Automaat vs. manual käigukast

Siit võib leida siis kõikvõimalikke teemasid, mis lahmimiseks ja fleimiks ära kiskunud...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Automaat vs. manual käigukast

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Heiki , mis auto see sul siis on, mis ei lase midagi teha ? Äkki on need segajad hoopis need kaasaaegsed juhiabid,mis ei ole lõpuni väljalülitatavad.Minu autoga saab veojõu välja lülitada ja kui nuppu pikemalt alla hoida,siis lülitub ka ESP sport režiimi ,seejärel on fun-i rohkem kui oodata oskad.Auto siis Octavia Scout 2015 2,0 4x4 135kw DSG-6k mis kiirendab 0-100 7,6s
Tava režiimis on käigukast jah natuke pooletoobine,sest on rõhutud ökole,mida ta tegelikult nii kui nii pole.Oleks pidanud võtma lisana ,režiimide vahetuse ,aga ei osanud ostes sellele mõelda.Kaabliga on sellel autol võimalik väidetavalt kõik abilised maha võtta,aga pole seda proovinud,sest see mul ikka tänavasõidu auto ja garantiiline ka veel pikalt.



Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 810
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Automaat vs. manual käigukast

Lugemata postitus Postitas kaimex »

reimps kirjutas:

:-||| No kui juba hakatakse ATM-Sierrat ja kolmest võrdlema, siis ilmselgelt on mõeldav ainult kolmene, isegi siis, kui kast oleks peetis ja masin ainult allamäge liigub.

Sellise jutu peale pean küll bmw foorumiga ühendust võtma ja laskma sind välja visata sealt. Ise sõidad bemmidega ringi ja keremudeleid ei tea. (togi)


reimps

Re: Automaat vs. manual käigukast

Lugemata postitus Postitas reimps »

kaimex kirjutas:

Sellise jutu peale pean küll bmw foorumiga ühendust võtma ja laskma sind välja visata sealt. Ise sõidad bemmidega ringi ja keremudeleid ei tea. (togi)

Äh? Ma lihtsalt liigitan Sierra kopikaga samasse klassi, pealekauba ma tõesti ei näe vaeva, et igasugu keremudeleid meelde jätta. Põlevad ja plahvatavad suht sarnaselt :)

Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Automaat vs. manual käigukast

Lugemata postitus Postitas Heikik »

urmas66 kirjutas:

Heiki , mis auto see sul siis on, mis ei lase midagi teha ? Äkki on need segajad hoopis need kaasaaegsed juhiabid,mis ei ole lõpuni väljalülitatavad.Minu autoga saab veojõu välja lülitada ja kui nuppu pikemalt alla hoida,siis lülitub ka ESP sport režiimi ,seejärel on fun-i rohkem kui oodata oskad.Auto siis Octavia Scout 2015 2,0 4x4 135kw DSG-6k mis kiirendab 0-100 7,6s
Tava režiimis on käigukast jah natuke pooletoobine,sest on rõhutud ökole,mida ta tegelikult nii kui nii pole.Oleks pidanud võtma lisana ,režiimide vahetuse ,aga ei osanud ostes sellele mõelda.Kaabliga on sellel autol võimalik väidetavalt kõik abilised maha võtta,aga pole seda proovinud,sest see mul ikka tänavasõidu auto ja garantiiline ka veel pikalt.

Audi A6 C6 facelift, 3.0 TDI Q. Eks ta midagi ikka laseb. Tore auto pintsaklipslasele kindlalt kulgeda - kinni ei jää, suur ja stabiilne, sirgel kiirendab oma 6 sek 0-100 km/h üsna mõnusalt. Natukene saab külje ette ka. Aga teatavad sõiduvõtted, mida muude autode puhul olen rakendada saanud, on välistatud. Kurvides piduri ja gaasiga samaaegselt mängida ei saa - piduri puududamine lülitab gaasi välja. Sõltumata käigukasti režiimist vahetab käike tihti siis, kui mina seda konkreetseid olusid arvestades ei tahaks. Ka manuaalses režiimis vahetab lõpuks ikkagi minu eest ise ära, mis tihti ei lase teatavat pöördevahemikku hoida. S-režiimi ainuke point on see, et laseb pöörded natukene rohkem redline peale - aga mis diislil selle iva on, kui magusaim väändevahemik on allpool?! Erinevalt manuaalist ootan kohati pool sekundit kuni sekundi, et pärast gaasi põhja raiumist auto reageeriks ja reaalselt kiirendama hakkaks. Jah, tõsi, auto on võimas ja tore, väänet jagub, aga see kast röövib poole rõõmust.

