ei kuulu nende vooruste hulka.
Viimati muutis kris., 15 Juun 2004, 11:39, muudetud 1 kord kokku.
Riding with a King!
-
- Postitusi: 113
- Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
- Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kris, sa räägid suurekubatuurilise cruiseri mugavusest. Mugavusest saavad aga erinevad inimesed erinevalt aru. Mõne jaoks on mugav näiteks pehme kõrge vedrudiivan, teise jaoks kõva ja madal kussett Mida sina just suurekuubikulise cruiseri mugavuse ja väikese ebamugavuse all silmas pead? Tervitused!
Tervitades
Anti
..............
Anti
..............
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
ise saan 650 dräägi ja gsx600f'i võrrelda. Kindlasti annab pikemat maad sõita gsx'ga paremini. Ainult kätele hakkab. Dräägiga oli mõnus löristada maanteel vaikselt, nii 90 km/h maksimaalselt 130 kilomeetrit. Siis hakkasid juba jalad koos istumis instrumendiga ära surema. Ja linnasõiduks oli drääg kindlasti parem. Gsx'ga saab vabalt ühe raksuga rõugesse sõita ja pole hullu midagi. Küll aga vahetaks selle esimesel võimalusel jälle customiks tagasi. Ja 1100+ cc omaks. Wild- ja Royal-Star...uhh.
Kummardus Kris.'ile.
motopaks

motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
- Postitusi: 2411
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 26 korda
Seletada seda suht raske ... lihtsam on tagumikuga tunnetada.ar kirjutas:Kris, sa räägid suurekubatuurilise cruiseri mugavusest. Mugavusest saavad aga erinevad inimesed erinevalt aru. Mõne jaoks on mugav näiteks pehme kõrge vedrudiivan, teise jaoks kõva ja madal kussett Mida sina just suurekuubikulise cruiseri mugavuse ja väikese ebamugavuse all silmas pead? Tervitused!
Püüdes tehniliselt läheneda siis ilmselt 2 põhitegurit on suurem kaal ja parem vääne madalatel pööretel. Kui suuremakaaluline masin juba kord liikuma saanud siis ühtlasel kiirusel liigub sujuvamalt kui analoogne aga kergem ratas. "No replacement for desplacement" väite seletust saab lugeda foorumi arhiivist.
Olen kõrvalistujana sõitnud õhtuses Tallinnas 50-e lõpu Buick-ga. No teate sellised "tiibadega" suured elukad, klassikaline "pehme vedrutiivan". Sportautodega võrreldes mõttetult aeglane, kiirendust nagu polegi kui just pedaali läbi põranda ei suru jne. Aga Tallinna auklikud tänavad tundusid päris siledad ning "lamavad politseinikud" oleks ilmselt märkamatult möödunud kui teeserval vastavat hoiatust poleks olnud.
Ärme siis unusta et praktilisusega a la ummikutes kiiremini kohalejõudmine jne ei ole kogu teemal mingit pistmist. Eesmärk ei ole mitte niivõrd sihtpunkti jõudmine kui teel olek iseenesest.
Aga nüüd läheb juba liigseks filosofeerimiseks kätte. Aga ehk anatkse andeks kuna mõtetes veel selleaastasel äsjalõppenud eurotuurilt mis ca 5500 km-ga just pikkusega ei hiilga aga kindlasti ei olnud läbitud teekond eesmärgiks omaette.
Viimati muutis kris., 15 Juun 2004, 12:49, muudetud 1 kord kokku.
Riding with a King!
Valan ka nüüd tibake õli tulle. Minu kogemused piirduvad customitega ja natuke ka baigiga. Igatahes tundsin end tuugalt paremini customi seljas ja kavatsen ka sellega edasi vurada. Baigi peal oli kuidagi väga ebamugav tunne - ex see ole ka harjumise asi. Kuid minu käed said seal ikka siga moodi vatti. Ja see jutt, et customi peal selg või miski muu ära väsib, no ma ei tea. Ise kütsin küll 700km 2 väikse peatusega läbi ja pold häda kedagi. Asi on ilmselt selles, et inimesed on erinevad ja seega sobivad neile erinevad rattad (mängu tulevad inimese pikkus, kaal jne).
Võta proovi erinevaid rattaid ja leiad omale selle sobiva.
Võta proovi erinevaid rattaid ja leiad omale selle sobiva.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Soovitaks Madone aparaatikes oskab 125 bike i soovitada

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... Y/id=69786
VB
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.