ESP nupu ma ikka leian üles, jah. :mrgreen: Välja saab lülitada kõik peale ABS-i. Kui ESP sees on, siis ei saa selle autoga seda natukestki rõõmu. Aga noh, vähemalt on stabiilne. Hea ja turvaline (loe: igav). Tavainimese jaoks sõita on väga okei...

Naise automaatkastiga E-klass on muidugi veel jubedam uimerdis.

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 810
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Automaat vs. manual käigukast

Lugemata postitus Postitas kaimex »

Heikik seal on iseõppiv käigukast mille seadeid saab nullida. Et siis ta harjub ära inimese sõidustiili järgi. Mingit erilist tulemust muidugi ei ootaks. Samas S-reziimiga kurvilistel teedel ikka selgelt tunda vahe. Kuna hoiab 4 käiku enamasti sees. :)

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Automaat vs. manual käigukast

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Heikik kirjutas:
urmas66 kirjutas:

Heiki , mis auto see sul siis on, mis ei lase midagi teha ? Äkki on need segajad hoopis need kaasaaegsed juhiabid,mis ei ole lõpuni väljalülitatavad.Minu autoga saab veojõu välja lülitada ja kui nuppu pikemalt alla hoida,siis lülitub ka ESP sport režiimi ,seejärel on fun-i rohkem kui oodata oskad.Auto siis Octavia Scout 2015 2,0 4x4 135kw DSG-6k mis kiirendab 0-100 7,6s
Tava režiimis on käigukast jah natuke pooletoobine,sest on rõhutud ökole,mida ta tegelikult nii kui nii pole.Oleks pidanud võtma lisana ,režiimide vahetuse ,aga ei osanud ostes sellele mõelda.Kaabliga on sellel autol võimalik väidetavalt kõik abilised maha võtta,aga pole seda proovinud,sest see mul ikka tänavasõidu auto ja garantiiline ka veel pikalt.

Audi A6 C6 facelift, 3.0 TDI Q. Eks ta midagi ikka laseb. Tore auto pintsaklipslasele kindlalt kulgeda - kinni ei jää, suur ja stabiilne, sirgel kiirendab oma 6 sek 0-100 km/h üsna mõnusalt. Natukene saab külje ette ka. Aga teatavad sõiduvõtted, mida muude autode puhul olen rakendada saanud, on välistatud. Kurvides piduri ja gaasiga samaaegselt mängida ei saa - piduri puududamine lülitab gaasi välja. Sõltumata käigukasti režiimist vahetab käike tihti siis, kui mina seda konkreetseid olusid arvestades ei tahaks. Ka manuaalses režiimis vahetab lõpuks ikkagi minu eest ise ära, mis tihti ei lase teatavat pöördevahemikku hoida. S-režiimi ainuke point on see, et laseb pöörded natukene rohkem redline peale - aga mis diislil selle iva on, kui magusaim väändevahemik on allpool?! Erinevalt manuaalist ootan kohati pool sekundit kuni sekundi, et pärast gaasi põhja raiumist auto reageeriks ja reaalselt kiirendama hakkaks. Jah, tõsi, auto on võimas ja tore, väänet jagub, aga see kast röövib poole rõõmust.

ESP nupu ma ikka leian üles, jah. :mrgreen: Välja saab lülitada kõik peale ABS-i. Kui ESP sees on, siis ei saa selle autoga seda natukestki rõõmu. Aga noh, vähemalt on stabiilne. Hea ja turvaline (loe: igav). Tavainimese jaoks sõita on väga okei...

Naise automaatkastiga E-klass on muidugi veel jubedam uimerdis.

Mina saan enda autoga kohapeal ringi ära teha ja kurve külg ees jõulibisemisega läbida.Seda siis kast Sport mode ja ka ESP Sport Mode asendis,mis lülitab veojõukontrolli välja.Käike vahetab man režiimis ainult siis ise ,kui seisma jääd ehk ei jäta kiiremat sisse,kui liigud kiirendades-aeglustades siis ei vaheta ise midagi.Alla laseb vahetada,nii et rattad libedal plokki lähevad.Just täna hommikul tööle tulles proovisni kogu tee erinevaid variante.Külavahe tee oli härmas-kiilakas ja seal sai nii umbes 70-ga kõik rattad ringi ja külg ees ennast täiesti nauditavalt libistada.
Sinu autol sekkub ikkagi elektroonika liigselt ja võib seda ka samal auto manuaalkastiga variandil teha.Ma ei oleks nii kindel,et see nii ei ole ma man kastiga.Kas sellel autol on üldse nö DSG tüüpi kast,äkki sel hoopis klassikaline automaat,mis ongi hoopis teine asi.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Automaat vs. manual käigukast

Lugemata postitus Postitas Heikik »

urmas66 kirjutas:

Mina saan enda autoga kohapeal ringi ära teha ja kurve külg ees jõulibisemisega läbida.Seda siis kast Sport mode ja ka ESP Sport Mode asendis,mis lülitab veojõukontrolli välja.Käike vahetab man režiimis ainult siis ise ,kui seisma jääd ehk ei jäta kiiremat sisse,kui liigud kiirendades-aeglustades siis ei vaheta ise midagi.Alla laseb vahetada,nii et rattad libedal plokki lähevad.Just täna hommikul tööle tulles proovisni kogu tee erinevaid variante.Külavahe tee oli härmas-kiilakas ja seal sai nii umbes 70-ga kõik rattad ringi ja külg ees ennast täiesti nauditavalt libistada.

Sinu autol sekkub ikkagi elektroonika liigselt ja võib seda ka samal auto manuaalkastiga variandil teha.Ma ei oleks nii kindel,et see nii ei ole ma man kastiga.Kas sellel autol on üldse nö DSG tüüpi kast,äkki sel hoopis klassikaline automaat,mis ongi hoopis teine asi.

Ma kardan, et sa mõistad mind hetkel ikkagi natukene valesti. Ma saan ka kohapeal sõõrikuid teha, saan ka külg ees kurve läbida. Aga külglibisemisel ja külglibisemisel on vahe. Kui näiteks 100+ km/h külg ees kurvi sisse lennata, võib üsna hapralt minna, kui vedu õigel hetkel ja õige võimsusega taha ei tule (tuleb näiteks viivitusega, mida atm kasti hüdromuhv paratamatult tekitab). Ja näiteks ringteel lõputult külg ees ringide tegemine on ka võrdlemisi keeruline. Edaspidi sõites taguotsa 180 kraadi ette visata -piruetiga samal trajektooril püsides ja pööreldes uuesti esiotsa ette - algses sõidusuunas jätkamist selle autoga ei tee. Manuaaliga teen seda kõike muretult. Kurvilist metsavaheteed läbiksin ajasõidul ka ikkagi manuaaliga kiiremini. Ma ei taha endast nüüd maniaki muljet jätta...võiks ju küsida, et milleks üldse selliseid asju vaja on. :D

Ilmselt see, mida ma autost ootan, ja milliseid perverssusi ma aeg-ajalt teha tahan, ületab selle, mida keskmine inimene sõiduautoga üldse teha soovib. Aga see on minu personaalne kiiks...

Kast on muidu üldse Tiptronic, jah. DSG on kõvasti kiirem käiguvahetuste teostamisel, tean. Osad tiptronicud vahetavad, kui ma ei eksi, ca 200-400 ms jooksul, samas mõni DSG saab hakkama alla 100 ms.

kaimex kirjutas:

Heikik seal on iseõppiv käigukast mille seadeid saab nullida. Et siis ta harjub ära inimese sõidustiili järgi. Mingit erilist tulemust muidugi ei ootaks. Samas S-reziimiga kurvilistel teedel ikka selgelt tunda vahe. Kuna hoiab 4 käiku enamasti sees. :)

Okei, jah, mõnda käiku hoiab rohkem sees tõesti. Pöörded on natukene kõrgemad S peal. Aga ikkagi on lame...

Kokkuvõtvalt - igale ühele oma. Mina enam ühtegi automaatkastiga autot ei osta, kui on vähegi võimalik. Aga, nagu juba ütlesin, ilmselt on tegemist minu ülikõrgetest ootustest tingitud kiiksuga. Keegi tegelikult ei ütlegi ju, et suure kesk/luksusklassi autoga peab saama Märtinit mängida...Keskmisele juhile, kes väga kurjalt piire ei kompa, on tänapäevane automaatkast tore ja mugav asi.

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Automaat vs. manual käigukast

Lugemata postitus Postitas pühak »

Jama, teema hakkab maha rahunema. Proovin õli tulle valada; ehk jätkub lõbu natuke veel.
Ühel tuttaval oli kunagi automaatkastiga Audi S4. Näitajate poolest muljetavaldav auto ja kiirendus oli ka korralik, aga sõit sellega oli ikka, nagu krossijooks karkudega. Sest mis see automaatkasti muud on, kui üks abivahendiga värk. Invasport, noh. :ner:

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Automaat vs. manual käigukast

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Jah tavalise atm kasti ja robotiseeritud mehaanilise kasti eripära ongi see,et kui ühel käik on sees kahvliga läbi sünkroni lükatud, hammakad hambumises(täpselt sama nagu man kastis),aga teisel on ikkagi läbi hüdro see asi lihtsalt fikseeritud.
Ütlen ausalt,et oskan omast arust ka natuke sõita ,aga 100+ külge ette lasta tänavasõidu rehviga tavateel ? Siin pole juba enam vahet,mis kast,nii lastakse end kasti või kui sitasti läheb ,siis kedagi teist.
See A6 disla pole nüüd küll see auto millega sa seda üldse teha saad(arvesse ei lähe kiilasjää),isegi mitte man kastiga,selleks on ikka vähe teised autod maailma loodud.Selle kerega saab sellise trikiga hakkama ainult 4,2 V8 ,aga see on juba veidi teine auto ka,mis sest et sama kere.
See pole juba teema,et kas aut või man ,siisn on natuke teised asjad mängus,kui nii sõita soovid.Ehk hoopis teist autot on vaja.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 810
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Automaat vs. manual käigukast

Lugemata postitus Postitas kaimex »

urmas66 kirjutas:

See A6 disla pole nüüd küll see auto millega sa seda üldse teha saad(arvesse ei lähe kiilasjää),isegi mitte man kastiga,selleks on ikka vähe teised autod maailma loodud.Selle kerega saab sellise trikiga hakkama ainult 4,2 V8 ,aga see on juba veidi teine auto ka,mis sest et sama kere.
See pole juba teema,et kas aut või man ,siisn on natuke teised asjad mängus,kui nii sõita soovid.Ehk hoopis teist autot on vaja.

Ei saa ka 4.2 hakkama. Kiiruse pealt lööb esp tagasi peale, kuna asi kisub eluohtlikuks. Tegu ikkagi pere mitte sport autoga.
Kui ei eksi siis kuskil 90 km/h lööb kõik peale tagasi, võimalik et oli ka 70. Täpselt ei mäleta.

Tegelikult saab teha, kui teatud andur nässu keerata. Siis ei lülitu esp pm kunagi enam sisse, külglibisemise seaded ka. Olen paaril autol diagnosti teinud, kus andur vigane ja nendega oli talvel ikka päris "huvitav". Rahulikult sõita muidugi pm võimatu. Igas kurvis, kus võimalik, lükkas ise pepu ette. Ise tegin rahulikult proovisõidu ja oli 90 kraadi külg ees esimesel ristil. Isiklikult ei soovita kellegile. Kui just ralli autoks ei tee seda. :ner:

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2480
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 339 korda

Re: Automaat vs. manual käigukast

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Autodel võetakse ju ESP ja ABS kaitse esimese lumega välja ja visatakse kevadeni tuhatoosi hoiule :D

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 810
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Automaat vs. manual käigukast

Lugemata postitus Postitas kaimex »

Maaks kirjutas:

Autodel võetakse ju ESP ja ABS kaitse esimese lumega välja ja visatakse kevadeni tuhatoosi hoiule :D

Uued autot minu teada ei lähe käima, kui esp kaitse väljas. Tal liiga palju asju seotud juba. Vanematel aga küll jah kuni 2000a umbes.

Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Automaat vs. manual käigukast

Lugemata postitus Postitas Heikik »

urmas66 kirjutas:

...Ütlen ausalt,et oskan omast arust ka natuke sõita ,aga 100+ külge ette lasta tänavasõidu rehviga tavateel ? Siin pole juba enam vahet,mis kast,nii lastakse end kasti või kui sitasti läheb ,siis kedagi teist.
See A6 disla pole nüüd küll see auto millega sa seda üldse teha saad(arvesse ei lähe kiilasjää),isegi mitte man kastiga,selleks on ikka vähe teised autod maailma loodud.Selle kerega saab sellise trikiga hakkama ainult 4,2 V8 ,aga see on juba veidi teine auto ka,mis sest et sama kere.

Ma ikka mõtlengi just talviseid tingimusi - jääd, lund jms. Vabandan, et ei täpsustanud. Muudes oludes oleks tõesti hobuse unenägu selle autoga üldse midagi sellist proovida. :mrgreen: Manuaal A4-ga käisin üks aasta näiteks Peipsil järvejääl uisumaratoni rajal... 100 km/h tuli seal ikka väga kergelt. Sama julgelt A6-ga lastes lõpetasin hanges. Õnneks oli pehme...

Enivei, ma tegelikult ei oponeeri - teeme nüüd vaherahu. Ma lihtsalt väidan, et automaatkast on igav. :lol:

pühak kirjutas:

Jama, teema hakkab maha rahunema. Proovin õli tulle valada; ehk jätkub lõbu natuke veel.
Ühel tuttaval oli kunagi automaatkastiga Audi S4. Näitajate poolest muljetavaldav auto ja kiirendus oli ka korralik, aga sõit sellega oli ikka, nagu krossijooks karkudega. Sest mis see automaatkasti muud on, kui üks abivahendiga värk. Invasport, noh. :ner:

Sekundeerin!

Ma praegu rohkem ei viitsi, aga ma tunni pärast lähen firma jõulupeole. Äkki, kuskil kella üheksa paiku, kui selleks ajaks piisavalt pähe hakkab, tulen ja ühinen uuesti vestlusega. :mrgreen: Sest, et noh. Tegelikult on meeste vestlusring ju tore. Nagu buduaari foorum, aga siiski pisut asisem - teemad on lahedamad. :D Naine eile korra küsisis, et misasja ma seal arvuti taga teen. Vastasin, et kirjutan võõraste meestega foorumis käigukastidest - ta vaatas mind sellise näoga, et ega ta vist päris täpselt aru ei saanud. :mrgreen:

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Automaat vs. manual käigukast

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Mulle meeldib vaielda inimestega ,kes oskavad oma mõtteid lahti kirjutada ja ei vaidle lihtsalt vaidlemise pärast, vaid suudavad teemas püsida. (w)
Heiki ma sinuga täitsa nõus,et see antud Audi aut kast on ilmselt igavam,kui eelmise aasta vl DSG.Lihtsalt areng on veidi edasi läinud ja minu autoga on juba igati naudutav sõita,sest auto saab vahetamisega igati etteaimatavalt ja mulle vastuvõetavalt hakkama.Tegelikult ma olin siiralt üllatunud,kui hakkasin seda autot nö lähemalt tundma õppima .
Veebruaris peaks kätte saama tellitud MB Vito 119 aut 4x4.Muidu igati tore ja vajalik asi,aga sellest ei saanud küll aru,miks sellel autol peavad olema roolil käiguvahetuse labad. :wack: Mind igaljuhul proovisõidul need labad segasid.Tegemist siis ka klassikalise 7G Tronic kastiga.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1759
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Automaat vs. manual käigukast

Lugemata postitus Postitas simp »

Ei uskunud ka seda automaatkasti värki kuni igapäeva sõidukiks sai auto millel on see kast: https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_8HP_transmission

Tõesti on sõites selline tunne, et ma ei pea selle kuradi kastiga võitlema ja ta teeb kõike täpselt õigel hetkel ja normaalse kiirusega.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Fleim”